Perfect ,snel en de kussens zitten heerlijk

Perfect.

Supper

goed snel en correct geregeld

Misschien iets meer informatie?

Ik heb kussenvulling gekocht en ik ben uiteindelijk tevreden met wat is toegekomen. Voor online verkoop zou het wel beter zijn als er duidelijker wordt uitgelegd wordt wat het verschil is tussen de verschillende soorten.

Snelle levering, voelt goed aan

Maandag koudschuim besteld, en wij hebben het vandaag binnen gekregen, super blij mee, wij kunnen weer goed slapen op onze vakantie aanstaande vrijdag met de caravan

Prachtige kussens!

Toen we de 'showroom' zagen was dat wel even slikken. Zegge één bank die onder aan afdakje stond. E.e.a. gevolg van de Corona (?). Toch maar doorgepakt, een stof uitgezocht en bestellen. Dat kon daar niet maar moest via hun site. Aldaar besteld, extra wensen via de mail doorgegeven, waar snel op gereageerd werd. Na 1 week waren de kussen al klaar. Wij zijn er blij mee!

Bedankt voor de mooie review! Wij hebben er op dit moment inderdaad voor gekozen om klanten nog niet binnen in onze showroom te laten in verband met corona. Maar om toch klanten onze stoffen en schuim te laten bekijken laten wij het buiten zien voor ons bedrijf. Wij vinden dit een veilige oplossing voor ons en onze klanten. In ieder geval heel veel plezier met de kussens op maat besteld bij lef en lief tuinkussens!

snelle en correcte levering

Alles was prima maten waren goed en levering keurig volgens afspraak

Ben zeer tevreden over de levering

voordelige kussens, prima kwaliteit, snelle levering

voordelige kussens, prima kwaliteit, snelle levering

Prijs/kwaliteit de juiste keuze

Zeer makkelijke wijze om te bestellen,. Levertermijn vlugger als doorgegeven....top

Niet zo duur als de meeste, snelle levering

Minpunten: de kleuren die je op de website ziet zijn niet 100% representatief. Ik zou aanraden om stalen te vragen. Vulling van de kussens: de plofkussens staan niet zo strak als zou kunnen. Ik denk dat de binnenhoes een fractie kleiner is dan de buitenhoes waardoor deze niet overal strak gevuld wordt. Het is echter een detail dat alleen echte perfectionisten zien. Positief: de stof voelt stevig maar aangenaam. Voor de zitkussens kozen we koudschuim (HR45), dit zit stevig en comfortabel, een echte aanrader. De kwaliteit van de ritsen en het stikwerk is perfect. De levering gebeurde binnen anderhalve week. Dat is bijzonder snel gezien de corona-vertragingen waar andere bedrijven zich in verslikken.

Bedankt voor de mooie opbouwende review! Klopt inderdaad dat kleuren enigszins kunnen afwijken, daarom bieden wij ook aan om gratis stofstalen te versturen. In ieder geval heel veel plezier met de kussens op maat besteld bij lef en lief tuinkussens!

Levering was conform de afspraak geleverd

Mooie kussens, snel geleverd.

De kussens zijn goed aangekomen en ook gied verpakt

Kwaliteit en service top

Sneller geleverd dan verwacht

Netjes verpakt koudschuim en outdoorstof besteld, stof is prachtig en het schuim zit heerlijk!!

Loungekussens

prachtig wij zijn er enorm blij mee, zit goed, snel geleverd 13 dagen, bestel zeker weer bij jullie

Top bedrijf

Schuimrubber op maat besteld bij schuimrubberwinkel.nl snel geleverd, sneller dan verwacht 5 dagen. Had een foutje gemaakt in de maat en goed opgelost zonder kosten.

Je krijgt wat ze beloven

Gemakkelijke website waar je je maten en stoffen kan kiezen. Maar ook nadat je hebt betaald blijft de service prima, snel antwoord op je vragen en na iets meer dan 2 weken werden onze kussen geleverd! Wij zijn echt heel tevreden over de service maar ook over de kwaliteit Als het goed is mag het ook gezegd worden!!!

Perfecte service

Product gelijk omschreven en snelle levering

Snelle levering ondanks de moeilijke periode die veel bedrijven kennen.

Alleen jammer dat ik verzendingskosten heb moeten betalen!! Mijn online bestelling was hoger dan 150,- euro Zie site schuimrubberwinkel.nl Gratis verzending in België en Nederland vanaf €150,- Onder de €150? Verzendkosten NL €6,49 en BE €7,49

U kunt contact opnemen met ons als u denkt dat u onterecht verzendkosten heeft betaald, want het is inderdaad vanaf 150,00 gratis verzenden.

Prachtige kussens en exact op maat

Zelf een tuinset gemaakt met niet standaard maten. Via kussengigant kussen laten maken die perfect passen. De handige website zorgde ervoor dat je eenvoudig de vorm van het kussen en de goede maten kunt invoeren. Aanrader!

Maakt eigengemaakte bank Ibiza...

Makkelijk bestellen en kussen passen perfect. De kussens zien er ook netjes afgewerkt uit.

Snel en correct

Snelle levering van een prima product. De afwijking in maat waarvoor gewaarschuwd op de site, is werkelijk minimaal. Bedankt!

fantastische samenwerking met klantenservice

na de bestelling en betaling besefte ik dat het afleveradres van de zitzak niet duidelijk was, na een paar mails naar Kussengigant, waar onmiddelijk op gereageerd werd door een medewerker, kwam alles in orde en werd de zitzak op het juiste adres geleverd. een alerte klantenservice is belangrijk, bij online bestelling zijn zij het eerste contact voor de klant en tevens de vertegenwoordiger van de firma, bedankt

Heel mooi resultaat

Peizerweg 140 F