High quality services

We contacted Ligo to start our business in the Netherlands after checking different companies. We were hesitant with doing everything online, but the team of Ligo was very professional and provided clear information at every step in the process. They even assigned us a rep, Matias, that speaks Portuguese to facilitate. I am very glad that we found Ligo. Thanks for everything!

“Thank you Matias for the support. Great service ”

Great Service and support

perfect

• ¿Nos recomendarías?

Goed bedrijf

Super snel en handig bedrijf. Klantenservice is ook top!

Beste Ryon, Bedankt voor je positieve review. Fijn dat wij je goed hebben kunnen helpen. Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik het graag. Groet, Julie van Ligo

Energieke en vriendelijke medewerking

Mariam is attent geweest en daar mogelijk heeft ze bijgesprongen in de noodzakelijke wijzigingen. We hebben elkaar enkele keren gesproken en waren de details top of mind. Ze kwam tevens erg (klant)vriendelijk over.

Beste Robin, Bedankt voor je mooie review. Wat fijn dat Mariam je zo goed heeft kunnen helpen. Mocht je verder nog vragen hebben dan hoor ik het graag. Groet, Julie van Ligo

Goed geholpen en vooral vriendelijk

Goede hulp, vriendelijk en persoonlijk.

Beste Edwin, Bedankt voor je positieve review. Mocht ik je nog ergens mee kunnen helpen dan hoor ik het graag. Groet, Julie van Ligo

Antwoord op mijn vragen.

Beste, Bedankt voor je goede beoordeling. Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik het graag. Groet, Julie van Ligo

Marloes helpt je verder!!!

Kwam er helemaal niet uit gisteren avond. In de ochtend heeft marloes mij top geholpen!! Heel erg bedankt.

Beste Hamza, Bedankt voor je mooie review. Wat fijn dat Marloes je zo goed heeft kunnen helpen. Mocht je verder nog vragen hebben dan hoor ik het graag. Groet, Julie van Ligo

Heel snel en duidelijk

Ik krijg het juiste antwoord op mijn vraag kort en duidelijk

Beste Magda, Bedankt voor je positieve review. Fijn dat wij je goed hebben kunnen helpen. Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik het graag. Groet, Julie van Ligo

Top, Ligo heeft een goede en uitgebreide dienstverlening

Al je communicatie en documenten te bereiken via je eigen portaal. Het is volledig online met een zeer behulpzaam supportteam. Ze reageren snel zowel telefonisch als via de chat. Ze hebben ons goed geholpen bij oprichting van verschillende bedrijven.

Beste Dorien, Bedankt voor je mooie review. Fijn dat wij je goed hebben kunnen helpen. Succes met ondernemen en mochten we in de toekomst nog iets voor je kunnen betekenen dan hoor ik het graag. Groet, Julie van Ligo

Makkelijk en snel proces

Makkelijk en snel proces met goede uitleg en advies

Beste Michiel, Bedankt voor je goede beoordeling. Mocht ik je nog ergens mee kunnen helpen dan hoor ik het graag. Groet, Julie van Ligo

Goede prijs en kwaliteit

Blij met Ligo. Dankje Matias voor de support!

Beste Valerie, Bedankt voor je positieve review. Fijn dat Matias je goed heeft kunnen helpen. Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik het graag. Groet, Julie van Ligo

Goede ervaring!

Snelle hulp. Deze mensen weten waar ze het over hebben. Binnen een paar dagen was mijn onderneming opgericht.

Zeer duidelijke uitleg en klantvriendelijkheid van hoog niveau!

Wegens uitbreiding van mijn bedrijf heb ik contact opgenomen met Ligo i.v.m. het opzetten van een holding/ BV. De medewerker van Ligo gaf een zeer duidelijke uitleg en denkt mee met de klant. De klantvriendelijkheid is van hoog niveau. Ik ben dan ook zeer tevreden en raad Ligo zeker aan!

Beste James, Bedankt voor je positieve review. Fijn dat wij je zo goed hebben kunnen helpen. Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik het graag. Groet, Julie van Ligo

Helder antwoord op mijn vragen

Emanuelle heeft mij helder antwoord gegeven op mijn vragen. Hiermee kon het aanvraagformulier goed invullen. Ze is erg vriendelijk en klantgericht.

