Perfect!

Tot mijn verbazing beoordeelt Ligo uw zaak vrijwel onmiddellijk! Er is een typefout gemaakt in onze oprichtingsakte. Anouk wist nog dezelfde dag contact op te nemen met de notaris en het probleem op te lossen. Ik dacht echt dat het ongeveer 1-2 weken zou duren (gezien het feit dat het kersttijd is). Bedankt Anouk!

Beste Justin, Wat fijn om te horen dat onze collega Anouk je goed heeft kunnen helpen met het doorvoeren van de wijzigingen in de oprichtingsakte. Laat het ons gerust weten als we in de toekomst nog iets voor je kunnen betekenen. We helpen je graag! Met vriendelijke groet, Tatjana van het Ligo Team

Vriendelijk en behulpzaam

Omdat ik tijdens het invullen van de informatie wat vragen had, gebeld met de klantenservice. Xavier wist waar hij het over had, was vriendelijk en behulpzaam door mee te denken over de keuze van de notaris. Ik kan weer verder met ondernemen, dank!

Beste Robert, Wat fijn om te horen dat je tevreden bent over onze klantenservice en dat onze collega Xavier je goed heeft kunnen helpen met je vragen. Laat het ons gerust weten als we in de toekomst nog iets voor je kunnen betekenen. We helpen je graag! Met vriendelijke groet, Tatjana van het Ligo Team

Very positive

I am very happy to come across this company. Up to now, I am fully satisfied with their services. Everything is straightforward and Customers Service is outstanding.

Dear Adi, We are delighted to hear that you are fully satisfied with our services. Our customer support service always tries their best to help everyone to the fullest. Therefore, we look forward to helping you finalize the incorporation of your Dutch BV. Should you have any further questions, please do not hesitate to contact us. Always happy to help! Kind regards, Tatjana of the Ligo Team

Ligo is een bedrijf dat niet reageert, en geen elementaire normen van fatsoen kent.

Ligo vraagt mensen om op haar aanbod te reageren, maar heeft niet het fatsoen te reageren. Een bedrijf zonder kwaliteit, respect en fatsoen.

Beste John, Je komt niet in ons systeem voor en de situatie die je schetst ook niet. Neem gerust contact met ons op door te bellen naar 020-3031043 als dit gaat om een dienst die via een andere naam loopt. Wij lossen dit graag met je op. Met vriendelijke groet, Nina van het Ligo Team

Scherpe prijs, snel antwoord, professioneel contract

Ik heb zojuist de Ligo website gebruikt om een Freelance overeenkomst in het Engels op te stellen. Dit was een extreem eenvoudig process en de twee vragen die ik onderweg had waren binnen 10 minuten beantwoord. Het contract zelf voldoet exact aan de eisten van de belastingdienst en is te downloaden in Word of PDF en daardoor kunnen kleine aanpassingen snel gemaakt worden. Overall zeer tevreden!

Beste Nicole, Wat goed om te horen dat je tevreden bent over onze dienstverlening! Laat het ons gerust weten als we in de toekomst nog iets voor je kunnen betekenen. We helpen je graag! Met vriendelijke groet, Nina van het Ligo Team

geen contact

Na 3 herinneringen op mails geen contact of antwoord.

Beste Tim, Wij vinden het vervelend dat je onze dienstverlening als onprettig ervaren hebt. Het Ligo Team doet voor elke cliënt hard zijn best om de communicatie zo goed mogelijk te laten verlopen. Daarom bieden we verschillende opties aan om contact met ons op te nemen. Via de online chat kun je 7 dagen per week van 9:00 - 23:00 uur bij ons terecht voor al je vragen en problemen. Ook telefonisch zijn we 5 dagen per week bereikbaar van 9:00 - 18:00 uur. In jouw geval liep je zaak enige vertraging op doordat de documenten bij de notaris verplicht in een bepaald format dienden te worden aangeleverd. We vinden het vervelend dat we je hierbij niet hebben kunnen helpen. We hebben je een paar keer gebeld voor toelichting, maar we kregen geen gehoor. Bel ons gerust nog even via 020 – 303 1043 als je het prettig vindt om er nog even over te spreken. Met vriendelijke groet, Nina van het Ligo Team

Hulp in het weekend!

