Hele mooie klamboe! Hij hing binnen 5 min boven het bed!

Wij zijn heel blij met onze klamboe. We hebben geen last meer van muggenbeten, laat staan het gezoem in je oor midden in de nacht. De klamboe was gemakkelijk te monteren en ziet er mooi uit boven het bed.

Alles is naar verwachting.

prima, snelle levering, adequate klamboe!

zie boven

Goede kwaliteit, snelle levering

Klamboe Attic is precies zoals omschreven op de website. Tip voor de bevestiging als je niet zoveel gaten wilt boren en een geschikte (schuine) ondergrond hebt: vacuümzuigende zuignappen met haakjes. Werkt bij mij in ieder heel goed en zo kan de klamboe opgeruimd worden zonder sporen achter te laten.

Fijne katoenen klamboe, werkt goed. Voordeel van deze ten opzichte van polyester is dat hij niet alleen de muggen buiten houdt, maar muggen die toch binnen zitten zijn goed zichtbaar.

Snelle levering en goede kwaliteit klamboes, veel keuze

We hebben al meerdere klamboes van deze winkel, gewoon tevreden met snelle levering, goede kwaliteit van de klamboes en uitgebreide keuze op de website

fantastisch

Had om persoonlijke redenen heel snel een klamboe nodig. Had dit in een aparte mail aangegeven. Ik kreeg persoonlijk antwoord en de klamboe was er de volgende middag.

Goede klamboe

Ik heb een Klamboe ‘XL’ Wit gekocht. Een mooie grote klamboe voor twee personen. Hij past ruim om ons bed heen. Jammer dat de kleefhaak niet bleef zitten en we een gaatje in het plafond moesten maken, maar dag lag waarschijnlijk aan ons plafond en niet aan de kleefhaak. Na een tijdje niet op voorraad geweest te zijn een snelle levering.

Alles prima

Alles is top geregeld. De klamboe is prima (maar dit is al de 4e die we bestellen). service en snelheid helemaal goed.

Levert uitstekend product zoals ze beloven

Mijn Indische schoonmoeder maakte voor ons in de jaren tachtig een rechthoekige Indische reisklamboe. Ideaal, elk jaar weer. Gelukkig dat klamboewinkel.nl die nu ook verkoopt. We hebben er er al meerdere gekocht in de familie. Tot grote tevredenheid.

Prima !

Ik dacht eerst 4,5 sterren. Ik kon niks bedenken dat beter kon dus gewoon 5. Informatie op site klopte, site werkte zoals moest. Er kwamen gewoon op tijd mailtjes met bevestiging, track & trace. En niet het minste: de klamboe voldeed aan onze verwachtingen. Niet onbelangrijk: geen onnodig grote dozen voor de verpakking. Dus 5 sterren dik verdiend.

Snel, compleet én goed!

Goed product, compleet geleverd met haakjes en touwtjes. En nog snel in huis ook! Super bedankt!

Goed advies, goed product en snelle levering

Ik had advies gevraagd mbt een klamboe in combinatie met een hoogslaper. Zeer snel een antwoord terug met keurig advies en link naar het juiste product. De klamboe bevalt zeer goed en is makkelijk te bevestigen met de plastic plakhaakjes. Die overigens zeer goed blijven zitten. De (6) haakjes heb ik er apart bijbesteld.

Fijne klamboe, snel geregeld

Fijne klamboe, snel geregeld

mooie klamboe van katoen

Erg blij dat ik een katoenen klamboe kon vinden. De service is snel, dat was fijn was ik had slapeloze nachten door die kleine beestjes :)

Duidelijk assortiment en snel geleverd

Snel kunnen vergelijken en de gewenste maat gevonden. Betalen ging soepel en de levering was snel, binnen 2 dagen was onze Klamboe binnen. Gelijk en zonder veel moeite opgehangen en dezelfde avond tot laat buiten kunnen blijven in de koelte maar zonder vervelende vliegen en muskieten, heerlijk :-)

veel keuze en snelle service

Veel keuze en snelle service

mooie klamboe, vergissing in 2de instantie goed gecorrigeerd

We hebben de 2xl castel voor 2 personen en het is een mooie klamboe en makkelijk op te hangen. In eerste instantie kregen we een verkeerde opgestuurd en bij mail wisseling geloofde ze ons eerst niet. Ze gaven aan te hebben opgestuurd wat wij hadden bestelt. Daar wij een paar dagen weg waren in eigen land kon ik geen foto sturen. Bij thuis komst gelijk gedaan en die medewerker bood excuus aan en zou zorgen dat de juiste eraan kwam. Die hadden we gelijk de volgende dag dus dat was top.

Zeer snelle verzending product

Klamboe werd de volgende dag al bezorgd. De kwaliteit en prijs lijkt mij prima. Ik had een bamboe klamboe gekocht. Hij ruikt een beetje. Ik omschrijf het als grassig. De geur vond ik niet vervelend nadat ik de klamboe wat bewerkt had met esoterische oliën verdunt in water. De klamboe is met deze hele hoge temperaturen van 35 graden iets warmer in het gevoel omdat ik het gevoel heb dat hij een klein beetje van de koele bries tegenhoudt. Het plastic ophanghaak met plakstrip is een noodoplossing als je moeilijk kan boren in het plafond. Zolang je niet per ongeluk op de klamboe stof gaat liggen en druk uitoefent werkt het prima. Ik zou voor de zekerheid dan extra strips op je nachtkastje klaar hebben liggen zodat je 's nachts redelijk snel de klamboe opnieuw kunt ophangen. Bij mij viel de klamboe na 3 heerlijke nachten dus op een gegeven moment naar beneden en moest ik verder slapen zonder klamboe met muggen. Ik heb overigens een geschilderd en schoongemaakt met ammoniak betonnen plafond met licht reliëf. Wellicht scheelt het als je een ander soort plafond hebt.

Snelle levering. Product voldoet aan de verwachting

Snelle levering en prima producten.

inmiddels 2 keer besteld. Snelle levering en prima producten.

snelle levering top

Klacht mbt misleidende productinformatie wordt niet serieus genomen

Reageerde niet op mail. Pas na tweede mail met bozere toonzetting werd gereageerd, echter zonder oplossing aan te dragen. Ik had vriendelijk aangegeven dat ik de website verwarrend vond wat betreft de standaard die op de foto staat en begeleidende tekst die suggereerde dat er een hangsysteem bij zat. Dit was niet het geval en zodoende gaf ik aan misleid te zijn tot aankoop van een klamboe zonder mogelijkheid deze op te kunnen hangen. Enige wat ze zeiden dat ik het kon retourneren en namen mijn klacht niet serieus. Na laatste mail reageren ze helemaal niet meer. Slechte service, arrogante medewerkers.

Elke klacht nemen we serieus, als dit er een is. Helaas kunnen we we niet ingaan op aannames en verwachtingen.

Uitstekende service en kwaliteit

Ik bestelde de katoenen klamboe voor een tweepersoonsbed. Snelle levering! Alle onderdelen zaten erbij (pluggen, haakjes en koordjes). Klamboe valt heel mooi! Super tevreden en al enkele dagen muggenvrij!

Vlotte levering en goede kwaliteit

Zeer tevreden over de kwaliteit van de klamboes (ik kocht er 3). Heel vlot geleverd in een keurige verpakking. Alles zat erbij van touwtjes tot de haakjes en pluggen. Ik heb de katoenen varianten gekocht en deze vallen.