Niet meer wat het geweest is

In het verleden ging het heel goed bij Ligo. Maar sinds 2023 lijkt er wel een heel ander team te werken. De medewerkers zijn vriendelijk, maar de notarissen waar ze mee werken zijn niet klantvriendelijk. De standaard werkwijze is nu: - Ligo vraagt een aantal documenten (een stuk of 30) op. - De notaris gaat pas aan de slag als alle 30 documenten zijn aangeleverd. - De notaris vindt 1 document dat afgekeurd wordt, en stopt daarna alle werkzaamheden. Naar de overige documenten wordt niet gekeken. - Je levert het document aan, wat soms even kan duren omdat je die elders moet opvragen of door een andere notaris moet laten maken. - De notaris wordt na circa een week weer actief en keurt weer 1 document af. - Je zit in een cirkel met bovenstaande 3 stappen totdat alle documenten zijn goedgekeurd. Voor de duidelijkheid even als voorbeeld: Stel dat je in januari begint en 30 documenten uploadt. In februari worden er 5 goedgekeurd en 1 afgekeurd. De notaris stopt met werken totdat je het ene afgekeurde document hebt opgeleverd. Die moet je elders opvragen, dus dat duurt eventjes. De overige 24 documenten blijven ongemoeid. Je levert het document op en die wordt goedgekeurd. Weer vindt de notaris iets dat afgekeurd wordt en het proces staat weer stil. Zo gaat het door totdat alle 30 documenten er zijn, waarna de notaris opeens bedenkt dat hij / zij nog meer documenten nodig heeft. Het is een hele vreemde werkwijze, want het resultaat is dat er documenten zijn die 3 - 4 maanden bij de notaris liggen voordat er pas naar wordt gekeken. We hebben dit meegemaakt bij zowel de oprichting van de BV als bij de aandelen overdracht. Beiden hebben ca. 4 maanden geduurd. In de tussentijd krijg je continue mails met de vraag of je extra services wilt aanschaffen die nodig zijn om de dienst uit te voeren. De prijs is dus echt niet all-in zoals het lijkt op de website. Heel goed de kleine lettertjes lezen, en houd er rekening mee dat de uiteindelijke kosten 2 tot 3 keer zo hoog zijn

Prima geholpen, en snel ook!

Ik ben super geholpen met de juiste hulp, info en advies

Ik ben super geholpen met de juiste hulp, info en advies

Beste Hassan, Bedankt voor het plaatsen van je positieve review. Bij Ligo waarderen we je tijd en we streven er altijd naar om snelle en efficiënte service te bieden. We zijn blij om te horen dat onze service je goed bevallen is. We kijken ernaar uit je binnenkort weer te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, Team Ligo

Goed geholpen

Beste Arnand, Wat leuk om te horen dat jij tevreden bent over onze service. Wij streven altijd naar tevreden klanten, dus wij hebben ons doel weer behaald. Wij wensen jou verder nog een tevreden dag toe! Met vriendelijke groet, Team Ligo

Super snel antwoord op mijn vraag

Goede klantenservice met snel antwoord op vragen. Top!

Beste Jasper, Bedankt voor je leuke review en de moeite om je ervaring te delen. Wat fijn dat je onze service zo positief hebt ervaren. Mocht je in de toekomst nog advies nodig hebben dan helpen wij je ook hier graag mee verder! Met vriendelijke groet, Team Ligo

Effencient en transparant

Beste Gio, Wat fijn dat je de tijd hebt genomen om ons te voorzien van een review, veel dank hiervoor. We kunnen dit enorm waarderen, net zoals jij ons kon waarderen. Fijne dag nog gewenst! Met vriendelijke groet, Team Ligo

goede klantenservice

Ben vriendelijk te woord gestaan.

Beste Niels, Het was ons een genoegen je van dienst te zijn. We waarderen het enorm dat je de tijd hebt genomen om je feedback te delen en dat je zo open met ons bent. Met vriendelijke groet, Team Ligo

Duurt lang

Inmiddels zijn er een paar weken voorbij en ik heb nog steeds geen idee wat de status is van mijn oprichting. Ik heb met drie verschillende medewerkers gesproken via de chat, en elke keer kreeg ik te horen: "Zodra we meer weten, krijgt u een terugkoppeling," maar ik heb nog steeds niets gehoord. Dit terwijl er met dikke letters vijf werkdagen wordt beloofd.

Perfect geholpen met antwoorden op mijn vragen

Zie bovenstaand

Beste Mauritz, Wat leuk om te horen dat jij tevreden bent over onze service. Wij streven altijd naar tevreden klanten, dus wij hebben ons doel weer behaald. Wij wensen jou verder nog een tevreden dag toe! Met vriendelijke groet, Team Ligo

Snel

Heel snel geholpen en in een keer het antwoord.

Beste Caroline, Bedankt voor het plaatsen van je positieve review. Bij Ligo waarderen we je tijd en we streven er altijd naar om snelle en efficiënte service te bieden. We zijn blij om te horen dat onze service je goed bevallen is. We kijken ernaar uit je binnenkort weer te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, Team Ligo

Goed geholpen

Erg snel en goed geholpen door Pelly met vragen over het oprichten van een BV Holding structuur. Heel erg tevreden over deze service.

Beste A, Hartelijk bedankt voor de review. Dit is super goede feedback. Ik zal aan Pelly doorgeven dat je goed geholpen bent. Mochten wij je nog ergens bij kunnen helpen, horen we het uiteraard graag. Met vriendelijke groet, Team Ligo

Very valuable

I had a complex situation and the team was patient. They have provided a clear answer to my question! Thank you for your support!

