Pluspunten

De balanssteen zorgt ervoor dat ik me prettiger voel, het helpt mij bij persoonlijke processen. En er gaat geen dag voorbij dat ik er geen een draag. De kinderen in mijn omgeving reageren leuk op de steen, de kleur en de energie en willen de steen vaak aanraken en vasthouden. Tijdens mijn behandelingen is de balanscone een prettige ondersteuning. Ik raad het iedereen aan om zelf te proberen en te ervaren.

Pluspunten

Supersnelle levering. Fijn persoonlijk contact, er wordt echt met je meegedacht! Wat ook super is is dat ik al veel mensen blij hebben kunnen maken met de balansstenen, een fijne ondersteuning voor mijn behandelingen.

Pluspunten

Zeer persoonlijk contact en heel betrokken

Pluspunten

goede service, goede produkten. Heel erg tevreden

Pluspunten

Uitgebreide info over producten en service. Snelle levering. Klantgerichtheid/vriendelijkheid.

Een reservekoordje meesturen. De mijne brak vrij snel.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Bij nader onderzoek hebbik ontdekt dat de “stenen” van hard zijn met een element er in wat misschien wel werkt bij sommige mensen maar zeker niet zo bijzonder is als dat jullie beweren! Ik voel me in de maling genomen en heb spijt dat ik meerdere mensen de hoop heb gegeven door deze “stenen” bij jullie aanvreten schaffen. Groet. B de Boer

Verkoop geen sprookjes geef klanten te veel betaald geld terug.

Beste Mevrouw de Boer, Heel spijtig dat u niet tevreden bent. Onze Balanssteen producten zijn allemaal van natuurlijk materiaal met de hand gemaakt met daarin een bijzondere technologie. Tot op heden hebben wij geen klachten van onze klanten ontvangen. Wij vragen u dan ook om contact met ons op te nemen. Met vriendelijke groeten, Het Balans Team

Pluspunten

n.v.t.

n.v.t.

Pluspunten

Snelle goede levering. Mooi product. Sinds ik de balanssteen heb vergeet ik hem geen dag om om te doen. Dat zegt voor mij genoeg.

Pluspunten

Goede info/mooie website/vriendelijk

Geen, verwachtingen over de balanssteen zijn nog niet merkbaar (hoewel je niet weet hoe het zonder balanssteen was gelopen).

Pluspunten

eerlijk advies, neemt de tijd voor je. behandelingen correct

Pluspunten

Snelle afwerking van de bestelling.

Pluspunten

persoonlijke advisering, veel keus en voorraad

Het koord van de balanssteen was vrij snel kapot, iets sterker of ander koord.

Pluspunten

Goede en duidelijke informatie over de balanstest. Veel keuze en veel op voorraad

Pluspunten

Pluspunten

Alles is goed bij dit bedrijf, mevr. Heeft geduld en passie met haar werk, wat ook uitblinkt met wat ze doet! Toppertje!

Tot nog toe geen verbeterpunten ik zou zeggen keep up the good work !

Pluspunten

Al 5 jaar ervaar ik de kracht van de balanssteen en ga nooit meer zonder! Ik voel me stabiel en krachtiger in mijn lichaam en dus in balans! Ze zijn in diverse leuke kleuren en is tevens een mooie accessoire om te dragen!

Pluspunten

Super!! ik draag de steen altijd!

Pluspunten

Vriendelijk, snelle service