Filters

10

Fantastisch goed

Het bestelde kussen met hoes, was precies wat ik bedoelde en van heel goede kwaliteit. De communicatie via email en telefoon was goed. Ik kan dit bedrijf aanbevelen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Schuimrubberwinkel

Koudschuim voor me caravankussens gekregen besteld via jullie andere website www.schuimrubberwinkel.nl Wij zitten weer goeddd!

  • Aanbevelen? Ja
10

Mooi gemaakt

heele mooie kussens hebben wij gekregen van kussengigant ze zijn mooi gemaakt en zitten goed

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekende service!

Ik had per ongeluk de verkeerde maat besteld, maar het werd zonder problemen gecorrigeerd. Zeer tevreden met de tuinkussens.

  • Aanbevelen? Ja
9

Snel geholpen

Even langs gegaan en goed advies gekregen. Snel geholpen, ik kom hier vast nog wel een keer terug

  • Aanbevelen? Ja
10

Tuinkussens op maat besteld en snel gekregen

Wij hebben 3 weken geleden een grote bestelling voor kussens op maat gedaan bij lef en lief tuinkussens. Deze hebben wij nu een week in gebruik onder de overkapping. Het ziet er heel erg mooi uit en wij zullen als wij weer kussens willen gaan bestellen het bij jullie gaan doen. Kortom een aanrader

  • Aanbevelen? Ja
10

Foutje werd netjes rechtgezet

Snelle levering! Ze waren iets vergeten mee te leveren, na contact werd dit onmiddellijk opgestuurd.

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig!

Super mooie tuinkussens en nog snel geleverd ook! Geweldige service, erg blij mee.

  • Aanbevelen? Ja
10

Blij en snel geleverd!!

Fijne kussens op maat besteld bij jullie andere website www.lefenlief-tuinkussens.nl. Levertijd was kort, bedankt voor de snelle service wij zijn er blij mee.

  • Aanbevelen? Ja
9

Zeer goed, wat een goede service

Na een onbedoelde foto van mijn kant in de bestelling, is het zeer goed, meedenkend en klantvriendelijk afgehandeld. En zo kwam het alsnog goed.

  • Aanbevelen? Ja
7

snel bericht

Een fijn bedrijf dat snel reageert op een mail.

  • Aanbevelen? Ja
10

Fijne ervaring met dit bedrijf!

Had de verkeerde maat binnenkussen voor een poef besteld. Deze mocht ik kosteloos retour sturen, terwijl ik de juiste maat de volgende dag al binnen had. Dat noem ik nog eens service:) Verder heel prettig contact met de klantenservice, aanrader dus :))

  • Aanbevelen? Ja
10

Perfect!

Via de site schuimrubber besteld. I.v.m. drukte kon het enkele dagen later pas verstuurd worden werd bericht. Omdat ik er echt om verlegen zat verzocht de verzending te willen bespoedigen, daar werd direct op gereageerd via de mail. Volgende dag had ik mijn bestelling thuis. Wat wil een mens nog meer! Goede service verlening.

  • Aanbevelen? Ja
10

Wat egt top prijs voor top kussens

Vanmorgen kussen opgehaald voor mijn loungebank Deze zitten egt super en dat voor weinig geld Egt een aanbeveling

  • Aanbevelen? Ja
10

Heel tevreden

We twijfelden over welk schuimrubber het beste bij ons paste voor de loungebank, dus afspraak gemaakt om te proefzitten. Daarna besteld en binnen 14 dagen alle hoezen kunnen vullen met nieuw schuimrubber. Erg blij mee, laat het mooie weer maar komen

  • Aanbevelen? Ja
9

Heel tevreden

Goede informatie en prima levering! Informatie vooraf over wat te bestellen ivm stevigheid kussens was helder en snel. Duidelijkheid over de langere levertijd ivm drukte, en na 2 weken heerlijk stevige kussens met perfecte afmetingen. Heel fijn!