Beste Ayoub, Hartelijk bedankt voor de review. Dit is super goede feedback. Mochten wij je nog ergens bij kunnen helpen, horen we het uiteraard graag. Met vriendelijke groet, Team Ligo

Beste Bas, Wat leuk om te horen dat jij tevreden bent over onze service. Wij streven altijd naar tevreden klanten, dus wij hebben ons doel weer behaald. Wij wensen jou verder nog een tevreden dag toe! Met vriendelijke groet, Team Ligo

Een niet te missen juridische hulp voor elke BV

Ligo biedt op een zeer eenvoudige wijze een enorm scala aan juridische documenten die je nodig hebt om je BV op te richten alsmede je bedrijf verder uit te breiden met personeel, opdrachtnemers en gevers etc. Het is jouw persoonlijke digitale notaris.

Beste Tjarko, Wat fijn dat je de tijd hebt genomen om ons te voorzien van een review, veel dank hiervoor. We kunnen dit enorm waarderen, net zoals jij ons kon waarderen. Fijne dag nog gewenst! Met vriendelijke groet, Team Ligo

Super goed geholpen

Super goed en correct geholpen zelfs na 2 jaar na de oprichting van mijn zaak staan ze voor je klaar. een super tevrede klant

Beste Heddie, Bedankt voor het plaatsen van je positieve review. Bij Ligo waarderen we je tijd en we streven er altijd naar om snelle en efficiënte service te bieden. We zijn blij om te horen dat onze service je goed bevallen is. We kijken ernaar uit je binnenkort weer te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, Team Ligo

Goed is goed

Tevreden en goed geholpen.

Beste Jamal, Ontzettend bedankt voor de positieve review! Wij waarderen dit enorm. Wij zijn blij dat je zo tevreden bent over Ligo. Wij zijn ook blij met jou als klant! Met vriendelijke groet, Team Ligo

Uitstekende service, een aanrader!

Mevrouw Wanji was erg deskundig en professioneel. Ze denkt mee en zoekt samen met de klant naar het meest passende oplossing. Ze koppelt ook snel terug. Ik ben erg te spreken over haar servicegerichtheid en klantvriendelijkheid. Zij is echt een goede aanwinst voor jullie organisatie.

Beste D, Hartelijk bedankt voor de review. Dit is super goede feedback. Ik zal aan Pelly doorgeven dat je goed geholpen bent. Mochten wij je nog ergens bij kunnen helpen, horen we het uiteraard graag. Met vriendelijke groet, Team Ligo

Professional support

fast and professional company registration

Dear Alex, Thank you for posting your positive review. At Ligo, we appreciate your time, and we always strive to provide fast and efficient service. We are pleased to hear that you were satisfied with our service. We look forward to welcoming you again soon. Kind regards, Team Ligo

uitstekend :)))

Ik ben heel blij met de hulp

Beste Marjan, Wat leuk om te horen dat jij tevreden bent over onze service. Wij streven altijd naar tevreden klanten, dus wij hebben ons doel weer behaald. Wij wensen jou verder nog een tevreden dag toe! Met vriendelijke groet, Team Ligo

duidelijke antwoorden en daarmee kan ik verder.

Beste Nicolas, Dank je wel voor deze goede feedback. Wij zijn blij dat we je hebben kunnen helpen. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, dan helpen we je graag verder! Met vriendelijke groet, Team Ligo

Contractmodellen zijn professioneel en compleet.

Beste Rui, Wat fijn dat je de tijd hebt genomen om ons te voorzien van een review, veel dank hiervoor. We kunnen dit enorm waarderen, net zoals jij ons kon waarderen. Fijne dag nog gewenst! Met vriendelijke groet, Team Ligo

Beste Caesar, Wat leuk om te horen dat jij tevreden bent over onze service. Wij streven altijd naar tevreden klanten, dus wij hebben ons doel weer behaald. Wij wensen jou verder nog een tevreden dag toe! Met vriendelijke groet, Team Ligo

Ze wist meteen waar ik het over had.

Heel prettig en professioneel. Vooral door gaan zo. Niks meer aan doen. Goed is goed.

Beste Jamal, Ontzettend bedankt voor de positieve review!Het was ons een genoegen je van dienst te zijn. We waarderen het enorm dat je de tijd hebt genomen om je feedback te delen en dat je zo open met ons bent. Met vriendelijke groet, Team Ligo

snel geholpen

snel geholpen en duidelijk informatie

Beste M, Wat leuk om te horen dat jij tevreden bent over onze service. Wij streven altijd naar tevreden klanten, dus wij hebben ons doel weer behaald. Wij wensen jou verder nog een tevreden dag toe! Met vriendelijke groet, Team Ligo

Informatief!

Ik werd zeer goed geholpen Huyghen wat betreft de opzet van mijn BV structuur.

Beste Shariff, Hartelijk bedankt voor de review. Dit is super goede feedback. Ik zal aan Huyghen doorgeven dat je goed geholpen bent. Mochten wij je nog ergens bij kunnen helpen, horen we het uiteraard graag. Met vriendelijke groet, Team Ligo

Stadhouderskade 60

1072 AC Amsterdam

203031043

Over Ligo

Ligo is marktleider in Nederland als juridisch platform voor bedrijven. Al 100.000+ bedrijven hebben we geholpen met hun juridische zaken. Juridische zaken kunnen tijdrovend, complex en duur zijn. Dat hebben wij veranderd. Bij Ligo richt je 100% online een BV op in 3 eenvoudige stappen. We geloven dat iedereen recht heeft op eenvoudige en betaalbare toegang tot de goede juridische diensten. Om zichzelf en hun bedrijf te beschermen, en ondernemersdromen waar te maken.