Voor mijn verjaardag kreeg ik een Paasboeket van de familie. Dat was op 27 maart. Na drie weken de eerste dorre takken eruit gehaald en gisteren de laatste bloemen. Het groen staat nog samen met de eitjes en tule in een vaas. Dank u wel!

Deze bloemen komen niet uit België

Ik heb vorige week een voorjaarsbloemstuk besteld vanuit Nederland voor iemand die in België woont. Op de dag van bestelling kreeg ik de melding ‘dat de bloemen op een verkeerde pallet naar een verkeerd land’ zijn gestuurd. Bloemen worden nu twee dagen later hopelijk bezorgd. Waardeloos, duur en misleidend. Pas later zag ik ergens op de site een link naar de tekst: “Sinds eind maart 2021 werken wij niet meer met de lokale bloemist via onze voormalige partner Euroflorist. De samenwerking is gestopt en momenteel bezorgen wij (tijdelijk) nog alleen via onze eigen binderij vanuit Nederland.” Dat dit erg fout gevoelig is, is wel gebleken.

Prima organisatie

Super, snel, goede communicatie

Fijne service, mooie bloemen zoals besteld. Ik had 'graag vrolijke bloemen' geschreven in communicatievenstertje, dat is heel goed gedaan door regionale bloemist. Keurig op afgesproken moment geleverd, goede communicatie (ik wilde de afleverdatum nog wijzigen naar een dag eerder, is allemaal keurig snel verzorgd). Aanrader!

Chapeau

Nadat ik een verkeerd boeket bezorgd kreeg, heeft de regiobloemist hun uiterste best gedaan om dit goed te maken met een prachtig nieuw boeket! Chapeau voor de service!

Outstanding service

Excellent service. 10 out of 10. Ordered 3 bunches of flowers, delivered exceptionally quick. Thank you. Lynn sending Sunshine from south africa

Geweldig snelste levering ooit !

Ik heb vandaag om half 9 een boeketje besteld voor mijn zus en om 10 uur kreeg ik een berichtje van haar dat ze zo blij was met de mooie bloemetjes ! Geweldige service, ik ga hier nog bestellen !

Een dikke nul

Wij bestelden een boeket met cellofaan en een beertje, dat wilden we laten bezorgen op vrijdag 19 februari 2021. Tot nu toe is er een over en weer gemail en de zaak raakt niet opgelost en niets werd afgeleverd. De betaling is correct gebeurd. Wij wilden gewoon onze lieve vriendin eens fijn verrassen omdat ze zoveel meegemaakt heeft in haar leven en nu komt dit er nog bovenop. Niks, geen verrassing!!! Wij zien ons genoodzaakt om naar de politie en/of de krant te stappen, indien dit niet correct wordt behandeld! Hopelijk laten jullie het niet zover komen!!!

Beste Jonas en Linda, hartelijk dank voor jullie review. Allereerst onze oprechte excuses voor deze vervelende situatie. Dit is uiteraard niet de bedoeling geweest van uw bestelling. We hebben jullie een e-mail gestuurd met een passende oplossing. Zouden jullie deze e-mail kunnen bekijken? Ik kijk uit naar jullie reactie en wens jullie een prettige dag!

Een hartverwarmend gebaar in een kille tijd

Een onvoorstelbare warme klanten service vind je bij de Regiobloemist.nl. Er werd een prachtig boeket bezorgd, maar helaas was het niet wat ik besteld had. Toen de bezorger het boeket weer mee nam, voelde ik mij niet prettig en dus liep een vriendin, die op dat moment bij mij was, naar de bezorger en nam als nog het boeket in ontvangst. Omdat er allemaal bloemen bij zaten waar ik allergisch voor ben en ik het zonde vond om het boeket uit elkaar te halen, gaf ik het boeket aan haar mee. Nadat ik het gemeld heb bij Regiobloemist.nl, kreeg ik direct een warme mail terug en hielden zij mij gedurende de ticket- periode, netjes op de hoogte van alle stappen die zij maakten in het proces. Men vroeg ook voor welke bloemen ik allergisch ben. Zelfs daar hielden ze rekening. Ik had helemaal niet gerekend op een nieuw boeket, tenslotte had ik het boeket aangenomen, dus ja ... Maar niets van dat, ik kreeg een prachtig nieuw boeket van de Regiobloemist.nl Het boeket dat ik eerder had besteld, werd met een warme glimlach bezorgd! schitterende witte anjers met heerlijk geurende eucalyptus, appelblad en speels gras, Hartverwarmend! Lief team van Regiobloemist.nl Dank jullie wel voor jullie service, verse bloemen én bijzonder team! Tot snel voor de volgende bestelling!

