Luisterd oor dat meedenkt

Lieve was behulpzaam tijdens het telefonisch gesprek en kon bijna al mijn vragen direct naar tevredenheid beantwoorden. Na het gesprek heeft zij nog navraag gedaan en dat keurig binnen dezelfde dag per e-mail laten weten.

Perfect te woord gestaan

Duidelijke antwoorden op alles dat ik wilde weten.

Perfect te woord gestaan

Duidelijke antwoorden op alles dat ik wilde weten.

Vereenvoudigd

Ik kende al Ligo, maar ik dacht dat hun aanbod gewoon een paar templates was. Vandaag moest ik een holding oprichten, en de notaris van mijn bedrijf had geen plekje. De keuze was dus tussen Firm24 en Ligo: mijn collega zei tegen mij dat Ligo beter is, na een snelle check. Ik kan wat moeite om de juiste optie te vinden: persoonlijke holding. Ik wist niet dat een holding een BV is (meestal of altijd weet ik niet), ik dacht dus: tja, ik heb de verkeerde keuze gemaakt, en teveel betaald! Wat ik echt fantastisch vond is: de chat met de klantenservice. Dit heeft echt het verschil gemaakt, omdat ik na een tijdje een beetje in de war was: eerst geen documenten (bevestiging email adres ging niet goed) dan teveel, welke stukken moet ik nou invullen en welke moet ik lezen? Een paar verbeterpunten: - beter beschrijven welke documenten zijn te lezen, welke in te vullen: ik vond het een beetje raar dat ik al die concepten kon downloaden, maar niet invullen - niet duidelijk of ik naar de notaris toch moet, of niet: blijkbaar niet als je Videocall kies, maar ik wist het niet dat de templates invullen en tekenen kon ook via een call - ik zou wat extra popups en context toevoegen: bijvoorbeeld, ik snapte niet waarom een holding bekend bij de KvK moet zijn, ook als zij niet bedoeld is voor handelen Nogmaals, chat support tot 10u s'avonds is geweldig: ik werd geholpen door Gijs, dank je wel voor jouw antwoorden en geduld!

Beste Riccardo, Bedankt voor je deze goede review. Goed om te horen dat de chatservice in de smaak valt. Ik zal Gijs doorgeven dat je goed bent verder geholpen. Wij waarderen alle feedback enorm en gaan hier zeker mee aan de slag. Als we nog meer voor je kunnen betekenen, horen wij het graag! Met vriendelijke groet, Lisa van Ligo

ik ben goed onderweg

Ik had een vraag en die werd zoals ik gewend ben, rap beantwoord. Mijn verwachtingen zijn niet beschaamd

Beste Marvin, Goed om te horen dat je vraag is beantwoord. Mocht je op een later moment nog vragen hebben, laat het ons vooral weten. We helpen je graag verder! Met vriendelijke groet, Lisa van Ligo

Straight to the point

Ik had een vraag, en ze heeft mij meteen een antwoord gegeven! Ik hoefde nieteens 5 minuten wachten. Echt super service!!!! Aanrader!

Beste Magdalena, Wat fijn dat je de tijd hebt genomen om ons te voorzien van een review, veel dank hiervoor! We kunnen dit enorm waarderen, net zoals jij ons kon waarderen. Fijne dag nog gewenst! Met vriendelijke groet, Lisa van Ligo

Behulpzaam

Elke vraag die je stelt wordt netjes beantwoord. Goede service en dienstverlening.

Beste Paul, Wat leuk om te horen dat jij tevreden bent over onze service. Wij streven altijd naar tevreden klanten, dus wij hebben ons doel weer behaald. Wij wensen jou verder nog een tevreden dag toe! Met vriendelijke groet, Lisa van Ligo

Goed geholpen

Beste Serkan, Wij zijn blij dat je zo tevreden bent over Ligo. Wij zijn ook blij met jou als klant! Mocht je op een later moment nog vragen hebben, dan helpen we je uiteraard graag verder. Met vriendelijke groet, Lisa van Ligo

Alle antwoorden beantwoorden

Mijn ervaring was echt goed. Ik had aantal moeilijke vragen en ze waren allemaal beantwoorden.