Goed geholpen en dat dan ook in het weekend! Heel fijn!

goede service

fijn dat ik om half 11 savonds nog geholpen ben

Goede support

Al mijn vragen voor het oprichten van een BV zijn in 1x door het support team beantwoord. Hele fijne hulp!

Beste Anna, Wat goed om te horen dat je tevreden bent over onze service! Laat het ons gerust weten als je we je nog ergens bij kunnen helpen. We helpen je graag! Met vriendelijke groet, Mireille Het Ligo Team

Zeer professionele omgang met de klanten, chapeau

Ik word tot op heden prima geholpen, ze luistert naar je en wijst je de weg.

Beste Qudrat, Wat goed om te horen dat je tevreden bent over onze service! Laat het ons gerust weten als je we je nog ergens bij kunnen helpen. We helpen je graag! Met vriendelijke groet, Mireille Het Ligo Team

Onprofessioneel, onbetrouwbaar, erg frustrerend!

Je belt en zegt het abonnement op, vervolgens int Ligo weer een Jaar abonnement, je stuurt een mail met verwijzing naar de opzegging, daar wordt niet op gereageerd en later eentje waarbij je formeel schriftelijk opzegt, ook geen reactie. 6 maanden later stuur je linkedin bericht naar Wendy, de baas. Wendy reageert direct en zegt dat haar team contact gaat opnemen en alles gaat regelen, dik excuus etc en je denkt; nu komt het goed, maar geen reactie/opvolging. Half jaar later int Ligo weer, weer bericht naar Wendy maar die reageert niet meer, 6 weken later reageer je op een post van haar waarin ze marketing mensen zoekt en ik zeg dat ze beter kan investeren in de backoffice, bericht wordt verwijderd en geen enkele reactie, na 2e een bericht blokkeert ze me ipv even te bellen en het te regelen Okay, mondeling, email, linkedin berichten werken niet, dan maar een paar reviews plaatsen... en dan komt Ligo opeens inactie, na wat bellen krijg je mail waarin ze formeel  toezeggen het laatste geïnde bedrag terug  storten, later wordt je gebeld: geld wordt vrijdag gestort.  Dinsdag check je rekening en geen geld van Ligo, je stuurt een mail met vraag en wederom geen reactie, je stelt een vraag via de chat en je krijgt te horen dat je een mail krijgt hierover, de mail volgt later waarin Ligo zegt dat ik stalk, opmerkelijk want ik stuur alleen berichten als ze hun afspraken niet na komen en soms zit er een half jaar tussen en reviews plaatsen op meerdere sites mag gewoon, ‘fans’ van Ligo plaatsen ook dezelfde (positieve) reviews op meerdere sites. Je snap het management/founder ook niet, als je merkt dat een situatie zo escaleert dan daal je toch af van de berg Olympus, pak je de telefoon en fix als ondernemers onder elkaar ipv zaken te negeren en alles over laten aan een je stagiaires En nu als laatste redmiddel maar Legal tegen Ligo, kost nog meer tijd, geld en energie, de deurwaarder moest wel lachen toen hij het dossier doorlas maar ik vind het gewoonweg triest.

