Service, persoonlijke aandacht en snelle levering

Enorm tevreden. Uitstekend meegedacht en de uitvoering nog mooier dan gedacht. Echt top!

Ze denken echt met je mee

Ik plakte een foto op de website voor op de manchetknopen. Toen verwachtte ik nog dat het 'dom' precies zo uitgevoerd zou worden als de preview. De klantenservice heeft vervolgens met mij meegedacht over lettertype en manier van graveren. Het eindresultaat mag er wezen en dat ook nog voor een goede prijs.

Prachtige kwaliteit voor prima prijs

Voor een 21 diner heb ik gegraveerde manchetknopen besteld. Het gegraveerde wapen was niet gemakkelijk, maar toch kreeg ik dit perfect en strak geleverd (binnen 1 dag!!!). Wij zijn er heel blij mee en ik zou iedereen aanbevelen hier manchetknopen te bestellen als je kwaliteit wil.

Prachtige manchetknopen

Ik had manchetknopen besteld en ik had alleen een heel klein logo. Door uitstekende service konden ze mij helpen om met dit kleine logo toch prachtige manchetknopen te maken! De ontvanger was ook helemaal in zijn nopjes! Heel erg bedankt!

Goede service!

Zeer snelle en goede klantenservice! Pakketje kwam dag later dan gehoopt. Goed uitgelegd hoe dit kwam en het pakketje was extra mooi ingepakt. Heel tevreden!

prachtig!

de manchetknopen voor mijn vriend. zien er top uit! ze zijn netjes geleverd met cadeaupapier, tasje, een lintje en een sticker. GEWELDIG! ook de gravure ziet er top uit. dat is het geld zeker waard complimenten!

Manchetknopen

Hallo allemaal, Deze bedrijven is echt aanrader. Ik had een foto uitgekozen, maar naar de bestelling had ik me toch bedacht. Er was geen probleem een andere foto door sturen. Geweldig, vriendelijke service. Ik was zelfs op zondag geholpen. Manchetknopen zijn prachtig. Heel veel bedankjes. Als ik kon 100 sterren geven, doe ik het wel. Gr. Blije klant

Top Snel en mooi verpakt

Snelle levering ondanks de drukte mooi verpakt en prachtige manchetknopen

Fantastische service en mooie producten

Helemaal tevreden en enorm goed geholpen door service gerichte dames

Geweldige service!

Super fijne service gekregen! Van te voren verschillende ontwerpen gekregen, omdat ik niet goed wist wat ik wilde. Met de betaling kwam ik, voor mijn gevoel, in een betaalomgeving terecht die ik nog nooit had gezien en dus niet zo fijn vond. Hierop heb ik een aparte betaallink gehad in een beveiligde omgeving, super fijn! Fijn en snel contact per mail en uiteindelijk een prachtig pakket met manchetknopen met cadeauverpakking en alles erbij. Top top top!!

perfect!

Er was door computer storing iets verkeerd gegaan bij de bezorging van mijn manchetknopen: ik ontving ze niet. Gebeld met www.manchetknopen.com en heel plezierig te woord gestaan door het bedrijf. Bleek dat de knopen nergens waren aangekomen en ook niet naar het bedrijf teruggestuurd waren. Manchetknopen.com bood toen aan een nieuwe set toe te sturen welke ik enige dagen later ontvangen heb! Vriendelijk, correct professioneel geholpen door dit bedrijf. Echt een aanrader!

Top!!!

Wij hadden een pin besteld met ons familie wapen erop via de site toen werden we even gebeld dat het 1 of 2 dagjes langer ging duren omdat het heel bewerkelijk was Dat is toch top dat ze het je persoonlijk even laten weten. Toen kregen we een dag later al bericht dat hij verstuurd zou worden. De volgende dag al in de brievenbus Super mooi en erg goed verpakt echt een cadeautje!! En ook nog eens een kortingsbon erin voor de volgende aankoop. Dus wij zeggen TOP!!! Ga zo door.

Prachtige zegelring

Ik heb een zegelring besteld voor mijn zoon met ons familiewapen erin gegraveerd. De ring is werkelijk prachtig geworden! Mijn zoon is er erg blij mee. De afbeelding die ik zelf had was niet heel duidelijk maar deze hebben ze kosteloos bewerkt. Superservice!

Mooi sieraad

Erg mooi blij mee!

Uitstekende service!

Het product was snel en goed geleverd. Enkele maanden na het ontvangen van het product, was een van de pootjes verbogen. Na goed contact met de service afdeling, heb ik een nieuw set manchetknopen binnen gekregen en werd alles vergoed! Uitstekende service, een aanrader!

Heel goed en prettig, mooi product

Prettig contact en ik ben goed geholpen. Manchetknopen zijn heel mooi geworden

Uitstekende service - mooie verpakking

Hele goede service. Manchetknopen hadden eerst verkeerd jaartal, maar direct en naar alle tevredenheid opgelost. Bijzonder klantvriendelijkheid. Alle lof.

Fantastisch.

Na zeer prettig telefonisch onderhoud. Snel en fantastisch uitgevoerd.

Kwaliteit, presentatie en service allemaal geweldig!!

Heb m’n manchetknopen van de week binnen gekregen. Mooie kwaliteit, mooi doosje, leuk ingepakt. Echt een prachtig cadeautje om te krijgen. Bedankt voor de snelle service. De volgende dag had ik het pakket al binnen.

Kwalitatief en makkelijk besteld

Makkelijk besteld een kopen was een fluitje van een cent.

Prima levering. Snel en goed verpakt

levering was snel. De knopen voelen luxe aan, en de verpakking is heel netjes.

Prima knopen, snelle levering, netjes verpakt

Mooie manchetknopen, netjes verpakt, en snel geleverd.

Snel en mooie kwaliteit

Mooie manchetknopen. Persoonlijke service en goede levering!

Snel, groot assortiment, super verpakt.

Ik wilde graag snel mijn bestelling in huis hebben maar er ging iets mis met de betaling. Na mail contact met de klantenservice had ik toch nog op tijd mijn bestelling binnen. Supergoed, supersnel.

Perfecte Service en uitstekende kwaliteit producten

Dit is alweer de 3e keer dat ik een leuk cadeautje koop voor een van m'n vrienden. Het valt altijd weer in de goede smaak . Ondanks de vriendelijke en behulpzame klantenservice is de site nu zo makkelijk dat bestellen een fluitje van een cent is. Ik heb de zilveren kwartjes gekocht uit het geboorte jaar. Persoonlijk en meteen herinneringswaarde Keurig verpakt met attentie en cadeaupapier Ik kom hier nog wel een paar keer terug