Zeer tevreden!

Goede ervaring! Overzichtelijke website Op tijd geleverd

Super klantvriendelijk!

Prachtige manchetknopen, wordt heel mooi ingepakt bezorgd. Mooi leren doosje en zelfs met kaartje erbij om te schrijven. Na mijn bestelling wilde ik graag mijn gravure wijzigen. Hoewel de gravure al gezet was bleek dit geen enkel probleem en werd deze opnieuw kosteloos gedaan. Uitstekende klantenservice! Daarna veel zorg om er zeker van te zijn dat het pakje goed bezorgd werd. Top ervaring, aan iedereen aan te raden!

Voor mijn trouwdag wilde ik speciale manchetknopen, en wat mooier dan een set met vingerafdrukken van elkaar! Manchetknopen.com kreeg het voor elkaar en hielp waar de techniek soms faalde het proces volledig door te lopen.

Mooi resultaat en snel bezorgd! Vriendelijke service.

Makkelijk contact en mooi resultaat. Werd ook heel snel bezorgd en mooi ingepakt!

Hele goeie service, denken mee, vriendelijk in de contacten, snelle levering en mooi resultaat.

Er wordt zelf contact gezocht over de bestelling en alternatieven besproken. Na beslissing, bestelling binnen 2 dagen via Post.nl ontvangen. Mooi resultaat.

Snelle verzending en prachtige manchetknopen. De jarige was er erg blii mee!

Toppers!!!!!

Mijn ervaring met manchetknopen.com, is bovengewoon. Ik hoop dat heel veel mensen deze site kunnen vinden. Daar waar mijn droom vervlogen leek, Kwamen manchetknopen voorbij. 1.goedkoopste 2.mooie gravure 3.mooie bijzondere machetknoppen. 4.klantvriendelijk ,met overleg/ bereikbaarheid/hulpvaardigheid. Heel heel erg dank , zeer zeker een super tevreden klant. Ik ga in de toekomt, weer wat bij u bestellen. Mijn dank , met lieve groet, Medolina

Super Service!!!

Dikke complimenten voor het leveren van de manchetknopen. Keurig voor mij gemaakt wat een uniek stel oplevert. Snelle levering. Niets aan toe te voegen en zeer aan te bevelen.

We kunnen manchetknopen.com zeker aanbevelen. Leuke producten, goede service, alles keurig ingepakt en snel geleverd!

Prettige, overzichtelijke site. Leuk, veelzijdig aanbod. Goede prijs-kwaliteitsverhouding. Keuze op welke dag geleverd kan worden. Achteraf kunnen betalen. Pakketje kan in de brievenbus, dus je hoeft niet thuis te zijn. Fijne ervaring, voor herhaling vatbaar.

Goede en snelle service

Aantal manchetknopen besteld. Kreeg direct een bevestiging. Ik werd ook nog direct even gebeld ivm een persoonlijke vraag. Volgende dag alles binnen conform de afspraak

Vlotte levering en mooi verpakt

Mooie manchetteknopen . We hadden een zwaardere kwaliteit verwacht. De afwerking was uitstekend

Snel geleverd en prachtige manchetknopen met eigen ontwerp!

Voor onze bruiloft mocht ik de manchetknopen van mijn aanstaande regelen. Ik had bedacht dat het leuk zou zijn om onze initialen en de datum te gebruiken op de knopen. Niet erg origineel misschien, maar het leek mij leuk om dan het lettertype te gebruiken van onze uitnodigingen. Om er zeker van te zijn dat dit goed zou uitpakken heb ik de klantenservice gemaild met mijn "ontwerp". Hierop kreeg ik snel reactie en toen kon ik mijn bestelling doen. Daarna werd ik ook nog even gebeld. De klantenservice denkt heel goed mee en is zeer rap. De volgende dag had ik de knopen in huis! Ik had ze zelfs al dezelfde dag kunnen ophalen, maar dat redde ik niet met werk. Manchetknopen.com is zeer aan te raden dus!

Het contact met het bedrijf is goed en een vraag voor een gespecificeerde factuur werd direct opgevolgd. De geleverde manchetknopen zijn van prima kwaliteit. De bezorging was binnen 24 uur.

Mooi resultaat qua afdrukken bij de foto manchetknopen Zo klein maar erg duidelijk, leuk verpakt en een leuk kaartje er bij, een top totaalpakket dus!

Prachtig!

Exact nagemaakt zoals opgegeven, ben er heel blij mee. Zit in een heel mooi doosje. Ook het inpakpapier is leuk gedaan als je het kado wilt doen.

Er is fijn meegedacht en individuele service verleend.

Was erg blij dat er vanuit jullie zelfstandig is geverifieerd of de foto die wij wilden bedrukken op het doosje wel goed was als deze wazig zou uitpakken. Het verdere mail contact was bijzonder vriendelijk. Dabkjulliewel!

Fantastische en meedenkende onderneming. Sterk aanbevolen voor een origineel cadeau!!!!

Professionele en goede hulp nok het kiezen van de juiste manchetknopen

Het team van Manchetknopen.com dacht erg goed mee met het uitzoeken van de juiste manchetknopen. Goed en professioneel advies en erg fijn dat zij PDF voorbeeldjes over de mail toestuurde zodat al zichtbaar wordt hoe het eruit gaat zien bij de levering.

Goede service, snelle afhandeling en top kwaliteit

Op korte termijn opties kunnen doorspreken en na bevestiging binnen 2 weken in huis. Zeer netjes verpakt.

Snel en goede service

Volgende dag werd ik gebeld ivm aanvullende vraag. Erg attent. Keurig geleverd binnen korte tijd en ziet er mooi uit

Beste service!!

Communicatie ging heel goed, heel erg behulpzaam en leuke meiden die werken!! Heel erg tevreden met het product.

Vlotte service en mooi resultaat

Voor de trouw van mijn broer zochten we een kleine attentie met een persoonlijke touch. We vonden manchetknopen met het logo van het koppel een leuk idee, maar hadden geen exact ontwerp zoals we gegraveerd wilden zien. Het team was erg behulpzaam om het ontwerp te finetunen en het resultaat mag gezien worden!

Uitstekende service!

Snel geleverd en erg behulpzaam via de klantenservice.

Perfect!

Product was (mogelijk door een fout bij PostNL?) niet geleverd. Na contact opgenomen te hebben werd direct een nieuw pakket verzonden, top! Ook erg snelle reacties op de emails en erg behulpzaam =)