Beste André, We vinden het belangrijk om hierop te reageren, zeker omdat de feiten anders liggen dan je aangeeft. Je geeft aan dat je geen reactie van ons ontvangt. Er is meerdere keren contact geweest met jou. Er is mailcontact en meerdere malen telefonisch contact geweest. Ook heeft de CEO Wendy gewoon gereageerd op het moment dat jij een bericht stuurde. Het Ligo-plan is op 1 augustus opgezegd. Je geeft aan dat je hebt opgezegd via de telefoon, mail en online formulier. Het Ligo-plan kan je niet telefonisch of per mail opzeggen, omdat dit een rechtshandeling betreft. Je dient het plan zelf op te zeggen via jouw dashboard. Aangezien het Ligo-plan pas op 1 augustus is opgezegd, liep het door. We hebben contact opgenomen om hier samen uit te komen. Op dit moment stalk je ons door reacties op verschillende kanalen te plaatsen. Dit is niet de manier om met elkaar om te gaan. Met vriendelijke groet, Het Ligo Team

Goede ervaring, zou het zeker aanraden!

Je kan er altijd terecht, want ze zijn altijd bereikbaar. Daarbij denken ze altijd pro-actief mee en bekijken ze alle mogelijkheden met je.

Beste Theresia, Wat goed om te horen dat je tevreden bent over onze service! Laat het ons gerust weten als je we je nog ergens bij kunnen helpen. We helpen je graag! Met vriendelijke groet, Mireille Het Ligo Team

Goede hulp!

Gelijk en goed geholpen

Klaar voor je het merkt

Snel - Helder- Betaalbaar

Beste Elian, Wat goed om te horen dat je tevreden bent over onze service! Laat het ons gerust weten als je we je nog ergens bij kunnen helpen. We helpen je graag! Met vriendelijke groet, Mireille Het Ligo Team

Fantastisch!

Top service, hele slimme mensen die altijd klaar staan met een luisterend oor en goed helpen!

Beste Bart, Wat goed om te horen dat je tevreden bent over onze service! Laat het ons gerust weten als je we je nog ergens bij kunnen helpen. We helpen je graag! Met vriendelijke groet, Mireille Het Ligo Team

Fijne ervaring!

Ontzettend fijne mensen, die je helpen met al je vragen. Ze zijn altijd goed bereikbaar en ik ben dan ook erg blij met hun service.

Beste Julia, Wat fijn om te horen dat we goed hebben kunnen helpen! Als we je nog iets voor je kunnen doen, laat het ons dan gerust weten. We helpen je graag! Met vriendelijke groet, Mireille Het Ligo Team

KLOTE

wacht al 4 weken op het oprichten van een bedrijf. Service is klote. Wachten op een notaris. Echt een bagger bedrijf.

Beste Robert, Wij vinden het vervelend dat je onze dienst als onprettig ervaren hebt. Het Ligo Team doet voor elke dienst hard zijn best om de dienst zo goed mogelijk te laten verlopen. We hebben geprobeerd jou te bereiken via het telefoonnummer dat jij ons heb doorgegeven, maar helaas hebben wij je niet aan de telefoon kunnen krijgen. Graag willen wij met jou bespreken hoe we dit voor je kunnen oplossen. Daarom aan jou de vraag om contact op te nemen met ons door te bellen naar 020 - 3031043. We vernemen graag van je. Met vriendelijke groet, Mireille Het Ligo Team

Professionele, vakkundige en vriendelijke begeleiding doorheen gans het proces.

Beste Marc, Wat fijn om te horen dat we goed hebben kunnen helpen! Als we je nog iets voor je kunnen doen, laat het ons dan gerust weten. We helpen je graag! Met vriendelijke groet, Het Ligo Team

Ontzettend vriendelijk

Goeie ervaring gehad met Ligo. Vriendelijke mensen die weten waar ze het over hebben en maatwerk bieden. Fantastisch!

Beste Gijs, Wat goed om te horen dat je tevreden bent over onze service! Laat het ons gerust weten als je we je nog ergens bij kunnen helpen. We helpen je graag! Met vriendelijke groet, Mireille Het Ligo Team

Het online platform van Ligo is makkelijk te begrijpen. Daarnaast werd ik snel geholpen met mijn vragen waardoor alles heel goed verliep. Dank aan het hele Ligo team!

