Weer een snelle en deskundige reparatie aan mijn toestel laten uitvoeren.

Perfecte service

Perfect geholpen, goeie reparatie!

Bliksemsnelle service

Werd zelfs op zaterdagmiddag correct en vlot geholpen

Vriendelijke en geduldige service.

Als digibeet werd ik rustig en vakkundig te woord gestaan en werd met me meegedacht voor een maatwerkoplossing, in dit geval een nieuwe mobiel.

goede snelle nette service

goede snelle nette service

Duidelijke afspraken en snel gedaan

Aardige mensen met kennis Reparatie met garantie Zelfde dag klaar

Prima service en advies

Goede en snelle serbice

Snelheid, vriendelijk en meedenken!

Snelheid, vriendelijk en meedenken!

Eerlijk. Deskundig en duidelijk advies

Snelle en fijne service!

Duidelijkheid over de kosten voor je eraan begint. Fijne en snelle reparatie.

Prima op tijd en snel

Snel teruggebeld en mijn vragen beantwoord. Batterij vervangen ging ook snel en daardoor had ik mijn laptop slechts enkele uren niet tot mijn beschikking.

Klant en service gericht

Snelle reparatie, Wordt altijd perfect geholpen , Fred.

Mijn ervaring zeer tevreden.

Ik ben erg te vreden over de manier hoe men te woord wordt gestaan. Duidelijk en vriendelijk. De medewerker had verstand van zaken en toonde begrip voor het probleem en gaf een adequaade oplossing.

Supersnel

Bellen en repareren binnen 2 uur

Aanbevelenswaardig!!

Ze zeggen wat ze doen en doen wat ze zeggen. Men is bijzonder klantvriendelijk, meedenkend en ze zijn ook nog eens prijstechnisch gunstig. Dit alles met als resultaat, een snelle reparatie van een goede kwaliteit.

customer service is even belangrijk als het oplossen van een probleem

Door onverklaarbare reden was ik de foto's in mijn WhatsApp kwijt. Echter, met een 'recover' app kon ik ze op 'tumbnail' formaat tevoorschijn halen. Daarvoor zou ik de GSM moeten 'rooten' . Maar tijdens deze actie liep de GSM vast. Vervolgens de GSM met dit verhaal aangeboden bij RepairCenter. Al na twee dagen was de GSM gemaakt incl. de data. Eenmaal thuis bleek dat de foto's nog steeds het 'tumbnail' formaat hadden. Deze tegenvaller heb ik beschreven in een review. Echter n.a.v. mijn review heeft het bedrijf contact opgenomen om toch nog even langs te komen om te kijken of er nog iets aan gedaan kon worden. Met een paar waardevolle adviezen waarmee ik zelf aan de slag kan weer huiswaarts gekeerd. Hiermee heeft RepairCenter begrepen dat customer service verder gaat dan het repareren van een storing.

heel erg goed

ze hebben mij netjes en snel geholpen.

Prima, snelle service

Prima, alleen het afrekenen duurt wat lang omdat ik nog niet in het systeem stond.

Prima zaak

Heel fijn geholpen

Altijd goede uitleg en perfecte service

Prima geholpen en transparant over reparatie en kosten.

Prima service!

Ook de onvoorziene complicaties prima opgelost

Snelle reparatie voor een nieuwe accu. Vriendelijk personeel. Reparatie kosten zijn laag.

correct, snel en kundig

Vandaag mijn batterij laten vervangen van de iPhone 7 kon er op wachten. Gelijk maar ook een nieuwe schermprotector erop laten zetten. Allemaal zeer netjes gedaan en snel.

de Witbogt 9

5652 AG Eindhoven