Heel goed!!!!

Ik woon in California, USA en heb een prachtig bouquet besteld voor een familie lid in Amsterdam. Regiobloemist.Nl was prima en heeft mij goed geholpen. Service was 10punt. Heel hartelijk dank voor t op tijd bezorgen van het bloemstuk. Till the next time. You're the best!!!!!!

Zeer mooi boeket en op de gevraagde tijd bezorgd

Het boeket werd mooi op tijd bezorgd zoals gevraagd, compleet met uitvoerige aanwijzingen tijdens afleveren, en dat zie je niet vaak! Het is een heel mooi boeket ook, mooier zelfs dan op de site. Prachtig!! Mijn dank aan DreamFlowers in Numansdorp.

Prachtig boeket en goede klantenservice

Schitterend boeket besteld en ook ontvangen, helaas niet helemaal volgens de bestelling zoals op de foto stond, maar de klantenservice heeft zeer snel en naar tevredenheid gereageerd.

Goede service met oog voor de klant

Voor een begrafenis had ik een boeket witte anjers besteld. Ik werd gebeld dat de bloemist die niet kon leveren, maar kreeg een goed alternatief geboden. Tijdens het zoeken op internet naar betreffende bloemen, werd ik terug gebeld dat zij een bloemist buiten de regio hadden gevonden die wel kon leveren. Ik kreeg twee foto's opgestuurd met een prachtig opgemaakt boeket witte anjers en deze werd op tijd bij het uitvaartcentrum bezorgd. Goede service met zorg voor details.

Zeer service gericht

Goede oplossing ivm met een bezorg datum :-)

Het was erg handig om een boeket uit Australië te bestellen.

SUPER, VERRASSEND, GEWELDIG, "Wat hebben jullie ons blij gemaakt. Een grote bos bloemen, ’s morgens bij ons afgeleverd, terwijl we aan de koffie begonnen! Ik werd ontroerd door zo veel aandacht. Héél hartelijk bedankt." RegioBloemist heeft contact met mij opgenomen want ik had de kaarttekst niet toegevoegd aan de bestelling. Ze gaven het bericht snel door aan de bloemist. En ik heb een bezorg bevestiging van RegioBloemist ontvangen. Prima!

Prachtige bos bloemen

Alleen jammer dat ik een mail kreeg om 14.15 uur dat de bloemen waren afgeleverd terwijl dat niet het geval was, daardoor was ik bezorgd dat het ergens was fout gegaan. Bloemen werden uiteindelijk tussen 16.30-16.45 uur bezorgd. Mvg, Anita van Zitteren

Zeer efficiënt is mijn bestelling uitgevoerd.

Zeer tevreden met de manier waarop de bestelling is uitgevoerd.

SUPERSERVICE

Zeer tevreden over het oplossen van mijn klacht. Door hun inzet toch mijn bestelde bloemen ontvangen. Helemaal top!

Prima geregeld en een zeer goede service

Het mooie bloemstuk kon wegens afwezigheid van de ontvanger niet bezorgd worden ! contact gezocht et de opdrachtgever ( ik) Om het boeket toch bezorgd te krijgen ! Service ten top!

Ik ben een heel tevreden klant!!

Beste Aylin, mijn complimenten voor jullie service en mededeelzaamheid over de situatie rond mijn (bescheiden) bestelling. Nog nooit eerder heb ik bloemen besteld via internet, maar dat ga ik zeker vaker doen en uiteraard zal ik me dan wederom tot "Regiobloemist.nl" wenden, want ik ben een zeer tevreden klant. Uiteraard zal ik jullie laten weten als de ontvanger reageert...( en dat verwacht ik wel)  Vriendelijke groet, C.A.M. van Leeuwen

Voor mijn verjaardag kreeg ik een Paasboeket van de familie. Dat was op 27 maart. Na drie weken de eerste dorre takken eruit gehaald en gisteren de laatste bloemen. Het groen staat nog samen met de eitjes en tule in een vaas. Dank u wel!

Deze bloemen komen niet uit België

Ik heb vorige week een voorjaarsbloemstuk besteld vanuit Nederland voor iemand die in België woont. Op de dag van bestelling kreeg ik de melding ‘dat de bloemen op een verkeerde pallet naar een verkeerd land’ zijn gestuurd. Bloemen worden nu twee dagen later hopelijk bezorgd. Waardeloos, duur en misleidend. Pas later zag ik ergens op de site een link naar de tekst: “Sinds eind maart 2021 werken wij niet meer met de lokale bloemist via onze voormalige partner Euroflorist. De samenwerking is gestopt en momenteel bezorgen wij (tijdelijk) nog alleen via onze eigen binderij vanuit Nederland.” Dat dit erg fout gevoelig is, is wel gebleken.

