Snel advocaat

Goeie ervaring, snel met advocaat in contact gekomen die me kon helpen

Heel fijn en snel!

Snel teruggebeld na het indienen van mijn aanvraag. Vervolgens goed geholpen door de advocaat. Aanrader!

Snel!

Heel fijn contact gehad met Advocaatzoeken! Fijne site en als snel een Advocaat aan de lijn die mij kon helpen. Bedankt!

Makkelijk

Snap niks van juridische dingen. Dit was makkelijk en snel.

Henk Ruis advocaat is een uitzonderlijk goed raadsman en advocaat. Een 10!

Henk Ruis is een advocaat met een zeer brede ervaring en en diepe kennis van vele rechtsgebieden. Henk Ruis stel zich naar de rechtbank en eisende partijen voorkomend op doet niet mee aan scheldpartijen en provocaties van de tegenpartij. Henk Ruis kiest voor een procedureel zeer sterk en een excellente inhoudelijke aanpak. Henk Ruis berust niet in het ogenschijnlijk onvermijdelijke maar zet zijn zinnen op een oplossing in het belang van zijn client. Hij komt altijd zeer goed beslagen ten ijs. Hij zit nooit voor een gat gevangen en is uitzonderlijk sterk in het anticiperen op de tegenzetten van de tegenpartij. Zijn pleidooien zijn indrukwekkend. Professionele stijl, inhoudelijk, rustige opstelling gekoppeld aan indringende betogen voor de rechters. In mijn geval altijd 100% succesvol in zeer verschillende zaken in Zwolle, Amsterdam, Utrecht en Gouda. Henk Huizendveld

Top systeem!

Handige en snelle manier voor het vinden van een advocaat. Ik deed 'sochtends een aanvraag en werd diezelfde middag al teruggebeld door een advocaat die mij kon bijstaan.

Werkt goed

Na plaatsen van opdracht snel door een advocaat gebeld

Binnen een aantal uur een prima advocaat gevonden die me kan helpen.

Snel geholpen aan een advocaat

Ik werd meteen teruggebeld nadat ik een opdracht had geplaatst en dezelfde dag nog had ik een advocaat aan de lijn die me kon helpen.

Snel advocaat gevonden

Goed geholpen met een arbeidsrechtadvocaat

Snel geholpen

Begin van de ochtend een opdracht geplaatst en tegen het middaguur al gebeld door een advocaat die me goed kan bijstaan.

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Prima geholpen. Zocht een advocaat omdat mijn alimentatie niet werd betaald. Nu is dat weer geregeld!

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Super geholpen

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Goed platform Snel meerdere aanbiedingen

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Na mijn aanvraag snel contact

nog geen verbeterpunten

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Snelle reacties Makkelijk te beantwoorden via te site of per mail Goed overzicht

Als je in de e-mail op de naam klikt die je wil zien, krijg je de persoon boven aan de lijst te zien (even scrollen en opgelost), misschien een kleine verbetering. Voor mij was dit niet hinderlijk moet ik eerlijk zeggen

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Advocaatzoeken.nl heeft zeer snel gereageerd en mijn doorverwezen naar een ter zake kundige advocaat. Zeer tevreden

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

geweldige site. Binnen enkele uren deskundig antwoord van een aantal juristen.

voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

snel reactie, beleefd duidelijk.

goede service, goed behandeld

Pluspunten

snelle reactie. prettige aanpak tot dusver

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Prompte reactie; heel fijn.

Mij was niet duidelijk hoe ik de reactie kon openen. Kan zeker aan mij liggen:-)

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Super hebben ze mij geholpen. En alles wat ik vroeg hebben ze voor me gedaan. Ook van alles uitgezocht en snel weer terug gebeld.

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Ze zijn actief en verifiëren of hun advies resultaat heeft opgeleverd.

voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Na een telefoontje waarom mijn oproep zonder bericht was gesloten is er toch inzet getoond om de juiste advocaat te vinden.

Niet zomaar een oproep zonder melding sluiten.