Goed en snel

Professioneel, klantgericht maar vooral vriendelijk en behulpzaam

Ben zeer goed geholpen en ben zeer tevreden!!!

Vlot geholpen en goede deal

Ik had met spoed een nieuwe Iphone nodig en ben naar het contactadres van de website gegaan. Men richt zich vooral op online verkoop maar ik werd snel en goed geholpen door vriendelijke medewerker die meedacht en goed advies gaf. Telefoon is precies wat ik zocht (model/capaciteit), en voor een hele nette prijs. Aanrader!

iPhone batterij

Vriendelijke bedrijf . Met een fijn stukje na zorg .

goed advies en nette reparatie tegen acceptabele prijs

goed advies, goede service, snel, goede prijs-kwaliteit verhouding

Snel, vakkundig, vriendelijk!

Supersnelle reparatie van een kapot tabletscherm! Heel tevreden! Vaste klant erbij!

Supersnel, goedkoop, goed gerepareerd scherm iPhone X

Supersnel scherm iPhone X gerepareerd voor lage prijs vergeleken met andere repair centers

snelle service

meteen geholpen. Top geregeld en altijd overleg over evt. kosten

Alles netjes, klantvriendelijk en conform afspraken

Communicatie prima. Reparatie zeer netjes en tegen een goede prijs. Klantvriendelijk en alle afspraken nagekomen.

Fijn en prettig geholpen en niet te duur

Ik ging met een speciale vraag voor een studerende arts in Afrika en ze hebben mij fantastisch kunnen helpen. Speciale dank aan de manager

Absoluut hoogstaande service van NGU repair

Mijn telefoon screen was kapot gegaan nadat t gevallen was. Heb kontakt gezocht met NGU. Ik kan dezelfde dag nog terecht, mijn scherm moest besteld worden en de volgende dag was t gerepareerd. Tijdens het proces veel contact gehad en de afstemming was heel prettig; wist precies wat de voortgang was en als klap op de vuurpijl werd mijn toestel ook nog bezorgd nadat het gemaakt was (mgeving Eindhoven). Echt super service: snel, makkelijk en heel vriendelijk. Kan iedereen die een reparatie nodig heeft (niet alleen voor telefoons) aanraden om kontakt op te nemen met NGU

Topservice

Vriendelijk ontvangen, goed geholpen, scherm van mijn IPhone 11 vervangen in 40 minuten terwijl ik kopje koffie kon drinken en wat kon werken op mijn laptop, geholpen door Serkan, zeer kundig!

Uitstekend - !

Probleem met Apple Macbook die vastgelopen was werd door Cerkan snel en vakkundig opgelost. Netjes te woord gestaan - snel en niet duur. Goed gedaan.

Hele goede ervaring met Repaircenter

Snel en efficient geholpen door de super vriendelijke en vakbekwame medewerkers van Repaircenter...

Helemaall top

Vriendelijk en super Snelle service uitstekend!!

Goede en kwalitatieve uitleg.

Overzichtelijk

Alles top geregeld!

Top top top

Zeer professioneel en goed geholpen

Vriendelijke mannen die gauw zien wat er aan de hand is met i pad of I phone. En een eerlijke wijze van het apparaat nakijken. Behulpzaam. Eerst hier in Oerle maar gelukkig wist ik ze te vinden in Eindhoven.

Prima gerepareerd, heldere communicatie, vriendelijk personeel

RepairCenter heeft het scherm van mijn iPad Air netjes gerepareerd. Je wordt goed op de hoogte gehouden, en het personeel is vriendelijk en professioneel. Aanrader.

geweldige service

eerlijk. open, informatief en snel. aan een wildcamera durven werken wat niet in het normale dagelijkse apparaten zit in het bedrijf. netjes gerepareerd.