Pluspunten

Always had quick responses to all queries on line

Notary did not have updated changes when we got there. But was changed quickly while we waited

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Gemakkelijk een BV opgericht tegen een lage prijs. Toppers.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Zeer goede service, erg tevreden!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Goede service en leuke werknemers!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Ongekende service. Ik werd hier geholpen door professionals, en dat merkte ik direct.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Goede service. Werd snel geholpen en voelde mij serieus genomen door de medewerkers. Contact was persoonlijk en ik werd vrijwel direct aandachtig geholpen. Ik heb goede consultatie gehad en dit bedrijf heeft mij juist geadviseerd waar het nodig was. Bedankt hiervoor! Mocht het nodig zijn, kom ik graag bij jullie terug mede door de prijs-kwaliteitverhouding.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Erg goede service. Echt puike mensen werken hier.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Prettige ervaring, kon direct met mijn vraag terecht, vriendelijk en deskundig te woord gestaan

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Goede werknemers. Werd netjes geholpen zonder problemen of iets. Ik zou ligo zeker aanraden

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Hele goede en vriendelijke service!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Nvt

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Doen wat ze beloven.

Eigenlijk geen

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Heel vlotte & goede service!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Goed geholpen! Aardige werknemers en de meneer van finance heeft me goed geholpen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Goede service!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Persoonlijke service Voelde me serieus genomen Vlot

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Goede service, ik werd snel en vriendelijk geholpen. Ik kan Ligo zeker aanraden!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle service & en duidelijke taal

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Goede hulp, zeker aan te raden!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Heel fijne service!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Tof bedrijf dat snel en erg behulpzaam is!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Goedkoop

Slechte service en handelen klachten niet af Duurt meer dan 20 dagen op BV op te richten Webportaal werkt niet optimaal (onduidelijke workflows) Met name TeekensKarstens zeer slechte dienstverlening

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Erg slecht bedrijf dat ook nog eens onjuiste adviezen geeft: gemakkelijk een eenmanszaak omzetten in een BV maar vervolgens diverse onverwachte fiscale nadelen oplopen en een discussie met de belastingdienst krijgen. Ook heb ik een abonnement afgesloten dat recht geeft op juridisch en fiscaal advies van experts maar als je dan een vraag hebt word je niet geholpen, ook niet na herhaaldelijke verzoeken. Ik heb geklaagd maar krijg niet eens een reactie, ook op mijn verzoek om mijn resterende abonnementsgeld te restitueren (men is niet van plan om de bestede diensten te leveren) wordt ook niet gereageerd. Vermijd deze firma!

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Geen..

Zijn alleen bezig met zelfverrijking. Doen geen gedegen vooronderzoek al pretenderen ze advocaten in huis te hebben.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Niks.

Enkele weken niks gehoord mbt aanvraag BV. Na de vierde week even nagevraagd op de chat. Zou dezelfde dag nog een terugkoppeling krijgen. Niet gebeurd. De notaris zelf gemaild. Ligo ook gemaild. Weer niks gehoord. Wederom gechat, zouden erop terug komen. Weer niks gehoord. Dagen later gechat dat ik de BV aanvraag wil intrekken. Vervolgens werd er gebeld met de notaris waarna bleek dat een document niet in orde was. Dit alles duurde vanaf 13 februari tot heden. Eindpunt.. geld is niet terug te krijgen omdat het ´werk´ verricht is. Meerdere weken verspild, omdat het document voor mij nu niet te krijgen is. Dus een en al tijd- en geldverspilling. Een notaris om de hoek is eerder aan te bevelen. Ligo wil een ´onderzoek´ instellen naar de gang van zaken, terwijl het duidelijk is dat zowel Ligo als de notaris onbereikbaar waren. Maar goed, ik zou hier niet aan beginnen. Noot: HZ Legal i.o. Noot: wederom niks gehoord. Ik neem aan dat bereikbaarheid een structureel probleem is. En communiceren met de klant is geen uitzonderlijke situatie, zoals u stelt in uw reactie. Noot: inmiddels weer 3 weken verder en nog geen enkele feedback ontvangen. Iedere persoon die ook maar overweegt om met deze mensen in zee te gaan, zou ik dit van harte afraden. Ze zetten een opmerking onder een slechte reactie en vervolgens komen ze er niet meer op terug. De mensen die er werken zijn allemaal studenten. Gezien bovenstaande recensies ben ik niet de enige met klachten.

Over Ligo

Filter op Taal