Precies de goede maat en stof

Prachtige klamboe, helemaal goed.

Snel . Duidelijke website. Emails worden snel beantwoord

Duidelijk en snel

Mooie klamboe besteld

Top service!

Goede en snelle service!

Mooie stof (bamboe) voor de klamboe

Ik had er 2 besteld, er werd er eerst maar 1 bezorgd. Daarover goed contact en gelukkig is de tweede ook gekomen.

Snelle bevestiging met die zelfklevende haak

Helemaal tevreden met bezorging en het product!

Zeer snelle levering. Dik tevreden.

Prima winkel

Snel geleverd. Geen idee hoe ze klachten afhandelen, want die heb ik niet.

Prettig, zorgvuldig, persoonlijk, laagdrempelig

Snel geleverd; materiaal ziet er netjes uit, maar ik heb beide exemplaren nog niet uitgepakt.

Een van beide in plastic "verzegelde" klamboes was dat niet; de plastic zak zat er los omheen en de rode sticker zat ergens midden op de zak geplakt. Ik weet tegen de zomer pas of het echt goede klamboes zijn; ik ga ze nu niet uitpakken - ik krijg ze vast niet meer zo goed in de verpakking als ze nu zitten. Overigens dacht ik specifiek een van beide klamboes besteld te hebben met 1 in-/uitgang (voor in de caravan), volgens info op de website. Wat schets mijn verbazing: beide klamboes geven op de verpakking aan dat er 2 toegangen zijn. Dan zal ik er dus eentje handmatig moeten sluiten, aangezien we aan het voeteneind "uitstappen".

Snelle bezorging

Snelle bezorging en goede communicatie. Kwaliteit van het product helaas niet naar behoeven.

Meerdere keren wat besteld en altijd netjes en op tijd geleverd. Kwaliteit van de producten is goed.

Super snel en netjes verpakt

Goed en snel

Nu 2x in korte tijd een bestelling gedaan. Snelle service. Niks op aan te merken.

Zeer slecht

De tuit ging scheuren. Dus niet voor herhaling vatbaar.

Gewoon goed en snel

Gewoon goed en snel

Drie klamboes besteld. Bij dpd was wat fout gegaan. Direct opgepakt en opnieuw verstuurd! Bedankt voor de goede service!

Teveel plastic voor een katoenen klamboe

Wij hebben met oog op het milieu een duurdere katoenen klamboe gekocht. De klamboe is heel mooi, niks op aan te merken. Maar wat ik wel echt heel erg vindt is dat hij drie keer(!!!) in een plastic verpakking is verpakt, en daarna in een fijne katoenen zak. Er kunnen toch zeker twee plastic verpakkingen minder omheen lijkt mij! Beetje jammer! Mijn aanbeveling geldt alleen als er wat veranderd met de hoeveelheid plastic als verpakking

Super mooie klamboe en super snel in huis

Super mooie klamboe en super snel in huis. Goede uitleg over de verschillende materialen waar je uit kunt kiezen voor een klamboe.

Snel

Heel snelle levering

Mooi product, geweldige service!

Mooi product, geweldige service

Prettige service en snel contact

Klamboes snel geleverd. Misverstandje met de glow-in-the-dark sterrenset klantgericht en vlot opgelost!

Makkelijk snel en goed

Bestellen en volgende dag in huis... Toppie

Was goed

Werd alleen niet bezorgd , ik moest het afhalen , omdat de bezorger zei : dat we niet thuis waren , en dat was niet waar , we hebben aldoor zitten wachten .