Bedankt voor deze goede feedback. Wij zijn blij dat we je hebben kunnen helpen. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, dan helpen we je graag verder! Hartelijke groeten, Mariam van Ligo

excelent

Very happy working with Ligo !Everything went very quick and smoothly .Everybody very helpful and pleasant so have succeeded to finish everything earlier than have expected . My warm recommendations for anyone looking to start their own business !

Hi Natasa, Thank you so much for your review! It is great to hear that everything went very quick and smoothly. We are always happy to help you. Happy entrepreneuring! Kind regards, Marloes from Ligo

Ligo komt beloftes niet na

Ligo belooft voor premium bedragen snel je bedrijf op te zetten. Helaas nemen ze na het ontvangen van je geld hier absoluut geen verantwoordelijkheid voor en zijn ook niet willend om voor de vertraging te versnellen of vergoeden. Ik ben onwijs teleurgesteld in de service, pijnlijk omdat je eigen bedrijf oprichten iets om te vieren moet zijn maar voor mij nu een vervelende ervaring blijft.

Goedemiddag Sebastiaan, Allereerst wil ik zeggen dat het me raakt dat je onze service als vervelend hebt ervaren. Wij zijn uiteraard blij voor je dat je een eigen bedrijf hebt opgericht. Ik had je graag tegemoet willen komen, maar na onderzoek in je dossier, kwam ik tot de conclusie dat wij alle zaken zo spoedig mogelijk hebben opgepakt. Toen je de documenten ruim twee weken na het afnemen van de dienst hebt verstuurd, zijn wij diezelfde dag nog aan het werk gegaan. Een dag later heb je een document van ons ontvangen. Toen we je per mail het verzoek stuurde een actie te ondernemen, heb je een week gewacht om contact op te nemen. Op het moment dat je wel contact opnam, was de notaris ook binnen twee werkdagen beschikbaar voor je. Ik heb je al eerder gezegd: gefeliciteerd met je onderneming en ik wens je oprecht ontzettend veel plezier en succes met het ondernemen! Groeten, Lisa van Ligo

Zeer geduldig en vriendelijk

Emanuelle was zeer behulpzaam! Heb heel goed antwoord op mijn vraag kunnen krijgen.

Beste Josephine, Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een review achter te laten. Ik ben erg blij dat ik je goed heb kunnen helpen. Mochten wij je later nog ergens mee kunnen helpen, laat het ons dat gerust weten. Groeten, Emanuelle van Ligo

Fast and relevant response

My inquiry was addressed in a satisfactory manner and feel confident that Ligo will be able to support me going forward

Thank you Mario for your review and our conversation. Always happy to help you further! Happy entrepreneuring and have a great weekend! Greeting, Marloes from Ligo

Duidelijk verhaal, leuk intakegesprek

Super om na een kort chatgesprek al binnen een uur telefonisch verder te kunnen praten! Heb in een half uur tijd heel veel nuttige informatie kunnen ophalen om te bepalen of Ligo in mijn situatie de juiste partner is.

Wat leuk om te horen dat jij tevreden bent over onze service. Wij streven altijd naar tevreden klanten, dus wij hebben ons doel weer behaald. Een prettige dag verder gewenst Floris! Groet, Marloes van Ligo

Vriendelijke service

Marloes had de tijd genomen om bepaalde termen aan mij uit te leggen om mij verder te helpen bij het oprichten van onze stichting, en is altijd vriendelijk geweest. Zeker een aanrader!

Wat fijn dat je de tijd hebt genomen ons te voorzien van een review, veel dank hiervoor! We kunnen dit enorm waarderen, net zoals jij ons kon waarderen. Ik wens je nog een prettige dag verder Jamal! Groet, Marloes van Ligo

Snelle en goede ondersteuning, helaas niet binnen 7 dagen mijn B.V. kunnen opzetten...

