Een zeer professioneel bedrijf

Zeer goede ervaring met Yolknet en hoop nog lang zaken te blijven doen met ze.

• Wat zijn onze pluspunten? Kwaliteit en professioneel
  • Wat zijn de verbeterpunten? Niets

Reageren en handelen snel!

Wanneer wij een aanpassing nodig hebben op de website zijn de werknemers bij yolknet (Robert en Niqui voornamelijk) altijd snel met handelen en denken altijd met ons mee.

• Kennis en Vakmanschap
  • Wat zijn onze pluspunten? snel, duidelijk
  • Wat zijn de verbeterpunten? geen

Yolknet zit bovenop de ondersteuning van mijn website

Met de groei van ons bedrijf hebben we een website nodig die iedere dag meegroeit en ons contact met de klanten weer beter maakt. Aanpassingen worden snel doorgevoerd en met de kennis van Yolknet beter gemaakt dan we zelf konden bedenken. Daarbij is onlangs gewerkt aan het opzetten van een online programma. Met grote kennis van zaken en enorme inzet is het Online Programma op tijd opgeleverd en voldoet het volledig aan onze hoge kwaliteitseisen. Daarbij zitten de medewerkers van yolknet bovenop de werking van alle facetten van het online programma. Daarmee konden we met een gerust hart het Online Programma lanceren en vertrouwen op de goede werking bij de klant. Het realiseren van een dergelijk programma lukt alleen door goed en regelmatig te communiceren. Dan begrijp je elkaar en kun je samen een mooi programma opleveren.

• Wat zijn onze pluspunten? Kennis van zaken
  • Wat zijn de verbeterpunten? Contractafspraken vastleggen zodat duidelijk en zeker is wat je van elkaar kan verwachten.

Ideale partner voor online techniek

Ik heb elke keer het gevoel Premium Klant te zijn... de samenwerking is uitermate prettig. Nooit is een moeite teveel of een vraag te lastig. Ik kan die ook op elk moment stellen. Ideale partner voor online techniek.

• Kennis en Vakmanschap
  • Wat zijn onze pluspunten? Ieder uur staan ze voor me klaar
  • Wat zijn de verbeterpunten? Ik kan ze niet bedenken

Vooraf goed informeren naar wat de klant wil, duidelijke planning gedeeld, korte doorlooptijd, heldere uitleg, prima eindresultaat.

• Kennis en Vakmanschap
  • Wat zijn onze pluspunten? luisteren, snelheid, informeren, plannen, eindresultaat
  • Wat zijn de verbeterpunten? Geen

Vriendelijk, bereikbaar en komt afspraken na

Door een overname in aanraking gekomen met Yolknet. Zij hebben zich zeer klantvriendelijk opgesteld, goed meegedacht en volgens afgesproken tijdschema de benodigde werkzaamheden uitgevoerd. Per app, e-mail of telefonisch altijd goed bereikbaar met een vlugge response en/of actie.

• Wat zijn onze pluspunten? Bereikbaarheid
  • Wat zijn de verbeterpunten? vooralsnog geen verbeterpunten

Bedrijf met oog voor de klant

Het vorige buro stuurde alleen facturen en reageerde laat op mijn vragen. Soms moest ik drie keer herhalen. Bij Yolknet krijg je een goed onderbouwd antwoord zodat je als klant wat meer begrijpt van een situatie. Heel fijn om zo op de hoogte te worden gehouden.

• Kennis en Vakmanschap
  • Wat zijn onze pluspunten? Reageren snel en proactief.
  • Wat zijn de verbeterpunten? Geen

Erg prettige samenwerking gehad met Yolknet.

Van A tot Z goed geregeld door Yolknet. Wij zijn goed op de hoogte gehouden tijdens het bouwen van de website en zijn zeer tevreden over het eindresultaat! Mocht de website weer aan vernieuwing toe zijn zullen wij deze zeker weer laten bouwen door Yolknet.

• Wat zijn onze pluspunten? Altijd goed bereikbaar voor vragen
  • Wat zijn de verbeterpunten? Eigenlijk niet veel, wellicht de klant nog iets beter op de hoogte houden van het verloop.

betrouwbaar, wat mij betreft, onbetwist Joomla & Virtumart specialist

Mooie opknapbeurt van mijn ruim 12 jaar oude website en webshop. Alles volgens afspraak en uitgevoerd in goed overleg. Dit alles heeft mij-zelf geen of weinig werk gekost, zodat ik steeds kon blijven concentreren op eigen bedrijf. Data keurig, en met behoud van google links, overgezet.

• Kennis en Vakmanschap
  • Wat zijn onze pluspunten? luisteren naar klant
  • Wat zijn de verbeterpunten? geen

Goed, Vakkundig en meedenken in oplossingen

Vakkundige mensen die weten hoe een snelle website / webshop te bouwen met de mogelijkheid om zelf artikelen in te voeren.

• Kennis en Vakmanschap
  • Wat zijn onze pluspunten? kennis van zaken
  • Wat zijn de verbeterpunten? Communicatie per telefoon

Goed werk: mooie site en alles volgens afspraak.