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede kwaliteit en snel geleverd

Daar wordt je toch blij van! Altijd toch een beetje spannend; "zijn mijn verwachtingen niet te hoog", "straks is het totaal niet wat ik hoopte, wat heel goed mogelijk is voor die prijs"... En dan wordt er na twee dagen ontzettend mooie stof geleverd. Blij

  • Aanbevelen? Ja
10

Super!

Dit zijn nog eens "te betalen" kussens..super levering en waanzinnige kussens. Precies wat ze beloven! Ondertussen zitten we al heerlijk te chillen op onze lounge!! Volgende maand nog een kussen bestellen..alleen dan voor de hond..

  • Aanbevelen? Ja
10

Tevreden

Alles was goed. Mooie binnenpoef ontvangen en blij mee

  • Aanbevelen? Ja
10

correcte levering en kwaliteit

Ik had hier een kussen besteld, dit bleek dan niet op voorraad te zijn. Ik heb hier dan ook een melding van gekregen dat ze dit zo snel mogelijk in orde gingen brengen. 2 dagen erna is het verstuurd en geleverd. Het kussen voldoet ook aan de verwachtingen en de kwaliteit ervan komt zeker overeen met de betaalde prijs. De oorspronkelijke review houdt helemaal geen steek, aangezien ze wel degelijk hun best gedaan hadden om mij te informeren van een latere levering wegens niet meer in voorraad. De boodschap was eenvoudig weg niet tot bij mij gekomen, maar dit was zeker kussengigant hun fout niet.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Het spijt ons dat u zo over ons bedrijf denkt. U had op een vrijdag avond een binnen kussen zitzak bij ons besteld dus na 1200. Normaal zou het dan maandag verzonden worden. Maar helaas was de zitzak binnen kussen niet op voorraad door de vele bestellingen. Wij hebben u daar toen over geïnformeerd per mail op maandag. Dat het binnen kussen zo snel mogelijk gemaakt wordt door ons atelier. Waarschijnlijk heeft u die mail niet gezien, want u heeft daarop niet gereageerd. U had toen ook de bestelling kunnen annuleren en dan hadden wij het aankoopbedrag terug gestort. Woensdag waren de binnen kussens weer gemaakt door ons atelier en konden wij het ook direct verzenden naar u. De dag er op is het ook bij u bezorgd. Wij hebben na aanleiding van deze review ook nog contact opgenomen maar daar heeft u wederom niet op gereageerd. In ieder geval spijt het ons dat u zo over ons bedrijf denkt, maar desondanks wens ik u nog veel plezier met het binnen kussen van de zitzak.

9

Hele goede service, mooi product

Kussens besteld op maat, zitten fantastisch. Goede snelle service, prijs kwaliteit verhouding, heel scherp. Ik beveel dit bedrijf dan ook zeker aan.

  • Aanbevelen? Ja
10

Super snelle service

Ik had 2 poefs besteld waarvan er bij 1 een gat zat bij de rits en de korreltjes eruit kwamen. Binnen 1 dag had ik al een nieuwe in huis,kan niet beter!,

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel geleverd

Prima niks mis mee

  • Aanbevelen? Ja
10

Fijne ervaring

Ondanks corona tijd, snel geleverd en daardoor zitten wij weer lekker op de bank met jullie koudschuim.

  • Aanbevelen? Ja
5

Niet goed gelezen

De maten die ik aangegeven heb wordt niet aan voldaan het scheelde 2 a 3 centimeter

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Berry, Als er iets niet klopt in de maat, neem dan even contact met ons op , wij lossen het altijd op zodat u het schuimrubber op maat exact op maat krijgt. Want het is niet de bedoeling dat het afwijkt. Ik kan uw bestelling niet vinden met de naam Berry, maar als u mailt naar [email protected] sturen wij een nieuw stuk schuim op in de juiste maat.

Bedrijfsgegevens

Peizerweg 140 F

9727 AP Groningen

+31 88 002 2444

[email protected]

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.