Een groot drama

Voor een simpele naamswijziging van mijn B.V. zijn we inmiddels een maand verder en het is nog steeds niet geregeld. Notaris niet behulpzaam, stelt onredelijke eisen aan documenten (Word documentatie voor oprichtingsakte, welke notaris vraagt daar nu om?). Notaris in Tilburg doet er alles aan om uit te stellen. Ligo zegt meerdere keren te helpen en het te regelen, of beter in eigen woorden “intern te regelen”, maar er gebeurd daadwerkelijk helemaal niets. Ik voel mij zwaar opgelicht en ga aangifte doen van oplichting. Mensen, wees gewaarschuwd voor dit soort partijen.

Goede communicatie en vriendelijke mensen!

Ik ben zelf niet zo`n computerheld...maar met wat hulp van jullie heb ik alles tot een goed eind kunnen brengen!

Erg goede hulp

Duidelijke website, contracten en vooral erg goede support!

Altijd bereikbaar!

Super ervaring, altijd bereikbaar en snel antwoord.

Heel fijn als je weet wat je doet

Eenvoudig om een B.V. op te richten en een handig dashboard. Ook fijne klantondersteuning. Echter, het is was spannend om in te vullen als het buiten de comfort zone ligt.

Prima geregeld

Niet alles ging perfect maar dat lag ook aan mij. Aangezien alles compleet nieuwe voor mij was miste ik wat basis gegevens (b.v. de Holding is de eigenaar van de werkmaatschappij). Een korte handleiding 'voor dummies' had hierbij kunnen helpen. Ook had ik niet altijd in de gaten dat er op een actie van mij gewacht werd. Wellicht kan hier iets aan verbeterd worden.

Heel professioneel!

Sprak met een medewerker genaamd Han ze was heel erg professioneel en nam de tijd om de ene en de ander uit te leggen

Prima service en snel contact met een medewerker

Prima service en snel contact met een medewerker

Niet wat ik hoopte

Ik koos voor Ligo omdat ik binnen 5 dagen een stichting kon oprichten. Dit duurde uiteindelijk 9 dagen, en moest diverse keren de notaris bellen en uiteindelijk Ligo zelf om het voor elkaar te krijgen. Aan Ligo lag het niet, maar vooral aan het notariskantoor waar ze mee werken: Teekens-Karsten uit Leiden. Je kan net zo goed zelf naar een notaris gaan om het te regelen. Die doet het ook allemaal voor je voor hetzelde geld.

Positieve ervaring

Snel en makkelijk. De oprichting van onze BV is afgewikkeld in 5 dagen. Heel erg bedankt. J.Visser TechConsulting BV

Snel en adequaat geholpen.

Aanrader voor de oprichting van je Holding of BV.

Echt top!

Ik zit al een paar maanden na te denken over hoe ik mijn bedrijf moet oprichten. Toen vond ik Ligo. Het begon met een paar vragen en al gauw ben ik een klant geworden. Waarom? Ze zijn professioneel, weten waar ze het over hebben en weten precies wat ik wil.

Supersnelle turbo service!

Ik had wat vragen m.b.t. Het oprichten van een BV dus ik schakelde de live chat in. Binnen 10 minuten waren al mijn vragen beantwoord en was ik al bezig met het opzetten van een bedrijf!

Bespaart me hoofdpijn, tijd en geld!

Als ex-rechtenstudent weet ik hoeveel juristen voor hun werk vragen. Bij Ligo is dat heel anders. Een vriend van mijn vader kon zo gemakkelijk zijn bedrijf opzetten m.b.v. Ligo dat ze het ook weer aan hun vrienden aanraden!

Goede aanrader voor starters

Mijn droom was altijd al om een bedrijf te beginnen om sportkleding te verkopen. Maar ik liep altijd tegen het papierwerk, contracten, etc. aan. Hiervoor heb ik Ligo ingeschakeld en dit is nu goed geregeld, waardoor ik me volledig kan focussen op mijn bedrijfsvoering.

Absoluut tevreden

Voor het oprichting van mijn stichting heb ik gebeld naar Ligo. Direct geholpen door goede adviezen, en zeer snelle handelingen vanuit Ligo zelf. Ik ben erg tevreden over de manier van handelen. Bedankt!

Ligo een absolute aanrader

Zeer goed geholpen door het support team van Ligo. Door de goede adviezen heb ik zonder problemen mijn BV kunnen starten. Ik zou Ligo zeker aanraden aan anderen!

Snelle en professionele service!

Ik wilde al een tijdje een bedrijf oprichten maar door al de regeltjes in Nederland geen idee hoe dat zou moeten. Toen ik op Ligo.nl terecht kwam maar een paar vragen gesteld via de live chat en ik kreeg super snel hulp. Nu bezig de BV aan het opzetten en tot dusver 101% tevreden!

Eindelijk een testament voor mij en mijn vriendin

Super goed geholpen met mijn testament voor mij en mijn vriendin. Wederom keurig geholpen! Dank Nikki :)

Heel helder, snel en gemakkelijk!

Heel snel geholpen. Het was allemaal zo geregeld. De site werkt ook goed en is heel duidelijk. Een verademing die nodig was in een stoffige business.

Excellent service and very professional

Hassle-free process. We had to incorporate 2 entities and everything was very smooth and fast. Great support from the legal adviser who was there every time we had questions and even made us aware we need a personal holding too! . Highly recommend using Ligo to incorporate a business in the Netherlands.

snel, efficient en pragmatisch. in een woord: TOP!

Ik had een eenvoudige vraag en deze kon binnen 5 minuten opgelost worden,iets wat normaal gesproken veel meer tijd zou hebben gekost. De chatfunctie maakt dit mogelijk. TOP!

BV/Holding

Fantastische ervaring. Vanaf het begin wegwijs gemaakt door jurist Jelle. Zeer vriendelijke jongeman. Hierdoor vrijwel direct mijn bv en holding kunnen oprichten! Zakelijk en op een leuke manier te woord gestaan.

Professionele hulp en erg toegankelijk

Al jaren droom ik van mijn eigen bedrijf maar ik had simpelweg de kennis niet om daadwerkelijk de stap tot oprichten te durven zetten. Bij Ligo namen ze de tijd om me te helpen. Inmiddels heb in mijn eerste klanten via mijn eigen bedrijf binnen en ben enorm blij dat ze me geholpen hebben bij het oprichten van m’n eigen bedrijf!