Prima organisatie

Super, snel, goede communicatie

Fijne service, mooie bloemen zoals besteld. Ik had 'graag vrolijke bloemen' geschreven in communicatievenstertje, dat is heel goed gedaan door regionale bloemist. Keurig op afgesproken moment geleverd, goede communicatie (ik wilde de afleverdatum nog wijzigen naar een dag eerder, is allemaal keurig snel verzorgd). Aanrader!

Chapeau

Nadat ik een verkeerd boeket bezorgd kreeg, heeft de regiobloemist hun uiterste best gedaan om dit goed te maken met een prachtig nieuw boeket! Chapeau voor de service!

Outstanding service

Excellent service. 10 out of 10. Ordered 3 bunches of flowers, delivered exceptionally quick. Thank you. Lynn sending Sunshine from south africa

Geweldig snelste levering ooit !

Ik heb vandaag om half 9 een boeketje besteld voor mijn zus en om 10 uur kreeg ik een berichtje van haar dat ze zo blij was met de mooie bloemetjes ! Geweldige service, ik ga hier nog bestellen !

Een dikke nul

Wij bestelden een boeket met cellofaan en een beertje, dat wilden we laten bezorgen op vrijdag 19 februari 2021. Tot nu toe is er een over en weer gemail en de zaak raakt niet opgelost en niets werd afgeleverd. De betaling is correct gebeurd. Wij wilden gewoon onze lieve vriendin eens fijn verrassen omdat ze zoveel meegemaakt heeft in haar leven en nu komt dit er nog bovenop. Niks, geen verrassing!!! Wij zien ons genoodzaakt om naar de politie en/of de krant te stappen, indien dit niet correct wordt behandeld! Hopelijk laten jullie het niet zover komen!!!

Beste Jonas en Linda, hartelijk dank voor jullie review. Allereerst onze oprechte excuses voor deze vervelende situatie. Dit is uiteraard niet de bedoeling geweest van uw bestelling. We hebben jullie een e-mail gestuurd met een passende oplossing. Zouden jullie deze e-mail kunnen bekijken? Ik kijk uit naar jullie reactie en wens jullie een prettige dag!

Een hartverwarmend gebaar in een kille tijd

Een onvoorstelbare warme klanten service vind je bij de Regiobloemist.nl. Er werd een prachtig boeket bezorgd, maar helaas was het niet wat ik besteld had. Toen de bezorger het boeket weer mee nam, voelde ik mij niet prettig en dus liep een vriendin, die op dat moment bij mij was, naar de bezorger en nam als nog het boeket in ontvangst. Omdat er allemaal bloemen bij zaten waar ik allergisch voor ben en ik het zonde vond om het boeket uit elkaar te halen, gaf ik het boeket aan haar mee. Nadat ik het gemeld heb bij Regiobloemist.nl, kreeg ik direct een warme mail terug en hielden zij mij gedurende de ticket- periode, netjes op de hoogte van alle stappen die zij maakten in het proces. Men vroeg ook voor welke bloemen ik allergisch ben. Zelfs daar hielden ze rekening. Ik had helemaal niet gerekend op een nieuw boeket, tenslotte had ik het boeket aangenomen, dus ja ... Maar niets van dat, ik kreeg een prachtig nieuw boeket van de Regiobloemist.nl Het boeket dat ik eerder had besteld, werd met een warme glimlach bezorgd! schitterende witte anjers met heerlijk geurende eucalyptus, appelblad en speels gras, Hartverwarmend! Lief team van Regiobloemist.nl Dank jullie wel voor jullie service, verse bloemen én bijzonder team! Tot snel voor de volgende bestelling!

Top!!!

Mooie bloemen, goed verzorgd en heel snel bezorgd .. 2 uur na bestelling. 100% tevreden !!!

Prima communicatie

Nadat het bestelde boeket niet aan de kwaliteitseisen voldeed en ik via de mail reclameerde, kreeg ik direct een reactie. Er is ook meteen contact opgenomen met de leverende bloemist en alles is uitstekend opgelost. Prima service en communicatie.

Fijne snelle service

Prima service, gisteravond besteld van vandaag al bezorgd, ondanks de gladheid. Staat mooi op tafel bij mijn zoon die zijn enkel brak door de gladheid. Bedankt! Mooi vrolijk boeket!

Super goed geholpen.

Ik ben erg tevreden over de communicatie en service. Ze hebben aan al wensen voldaan. Top zaak!

Klacht op correcte wijze rechtgezet!

Klacht op correcte wijze rechtgezet!