Originele manchetknopen, snelle levering

Snelle levering, mooie en originele manchetknopen en mooi verpakt!

TOP!

Snelle levering en prachtige manchetknopen!

Super goed

De manchetknopen zijn echt heel mooi Was ook mooi ingepakt voor de feestdagen. Echt een aanrader

Zeer goede kwaliteit en stijlvol

Ik wil jullie bedanken voor de kwaliteit, de snelheid en de vriendelijkheid die ik heb ervaren. Bij vragen wordt er zeer snel geantwoord en elke keer zeer vriendelijk. Ook is de kwaliteit heel goed. Ik zal jullie aan iedereen aanraden.

Netjes te woord gestaan en goed verpakt voor de postbesteller

Jammer dat het met cadeaupapier zeer slordig was ingepakt en beslist niet feestelijk. Jammer was ook dat de gekochte manchetknopen los in een te grootte luxe box "die besteld was niet voorradig" waren gelegd. Misschien mag dat wat meer aandacht. Al met al toch een aanrader.

Ik had een logo wat ik graag op manchetknopen wilde hebben. Na e-mail contact heb ik ze ‘s avonds besteld en de volgende dag werd ik gebeld met een voorstel. Dit is doorgevoerd en 2 dagen later kon ik het pakket al ophalen. Top bedrijf

(Zegelring met afbeelding besteld) Leuk ingepakt, goede kwaliteit. Er werd meegedacht om het cadeau nog mooier/bijzonderder te maken. Zat een klein foutje in, is meteen opgepakt en verbeterd. Ontzettende goede en vriendelijke service.

Perfect verpakt en heel snel geleverd.

Unieke klantenservice!

Bijna nooit zo netjes te woord gestaan en goed geholpen door de klantenservice. Heel netjes!

Snelle levering en mooie kwaliteit manchetknopen. Geleverd in een mooie “standaard” verpakking!

Persoonlijke aandacht en kwaliteit!

Door reviews las ik dat ik samen aan de telefoon kon praten over het eventuele ontwerp van manchetknopen. Door de persoonlijke aandacht zijn we uiteindelijk samen tot een prachtig resultaat gekomen. Ik kan niet wachten om ze te geven!

Erg mooi, snelle levering en niet duur!

Voor een mooi persoonlijk kado hier terecht gekomen. Superlief geholpen aan de telefoon door 2 dames. En het resultaat is geweldig! Ik zou manchetknopen.nl zeker aanbevelen!

Super contact en goed resultaat

Mooi en persoonlijk cadeau

Wat een fijne en snelle webshop. Persoonlijk contact en eigen ontwerp is mooi overgebracht op de knopen. Ze zitten ook in een schattig doosje dus meteen klaar om te geven. Ik zou dit iedereen aanraden!

Snel en precies waar ik naar zocht !

Precies wat ik zocht, en snel geleverd! Enige extra opmerking is dat de gravering misschien iets dieper had mogen zijn (in het geval dit kon). Hierdoor kan je de gravering misschien beter zien (ik ben niet de expert, dus weet niet zeker of dit kan, hoor!) Voor de rest, perfect! Veel keuze!

Leuke producten en goede service

Ik heb gekozen om de aankoop persoonlijk te laten inpakken, dat is schitterend gedaan. Daardoor is het een mooi cadeau om weg te geven!

Prachtig ! En zeer verzorg verpakt

Zien er mooi uit Mijn echtgenoot is er erg blij mee !

mooie manchetten en snelle levering

een makkelijke en goede behandeling van wat je wil. de manchetknopen zagen er voortreffelijk uit. bedankt hiervoor. zullen binnen de kortste keren nog een paar setjes bestellen voor onze carnavals vereniging.

Ultiem

Vaker hier iets gekocht. Altijd goed. Laatste bestelling leek door PostNL kwijt te zijn geraakt, maar daar nemen ze bij Manchetknopen geen genoegen mee. Dezelfde dag nog een nieuwe set gestuurd en ontvangen. Geweldige klantervaring.

De bestelde, unieke manchetknopen waren in de post verdwaald, net voor de grote dag (bruiloft)...maar met een mailtje 's avonds om 21:00 en persoonlijke inzet van Mary werden de knopen 2 uur voor de ceremonie alsnog per koerier bezorgd. Vervolgens veel leuke reacties op de manchetknopen gekregen. Helemaal top dus.

niet compleet

ik heb mijn nachtwacht manchetknopen niet ontvangen.

Veel keuze, snel geleverd

Fijne ervaring

De manchetknopen met de vlag van Brazilië hadden ze niet, maar konden ze wel laten maken. Omdat het wat later geleverd zou worden, kregen wij gratis de cadeau verpakking, Ze werden in een prachtige verpakking geleverd. Bedankt voor deze service.

Prima ervaring

Op tijd geleverd Overzichtelijke website

Geweldige service!

Ik was zelf te laat met bestellen. Door de persoonlijke inzet van de medewerkster van de klantenservice heb ik keurig op tijd (voor het gala) de mooi afgewerkte manchetknopen ontvangen. Mijn collega's waren blij verrast!