Goede support

Al mijn vragen voor het oprichten van een BV zijn in 1x door het support team beantwoord. Hele fijne hulp!

Beste Anna, Wat goed om te horen dat je tevreden bent over onze service! Laat het ons gerust weten als je we je nog ergens bij kunnen helpen. We helpen je graag! Met vriendelijke groet, Mireille Het Ligo Team

Zeer professionele omgang met de klanten, chapeau

Ik word tot op heden prima geholpen, ze luistert naar je en wijst je de weg.

Beste Qudrat, Wat goed om te horen dat je tevreden bent over onze service! Laat het ons gerust weten als je we je nog ergens bij kunnen helpen. We helpen je graag! Met vriendelijke groet, Mireille Het Ligo Team

Gewoonweg slecht geregeld

Al meer dan. een jaar geleden mijn abonnement stopgezet via: telefoon, online formulier en email. Toch werdt vorig jaar alsnog een bedrag afgeboekt, ik stuur een bericht naar Wendy de eigenaar van Ligo via linkedin waarbij ze excuus aanbood voor gang van zaken en mij verzekerde dat alles geregeld zou worden. Nu een jaar later int Ligo weer een bedrag van mijn rekening, ik krijg geen reactie op mijn mails ook niet op mijn PM bericht op linkedin en als ik reactie op linkedin plaats dan verwijderd ligo die binnen 2 dagen. Nu moet ik legal gaan tegen Ligo, sad but true

Beste André, We vinden het belangrijk om hierop te reageren, zeker omdat de feiten anders liggen dan je aangeeft. Je geeft aan dat je geen reactie van ons ontvangt. Er is meerdere keren contact geweest met jou. Er is mailcontact en meerdere malen telefonisch contact geweest. Ook heeft de CEO Wendy gewoon gereageerd op het moment dat jij een bericht stuurde. Het Ligo-plan is op 1 augustus opgezegd. Je geeft aan dat je hebt opgezegd via de telefoon, mail en online formulier. Het Ligo-plan kan je niet telefonisch of per mail opzeggen, omdat dit een rechtshandeling betreft. Je dient het plan zelf op te zeggen via jouw dashboard. Aangezien het Ligo-plan pas op 1 augustus is opgezegd, liep het door. We hebben contact opgenomen om hier samen uit te komen. Op dit moment stalk je ons door reacties op verschillende kanalen te plaatsen. Dit is niet de manier om met elkaar om te gaan. Met vriendelijke groet, Het Ligo Team

Goede ervaring, zou het zeker aanraden!

Je kan er altijd terecht, want ze zijn altijd bereikbaar. Daarbij denken ze altijd pro-actief mee en bekijken ze alle mogelijkheden met je.

Beste Theresia, Wat goed om te horen dat je tevreden bent over onze service! Laat het ons gerust weten als je we je nog ergens bij kunnen helpen. We helpen je graag! Met vriendelijke groet, Mireille Het Ligo Team

Goede hulp!

Gelijk en goed geholpen

Klaar voor je het merkt

Snel - Helder- Betaalbaar

Beste Elian, Wat goed om te horen dat je tevreden bent over onze service! Laat het ons gerust weten als je we je nog ergens bij kunnen helpen. We helpen je graag! Met vriendelijke groet, Mireille Het Ligo Team

Fantastisch!

Top service, hele slimme mensen die altijd klaar staan met een luisterend oor en goed helpen!

Beste Bart, Wat goed om te horen dat je tevreden bent over onze service! Laat het ons gerust weten als je we je nog ergens bij kunnen helpen. We helpen je graag! Met vriendelijke groet, Mireille Het Ligo Team

Fijne ervaring!

Ontzettend fijne mensen, die je helpen met al je vragen. Ze zijn altijd goed bereikbaar en ik ben dan ook erg blij met hun service.

Beste Julia, Wat fijn om te horen dat we goed hebben kunnen helpen! Als we je nog iets voor je kunnen doen, laat het ons dan gerust weten. We helpen je graag! Met vriendelijke groet, Mireille Het Ligo Team

KLOTE

wacht al 4 weken op het oprichten van een bedrijf. Service is klote. Wachten op een notaris. Echt een bagger bedrijf.

Beste Robert, Wij vinden het vervelend dat je onze dienst als onprettig ervaren hebt. Het Ligo Team doet voor elke dienst hard zijn best om de dienst zo goed mogelijk te laten verlopen. We hebben geprobeerd jou te bereiken via het telefoonnummer dat jij ons heb doorgegeven, maar helaas hebben wij je niet aan de telefoon kunnen krijgen. Graag willen wij met jou bespreken hoe we dit voor je kunnen oplossen. Daarom aan jou de vraag om contact op te nemen met ons door te bellen naar 020 - 3031043. We vernemen graag van je. Met vriendelijke groet, Mireille Het Ligo Team

Professionele, vakkundige en vriendelijke begeleiding doorheen gans het proces.

