Prachtig boeket, ontvanger was niet thuis, maar de communicatie is zo goed geregeld, dat de volgende dag het boeket afgeleverd kon worden. Meer dan tevreden!

Great!

Great range of bouquets and a various number of additions to them make this store a one of the kind! Fast delivery, low costs and marvelous flowers.

Bloemen besteld en een kadootje voor de geboorte van een meisje Netjes afgeleverd en mooie bloemen

Voortreffelijk

Op een zondag de regelen van een belangrijk bloemstuk is niet alle dags toch beschikbaarheid combineerd met profesional aanpak is wat ik heb ervaard met deze dienst. Zowel in de presentatie verwerking en afwerking van de opdracht voor een zeer schikkelijk bedrag meen ik in Nederland men zeggen Chapeau!

de bloemen zijn NIET aangekomen!

Gistermiddag bloemen besteld, die vandaag geleerd hadden moeten worden voor 21.00 uur 's avonds. Het is nu 22,00 uur nog geen bloemen Ordernummer Regiobloemen 658034

Niet geleverd

Bestelling niet geleverd . Ik raad deze zaak niet aan .

boven verwachting

ik had via regiobloemist uit naam van de buurt een boeket besteld voor het overlijden van onze buurman, ik kreeg de complimenten dat het zo mooi boeket wat.

ontzettend goed verzorgt!!

Bij deze wil ik U laten weten dat wij enorm blij zijn dat we vanaf Bonaire bloemen naar Nederland kunnen sturen. Ook wil ik U bedanken voor de goede verzorging en mooie bloemen!

Ook als het niet helemaal gaat zoals bedoeld, wordt het heel goed opgelost!

De bos bloemen die ik besteld had bleek niet in de kleur leverbaar. Ik werd netjes erover gebeld en gemaild. Het alternatief dat werd geregeld was prachtig. Dikke complimenten voor de uitstekende service.

Goed kwaliteit en kom de afspraken naar dus echt een aanrader

Uitstekend! 100 % aan te bevelen!

Prima service en eenvoudig online te bestellen, zelfs vanuit het buitenland zoals ik gedaan heb. De bos bloemen die mijn moeder in Nederland heeft ontvangen was prachtig! dus ook een pluim voor de bloemist!

Hele mooie bloemen, goede service.

Hele mooie bloemen, en snel geleverd. Top service.

Een herstbouquet gekocht voor mijn ouders. De levering was razendsnel en het bouquet was echt geweldig mooi. Alleen maar lof!

Oplossing klacht.

Ik had een klacht die op een heel nette manier is opgelost. Ik ben de regiobloemist daar erg dankbaar voor. De service is uitstekend .

Heel goed!!!!

Ik woon in California, USA en heb een prachtig bouquet besteld voor een familie lid in Amsterdam. Regiobloemist.Nl was prima en heeft mij goed geholpen. Service was 10punt. Heel hartelijk dank voor t op tijd bezorgen van het bloemstuk. Till the next time. You're the best!!!!!!

Zeer mooi boeket en op de gevraagde tijd bezorgd

Het boeket werd mooi op tijd bezorgd zoals gevraagd, compleet met uitvoerige aanwijzingen tijdens afleveren, en dat zie je niet vaak! Het is een heel mooi boeket ook, mooier zelfs dan op de site. Prachtig!! Mijn dank aan DreamFlowers in Numansdorp.

Prachtig boeket en goede klantenservice

Schitterend boeket besteld en ook ontvangen, helaas niet helemaal volgens de bestelling zoals op de foto stond, maar de klantenservice heeft zeer snel en naar tevredenheid gereageerd.

Goede service met oog voor de klant

Voor een begrafenis had ik een boeket witte anjers besteld. Ik werd gebeld dat de bloemist die niet kon leveren, maar kreeg een goed alternatief geboden. Tijdens het zoeken op internet naar betreffende bloemen, werd ik terug gebeld dat zij een bloemist buiten de regio hadden gevonden die wel kon leveren. Ik kreeg twee foto's opgestuurd met een prachtig opgemaakt boeket witte anjers en deze werd op tijd bij het uitvaartcentrum bezorgd. Goede service met zorg voor details.

Zeer service gericht

Goede oplossing ivm met een bezorg datum :-)

Het was erg handig om een boeket uit Australië te bestellen.

SUPER, VERRASSEND, GEWELDIG, "Wat hebben jullie ons blij gemaakt. Een grote bos bloemen, ’s morgens bij ons afgeleverd, terwijl we aan de koffie begonnen! Ik werd ontroerd door zo veel aandacht. Héél hartelijk bedankt." RegioBloemist heeft contact met mij opgenomen want ik had de kaarttekst niet toegevoegd aan de bestelling. Ze gaven het bericht snel door aan de bloemist. En ik heb een bezorg bevestiging van RegioBloemist ontvangen. Prima!

Prachtige bos bloemen

Alleen jammer dat ik een mail kreeg om 14.15 uur dat de bloemen waren afgeleverd terwijl dat niet het geval was, daardoor was ik bezorgd dat het ergens was fout gegaan. Bloemen werden uiteindelijk tussen 16.30-16.45 uur bezorgd. Mvg, Anita van Zitteren

Zeer efficiënt is mijn bestelling uitgevoerd.

Zeer tevreden met de manier waarop de bestelling is uitgevoerd.

SUPERSERVICE

Zeer tevreden over het oplossen van mijn klacht. Door hun inzet toch mijn bestelde bloemen ontvangen. Helemaal top!

Prima geregeld en een zeer goede service

Het mooie bloemstuk kon wegens afwezigheid van de ontvanger niet bezorgd worden ! contact gezocht et de opdrachtgever ( ik) Om het boeket toch bezorgd te krijgen ! Service ten top!

Ik ben een heel tevreden klant!!

Beste Aylin, mijn complimenten voor jullie service en mededeelzaamheid over de situatie rond mijn (bescheiden) bestelling. Nog nooit eerder heb ik bloemen besteld via internet, maar dat ga ik zeker vaker doen en uiteraard zal ik me dan wederom tot "Regiobloemist.nl" wenden, want ik ben een zeer tevreden klant. Uiteraard zal ik jullie laten weten als de ontvanger reageert...( en dat verwacht ik wel)  Vriendelijke groet, C.A.M. van Leeuwen