Beste Rozemarijn, Wat fijn om te horen dat we goed hebben kunnen helpen! Als we je nog iets voor je kunnen doen, laat het ons dan gerust weten. We helpen je graag! Met vriendelijke groet, Mireille Het Ligo Team

Very satisfied

efficient and friendly people. They complied with what was specified in time and form

Dear Tomas, We are glad to hear that you're satisfied with our service. If we can help you with anything else, please do not hesitate to contact us. Always happy to help! Kind regards, Mireille The Ligo Team

Great

I liked the platform because it’s really easy to understand. They helped me every time I needed it in a friendly way.

Dear David, We are happy to hear that you liked our platform! If we can help you with anything else, please do not hesitate to contact us. Always happy to help! Kind regards, Mireille The Ligo Team

Excellent service

Fast and great support. They were there every time i had a question. Very professional.

Dear Sandra, We are very glad that you are happy with our services. If we can help you with anything else, please do not hesitate to contact us. Always happy to help! Kind regards, Mireille The Ligo Team

The Ligo platform is simple and easy to understand. They helped me quickly and very professionally

Dear Pilar, We are glad to hear that you liked our platform and that it is easy to understand! If we can help you with anything else, please do not hesitate to contact us. Always happy to help! Kind regards, Mireille The Ligo Team

Vreselijke onprofessionele team

Team van ligo zit vol stagaires die geen idee hebben waar ze het over hebben, ook heb ik het gevoel dat ik niet serieus wordt genomen. Langer dan 4 weken bel en mail ik Ligo zodat ze een simpele bv voor me oprichten, uiteindelijk ook Wendy via Linkedin een bericht gestuurd in de hoop dat er wat zou gebeuren maar helaas zonder succes. Wendy liet mij weten dat ze erachter aan zou gaan maar zij is haar belofte ook niet nagekomen. Ik heb zelfs als reactie van de notaris gekregen dat het een goedkope platform is dua verwacht je. Echt belachelijk!! Ook viel mij op dat een aantal positieve reviews geplaatst zijn door werknemers van ligo. Ik zal geen namen noemen, maar dat kan toch echt niet!! Dit is fraude!!!!

Beste Rabe, We vinden het belangrijk om hierop te reageren en trekken ons dit erg aan. Oprecht vervelend dat de oprichting vertraging heeft opgelopen. De oorzaak van de vertraging was dat jij de verkeerde vragenlijst had ingevuld voor de oprichting van je BV. Wij geven duidelijk aan dat de Nederlandse lijst uitsluitend bedoeld is voor het oprichten van een BV waarbij alleen Nederlands-sprekenden betrokken zijn. Later kwamen we erachter dat er oprichters betrokken waren die geen Nederlands spraken. Hierdoor moesten alle documenten vertaald worden, om er zeker van te zijn dat de oprichters begrijpen wat ze ondertekenen. Vele mensen kunnen zich waarschijnlijk voorstellen dat vertalingen van alle documenten erg veel werk met zich meebrengen en ook kosten. Daar ben je akkoord mee gegaan. Na de vertaling van de documenten sloeg het coronavirus toe, waardoor er eveneens vertraging is opgelopen in verband met ziektegevallen bij de notaris. Dit betreuren we natuurlijk enorm. We bieden je dan ook ons oprechte excuses aan voor het gegeven dat je oprichting niet is verlopen zoals gewenst en als tegemoetkoming hebben we je dan ook een terugbetaling van 50% aangeboden. Niet enkel dat, je BV is inmiddels van de grond en alle documenten die bij de oprichting hiervan horen zijn compleet. Ligo heeft verder een groot team. Personeel en freelancers van ons kunnen louter een review plaatsen bij ons als zij gebruik maken van onze diensten. De mensen waar wij mee werken zijn vaak ook ondernemer. We hebben er hard aan gewerkt om alles goed voor je te regelen en wensen je ondanks de vertraging veel succes toe met je onderneming. Maar belangrijk om wel eerlijk te zijn over de redenen van de vertraging. Met vriendelijke groet, Het Ligo Team