Beste Marc, Wat fijn om te horen dat we goed hebben kunnen helpen! Als we je nog iets voor je kunnen doen, laat het ons dan gerust weten. We helpen je graag! Met vriendelijke groet, Het Ligo Team

Ontzettend vriendelijk

Goeie ervaring gehad met Ligo. Vriendelijke mensen die weten waar ze het over hebben en maatwerk bieden. Fantastisch!

Beste Gijs, Wat goed om te horen dat je tevreden bent over onze service! Laat het ons gerust weten als je we je nog ergens bij kunnen helpen. We helpen je graag! Met vriendelijke groet, Mireille Het Ligo Team

Het online platform van Ligo is makkelijk te begrijpen. Daarnaast werd ik snel geholpen met mijn vragen waardoor alles heel goed verliep. Dank aan het hele Ligo team!

Beste Rozemarijn, Wat fijn om te horen dat we goed hebben kunnen helpen! Als we je nog iets voor je kunnen doen, laat het ons dan gerust weten. We helpen je graag! Met vriendelijke groet, Mireille Het Ligo Team

Very satisfied

efficient and friendly people. They complied with what was specified in time and form

Dear Tomas, We are glad to hear that you're satisfied with our service. If we can help you with anything else, please do not hesitate to contact us. Always happy to help! Kind regards, Mireille The Ligo Team

Great

I liked the platform because it’s really easy to understand. They helped me every time I needed it in a friendly way.

Dear David, We are happy to hear that you liked our platform! If we can help you with anything else, please do not hesitate to contact us. Always happy to help! Kind regards, Mireille The Ligo Team

Excellent service

Fast and great support. They were there every time i had a question. Very professional.

Dear Sandra, We are very glad that you are happy with our services. If we can help you with anything else, please do not hesitate to contact us. Always happy to help! Kind regards, Mireille The Ligo Team

The Ligo platform is simple and easy to understand. They helped me quickly and very professionally

Dear Pilar, We are glad to hear that you liked our platform and that it is easy to understand! If we can help you with anything else, please do not hesitate to contact us. Always happy to help! Kind regards, Mireille The Ligo Team

Vreselijke onprofessionele team

Team van ligo zit vol stagaires die geen idee hebben waar ze het over hebben, ook heb ik het gevoel dat ik niet serieus wordt genomen. Langer dan 4 weken bel en mail ik Ligo zodat ze een simpele bv voor me oprichten, uiteindelijk ook Wendy via Linkedin een bericht gestuurd in de hoop dat er wat zou gebeuren maar helaas zonder succes. Wendy liet mij weten dat ze erachter aan zou gaan maar zij is haar belofte ook niet nagekomen. Ik heb zelfs als reactie van de notaris gekregen dat het een goedkope platform is dua verwacht je. Echt belachelijk!! Ook viel mij op dat een aantal positieve reviews geplaatst zijn door werknemers van ligo. Ik zal geen namen noemen, maar dat kan toch echt niet!! Dit is fraude!!!!

Beste Rabe, We vinden het belangrijk om hierop te reageren en trekken ons dit erg aan. Oprecht vervelend dat de oprichting vertraging heeft opgelopen. De oorzaak van de vertraging was dat jij de verkeerde vragenlijst had ingevuld voor de oprichting van je BV. Wij geven duidelijk aan dat de Nederlandse lijst uitsluitend bedoeld is voor het oprichten van een BV waarbij alleen Nederlands-sprekenden betrokken zijn. Later kwamen we erachter dat er oprichters betrokken waren die geen Nederlands spraken. Hierdoor moesten alle documenten vertaald worden, om er zeker van te zijn dat de oprichters begrijpen wat ze ondertekenen. Vele mensen kunnen zich waarschijnlijk voorstellen dat vertalingen van alle documenten erg veel werk met zich meebrengen en ook kosten. Daar ben je akkoord mee gegaan. Na de vertaling van de documenten sloeg het coronavirus toe, waardoor er eveneens vertraging is opgelopen in verband met ziektegevallen bij de notaris. Dit betreuren we natuurlijk enorm. We bieden je dan ook ons oprechte excuses aan voor het gegeven dat je oprichting niet is verlopen zoals gewenst en als tegemoetkoming hebben we je dan ook een terugbetaling van 50% aangeboden. Niet enkel dat, je BV is inmiddels van de grond en alle documenten die bij de oprichting hiervan horen zijn compleet. Ligo heeft verder een groot team. Personeel en freelancers van ons kunnen louter een review plaatsen bij ons als zij gebruik maken van onze diensten. De mensen waar wij mee werken zijn vaak ook ondernemer. We hebben er hard aan gewerkt om alles goed voor je te regelen en wensen je ondanks de vertraging veel succes toe met je onderneming. Maar belangrijk om wel eerlijk te zijn over de redenen van de vertraging. Met vriendelijke groet, Het Ligo Team

Simpel en snel geholpen

Het online platform was simpel en goed te begrijpen. Voor de oprichting van mijn holding en BV ben ik snel geholpen.

