Heel professioneel!

Sprak met een medewerker genaamd Han ze was heel erg professioneel en nam de tijd om de ene en de ander uit te leggen

Prima service en snel contact met een medewerker

Prima service en snel contact met een medewerker

Niet wat ik hoopte

Ik koos voor Ligo omdat ik binnen 5 dagen een stichting kon oprichten. Dit duurde uiteindelijk 9 dagen, en moest diverse keren de notaris bellen en uiteindelijk Ligo zelf om het voor elkaar te krijgen. Aan Ligo lag het niet, maar vooral aan het notariskantoor waar ze mee werken: Teekens-Karsten uit Leiden. Je kan net zo goed zelf naar een notaris gaan om het te regelen. Die doet het ook allemaal voor je voor hetzelde geld.

Positieve ervaring

Snel en makkelijk. De oprichting van onze BV is afgewikkeld in 5 dagen. Heel erg bedankt. J.Visser TechConsulting BV

Snel en adequaat geholpen.

Aanrader voor de oprichting van je Holding of BV.

Echt top!

Ik zit al een paar maanden na te denken over hoe ik mijn bedrijf moet oprichten. Toen vond ik Ligo. Het begon met een paar vragen en al gauw ben ik een klant geworden. Waarom? Ze zijn professioneel, weten waar ze het over hebben en weten precies wat ik wil.

Supersnelle turbo service!

Ik had wat vragen m.b.t. Het oprichten van een BV dus ik schakelde de live chat in. Binnen 10 minuten waren al mijn vragen beantwoord en was ik al bezig met het opzetten van een bedrijf!

Bespaart me hoofdpijn, tijd en geld!

Als ex-rechtenstudent weet ik hoeveel juristen voor hun werk vragen. Bij Ligo is dat heel anders. Een vriend van mijn vader kon zo gemakkelijk zijn bedrijf opzetten m.b.v. Ligo dat ze het ook weer aan hun vrienden aanraden!

Goede aanrader voor starters

Mijn droom was altijd al om een bedrijf te beginnen om sportkleding te verkopen. Maar ik liep altijd tegen het papierwerk, contracten, etc. aan. Hiervoor heb ik Ligo ingeschakeld en dit is nu goed geregeld, waardoor ik me volledig kan focussen op mijn bedrijfsvoering.

Absoluut tevreden

Voor het oprichting van mijn stichting heb ik gebeld naar Ligo. Direct geholpen door goede adviezen, en zeer snelle handelingen vanuit Ligo zelf. Ik ben erg tevreden over de manier van handelen. Bedankt!

Ligo een absolute aanrader

Zeer goed geholpen door het support team van Ligo. Door de goede adviezen heb ik zonder problemen mijn BV kunnen starten. Ik zou Ligo zeker aanraden aan anderen!

Snelle en professionele service!

Ik wilde al een tijdje een bedrijf oprichten maar door al de regeltjes in Nederland geen idee hoe dat zou moeten. Toen ik op Ligo.nl terecht kwam maar een paar vragen gesteld via de live chat en ik kreeg super snel hulp. Nu bezig de BV aan het opzetten en tot dusver 101% tevreden!

Eindelijk een testament voor mij en mijn vriendin

Super goed geholpen met mijn testament voor mij en mijn vriendin. Wederom keurig geholpen! Dank Nikki :)

Heel helder, snel en gemakkelijk!

Heel snel geholpen. Het was allemaal zo geregeld. De site werkt ook goed en is heel duidelijk. Een verademing die nodig was in een stoffige business.

Excellent service and very professional

Hassle-free process. We had to incorporate 2 entities and everything was very smooth and fast. Great support from the legal adviser who was there every time we had questions and even made us aware we need a personal holding too! . Highly recommend using Ligo to incorporate a business in the Netherlands.

snel, efficient en pragmatisch. in een woord: TOP!

Ik had een eenvoudige vraag en deze kon binnen 5 minuten opgelost worden,iets wat normaal gesproken veel meer tijd zou hebben gekost. De chatfunctie maakt dit mogelijk. TOP!

BV/Holding

Fantastische ervaring. Vanaf het begin wegwijs gemaakt door jurist Jelle. Zeer vriendelijke jongeman. Hierdoor vrijwel direct mijn bv en holding kunnen oprichten! Zakelijk en op een leuke manier te woord gestaan.

Professionele hulp en erg toegankelijk

Al jaren droom ik van mijn eigen bedrijf maar ik had simpelweg de kennis niet om daadwerkelijk de stap tot oprichten te durven zetten. Bij Ligo namen ze de tijd om me te helpen. Inmiddels heb in mijn eerste klanten via mijn eigen bedrijf binnen en ben enorm blij dat ze me geholpen hebben bij het oprichten van m’n eigen bedrijf!

