Top klamboe, iedere cent waard

Mooie stof, ruime overslag bij ingang, niet benauwd

Verrassend goed

Van elektriciteitsbuizen de rechthoek van de klamboe gerealiseerd, met tiewraps klamboegaas bij de ringetjes verstevigd. Op deze manier een solide ophangsysteem gerealiseerd Een groot voordeel hiervan is dat het klamboegaas ruim en recht om het stapelbed hangt.

Goeie kwaliteit, snel verstuurd!

In de avond besteld, volgende dag al geleverd. Hangt mooi, functioneert prima. Dag muggen!

zeer snelle levering

Wisselend

Ik heb twee klamboes gekocht, een voor mijn dochter en een voor mezelf. Degene die ik voor mezelf had, bleek helaas niet meer op voorraad dus mocht ik wel een andere uitzoeken. Dat was erg fijn. Helaas bleek bij aankomst dat de klamboe van mijn dochter niet goed was, deze kwam niet tot de grond waardoor de muggen alsnog bij haar konden komen. Doordat ik de klamboe al wel geprobeerd had, mag ik deze helaas niet meer retourneren (vanwege hygiëne ofzo). Erg jammer, want nu heb ik €52,- verspild aan een product dat niet goed is en ik niet kan gebruiken.

Prima service en prima klamboe

De door ons bbestelde klamboes werden de volgende dag geleverd en voldoen helemaal.

Prima okidoki

Prima okido.

Alles ging vlot en professioneel

De klamboe voldoet volledig aan de verwachtingen.

Hoewel ik de klamboe nog moet installeren, belooft de kwaliteit van het materiaal veel.

Snelle verzending, mooie producten, goede prijs

De bestelling had ik een dag later al in huis; er was iets mis met 1 product waar ik een mail over heb gestuurd. Een paar dagen later kreeg ik het complete artikel thuis gestuurd. Topservice én snel!

Mooie kwaliteit klamboe

Snelle service en mooi product. Na lang zoeken naar een hemel voor bed van dochter hier terecht gekomen. Had ik dit eerder geweten!

Snelle levering tweepersoons klamboe 'XL'.

Wat een supersnelle levering! In de avond online besteld, de volgende ochtend netjes verpakt in huis! De klamboe bevalt ook nog eens goed! Bedankt klamboewinkel.nl!

Supersnelle levering van gewenst product

Snelle levering, super klamboe

Maandag besteld, donderdag in huis. We hadden jaren terug een zelfde klamboe besteld, maar deze was aan vernieuwing toe. Helemaal weer blij, met deze grote 2-persoons klamboe.

Heel goed allemaal!

Levering snel en zonder enig probleem!

uitstekende service

de klamboe die ik heb besteld had ik ook vorig jaar aangeschaft to grote tevredenheid

Top bamboe klamboe

Vlotte levering, de foto's kloppen.

Kleefhaken werkten perfect in de stacaravans in het buitenland. De klamboe was precies als beschreven!

Levering is goed verlopen. Alhoewel Post.Nl natuurlijk weer de nodige vertraging had...

goede kwaliteit en goedkoop

Topshop.

Super geregeld

Snelle levering, verzorgde verpakking, inclusief benodigde schroefjes etc, heel positief

goede ervaring, goede klamboes, maar de webshop zou beetje beter kunnen

De bestelde klamboes zijn netjes op tijd geleverd en de kwaliteit lijkt helemaal in orde. De webshop is zeker niet verkeerd, het bestelproces verloopt gemakkelijk en goed. Alleen het uitzoeken van de klamboe op de site zou nog een beetje beter kunnen. Met name met de afmetingen : door extra filters voor lengte en breedte van de klamboe toe te voegen zou je de gewenste klamboe gemakkelijker vinden. En ik mis een stukje uitleg over de voordelen en nadelen van de verschillende materialen (polyester, katoen, bamboe). Verder een dikke aanbeveling om hier je klamboe uit te zoeken en te kopen.

Maar prodyct valt een beetje tegen

Net zoals bij vorige bestelling snel en keurig geleverd.

Ondermaatse kwaliteit

Jaren geleden een Spider klamoe gekocht bij andere winkel. Die was van goede kwaliteit. Deze is niks: flodderig, dun, slecht afgewerkt (stiksels aan de randen van het gaas kapot en barsten en splinters bij houten latjes)