Super goede ervaring!

Vriendelijke mensen, attent en denken met je mee. Het geen ik besteld heb zag er ook top uit. Het was een cadeau voor mijn zoon en kreeg het in cadeau verpakking opgestuurd, het zag er allemaal heel mooi en verzorgd uit!

Bedankt voor de duidelijke adviezen en het prachtige product!

Fijne website!

De verzending verliep niet helemaal zoals verwacht. Hier heb ik telefonisch contact over opgenomen en ze hebben dit goed kunnen uitleggen. Prima!

Zeker een aanrader!

Snel geleverd en een heel mooie verpakking. Bestelde producten voldoen ook volledig aan de verwachtingen! Ik had twee setjes besteld, helaas was maar ééntje effectief geleverd de eerste keer. Klantendienst was super vriendelijk en heeft dit onmiddellijk rechtgezet. Het ontbrekende setje hadden we de dag daarna al in ons bezit. Foutjes kunnen altijd gebeuren, maar dit hebben ze met hun snelle en vriendelijke service onmiddellijk goedgemaakt!

Geweldige service

Snel geleverd, heel mooie verpakking en vooral ook de opvolging en informatie die verstrekt na en tijdens telefonisch contact vond ik echt geweldig!

Leuke persoonlijke webshop

Ik was positief verbaasd over de snelle levering die heel mooi en leuk verpakt was. Manchetknopen en persoonlijke armband zijn mooi. Bij elk cadeautje zit een zorgvuldig op kleur gekozen ansichtkaart. Ook de communicatie is prettig. Een aanrader!

Bestelling zonder problemen gedaan en manchetknopen, van degelijke kwaliteit keurig binnen 2 dagen ontvangen. Fijn contact met kantoor gehad, in verband met speciale vraag en snel en keurig te woord gestaan met snelle antwoorden op mijn vragen. Echt een aanrader

Alles prima en snel geregeld!

Alles prima en snel geregeld!!

TOP!

Supersnelle reactie per telefoon van klantenservice, meteen na geplaatste bestelling, om design e.d. goed door te spreken. Prima verpakt, compleet met mooi kadopapier, vloeipapier, lint, sticker en tasje erbij om er zelf een leuk een geschenk van te kunnen maken. Zeer attent, fantastische service!

Dit is klantenservice op zn top!

Zaterdag bestelling gedaan en gebeld met vraag of dit een bedrijfsadres is en dus niet handig om gelijk vandaag te versturen.. Daarnaast leuk presentje toegevoegd.. erg leuk! Dus vandaar de 10.

Uitmuntend

Mooie pinnen. Adequate snelle verzending fijne webwinkel bedankt ;)

Super mooie manchetknopen!

Heel erg blij met de manchetknopen. Het mailcontact was fijn en vragen werden gelijk beantwoord. Er zijn verschillende design voorbeelden in de mail toegevoegd om ideeën op te doen. Op deze manier heb ik een passende en persoonlijke set manchetknopen cadeau kunnen geven.

geweldig mooi!!!!!!

Ze Zijn geweldig mooi en uniek omdat je zelf een ontwerp kunt aandragen en de PRIJS!!!!!

Supersnel en topkwaliteit

Prettige communicatie en goedekwaliteit

Een goede prettige communicatie er word met je meegedacht ook als je bijzondere wensen hebt. Het product is naar wens geleverd. Alles verliep volgens het boekje!

Top product!

Communicatie is wat minder, ik had een mailtje gestuurd waarop niet is gereageerd, maar het product zelf is top: goede kwaliteit en mooie afwerking

Supersnel, goede prijs kwaliteitverhouding

Ik ben zeer tevreden over de goed service en kwaliteit!

Supergoed meegedacht op eigen initiatief en sneller dan gedacht!

Op 30 december einde middag manchetknopen met gravure besteld. Werd nog gebeld om te vragen hoe ik het precies wilde. Volgende dag al in huis! Heel tevreden en het resultaat was ook mooi.

Mooie kwaliteit voor weinig geld

Had niet verwacht dat voor zo'n prijs deze kwaliteit geleverd kon worden. Helemaal TOP

Zoals verwacht aangekomen en super mooi!

snel en goede service

Snel geleverd en ze denken mee in het ontwerp.

Niet bezorgd.

Het pakje zou dinsdagmiddag 24 december bezorgd worden, tussen 13.00 en 17.00 uur. Helaas: een lege postbus!! Ik begrijp dat de pakketbezorgers erg druk zijn deze dagen. Maar het blijft een teleurstelling.

Mooi product

Helaas niet op tijd voor kerst, daar de levering vertraagd was. Netjes verpakt.

helemaal goed, niks negatiefs over te zeggen.

netjes en snel

top

goede service (mijn ontwerp was niet scherp genoeg) werd netjes gebeld, geholpen en een oplossing werd aangeraden. daarna snel ontvangen, zien er prachtig uit! helemaal top!