Geweldige service

Al voor het betalen voor de oprichting van een BV, kon ik al mijn vragen over de oprichting stellen via de chat. Na de betaling ben ik super goed geholpen en is mijn BV snel opgericht. Echt top!

Spoedtoeslag van 200 euro vragen en die niet terugbetalen...

Als het eenvoudig is en langer mag duren, gaat het vast goed. Bij mij had het spoed en hebben ze het laten zitten. In april kreeg ik geld terug van een order uit juli. En dan crediteren ze het bedrag zonder de spoed toeslag. Bah. onbetrouwbaar en onbereikbaar als er wat aan de hand is.

Beste H., Helaas bent jij op geen enkele wijze bekend als klant en komt jouw situatie ons niet bekend voor. Mocht je wel een klant van ons zijn, bel ons dan gerust via 020-3031043 om in contact te kunnen treden. Wij lossen dit graag met je op. Met vriendelijke groet, Het Ligo team

Misleidende aanbiedingen, slechte support

Via een aanbieding bij Ligo terecht gekomen. Document ingevuld (duurde een half uur), daarna wilde ik deze downloaden. Blijkt de aanbieding niet beschikbaar te zijn. Contact opgenomen met support en deze reageerde ook zeer frappant "er wordt helemaal niks uitgedeeld ben ik bang". Zeker niet aan te raden.

snel en deskundig antwoord op vragen

tijdens oprichten BV structuur divers keren contact gehad via mail en chat. Steeds prima en snel geantwoord. Behulpzaam en goed.

Deskundige hulp

Ze weten direct waar je mee geholpen wilt worden

zeer slechte ervaring

Dit is gewoon een belachelijk bedrijf. Dezelfde gegevens kunnen meerdere malen gevraagd worden. Wij hebben een aandelen overdracht gedaan en pas na maanden hebben ze dit kunnen realiseren. Dit is te gek voor woorden. We verstrekken de gegevens en na 4 weken horen we weer dat de gegevens ontbreken. Geen enkel belofte is nagekomen. De notaris geeft aan dat alles compleet is en dat de volgende dag gepasseerd wordt, maar na 3 weken horen wij helaas dat de notaris zegt dat de volmacht ontbreekt, terwijl we bij haar persoonlijk langs zijn geweest om dit te ondertekenen. Goedkoop is duurkoop en raadt u af diensten van deze onderneming af te nemen. Eindelijk hebben ze na ruim 4 maanden de overdracht kunnen afronden. Ik zal nooit en te nimmer bij ligo een opdracht plaatsen. Standaard antwoord dat ik van ze hoor is, ja wat vervelend dat dit heeft plaatsgevonden, wij gaan er meteen achteraan. Maar er komt helaas niets van op. Het is mijn fout, want ik heb de reviews niet gelezen voordat ik de opdracht heb geplaatst. Wat mij is opgevallen bij de reviews is, dat ligo bij iedereen die negatief antwoord heeft gegeven een bericht heeft achtergelaten met de volgende melding: Wij vinden het vervelend voor u dat het zo gelopen is, maar u wist niet welke documenten u moest aanleveren en heb niet de juiste documenten aangeleverd.....etc. Waarschijnlijk zullen ze dit bij mij ook zetten. Ik geloof ook niet dat de reviews die positief zijn daadwerkelijk allemaal door de klanten zijn geplaatst. Vraag mij werkelijk af of de werknemers daar heel de dag positieve berichten zitten te plaatsen? Meestal zie ik een cijfer 1 of boven de 8. Dit is niet geloofwaardig in mijn ogen.

Beste Frans, Wij vinden het vervelend dat je onze dienst als onprettig ervaren hebt. Het Ligo Team doet voor elke dienst hard zijn best om de dienst zo goed mogelijk te laten verlopen. Vandaag hebben wij meerdere keren geprobeerd jou te bereiken via het telefoonnummer dat jij ons heb doorgegeven, maar helaas hebben wij je niet aan de telefoon kunnen krijgen. Graag willen wij met jou bespreken hoe we dit voor je kunnen oplossen. Daarom aan jou de vraag om contact op te nemen met ons door te bellen naar 020 - 3031043. We vernemen graag van je. Met vriendelijke groet, Het Ligo Team

Snelle, correcte en aanvullende feedback op bestaande vragen

Snelle, correcte en aanvullende feedback op bestaande vragen