Pluspunten

supersupersuper snelle levering binnen n paar uurtjes op dezelfde dag. En de orchidee die ik had besteld is mooi en groot en pot was niet van aardewerk maar zeker zo mooi. Complimenten. De ontvanger is er bijzonder blij mee.

Pluspunten

Makkelijk bestellen en afrekenen. Correct bezorging

Pluspunten

Keurig boeket, netjes op tijd bezorgd. Zeker een aanrader!

Pluspunten

Heldere informatie en instructie op website. Bestelling perfect uitgevoerd. Ontvanger bloemen buitengewoon enthousiast over kwaliteit.

Eerdere terugkoppeling over goede ontvangst opdracht. Bleek nu door reactie van ontvanger bloemstuk.

Pluspunten

Prima geregeld, ook aan de telefoon snel antwoord op mijn vraag.

Nee

Vind het goed zo

Pluspunten

Bestel al jaren vanuit het buitenland bloemen en chocolaatjes voor mijn ouders in Nederland. Wordt altijd op tijd bezorgd en de boeketten zijn altijd fantastisch.

Misschien een foto van het echte boeket ?

Bedankt voor de review en het verbeterpunt. We gaan in 2019 veel nieuwe dingen lanceren, we zullen de foto optie meenemen in de mogelijkheden.

Pluspunten

Voldoende keuze, snelle levering. Wel prijzig

Bedankt voor de beoordeling. We zullen meer gaan doen met kortingen in 2019. Ik geef alvast een code FEEDBACK in deze reactie. Deze geeft 5% korting op alle producten en is heel 2019 geldig. Nogmaals bedankt voor de beoordeling.

Pluspunten

Duidelijke website. Je krijgt keurig een melding waaronder bloemstuk geleverd is. Bloemstuk is prachtig.

Ga zo door!

Pluspunten

Goede communicatie

Er mag iets meer informatie worden gegeven tijdens het invullen van het formulier, met name over de keuze - het moment van keuze - van de bloemist in de buurt. Ik heb het formulier 2x ingevuld, en zag pas later hoe het eigenlijk werkte. Het was handig geweest dat vooraf te kunnen zien.

Pluspunten

Snel en correct!

Pluspunten

Super snel en zeer fraai groot boeket :-)

Pluspunten

Snelle en goede bezorging.

Pluspunten

De bos bloemen was prachtig!

Pluspunten

10 Perfect! Al jaren geen problemen en waar dan ook in Nederland...altijd goed.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Proberen op de afgesproken dag te leveren! En dan ook graag proberen het bestelde boeket te leveren! Of te laten lijken op het boeket wat op internet staat!

Pluspunten

Snelle levering. Meestal heel mooi boeket.

Laatste bestelling liep niet helemaal goed. Bestelde een zonnebloemenboeket, maar er zaten maar 5 zonnenbloemen in (in tegenstelling tot de afbeelding op de site). Ook ontbrak de meebestelde fles witte wijn, die later (na telefonische navraag) als rode wijn werd nabezorgd.

Pluspunten

All aspects of service were exactly as advertised. Quality of flower bouquet and delivery service was excellent. Will definitely use regiobloemist.nl again in the future..

-none- Keep doing what you're doing.

Pluspunten

Goede service en prachtige bloemen. Fijn dat je op de hoogte gehouden wordt dat de bezorger onderweg is en dat de bloemen daadwerkelijk zijn bezorgd!

GEen

Pluspunten

Het werd geleverd Wel mooi boeket

Er zouden lelies in het boeket zitten maar dat zat er niet. Bloemen gaan het niet lang volhouden

Pluspunten

Mooie grote bos bloemen besteld. Zag er goed uit! Snel geleverd. Erg netjes dat als je je telefoonnummer en email invult een bericht komt dat de bos geleverd is

Via de email kreeg ik een bericht van de Regiobloemist. Via de sms een bericht van de Euroflorist. Dit schept verwarring. Ik had besteld via de site van de het eerste bovenstaande. Voor de rest goed geleverd.

Pluspunten

Overzichtelijk en makkelijk te regelen, ook nog laat in de avond. Wordt goed op de hoogte gehouden van de bestelling en levering. Erg prettig dat je via de lokale bloemist kan bestellen.