Top!!!

Mooie bloemen, goed verzorgd en heel snel bezorgd .. 2 uur na bestelling. 100% tevreden !!!

Prima communicatie

Nadat het bestelde boeket niet aan de kwaliteitseisen voldeed en ik via de mail reclameerde, kreeg ik direct een reactie. Er is ook meteen contact opgenomen met de leverende bloemist en alles is uitstekend opgelost. Prima service en communicatie.

Fijne snelle service

Prima service, gisteravond besteld van vandaag al bezorgd, ondanks de gladheid. Staat mooi op tafel bij mijn zoon die zijn enkel brak door de gladheid. Bedankt! Mooi vrolijk boeket!

Super goed geholpen.

Ik ben erg tevreden over de communicatie en service. Ze hebben aan al wensen voldaan. Top zaak!

Klacht op correcte wijze rechtgezet!

Klacht op correcte wijze rechtgezet!

Beter dan verwacht!

De bloemen waren prachtig, ik werd snel geinformeerd over de kwaliteit van de bloemen en over de bezorging. Perfecte service, heel blij mee.

Mooie bos en op tijd bezorgd.

Fijn om een collega blij te kunnen maken met zo'n mooie bos die vlot geleverd is.

hoop dat alles in orde komt met de bloemen

ik had gehoord van mensen dat jullie altijd je best doen voor de mensen,dat is heel belangrijk denk ik.groetjes sjef koman

Snelle vriendelijk service met een beetje extra

Snelle, vriendelijke service met een beetje extra !

Slecht

heb een boeket besteld bij deze site. Heb een grote en mooie paars/ wit boeket besteld. Maar wat ik kreeg wat een kleine en lelijk boeket. Heb fotos gemaakt voor de boeket voor en naar. Op de foto kan duidelijk zien dat de boeket zijn niet zelden. Heb in totaal 37 euro voor betaald. En kreeg TROEP. Heb contact gehad met de winkel en ze hebben gezegd dat hun had niet genoeg bloemen in de winkel om mijn boeket te maken. Dat is mijn probleem niet. En nu ze willen mijn geld niet terug geven. Ga ik hier voor vechten. Slecht kwaliteit, Slecht service, Paula Silva

Geweldige service en een prachtig boeket!

Ik nam een gok met bloemen te bestellen vanuit Australie via Regiobloemist voor het 20-jarig huwelijk van mijn zus en zwager in Nederland. Vervolgens had ik wat correspondentie met de servicedesk om te vragen of de bloemen voor 11 uur bezorgd konden worden. Het verzoek werd doorgegeven aan de bloemist en de volgende dag had ik bevestigend antwoord. Ik was heel benieuwd hoe het boeket er uit zou zien. Toen ik op de feestdag om 10.30 belde was het boeket net bezorgd en toen ik de foto zag met de schitterende bloemen werd ik helemaal blij. Net zo blij als het bruidspaar! Alle lof en hartelijk dank aan de Regiobloemist.

Bedankt voor je feedback Janny! Tot de volgende keer 🌹

Snelle levering en een prachtig boeket.

Misser uitstekend rechtgezet

Tijdens controle van de bestelbevestiging bleek het begeleidende Tekstkaartje niet verwerkt te zijn. Na mailcontact met de klantenservice is de tekst alsnog naar de betreffende bloemist gemaild. Een aantal uur later ontving ik een mail van de klantenservice dat de bloemist het boeket zojuist bezorgd had.... zonder tekstkaartje. Daarom bood de klantenservice aan om de volgende dag alsnog het ontbrekende kaartje met een doos chocolade bij de geadresseerde te bezorgen. Ik waardeer het enorm dat de Klantenservice direct aanbood om de misser met zo’n uitstekende oplossing recht te zetten!

Great service

Regiobloemist has delivered a great service, topping it up with supporting a last-minute correction in the card. Thanks!

Highly recommend

I am very thankful to guys that helped me to congratulate my colleague in Netherlands. The bouquet was delivered in time and receiver was happy with it and so do I as day and time were changing by me by different issues and guys from Regiobloemist were all the time in touch with me and did their best for perfect delivery. Thank you very much guys! You did the great job indeed! I highly recommend this company to everyone!

Amazing

Amazing service. I had to send flowers to my girlfriend and her flight was delayed twice and I had to change my order. All of it was done without hassle and they even called me internationally when my call dropped to let me know that it has been taken care of.