Fijne klantenservice, denken met je mee

Al een paar dagen op zoek naar een klamboe en diverse sites bezocht uiteindelijk uitgekomen bij klamboewinkel.nl Twijfelde nog over het materiaal en na contact met de klantenservice een kleurenstaal ontvangen. Ik dacht eerst nog om een goedkopere model te kopen maar na het zien van de kleurstaal toch voor een katoenen gekozen. Via de site besteld en de volgende dag al in huis. Werd in een mooie opberghoes geleverd en hangt er mooi bij en gelukkig nu van die rot muggen af. Super contact met de klantenservice gehad, zoals het hoort. Denkt met je mee, kom je niet vaak meer tegen.

Goed product en uitstekende service

Top webwinkel met top service. Snelle reactie van de klantenservice als je een vraag hebt. Sturen gratis stofstalen om te helpen kiezen. Bestelling werd de volgende dag direct geleverd. Prachtige klamboe van goede kwaliteit, het tweepersoonsmodel is ook ècht groot en past ruimschoots om zowel bed als nachtkastjes heen. Makkelijk op te hangen met 1 plakhaak op het plafond boven het bed. De bamboeklamboe is van mooie dunne maar goed vallende stof die tot op de vloer afsluit tegen muggen. En hij geeft de slaapkamer meteen een tropische vakantiesfeer. Deze klamboespecialist is een absolute aanrader!

Snelle levering en top product

Een klamboe voor op reis inclusief opbergtasje en ophangset. Klein, handig en handzaam!

Superservice

Klamboewinkel heeft mij (na een fout van de bezorgdienst) uitstekend geholpen. Mijn prachtige klamboe hangt perfect en ik slaap weer als een roosje.

Fantastische snelle en zeer klantvriendelijke service

Klamboes besteld en al de volgende dag binnen. Mooie klamboes en voorzien van bevestigingsmateriaal. Heb je vragen of is er iets niet helemaal duidelijk, dan wordt je mail direct beantwoord en heeft de winkel meteen een oplossing. Heel prettig contact. Ben er super over te spreken, erg vriendelijk en klantgericht.

10!

Mooie katoenen klamboe, keurig met haakjes en touwtjes om het te bevestigen erbij en super snel verstuurd!

Uitstekende retourservice

Helaas niet de klamboe gekocht die ik nodig heb en daarom de klamboe retour gestuurd. De uitleg op de site over retourneren is erg duidelijk. Na een aanvraag per mail ingediend te hebben ben ik erg netjes verder geholpen. Ik kom zeker terug om wel de juiste klamboe te bestellen!

Snelle service en goede prijzen

Tijdje gezocht naar een betaalbare en uiteraard ook goede kwaliteit en uiteindelijk bij klamboewinkel.nl gekocht. De bamboe klamboe was snel binnen, was goed verpakt en de klamboe bleek ook nog een mooie opberg draagtas te hebben, handig voor de winter.

Snelle en goede service

Op zondag mijn bestelling geplaatst en deze werd de volgende dag al bezorgd. Helaas bleek 1 artikel niet helemaal compleet te zijn. Dit gemeld via het contact formulier. En hier werd snel en netjes op gereageerd. En de volgende dag kregen wij dit alweer binnen. Een snelle en goede service, top! Mijn dochter is helemaal blij met haar klamboe en de glow in the dark sterren ervoor in!

Prima geholpen, uitstekende service en goed persoonlijk contact. Top webshop!

Via mail in contact gekomen met de vraag of er ook een klein onderdeel bij te bestellen is. Na een paar leuke mailtjes met persoonlijk contact blijken ze het te kunnen leveren. Omdat de verzending langer op zich heeft laten wachten dan gebruikelijk, kreeg ik het onderdeel gratis aangeboden. Wat een service (en maatwerk). Top!

Goede producten en snel geleverd

Goede producten en snel geleverd. En dat voor een topprijs, waarvoor collega-verkopers waarschijnlijk bij u komen inkopen.

mooi product, prima service

mooi product, prima service

Goede klantenservice en snelle levering.

Prima zaak.

Aanrader!

Fijn bedrijf. Goede communicatie, snelle levering en producten van goede kwaliteit. Niks op aan te merken.

Leuke site, per toeval ontdekt.

Ook snelle levering.

Goed product en zeer snelle bezorging

Ben erg blij met de klamboe. Goede kwaliteit. Hoewel ik hem pas rond 5 of 6 uur had besteld, was hij er al rond half tien in de ochtend op de volgende dag! Kan ik eindelijk weer normaal slapen, zonder gevecht met de muggen :)

Teleurgesteld

Ik heb een van jullie klamboes gezien en dacht ik so een ook voor mijn reis naar Africa wil hebben. Maar wat ik ontvang was niet precies wat ik verwachten had. Het klamboe was niet 2 meter breed, alleen 1.9m. Het was een beetje so als niet echt klaar gemaakt (draden hingen aan elke plek) . En er was geen tijd om een nieuwe te ontvangen. Ook was het materiaal echt niet als verwacht.

Prima service en prima product!

De communicatie was goed. Snelle levering en het product voldoet aan de verwachtingen.

prima product

Snelle levering en het product voldoet precies aan de verwachting. Ook de prijs is heel redelijk.

Begrijpt de behoefte van de klant

Op zondagmiddag een klamboe besteld (want al nachten slecht geslapen door de muggen) en maandag al in huis en opgehangen.

Kwaliteit valt tegen

Ik ben niet echt te spreken over de kwaliteit van de aankopen. En omdat jullie online zijn kon ik niet vooraf zien. Op website ziekbed toch anders uit.

Dag, Jammer dit te horen. We zijn ons er van bewust dat online anders is dan live. Daarom kan je gratis ter beoordeling stoffenstalen ontvangen, om een keus te kunnen maken.

Top kwaliteit en mooi zeer tevreden.

Snel geleverd, goede kwaliteit en zeer mooi.

Tot nu toe, ik moet ze nog uitproberen, ik woon op Curacao

snelle levering, erg goed product

Een klamboe besteld, model vierkant met speciale maat 160x210. De levering ging perfect, snel en goed verpakt. Er zat wel een beschrijving bij maar eigenlijk was die niet nodig. De klamboe installatie wijst voor zich. Er zaten veel, flink veel bevestigingshaken en touwen bij. De klamboe ziet er goed uit, goede openingen en een verzwaring onderop als een bies. We zijn er erg tevreden over! Ik had eerst bij Bol.com gekeken maar kreeg niet de indruk dat die wisten wat ze verkochten. Dus ik dacht ik ga naar een specialist en daar heb ik tot nu toe geen spijt van!