Duidelijk en snel

Heel goed geholpen door de juristen van Ligo bij het maken van de juiste keuze voor mijn BV. Al mijn vragen via de chat werden direct beantwoord!

Juiste kennis van zaken en top service

Ik heb een holdingstructuur opgezet via Ligo. Duidelijk proces en fijne website. In het weekend werd ik zelfs nog geholpen door Nikki van het juridische team. Zij snappen tenminste wat service is en dat het werk niet stil ligt in het weekend! Goede ervaring, juiste kennis van zaken, ga zo door.

Very dissapointing experience

Unfortunately the service at Ligo is below any standards. I have quit my account well in advance and they have still charged my account for a yearly subscription. When trying to get in touch with them via phone, they were pushing the responsibility to other members of the team who were not available to speak and never called back. Then I decided to write an email - never heard back from them either. In my experience, they are crooks. They are trying to make money on people who don't cancel their accounts in time (it's very vague how to cancel an account in the first place) and charge people who already canceled (hoping that they won't realize the charge on their CC). This is NOT how a proper and trustworthy company should act. Shame on you Ligo. Absolutely never again.

Goed product zeer slechte service.

3 BV's opgezet ging helemaal prima. Daarna een mail gestuurd dat ik het wil opzeggen omdat ik net ben begonnen met mijn eigen bedrijf en dit toch kosten zijn. Via de mail opgezegd, dit kon blijkbaar niet moest via de site. Daarna opgezegd was ik blijkbaar 5 dagen te laat en dan moet je weer 2 maanden doorbetalen. Ik voel me gewoon genaaid! De volgende keer betaal ik liever meer voor een fijne service.

LIGO LIEGT MAAR ZO en onaanvaardbaar in Nederland

Zeer slecht bedrijf. Sinds 3 weken bezig een bv op te richten. Handtekening legalisatie gedaan met compagnon in Rotterdam, ook voor betaald. hadden ze toch nog een handtekening nodig bij TeekensKartsens(kwamen ze na 2 weken achter), de notaris in Rotterdam had zogenaamd niets doorgestuurd. Contact gehad, gaven aan dat het wel was gebeurd. Dus ik toch maar naar Leiden, 1.5 uur gereden. Notaris die ging over LIGO was met vakantie. Ik zou om 15:45 u daar zou zijn maar de mevrouw die het overnam zei even heel duidelijk dat ze om 16:00 uur naar huis zou gaan! Volgens haar moest alleen ik een handtekening zetten en toen was het klaar. Maar jullie hadden zogenaamd toch niets ontvangen van de andere notaris?(andere handtekening hadden ze wel namelijk) Handtekening gezet bij TeekensKarstens advocaten en notarissen in Leiden, mevrouw zelf was al weg. Overgelaten aan baliemedewerkers die het zelf niet begrepen, waar wat ingevuld moest worden, ook het hele extra ubo formulier niet. Gister weer contact gehad met de notaris, ze was net terug van vakantie en zou het allemaal niet redden zegt ze.. lachwekkend. Ze zou het even nagaan en dan zou ze contact met me opnemen, ofcourse niks gehoord. Andere mevrouw ondertussen verdwenen.. Ligo ondertussen, negeren negeren negeren. De communicatie is op kleuterniveau zowel met LIGO als met TeekensKartsens notaris en advocatenkantoor. De ziektesymptomen zijn zowel bij LIGO als bij TeekensKartsens hetzelfde , zou me niks verbazen dat dit allemaal fungeert onder dezelfde paraplu. Al met al LIGO...LIEGT MAAR ZO. een perfecte naam voor een stelletje amateurs die de energie van mensen als bloedzuigers leeg zuigen.

Traag en frustrerend

Ik heb gebruik gemaakt van de diensten van Ligo voor het oprichten van een BV. Volgens de website zou de oprichting binnen 5 werkdagen gerealiseerd zijn. Na veel telefoontjes met de Notaris (TeekensKarstens in Leiden) en veel chatberichten met Ligo lijkt de oprichting na 11 werkdagen eindelijk afgerond. Lijkt inderdaad; helaas kan ik voor deze BV geen bankrekening aanvragen of verzekering afsluiten: de BV is namelijk niet goed opgericht (zonder aandeelhouder en zonder medewerker). Nu is het wachten tot de notaris deze fout heeft hersteld en het bij de KvK is aangepast. Ondertussen kan ik geen contract met mijn klant afsluiten vanwege het ontbreken van een BTW-nummer, bankrekeningnummer, etc.... TeekensKarstens heeft één (zeer slecht bereikbare) part-time medewerker die de zaken voor Ligo afhandelt. Andere notarissen van dit kantoor nemen de werkzaamheden niet over bij afwezigheid. Ligo geeft geen tot nauwelijks informatie over status of doorlooptijd van de aanvraag. Kortom, als de doorlooptijd van de oprichting van de BV van belang is, zou ik Ligo en TeekensKarstens afraden.