Zoals altijd, snelle levering en perfect op maat gesneden.

Snelle levering, perfect op maat gesneden.

Zeer tevreden !

Ben voor de 2e keer bij jullie, dat zegt al iets denk ik zo. slaap extra lekker en relaxed door die kussens, temeer daar ik invalide ben en weleens spasmen heb juist in bed. En door jullie kussen lig ik beter in mijn bedje.

Prima & snel

De levering was - zoals altijd - prima en snel.

Overzichtelijk een plus punt is de prijs berekening Alles naar wens

super tevreden

snelle levering, heel makkelijke website, en heel overzichtelijk en goede producten

na mijn opmerking te bespreken

Ik vindt.het moeilijk om online de juiste binnenkussens voor poef te kopen Ik heb er drie die samen een mooie groep moeten vormen in mijnliving eentje beantwoord niet aan mijn.verwachting kan ik die nog wisselen?

Zeker, u kunt altijd ( behalve bij schuimrubber / kussens op maat) binnen 14 dagen zonder retour kosten een bestelling retour sturen. Als u ons een mailtje stuurt dan zullen wij u een retour label mailen waarmee u kosteloos de poef retour kunt sturen.

Goeie service

Kussen precies in de opgegeven maat, met keurig een kous eromheen. Dit was voor binnen, volgend jaar zomer voor buiten ook zeker hier mijn schuim bestellen.

Mooie kussens

Schuimrubber op maat besteld via schuimrubberwinkel om zelf kussens te maken, exact op maat, snelle levering

Top!!!!

Lang gezocht naar een binnenpoef voor een Marokkaanse poef. Goede kwaliteit

Blij mee!! Zitten weer lekker

Schuimrubber besteld en gister bezorgd, wij zitten weer goed, snelle bezorging bedankt schuimrubberwinkel!!

super!

Zeer gemakkelijke website en niet lang moeten wachten op mijn levering .

zeer snelle levering.

Goede kwaliteit kussen. Zeer blij mee.

Subliem.

Dinsdagmiddag mijn bestelling geplaatst..... donderdagvoormiddag reeds in mijn bezit....!!!

Mooi gesneden en mooi optijd geleverd

Top.

Superhandige website en supersnelle levering.

In de eerste instantie verkeerde maten ontvangen maar na contact alnog de juiste maten ontvangen. Verzendkosten zijn vergoed en het verkeerde maatschuimrubber mag ik houden Zeer tevreden!

Heel goed en snel!

Heel goed, 1 min punten bij opmerking Kon je schuine kanten vermelden, dit gedaan maar helaas niet gebeurd. Verder dik tevreden.

Heel goed.

Bestelling is snel afgeleverd.

Helaas was mijn opmerking 'Beide zijkanten schuin afsnijden Onderkant lengte totaal 125 cm. Bovenkant lengte totaal 135 cm' niet uitgevoerd. Ik heb alleen 135 cm mogen ontvangen.

zeer tevreden

Tuinkussens op maat gemaakt mooi!!!!

Wat geweldig, binnen 8 dagen in huis, ben blij dat ik bij jullie besteld heb. Ze zitten fijn en zien er heeeel mooi uit!!!!!!!!!

Heldere duidelijke communicatie

Goede status update.. Geleverd zoals de planning aangaf..

Positieve ervaring!

Mijn bestelling werd juist en goed verpakt afgeleverd! Een aanrader!

Snelle levering netjes verpakt

Snelle levering netjes verpakt

Ervaring met kussengigant zou 5 sterren zijn, maar helaas sterretje minder doortoedoen van postnl

Peizerweg 140 9727 AP Groningen

+31 88 002 2444