zeer slechte ervaring

Dit is gewoon een belachelijk bedrijf. Dezelfde gegevens kunnen meerdere malen gevraagd worden. Wij hebben een aandelen overdracht gedaan en pas na maanden hebben ze dit kunnen realiseren. Dit is te gek voor woorden. We verstrekken de gegevens en na 4 weken horen we weer dat de gegevens ontbreken. Geen enkel belofte is nagekomen. De notaris geeft aan dat alles compleet is en dat de volgende dag gepasseerd wordt, maar na 3 weken horen wij helaas dat de notaris zegt dat de volmacht ontbreekt, terwijl we bij haar persoonlijk langs zijn geweest om dit te ondertekenen. Goedkoop is duurkoop en raadt u af diensten van deze onderneming af te nemen. Eindelijk hebben ze na ruim 4 maanden de overdracht kunnen afronden. Ik zal nooit en te nimmer bij ligo een opdracht plaatsen. Standaard antwoord dat ik van ze hoor is, ja wat vervelend dat dit heeft plaatsgevonden, wij gaan er meteen achteraan. Maar er komt helaas niets van op. Het is mijn fout, want ik heb de reviews niet gelezen voordat ik de opdracht heb geplaatst. Wat mij is opgevallen bij de reviews is, dat ligo bij iedereen die negatief antwoord heeft gegeven een bericht heeft achtergelaten met de volgende melding: Wij vinden het vervelend voor u dat het zo gelopen is, maar u wist niet welke documenten u moest aanleveren en heb niet de juiste documenten aangeleverd.....etc. Waarschijnlijk zullen ze dit bij mij ook zetten. Ik geloof ook niet dat de reviews die positief zijn daadwerkelijk allemaal door de klanten zijn geplaatst. Vraag mij werkelijk af of de werknemers daar heel de dag positieve berichten zitten te plaatsen? Meestal zie ik een cijfer 1 of boven de 8. Dit is niet geloofwaardig in mijn ogen.

Beste Frans, Wij vinden het vervelend dat je onze dienst als onprettig ervaren hebt. Het Ligo Team doet voor elke dienst hard zijn best om de dienst zo goed mogelijk te laten verlopen. Vandaag hebben wij meerdere keren geprobeerd jou te bereiken via het telefoonnummer dat jij ons heb doorgegeven, maar helaas hebben wij je niet aan de telefoon kunnen krijgen. Graag willen wij met jou bespreken hoe we dit voor je kunnen oplossen. Daarom aan jou de vraag om contact op te nemen met ons door te bellen naar 020 - 3031043. We vernemen graag van je. Met vriendelijke groet, Het Ligo Team

Snelle, correcte en aanvullende feedback op bestaande vragen

Snelle, correcte en aanvullende feedback op bestaande vragen

Oprichting binnen 5 dagen is inmiddels 2 maanden

Op de website wordt beloofd oprichting binnen 3-5 werkdagen? Geen idee maar een antwoord ontvangen duurt al 3 werkdagen op een doodnormale vraag. Helaas zeer slechte ervaring!

Beste Zico, Helaas bent u op geen enkele wijze bekend als klant. Uw situatie komt ons ook niet bekend voor, mocht je onder een andere naam in ons systeem staan bel ons dan gerust via 020-3031043 om in contact te kunnen treden. Wij beantwoorden graag uw vragen en lossen enig probleem graag met u op. Met vriendelijke groet, Het Ligo team

prettig en eenvoudig

Enorme aanvulling op de reguliere notarismarkt. Superoplossing (goedkoop) voor standaardaktes. Dashboard dat goed werkt en snel reagerend serviceteam. Aanbevolen!

Goede hulp van Ligo voor basiszaken.

Het Ligo customer care team reageert snel, communiceert helder en denkt mee met je vragen en problemen! Al met al een zeer goede prijs kwaliteit verhouding. Met enigszins complexere vragen kan het zijn dat je even opnieuw moet proberen met iemand anders van het Ligo team.

Sehr guter Service

Ligo hilft bei allen Fragen schnell und kompetent. Wir sind begeistert!

Fijne en snelle service

Danielle heeft ons uitstekend geholpen. De vragen die we hadden heeft zij direct opgepakt. Snelle, duidelijke en proactieve communicatie!

Goede en snelle service!

Ik werd snel geholpen met al mijn vragen, waardoor ik snel verder kon. Mijn BV was vervolgens ook binnen de gestelde termijn opgericht. Zeer tevreden met de service en de dienstverlening!

