geweldige service

eerlijk. open, informatief en snel. aan een wildcamera durven werken wat niet in het normale dagelijkse apparaten zit in het bedrijf. netjes gerepareerd.

Excellente service!

Repaircenter.eu (NGU Business) heeft laten zien wat ik verwacht van een excellente service: goede communicatie en de klant centraal zetten. Ook het aanbod om je defecte apparaat (een iPad Air 2) op je werkplek te kunnen aanbieden ter reparatie en hem daar ook weer te kunnen ophalen is helemaal waargemaakt. Omdat het al een wat oudere iPad was, heeft men de voor en tegens van reparatie of vervanging helder uiteengezet. Daardoor kon ik prima de keuze maken om de batterij van deze iPad toch te vervangen. Inmiddels is hij terug en werkt uitstekend. Met een nieuwe professioneel geplaatste screen protector kan hij er weer jaren tegenaan. Verder top vriendelijke en behulpzame medewerkers, dat is ook belangrijk om te vermelden!

Scherm iPhone X supersnel vervangen!

Het scherm van mijn iPhone X is razendsnel vervangen! Uitstekend geholpen.

Perfecte service

Fijne, aardige en geduldige mensen die alles met je bespreken.

hele goede service, vriendelijke medewerkers, willen altijd ietsje meer voor je doen. ben heel tevreden voor de 2e keer met mijn refurbished telefoon! volgende keer weer naar deze winkel! super!

Snel, betaalbaar en betrouwbaar

Ik had vantevoren gebeld of het scherm van mijn telefoon gerepareerd kon worden. Ze vertelden me dat het onderdeel de volgende week geleverd zou worden en hebben het voor me apart gelegd. Vervolgens afgesproken wanneer ik zou komen en toen was het in een uur geregeld. Er is een fijne tafel waar je kunt werken en koffie drinken tijdens het wachten. Ik ben een blije en tevreden klant. Aanrader!

Vriendelijk + goed resultaat

Erg behulpzaam, in een dag gerepareerd, goed meedenkend

leveren goede kwaliteit en heldere comunicatie

goede afstemming van de reparatie, op vragen werd snel geantwoord via de mail.

Snel, kwalitatief en goed geholpen

De mannen die me geholpen hebben waren erg vriendelijk, zowel telefonisch als in de winkel. Ik kreeg eerlijk advies en mn telefoon ziet er weer top uit. Dankjewel!

Snel en goed gerepareerd. Heel vriendelijk.

Snel en goed gerepareerd. Heel vriendelijk.

Helemaal goed

Goede klantenservice, erg duidelijk en snelle reparatie. Prijs is best hoog maar het is gelijk aan de kwaliteit.

Vakwerk met snelle vriendelijke service

Scherm van mijn telefoon was direct gerepareerd, mooi en goed gemaakt. Zijn wel snelle commerciele mensen . Op een leuke manier.

Snelle en prima service.

Vriendelijke en behulpzame medewerker. Afspraak voor reparatie glas smartphone wordt per email bevestigd en een dag daarna een telefoontje dat het nieuwe glas binnen is. Kon direct langs komen voor de reparatie. Snelle en prima service.

Snelle en nette afhandeling!

Goede service!

Medewerkers hebben veel kennis over hun vak, zijn snel, vriendelijk & behulpzaam!

Simpelweg...zo werkt dat dus...

Mijn nieuwe S21 Plus gevallen. Stevig herstelwerk...doch...in drie dagen gepiept. Zeer professioneel, korrekt, goed luisterend en begrijpelijke uitleg. Daardoor was de faktuur niet laag, maar absoluut aanvaardbaar ! Ondanks het 'kapotte-toestel-ongemak' ben ik 'n blij mens na deze ervaring !!

Snel gerepareerd, zeer klantvriendelijk

Prima geholpen weer

Prima geholpen weer

Mijn dochter had haar zinnen gezet op een refurbished Iphone. Op internet had ze gezocht maar wij wilden liever een 'echte' winkel. En zo kwamen we hier terecht. Prettige service. Meerdere telefoons werden erbij gehaald, verschillen uitgelegd, geluisterd naar wensen en budget. Dus wij liepen naar buiten met een goede Iphone voor mijn dochter. Top!

prettig en goed geholpen

Het probleem werd onderkent en samen hebben we een goede oplossing gekozen

Goed geholpen

Goed en snel geholpen zonder afspraak