Klant is Koning gevoel is hier 100% aanwezig

Kocht hier een refurbished iPhone en werd enorm goed geholpen met o.a. het overzetten van gegevensbestanden van de oude naar de “nieuwe” telefoon. Ook de beschermfolie werd ter plekke voor mij geplaatst. De service en aandacht die aan mij als klant is geschonken heb ik in jaren niet meer zo mogen ervaren. Dacht dat het niet meer bestond.

Netjes en op tijd

Goede reparatie. Op de afgesproken tijd klaar. Geen poeha verhaal

Voortreffelijk

Voortreffelijk en snel geholpen metzeergoefe service

Zeer correct en vakkundig geholpen

Mijn laptop van 5 jaar oud bij repaircenter binnengebracht, de scharnieren van het scherm zaten muurvast en waren intern afgebroken. Door de supportafdeling van de fabrikant (Lenovo Belgie) was ik wandelen gestuurd vanwege de leeftijd van het toestel. Door problemen bij de levering van de bestelde onderdelen (backcover, scharnieren, toetsenbord) heeft de herstelling enige tijd aangesleept, maar dit is zeer correct afgehandeld door een mooie tegemoetkoming in de kostprijs van de herstelling. Toen ik het toestel ging ophalen zijn alle componenten grondig getest, de nieuwste updates zijn geinstalleerd en dat allemaal bij een bakje koffie en een vriendelijke babbel. Echte TOP service, met de glimlach, door een top team. Ik kan repaircenter alleen maar aanbevelen.

supersnel

ik werd snel en goed geholpen

Snelle en goede service

Goed bereikbaar / snelle service

super goed

Had in de ochtend gebeld, vriendelijke man aan de telefoon. Alles was mogelijk, Vriendelijk te woord gestaan bij aanwezigheid. Goede uitleg.

Snel geholpen en iPhone doet het weer prima.

iPhone laten vallen van kleine hoogte. Geen glasbreuk, maar helaas deed het OLED-scherm het niet goed meer (2/3 wit). Repaircenter had het juiste scherm op voorraad en binnen 1 uur was de iPhone gerepareerd. Op de website staat "scherm van OEM-kwaliteit" en "originele onderdelen". Het werd me niet 100% duidelijk of het een origineel Apple scherm betreft maar de iPhone functioneert goed en repaircenter biedt 1 jaar garantie op de vervangen onderdelen.

Goed op de hoogte , neemt de tijd om al je vragen te beantwoorden.

Fantastisch bedrijf , kan niet beter.

Prima geholpen !

Waar een ander bedrijf op geen betere optie uitkwam dan veilig te laten verschrootten. Heb ik nu weer voor enkele tientjes een werkende Surface :-)

Vriendelijke en netjes geholpen. De reparatie van de iPhone was ook zo klaar.

Vriendelijk en snel geholpen

Medewerker helpt je snel en kundig. Als het wat langer duurt zegt hij dat. Ik heb mijn i phone in goed vertrouwen achtergelaten.

Snelle reparatie en goede prijsafspraken.

Snelle en vriendelijke service. Extra's zonder bijbetalen.

goede service

snel geholpen en men weet waar het over gaat. Dik tevreden over de service.

Snelle, goede service

Wederom fijn geholpen en prima tips gekregen!

Een goede en zeer snelle reparatie tegen een redelijke prijs

Ik heb me op zaterdagmorgen gemeld met 2 reparatie’s. 1 reparatie werd direct uitgevoerd en de 2e was later op de dag klaar. Ik was dit niet gewent en ben daar zeer content over. Tot nu toe functioneren de apparaten als vanouds. Hartelijk dank hiervoor.

Goede service.

Goede service en aanrader voor reparaties van iPhones.

Goede service en volop tevreden.

Wederom snelle en prima service. Aanrader!

Aanrader dus

Gewoon goed en snel gemaakt (Ipad 2008 scherm vervangen)

Voor de derde keer hier een scherm laten repareren van verschillende apparaten. Ze doen dat goed en snel. In dit geval een Ipad 2008 met kapot scherm. Ter plekke afgegeven. De homeknop die haperde hebben ze kunnen repareren zonder extra kosten. De volgende dag al klaar.

Helemaal goed

Zeer netjes behandeld ...prima service met nette prijs. Aanrader!!!

good and fast service

Good service with proper price.

Snelle service en redelijke prijs.

Snelle service en redelijke prijs.

Snel,nauwkeurig,goede prijs en kwaliteit

de Witbogt 9 5652 AG Eindhoven