Zie titel.

Veel dank dat jij de tijd hebt genomen om een review te plaatsen, dat waarderen wij enorm Robby. Vervelend om te horen dat de oprichtingstermijn langer heeft geduurd. Graag komen wij in contact met jou om te kijken wat we voor je kunnen betekenen. Groet, Marloes van Ligo

Topper

Lief leuk aardig en vriendelijk ;)

Wat fijn om te horen dat je goed bent geholpen door onze collega's. Wij helpen je altijd graag verder, een prettige dag nog gewenst! Groet, Marloes van Ligo

Professionele service

Ik ben uitstekend door Gijs geholpen en hij heeft vele vragen omtrent het opzetten van mijn B.V. duidelijk beantwoord. Ik kan Lido van harte aanbevelen.

Hartelijk bedankt voor de review. Dit is super goede feedback. Ik zal Gijs doorgeven dat je goed geholpen bent. Mochten wij je nog ergens bij kunnen helpen, horen we het uiteraard graag Groet, Mariam van Ligo

snelle en kordate reactie op al mijn vragen

Prettig werkende chat functie met snelle responstijd. Professionele medewerker met juiste kennis van zaken. Beantwoordt al mijn vragen op snelle wijze en vraagt door naar achterliggende bedoeling. Kortom: prettige en snelle werkwijze.

Beste Paul, Wat fijn dat je de tijd hebt genomen ons te voorzien van een review, veel dank hiervoor! We kunnen dit enorm waarderen, net zoals jij ons kon waarderen :). Fijne dag & vakantie nog gewenst! Groeten, Marloes

Klantvriendelijkheid en informatie voorziening van hoogstaand niveau!

Ik ervaar Ligo bv als zeer klantvriendelijk. De betreffende medewerker denkt mee en voorziet in uitgebreide informatie over de te nemen stappen bij de oprichting van een BV. Ik ben dan ook zeer tevreden met Ligo BV.

Bedankt voor je leuke review en de moeite om je ervaring te delen. Wat fijn dat je onze service zo positief hebt ervaren. Mocht je in de toekomst nog advies nodig hebben dan helpen wij je ook hier graag mee verder Groet, Mariam van Ligo

snel en vakundig

Snel en vakkundig geholpen

Bedankt voor het mooie compliment, dat wordt zeer gewaardeerd! Groet, Mariam van Ligo

Goede, snelle & deskundige hulp bij vragen

Mijn holding opgericht via LIGO. Ideaal. Goed bereikbaar bij vragen en deskundige hulp. Zou het zeker anderen aanraden.

Wat fijn dat je de tijd hebt genomen om ons te voorzien van een review, veel dank hiervoor! We kunnen dit enorm waarderen, net zoals jij ons kon waarderen. Fijne dag nog gewenst! Groet, Mariam van Ligo

Duidelijke website en uitleg, makkelijk communiceren via de website messenger

Wij willen een stichting oprichten, maar hebben totaal geen ervaring. Duidelijke uitleg bij vragen op de website via het berichtenvenster. Vragen worden direct beantwoord.

Snel en goed geholpen

Snel en goed geholpen

Goedemiddag Jochem, Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een review voor ons achter te laten. Ik ben blij dat ik je heb kunnen helpen. Als we in de toekomst nog iets voor je kunnen betekenen, laat het ons gerust weten. Met vriendelijke groet, Emanuelle van Ligo

Snelle reactie, heldere uitleg!

Over Ligo

Ligo is marktleider in Nederland als juridisch platform voor bedrijven. Al 75.000+ bedrijven hebben we geholpen met hun juridische zaken. Juridische zaken kunnen tijdrovend, complex en duur zijn. Dat hebben wij veranderd. Bij Ligo richt je 100% online een BV op in 3 eenvoudige stappen. We geloven dat iedereen recht heeft op eenvoudige en betaalbare toegang tot de goede juridische diensten. Om zichzelf en hun bedrijf te beschermen, en ondernemersdromen waar te maken.