Beste Bouke, Bedankt voor je positieve review. Wat fijn dat Emanuelle je zo goed heeft kunnen helpen. Mocht je verder nog vragen hebben dan hoor ik het graag. Groet, Julie van Ligo

Snel en vriendelijk

Snel en vriendelijk!

Beste Titia, Bedankt voor je mooie review. Mochten we je verder nog kunnen helpen dan hoor ik het graag. Groet, Julie van Ligo

Prima hulp

Julie heeft mij erg goed geholpen met het oplossen van een probleem.

Beste Philip, Bedankt voor je positieve review! Fijn dat we het probleem hebben kunnen verhelpen. Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik het graag. Groet, Julie van Ligo

Fijne begeleiding en goede adviezen

Gedurende het gehele proces keurig en met name snel begeleiding gehad om het oprichtingsproces vlot te laten verlopen.

Beste Richard, Bedankt voor je positieve review. Fijn dat we je goed hebben kunnen helpen. Wellicht kunnen we in de toekomst nog iets voor je betekenen. Succes met je onderneming! Groet, Julie van Ligo

Goede service!

Omdat ik met spoed op zoek was naar een notaris ben ik in contact gekomen met Hawre van Ligo. Een super service, Hawre is direct op zoek gegaan naar een notaris die op korte termijn zaken konden regelen. Helaas is er in de tussentijd een goed aanbod gedaan bij een andere notaris waardoor dit onze voorkeur heeft. Dit heb ik direct aangegeven bij Hawre. Hij is hier begripvol mee omgegaan. Ik ben getuigen van een super goede service en klantvriendelijke klantbeleving!

Beste Bas, Bedankt voor je mooie review. Wat fijn om te horen dat je een positieve ervaring hebt met onze service en hoe Hawre jou geholpen heeft. Jammer dat wij jou niet verder kunnen helpen bij de aandelenoverdracht, maar alle begrip. Wellicht kunnen wij in de toekomst nog iets voor je betekenen. Groet, Julie van Ligo

Very fast and effortless. Highly recommed

I bought a Professional package. Everything worked very well, both with Ligo and the notary. Fast setup and the recommendations from their support are spot on. Thanks for helping me with the DGA administration and to create all the contracts I need!

Dear Juan, Thank you for the great review! We would love to hear from you if we can do something for you in the future. Kind regards, Julie from Ligo

Ontzorgen

Alle vragen welke je hebt worden snel en goed beantwoord zodat jezelf kan doen waar jezelf goed in bent. In 1 woord ontzorgen dus!

Beste Berry, Fijn dat je tevreden bent met onze dienstverlening! Mocht je in de toekomst tegen juridische zaken aanlopen dan kunnen we je daar zeker mee helpen. Groet, Julie van Ligo

Uitmuntend

Het was een moeizaam proces , maar het eind resultaat was na veel uitzoekwerk en overleg zeer goed uitgepakt. Dus ook voor complexe zaken kunnen jullie ook bij Ligo terecht.

Beste Frans, Bedankt voor je positieve beoordeling! We horen het graag als je in de toekomst onze hulp weer nodig hebt. Groet, Julie van Ligo

None

None

Beste Sarina, Bedankt voor je positieve beoordeling! Wellicht kunnen we in de toekomst nog iets voor je betekenen. Groet, Julie van Ligo

Topservice!

top service. persoonlijk ben ik niet van de chat, maar het heeft mij bijzonder goed op weg geholpen vandaag. kort en duidelijke antwoorden. Nora dank je wel!

Beste Zallah, Wat fijn om te horen dat onze service je goed is bevallen en dat Nora je goed op weg heeft kunnen helpen! Mocht je nog vaker hulp nodig hebben dan horen wij dat graag. Wij zijn er altijd om je verder te helpen! Groet, Julie van Ligo

Goede service, problemen goed opgelost en goede nazorg

Aanvankelijk had ik wat problemen met de informatievoorziening, maar dit kwam voort uit een misverstand. Ligo heeft dit uiteindelijk allemaal netjes opgelost en ik ben blij met hoe het proces uiteindelijk is gegaan voor de oprichting van een holding en werkmaatschappij. De procedure bij de notaris verliep keurig en moeiteloos. Ook de nazorg door een belletje vanuit Ligo vond ik erg netjes.

Beste René, Fijn om te horen dat alles uiteindelijk goed is verlopen. Mochten we je nog ergens bij kunnen helpen dan horen wij dat graag! Groet, Julie van Ligo