De site heeft een mooi ontwerp en is gemaakt zoals afgesproken (ook qua tijd). Een paar vragen en details bij het ontwerpen zijn naar mij teruggekoppeld en in overleg prima afgehandeld. Met de handleiding kan ik er zelf ook wat veranderingen in aanbrengen indien nodig. Zou niet weten wat er nog beter kan.

• Kennis en Vakmanschap
  • Wat zijn onze pluspunten? Mooi ontwerp, afspraken nagekomen.
  • Wat zijn de verbeterpunten? Zou het echt niet weten.

Prettige samenwerking

Ik vind de communicatie prettig gaan en er wordt snel gereageerd. Openstaande punten worden snel opgelost.

• Kennis en Vakmanschap
  • Wat zijn onze pluspunten? communicatie en bevlogenheid

top

mooi bedrijf en heeft een strakke planning. die ook nog eens klopt

• Kennis en Vakmanschap
  • Wat zijn onze pluspunten? volgen alles goed op
  • Wat zijn de verbeterpunten? nog even kijken naar de laaste vraag.

Pas kort een relatie met Yolknet maar dit smaakt naar meer!

Sinds twee weken contact gelegd met Yolknet om beheerder te worden van de website van KBO Best. Kenmerkend is de kennis die ze uitstralen en de goede bereikbaarheid. Ik denk dat als dit een voorbode is voor de toekomst de totale score nog hoger gaat worden.

• Kennis en Vakmanschap
  • Wat zijn onze pluspunten? klantvriendelijkheid, expertise
  • Wat zijn de verbeterpunten? nog niet ondervonden

Ik ben hartstikke tevreden met de samenwerking met Yolknet voor het maken van mijn site.

Mijn site ziet er mooi uit en wanneer ik vragen heb of aanpassingen wil, wordt hier snel op ingesprongen.

• Kennis en Vakmanschap
  • Wat zijn onze pluspunten? Snel contact als dingen aangepast moeten worden of wanneer je vragen hebt.
  • Wat zijn de verbeterpunten? nvt

Zoals het hoort: prima service, meedenken en verstand van zaken

We waren al een tijd ontevreden over het bedrijf dat voor ons de webshop onderhield en de webhosting deed. Omdat we al onze online dingen bij 1 bedrijf wilden zijn we bij Yolknet gekomen. Zij hebben alles voor ons geregeld: van de verhuizing tot het verbeteren van de webshop. Een aanrader!

• Kennis en Vakmanschap
  • Wat zijn onze pluspunten? Meedenken, prettig contact, snelle en duidelijke reactie
  • Wat zijn de verbeterpunten? Yolknet wist op al mijn vragen een antwoord, dus geen verbeterpunten

Perfecte support en vriendelijk mailcontact

Ben zeer tevreden met de support en snelle communicatie. Een bedrijf waar je op kunt bouwen. Zeer zeker aan te bevelen door de expertise die Yolknet aan boord heeft!

• Kennis en Vakmanschap
  • Wat zijn onze pluspunten? Snelle ongecompliceerde communicatie, zowel per email als telefonisch
  • Wat zijn de verbeterpunten? Kan momenteel niets vinden

Ontzorgend !

Als "digibeet" binnen het bestuur van Culinaire Gilde Brabançonne (CGB) had ik de taak om de verouderde website nieuw leven in te blazen. Voor mij persoonlijk als leek een pittige opgave. Maar vooral dankzij de hulp, ondersteuning en het geduld van Robert is deze klus inmiddels geklaard en kunnen de leden en belangstellenden er mee aan de slag.

• Kennis en Vakmanschap
  • Wat zijn onze pluspunten? inleven en snel reageren
  • Wat zijn de verbeterpunten? briefing vooraf wederzijds beter doorleven

Professionele benadering, heel vriendelijk.

Yolknet heeft ons altijd vlot geholpen en het bedrijf is zeer klantvriendelijke. Levert prima kwaliteit.

• Wat zijn onze pluspunten? Goede, vlotte communicatie
  • Wat zijn de verbeterpunten? Voor mij is het werken met Wordpress makkelijker, omdat veel mensen het beheersen en het beheer van een website zo makkelijk over te dragen is.

Goede service snel handelend en fijne communicatie.

Na een aantal jaren ben ik overstapt naar Yolknet. Beloven wat ze zeggen zeer klant gericht en Robert reageert snel op je vragen en komt met goede tips. Vriendelijke medewerkers die ook meedenken en snel handelen. Voor een betrouwbaar bedrijf en niet duur kan ik een ieder Yolknet aanbevelen.

• Kennis en Vakmanschap
  • Wat zijn onze pluspunten? Goede service en komt met goede tips.

Prettige samenwerking

Prettige samenwerking, korte lijnen qua contact wat een fraaie website heeft opgeleverd.

• Kennis en Vakmanschap
  • Wat zijn onze pluspunten? Persoonlijke inbreng om zaken net iets professioneler onder de aandacht te brengen
  • Wat zijn de verbeterpunten? Ga vooral zo door

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Snelle reactie op vragen en problemen met de website en deze adequaat oplossen.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Ziet er een beetje saai uit, al die gouden sterren, maar alles wat wij willen iedere keer, dat dóe je gewoon. Lay-out veranderen, bankkoppelingen, sponsoren, tips.

Sorry, maar ik kan niks verzinnen.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Hulpvaardig, meedenkend, vriendelijk

Prijsstelling