Direct goed juridisch advies

Goede ervaring, kreeg direct het juiste advies dat ik nodig had.

Goeie zaak! snel geregeld

Super service! ben heel goed geholpen. Veel goedkoper dan andere opties ook! Zeker een aanrader

Heel slecht

Ze beloven dingen die ze niet kunnen waarmaken. Ontzettend slechte bedrijf. Het is gemaakt om mensen te bedriegen.

Verfrissend goed

De juristen van Ligo hebben me bijzonder goed geholpen. Zij weten waar ze het over hebben. Dank je Lorenzo voor je hulp. Ik was van te voren niet 100% zeker wat ik juridische nodig had. Ik werd snel geholpen en ze namen de tijd voor me om alles goed uit te leggen. Mooi bedrijf, heel anders dan dure advocaten, verfrissend goed.

Slecht

Raadt absoluut af

Beste Cinderella, Je bent niet bekend bij ons en komt ook niet voor in ons klantenbestand. Bel ons gerust via 020 - 3031043 als het gaat om een dienst die via iemand anders loopt, maar wij weten niet waar jouw ervaring op ziet. Met vriendelijke groet, Het Ligo Team

Geen fijne ervaring

De dienstverlening laat zich te wensen over. Als er wat positieve punten waren dan had ik het hier opgesomd, maar dit is zo slecht waarbij ik denk: "Je kan de tent beter sluiten, dan zo een slechte dienstverlening te tonen".

Beste Nathalie, Je bent niet bekend bij ons en komt ook niet voor in ons klantenbestand. Bel ons gerust via 020 - 3031043 als het gaat om een dienst die via iemand anders loopt, maar wij weten niet waar dit op ziet. Met vriendelijke groet, Het Ligo Team

Super goed geholpen

In een situatie waarin snel handelen een vereiste was, zijn wij zeer snel geholpen bij het oprichten van een holdingstructuur.

Hele prettige klantenservice

Ik had wat gecompliceerde vragen over het opsplitsen van mijn bedrijf waar ik niet helemaal uitkwam. Danielle heeft mij in eerste instantie op de chat en later per telefoongesprek mee geholpen. Ik heb nu alle informatie die ik nodig heb per e-mail ontvangen en kan door met de groei van mijn bedrijf

Hi, Wat fijn dat je zo positief bent over onze service! Als we je verder kunnen helpen, horen we het graag. Met vriendelijke groet, Het Ligo Team

Duidelijke en uitgebreide uitleg en snelle reactie. Erg vriendelijk geholpen

Duidelijke en uitgebreide uitleg en snelle reactie. Erg vriendelijk geholpen

Geweldige service

In verband met de situatie omtrent het coronavirus, wilde ik graag een testament opstellen. Eerst heb ik met een medewerker gechat via de chat functie en die kon heel goed uitleggen hoe ik dit moest regelen. Het proces is super makkelijk en ik ben erg blij met de service!

Vriendelijk en snel

Ik wilde graag een B.V oprichten en Ligo heeft dit snel en makkelijk voor mij geregeld. Ik had ook een paar vragen en die zijn in hun chat goed beantwoord. De medewerkers die ik heb gesproken waren persoonlijk en vriendelijk. Ik zal hun ook aan mijn kennissen aanbevelen.

Goede communicatie en vriendelijke mensen!

Ik ben zelf niet zo`n computerheld...maar met wat hulp van jullie heb ik alles tot een goed eind kunnen brengen!

Erg goede hulp

Duidelijke website, contracten en vooral erg goede support!

Altijd bereikbaar!

Super ervaring, altijd bereikbaar en snel antwoord.

Heel fijn als je weet wat je doet

Eenvoudig om een B.V. op te richten en een handig dashboard. Ook fijne klantondersteuning. Echter, het is was spannend om in te vullen als het buiten de comfort zone ligt.

Prima geregeld

Niet alles ging perfect maar dat lag ook aan mij. Aangezien alles compleet nieuwe voor mij was miste ik wat basis gegevens (b.v. de Holding is de eigenaar van de werkmaatschappij). Een korte handleiding 'voor dummies' had hierbij kunnen helpen. Ook had ik niet altijd in de gaten dat er op een actie van mij gewacht werd. Wellicht kan hier iets aan verbeterd worden.

Heel professioneel!

Sprak met een medewerker genaamd Han ze was heel erg professioneel en nam de tijd om de ene en de ander uit te leggen