Uitstekende retourservice

Helaas niet de klamboe gekocht die ik nodig heb en daarom de klamboe retour gestuurd. De uitleg op de site over retourneren is erg duidelijk. Na een aanvraag per mail ingediend te hebben ben ik erg netjes verder geholpen. Ik kom zeker terug om wel de juiste klamboe te bestellen!

Snelle service en goede prijzen

Tijdje gezocht naar een betaalbare en uiteraard ook goede kwaliteit en uiteindelijk bij klamboewinkel.nl gekocht. De bamboe klamboe was snel binnen, was goed verpakt en de klamboe bleek ook nog een mooie opberg draagtas te hebben, handig voor de winter.

Snelle en goede service

Op zondag mijn bestelling geplaatst en deze werd de volgende dag al bezorgd. Helaas bleek 1 artikel niet helemaal compleet te zijn. Dit gemeld via het contact formulier. En hier werd snel en netjes op gereageerd. En de volgende dag kregen wij dit alweer binnen. Een snelle en goede service, top! Mijn dochter is helemaal blij met haar klamboe en de glow in the dark sterren ervoor in!

Prima geholpen, uitstekende service en goed persoonlijk contact. Top webshop!

Via mail in contact gekomen met de vraag of er ook een klein onderdeel bij te bestellen is. Na een paar leuke mailtjes met persoonlijk contact blijken ze het te kunnen leveren. Omdat de verzending langer op zich heeft laten wachten dan gebruikelijk, kreeg ik het onderdeel gratis aangeboden. Wat een service (en maatwerk). Top!

Goede producten en snel geleverd

Goede producten en snel geleverd. En dat voor een topprijs, waarvoor collega-verkopers waarschijnlijk bij u komen inkopen.

mooi product, prima service

mooi product, prima service

Goede klantenservice en snelle levering.

Prima zaak.

Aanrader!

Fijn bedrijf. Goede communicatie, snelle levering en producten van goede kwaliteit. Niks op aan te merken.

Leuke site, per toeval ontdekt.

Ook snelle levering.

Goed product en zeer snelle bezorging

Ben erg blij met de klamboe. Goede kwaliteit. Hoewel ik hem pas rond 5 of 6 uur had besteld, was hij er al rond half tien in de ochtend op de volgende dag! Kan ik eindelijk weer normaal slapen, zonder gevecht met de muggen :)

Teleurgesteld

Ik heb een van jullie klamboes gezien en dacht ik so een ook voor mijn reis naar Africa wil hebben. Maar wat ik ontvang was niet precies wat ik verwachten had. Het klamboe was niet 2 meter breed, alleen 1.9m. Het was een beetje so als niet echt klaar gemaakt (draden hingen aan elke plek) . En er was geen tijd om een nieuwe te ontvangen. Ook was het materiaal echt niet als verwacht.

Prima service en prima product!

De communicatie was goed. Snelle levering en het product voldoet aan de verwachtingen.

prima product

Snelle levering en het product voldoet precies aan de verwachting. Ook de prijs is heel redelijk.

Begrijpt de behoefte van de klant

Op zondagmiddag een klamboe besteld (want al nachten slecht geslapen door de muggen) en maandag al in huis en opgehangen.

Kwaliteit valt tegen

Ik ben niet echt te spreken over de kwaliteit van de aankopen. En omdat jullie online zijn kon ik niet vooraf zien. Op website ziekbed toch anders uit.

Dag, Jammer dit te horen. We zijn ons er van bewust dat online anders is dan live. Daarom kan je gratis ter beoordeling stoffenstalen ontvangen, om een keus te kunnen maken.

Top kwaliteit en mooi zeer tevreden.

Snel geleverd, goede kwaliteit en zeer mooi.

Tot nu toe, ik moet ze nog uitproberen, ik woon op Curacao

snelle levering, erg goed product

Een klamboe besteld, model vierkant met speciale maat 160x210. De levering ging perfect, snel en goed verpakt. Er zat wel een beschrijving bij maar eigenlijk was die niet nodig. De klamboe installatie wijst voor zich. Er zaten veel, flink veel bevestigingshaken en touwen bij. De klamboe ziet er goed uit, goede openingen en een verzwaring onderop als een bies. We zijn er erg tevreden over! Ik had eerst bij Bol.com gekeken maar kreeg niet de indruk dat die wisten wat ze verkochten. Dus ik dacht ik ga naar een specialist en daar heb ik tot nu toe geen spijt van!

Top klamboe, iedere cent waard

Mooie stof, ruime overslag bij ingang, niet benauwd

Verrassend goed

Van elektriciteitsbuizen de rechthoek van de klamboe gerealiseerd, met tiewraps klamboegaas bij de ringetjes verstevigd. Op deze manier een solide ophangsysteem gerealiseerd Een groot voordeel hiervan is dat het klamboegaas ruim en recht om het stapelbed hangt.

Goeie kwaliteit, snel verstuurd!

In de avond besteld, volgende dag al geleverd. Hangt mooi, functioneert prima. Dag muggen!

zeer snelle levering

Wisselend

Ik heb twee klamboes gekocht, een voor mijn dochter en een voor mezelf. Degene die ik voor mezelf had, bleek helaas niet meer op voorraad dus mocht ik wel een andere uitzoeken. Dat was erg fijn. Helaas bleek bij aankomst dat de klamboe van mijn dochter niet goed was, deze kwam niet tot de grond waardoor de muggen alsnog bij haar konden komen. Doordat ik de klamboe al wel geprobeerd had, mag ik deze helaas niet meer retourneren (vanwege hygiëne ofzo). Erg jammer, want nu heb ik €52,- verspild aan een product dat niet goed is en ik niet kan gebruiken.

Prima service en prima klamboe

De door ons bbestelde klamboes werden de volgende dag geleverd en voldoen helemaal.