Zo blij met het resultaat

ik heb voor mijn aanstaande manchetknopen besteld met foto's van onze vaders. Beide zijn zeer recent overleden.. nu zijn ze er toch een beetje bij op onze bruiloft. Ze zijn zo mooi gelukt!!

Goede service, mooie manchetknopen

Het gekozen lettertype was niet gegraveerd conform mijn bestelling, maar ik heb gratis nieuwe manchetknopen ontvangen met de juiste gravering. Echt top service.

Alles wat fout kon gaan is fout gegaan, wél netjes opgelost!

Voorafgaand aan de bestelling een proefdruk gevraagd om te zien hoe de revers pin eruit kwam te zien, zeer vriendelijk en snel geholpen. Helaas door een storing geen bevestiging gehad van de bestelling en daarna ook niet van de verzending. Na nogmaals contact weer netjes geholpen, met de normale post zou deze vertraging op hebben gelopen dus zijn ze de pin persoonlijk komen afleveren, inclusief kaartje en extraatje. Helaas was de proefdruk van de revers pin opgestuurd, waardoor de kleuren niet klopte. Nogmaals contact, excuses en de revers pin wordt opnieuw gemaakt en wederom opgestuurd. Ondanks alles wat fout is gegaan toch een goede indruk van dit bedrijf, de manier waarop ik te woord ben gestaan is zeer vriendelijk en alles wordt netjes en snel opgelost! Zou hier zeker weer bestellen.

Mega tevreden over manchetknopen :)!

Ik had even onduidelijkheden over de bezorging en het concept van manchetknopen in algemeen, daardoor heb ik gebeld met de klantenservice die mij echt super lief ontving en meteen alle nodige informatie gaf die ik nodig had. Kort erna nog een mail gehad met de juiste bezorgtijden en specificaties. Daarnaast heb ik echt onwijs leuke en van goed kwaliteit manchetknopen gehad en ook nog eens perfect gegraveerd. Super bedankt ;)!

Mooi product. Is eigenlijk beter dan ik verwacht had. Volgende dag ontvangen (ondanks alle vertragingen in huidige situatie).

Mooi produkt. Prijs-/kaliteitsverhouding uitstekend. Snelle levering.

Zeer tevreden met het resultaat. Prachtige en representatieve manchetknopen. Gebruiksgemak van de website is prima.

Onwijs fijne medewerkers die snel reageren, goed met je meedenken en toffe producten verkopen!

Grote sortering

Telefoon gesprek gehad over levering en heel vriendelijk geholpen

Super service!

De website bleef hangen en voordat ik er erg in had werd ik gebeld door manchetknopen.com. Keurig opgelost, als service mooi ingepakt om kado te geven. Top!

Lief, behulpzaam en meedenkend

Onwijs fijn dat ze met je meedenken, ze reageren snel op vragen en zijn onwijs behulpzaam. Daarnaast zijn de manchetknopen ook nog eens prachtig!

Na 14 dagen nog niets ontvangen

2 weken geleden hebben we manchetknopen besteld, met gravure. Nu staat bij graveren levertijd: 1 werkdag ... maar tot op heden hebben we nog niets ontvangen, zelfs geen mail dat er vertraging is. Na vorige recensie geplaatst te hebben is dezelfde dag nog contact opgenomen met ons. Het pakketje zou volgens de administratie van PostNl bij ons afgeleverd zijn maar wij wisten van niks. De volgende dag stond de bezorger al op de stoep: bleek dat hij het bij de buren had afgegeven en vergeten was een briefje in onze bus te doen. Kan gebeuren. Geen enkele blaam voor manchetknopen.com; prachtig zijn de manchetknopen. BEDANKT!

Top!!

Zeer snel geleverd en superservice! Cadeaupapier en linten apart erbij! Prachtige boxen!! Zeer chique.

Super resultaat en snelle service!!

Er was veel keuze op het vlak van lettertype en vorm van de manchetknopen. Het resultaat was zeer fijn afgewerkt, mooi verpakt en op tijd geleverd. Een super ervaring!

Snel bezorgd, prima kwaliteit, persoonlijk

Ruime keuze, waardoor je veel kunt variëren in je kleding. Manchetknopen worden snel en goed verpakt verzonden.

Onverwacht verrast vanwege het product en service!

Heb de bruiloft thema manchetknopen gekocht voor als kado voor mijn beste maat. In het begin wist ik niet of ik wel de juiste keuze had gemaakt voor het kado zelf. Op foto’s zien internet koopjes er altijd gelikt uit maar in werkelijkheid absoluut niet. Hier bij manchetknopen.com is het echt wel anders. What you see is what you get! Thanks voor de snelle levering en ga jullie zeker aanbevelen in de toekomst!

Top service!

Heel blij met mijn aanschaf! Het contact verliep heel soepel, vriendelijk en snel. Er werd zelfs een design gemaakt voor mij, om zo te kijken hoe dit design er op de mancheknopen uit zou komen te zien. Levering was ook snel en het belangrijkste: De manchetknopen zagen er fantastisch uit!

Extra service die niet op de website stond!

Een top ervaring bij dit bedrijf. Ik werd direct gebeld met een aanvulling op mijn bestelling om een duidelijk beeld te krijgen wat ik wilde. Ook zeiden ze dat ze aan de achterkant van de knopen ook iets konden graveren, helemaal super! Vervolgens hebben ze uit zichzelf aangeboden om meerdere designs toe te sturen. Ik kon er uit vier kiezen. Na twee dagen had ik mijn bestelling. Het was allemaal super leuk ingepakt!

snel geleverd, leuk assortiment

leuk en betaalbaar assortiment van bijzondere gifts.

Mooi product, en goede snelle service. Bij onduidelijkheid werd ik zelfs even gebeld. Prijs/kwaliteit is hier heel dik in orde!

"Rijkdom" kan in een manchetknoop verwoord worden!

Wij zochten naar een geschikt cadeautje voor de schoonvader van onze dochter. Deze man heeft een goed lopend familiebedrijf, maar om dát uit te drukken, gebeurt al vaak genoeg. Wat naar onze mening belangrijker is, is, dat je niet de rijkdom uit de winstgevendheid van je bedrijf haalt, maar gewoon heel dicht bij huis zoekt, nl. bij vrouw en kinderen. Daar heeft GAEV een prachtige manchetknoop van/voor gemaakt. Hartelijk bedankt nogmaals.

zeer goed

zeer goede ervaring ik had echt een moeilijke knoop in gedachten en die hebben ze toch netjes gemaakt en ook nog voor een mooi bedrag.

Uitstekende kwaliteit en snelle levering

Goede duidelijke website, uitstekende kwaliteit gravering en snelle levering.

Ik werd professioneel en vriendelijk te woord gestaan. Alle verzoeken waren geen enkel probleem en het bedrijf was zeer actief in het oplossen van vraagstukken. Zeker aan te bevelen.

Heb goudkleurige manchetknopen besteld, mooi gegraveerd, en een gepersonaliseerd doosje, zag er super uit alleen in de datum zat een foutje. Heb toen mailtje gestuurd en een super lief mailtje terug gekregen, met excuses en er werd gelijk een nieuwe gemaakt en opgestuurd zonder problemen. Super geregeld en super mooi cadeau voor me broer op zijn trouwdag

Geweldig!!

Prachtige zilveren manchetknopen besteld, erg mooi gegraveerd en geleverd in een chique doosje die netjes ingepakt is! Echt een feest om te geven en te krijgen :-) Helaas door mijn eigen schuld een foutje gemaakt in de tekst maar SUPER opgelost door Mary! In een woordje KLASSE! Ze scoren een dikke 10!