goede prijs kwaliteit

goede prijs/kwaliteit verhouding en het was ook snel bezorgd, niks op aan te merken.

Alles liep gesmeerd. Duidelijk en ook snel geleverd. Erg blij mee!! Mooi product.

Functioneel

Weer prima ervaring.

Snel geleverd, goed product. Niets op aan te merken.

Prachtige bamboe klamboe! Snelle levering. Alleen had ik niet door dat ik meer dan 6 plafondhaakjes had moeten meebestellen.

Mooie klamboe

Wij hebben een mooie klamboe ontvangen, precies volgens de beschrijving. Enkel was de verzegeling niet juist geplakt (?) Dat was volgens de klantenservice, die wel heel snel (chapeau) reageerde maar wat wel iets klantvriendelijker mag, geen probleem. Voor ons geen probleem maar wat als ik zelf wil retouneren of de zekerheid wil van een niet geretouneerd product? Verder tevreden.

Mooie grote klamboe

Afmetingen klamboe misten we op de site, l, b en h wel toch handig!! Verder prima site en snelle levering.

snelle levering, duidelijke communicatie

2e keer bestelling gedaan. Ook nu snel geleverd.

Goed product, snelle afhandeling

Mijn bestelling was snel binnen

Product en levering als omschreven. Klamboes zien er vrolijk en superleuk uit.

Snelle bezorging van prachtig materiaal

Goede omschrijving, prettige website, snelle levering, mooi materiaal

Mooie klamboe en hele goede service!

Hele mooie klamboe! Snel geleverd, zat alleen een productiefout in de klamboe, werd direct naar wens opgelost.

Teleurgesteld

Ik kan momenteel geen score geven,omdat mijn pakket betaald is en niet is afgeleverd door post nl. Ze bevestigen wel dat het pakket is afgeleverd , terwijl er op dat moment niemand thuis was. Ik heb om opheldering gevraagd bij post.nl. maar die verwijzen me naar de klamboewinkel. de klamboewinkel op haar beurt verwijst me weer naar post nl. Zo word ik van het kastje naar de muur gestuurd, ben me geld kwijt en heb het bestelde er niet voor ontvangen. Wie neemt hier zijn verantwoordelijkheid voor. Ik heb nl wel de betaling al aan u gedaan

Zeer snelle levering en gewoon prima kwaliteit

Ik heb een 1 a 2 persoon klamboe gekocht voor mijn dochtertje van 3. Zij heeft een peuter bed, dus het tentje past er perfect omheen. Het ophangsysteen is compleet met haak en een 3m-plakkertje.

Mooie klamboes en snel geleverd!

Uitgebreide keuze in klamboes, mooi assortiment. Snel geleverd!

Service, kwaliteit en prijs...alles super naar mijn zin! Groet

Voor herhaling en voortzetting èn aanbeveling vatbaar

Prima klamboes. Prijs kwaliteit prima

Er was bij levering een ring vergeten. Na Één mailtje meteen toegestuurd. Goede service!

Levering vlgs verwachting

Snelle levering en vlgs specs

Snelle levering en goed product

Wat krap bemeten wanneer je het over een frame spant bij een lits-jumeaux. Wanneer hè het ophangt zul je dit probleem niet hebben.

Vermelding stof niet oke

Ik heb deze klamboe besteld met bedoeling om deze olijfgroen te verven. Speciaal gekeken naar katoen. Echter de strook onderaan is van polyester waardoor de verf niet pakt. Katoen ziet er super uit echter polyester blijft wit, Dit artikel wordt verkocht als katoen. In het vervolg beter om te vermelden dat het uit polyester en katoen bestaat.

Mooie klamboe voor een fijne prijs!

Op tijd geleverd, mooie kwaliteit. Hij had zelfs meer bevestigingspunten dan beschreven, dus dat was een fijne bijkomstigheid.

Prima!!

Snelle levering van een mooie klamboe Verpakking goed verzorgd. Prima hoor!! Kan het bedrijf zeker aanbevelen!