Prima, aanrader, snelle verzending!

Dit is de 2e keer dat ik bij deze webshop bestel. De verzending is snel, alles gaat heel vlot, aanrader!

Perfect product

Bedtent klamboe roze gekocht voor dochter van 5. Samen geinstalleerd en wordt met groot plezier gebruikt. Werkt effectief. Kwaliteit degelijk/goed

Makkelijk geïnstalleerd en snel bezorgd.

Goed kwalitatieve klamboe en kan de 'blok klamboe' zeker aanraden. Makkelijk te installeren.

Snel geleverd, alles zat erbij

Ik had de klamboe de volgende dag in huis, netjes bezorgd door TNT post. Alles voor de bevestiging zat er ook bij: voldoende touwtjes, haakjes en zelfs plukjes. Helemaal tevreden!

Fantastisch !

Mooi product en snelle levering. Alleen had ik nergens gelezen dat de bevestigingshaak inbegrepen was en had ik nog een set aangekocht. Geen probleem verder, klamboe past perfect en valt zeer mooi.

Mooi

Heel blij met mijn aankoop. Staat super cute boven het ledikantje.

Goed en snel

Klamboe is van prima kwaliteit en werd snel geleverd. Prima webshop.

s morgens besteld, de volgende dag in huis. Heerlijk

Super !!!!

Ik heb hem in de tuin, in de buitenkeuken op gehangen, 's avonds heerlijk mug/vlieg/wesp vrij eten en 's avonds heerlijk na genieten van de dag .....

Mooie klamboe en snel geleverd

Snel geleverd en goed verpakt. Klamboe is mooi, aqua kleur precies als op de website staat.. Eenvoudig op te hangen en valt ruim over een eenpersoonsbed heen. Mijn dochter van 5 kan makkelijk in en uit bed klimmen en de klamboe gemakkelijk open en dicht doen.. Wij zijn heel tevreden!

Prima klamboe voor onder schuin dak. Snel geleverd.

Klamboe besteld voor onder schuindak. Licht en soepel polyester materiaal, je kunt er goed doorheen kijken. Bij de openingen grote onverlap. Handig op te hangen met oogjes en bandjes. Snel geleverd. Aanrader.

Weinig begrip bij kwijtgeraakt pakket...

Terwijl ik had aangegeven, dat ik niet voor 18.00 uur zou thuis zijn bij de klamboewinkel, werd het pakket toch 'keurig afgeleverd' de volgende dag om half tien 's morgens. Bij thuiskomst geen pakket, geen briefje en geen een van de buren had iets aangenomen of gezien. Contactformulier van de Klamboewinkel ingevuld, zij konden alleen navraag doen bij de PostNL waar pakket was gebleven, daarna verder geen bericht meer gehad of iets gehoord. Wel 2x een e-mail gestuurd, maar geen antwoord. Er is ook geen telefoonnummer waar ik naar kan bellen. Pakketbezorging gaat op eigen risico, volgens PostNL en is iets tussen verzender en ontvanger, dus 65 Euro naar de haaien. Laat het aangetekend versturen, want nazorg en begrip is er niet bij deze winkel, ook al is dit voornamelijk de schuld van de bezorger van PostNL.

Mooie klamboe

Goede kwaliteit katoenen klamboe, makkelijk op te hangen. Snel en prima verpakt geleverd.

Mooie katoenen klamboe van goede kwaliteit.

Snel geleverd. Mooie katoenen klamboe van goede kwaliteit. Makkelijk op te hangen.

Snel, keurig en compleet geleverd

Klamboe nodig? Niet verder rond kijken maar hier bestellen. Uitstekende service

Service en product prima

Mooie rechthoekige klamboe. Skelet van balkjes aan het bed vastgemaakt en: prachtig hemelbed.

Goed geholpen

Ik had online een klamboe besteld met standaard,ik kreeg een mailtje dat de standaard niet bij de klamboe hoorde,en ik kreeg(op mijn verzoek)het geld van de klamboe terug gestort op mn rekening. Heel fijn dat ze dit mededelen,een bol.com bijvoorbeeld zou hier nooit rekening mee houden. Klamboe winkel krijgt van mij een warme douche:-)

Katoenen klamboe voor de kleine mug, prima kwaliteit

Snel geleverd goede kwaliteit

Snelle levering en super kwaliteit

Mooie klamboes gekocht en een los net. Kwaliteit is schitterend voor die prijs. Inclusief ophangmateriaal en opbergtas. Als ik een klamboe nodig heb, koop ik hem absoluut weer hier!

Mooie katoenen klamboe

Ik heb een katoenen klamboe besteld van 240 breed en deze werd snel geleverd. Het materiaal is heerlijk zacht en licht.

Super product , leuk om te zien , we hebben er wel bamboestokken aan vastgemaakt , zo is het nog toffer en beter... Goede service, alles dik in orde

Super snelle levering in mooie grote klamboe.

snelle en correcte levering

snelle en correcte levering en een mooi product

Netjes en snel geleverd en goed product

Omdat ik niet in ons nieuw gestuucte plafond wilde boren de tent variant van de klamboe gekocht. Gemakkelijk op te zetten met twee tenstokken. Doet wat het moet doen, houd de muggen buiten. Zoonlief van 5 vind het super leuk dat hij de hele zomer in de tent slaapt! Daarnaast was het product ook snel in huis!