Snel en de goedkoopste

We waren op zoek naar een snelle en voordelige manier om digitaal een ANBI stichting op te zetten. Bij LIGO waren ze ruim €600 goedkoper dan bij de grote concurrent. Heel goed en snel geholpen in de chat. Zeker aan te raden!

Beste Mohamed, Bedankt voor het vertrouwen in Ligo. Ik hoop dat we je in de toekomst bij meer mooie diensten kunnen helpen! Hartelijk groet, Sunaina Van Ligo

Clear, fast and effective!

My experience was incredibly positive, very easy to chat with and clear communication.

Dear Danyon, Thank you for this positive review. I am glad that you are happy with the Ligo service. We are always happy to help! Kind regards, Sunaina from Ligo

wij hebben een goede ervaring

Bedankt wij hebben een goede ervaring vandaag gehad en deze heer heeft ons goed geholpen

Beste Anamaria, Wij zijn blij dat je zo tevreden bent over Ligo. Wij zijn ook blij met jou als klant! Hartelijk groet, Sunaina van Ligo

Top! (zoals altijd)

Top! (zoals altijd)

Beste Martijn, Wat leuk om te horen dat jij tevreden bent over onze service. Wij streven altijd naar tevreden klanten, dus wij hebben ons doel weer behaald. Wij wensen jou verder nog een tevreden dag toe! Hartelijk groet, Sunaina van Ligo

I got help quickly

I quickly got all the help I needed. The agent was polite

Dear vsevolod, Thank you for this positive review. I am glad that you are happy with the Ligo service. We are always happy to help! Kind regards, Sunaina from Ligo

Gebruiksvriendelijk, snel en punctueel

Ligo's dashboard is heel makkelijk te gebruiken, ook de customer service en de notarissen waarmee Ligo werkt reageren meestal snel. De standaard contracten/documenten zijn ook erg handig als je op weg geholpen wilt worden met bijvoorbeeld een aandeelhoudersovereenkomst, DGA salaris of als je een rechtspersoon wilt laten ontbinden.

Beste Maarten, Wat leuk om te horen dat jij tevreden bent over onze service. Wij streven altijd naar tevreden klanten, dus wij hebben ons doel weer behaald. Wij wensen jou verder nog een tevreden dag toe! Hartelijk groet, Sunaina van Ligo

Absolutely wonderful

Dear Sjon, Thank you for your positive review. We are always happy to help. Kind regards, Sunaina from Ligo

Speciaal

Beste Pytr, Wij zijn blij dat je zo tevreden bent over Ligo. Wij zijn ook blij met jou als klant! Hartelijk groet, Sunaina van Ligo

Fabulous experience

Best advisors I worked with!

Dear Dmytro, Thank you so much for your positive review. Please do not hesitate to reach out to us in the future so that we may continue to be of use to you. We would gladly do so. Kind regards, Sunaina from Ligo

Superb experience

Great professionals, easy to use platform. Helped a lot in the process of starting my own business.

Dear Vladimir, Thank you for your positive review. We are always happy to help. Congratulations with you new business! Kind regards, Sunaina from Ligo

Great service and really thorough

They were so helpful and nothing was ever too much. Very good communication and advice.

Dear Andrew, Thank you so much for your trust in Ligo. Our team is ready to help you out any time! Do not hesitate to reach out if you ever need some more advise. Kind regards, Sunaina from Ligo

Excellent service and expertise

Fantastic platform and amazing service - made everything hassle free. Would highly recommend to anyone setting up in NL.

Dear Josh, Thank you so much for your positive review. Please do not hesitate to reach out to us in the future so that we may continue to be of use to you. We would gladly do so. Kind regards, Sunaina from Ligo

Beste John, Bedankt voor het vertrouwen in Ligo. Ik hoop dat we je in de toekomst bij meer mooie diensten kunnen helpen! Hartelijk groet, Sunaina Van Ligo

het was een goede ervaring voor mij!

Ik heb aan de medewerker een drietal vragen gesteld en die heeft het snel en duidelijk beantwoord. Daarom ben ik heel tevreden mee!

Beste Antonio, Dank je wel voor deze goede feedback. Wij zijn blij dat we je hebben kunnen helpen. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, dan helpen we je graag verder! Hartelijk groet, Sunaina van Ligo

Het gaat allemaal volgens plan. Netjes en gebruiksvriendelijk opgezet! En zeer goeie service.

Beste Amro, leuk om te horen dat jij tevreden bent over onze service. Wij streven altijd naar tevreden klanten, dus wij hebben ons doel weer behaald. Wij wensen jou nog verder een tevreden dag toe! Hartelijke groet, Sunaina van Ligo

Snel en doeltreffend geholpen

Ik heb prima antwoord gekregen op mijn vragen en zij heeft zelf zaken voor mij geregeld. Top.

Beste Heddie, Bedankt voor je leuke review en de moeite om je ervaring te delen. Wat fijn dat je onze service zo positief hebt ervaren. Mocht je in de toekomst nog advies nodig hebben dan helpen wij je ook hier graag mee verder! Hartelijke groet, Sunaina van Ligo

Duidelijke communicatie en helder antwoord

Er werd goed aangegeven waarom ik nog even moest wachten (navragen van het antwoord op mijn vraag) en een duidelijk antwoord werd hierna gegeven

Beste Nikkie, Bedankt voor de positieve review. Mocht je nog vragen hebben, laat het ons weten. We helpen je graag verder! Hartelijke groet, Sunaina van Ligo

She was passionate to help me and she did it quite well.

Dear Ali, Thank you so much for your positive review. Please do not hesitate to reach out to us in the future so that we may continue to be of use to you. We would gladly do so. Kind regards, Sunaina from Ligo

Behulpzaam

Goede support. Alleen soms lang wachten op reactie/terugkoppeling.

Beste Sid, Bedankt voor de positieve review. Je helpt ons hier ontzettend mee. We kunnen hier alleen maar van leren om onze dienstverlening nog beter aan te bieden. Wij willen klanten altijd graag het beste antwoord geven en dit kan soms wat langer duren. Geef gerust een gil als we later nog meer voor je mogen betekenen. Dat doen we graag. Hartelijke groet, Sunaina van Ligo

Zeer snel met helpen. Binnen enkele minuten.

Ze reageren vlug en hebben mij zeer goed geholpen ;)

Goedemorgen Carlos, Hartelijk dank voor het schrijven van de review. Dat waarderen wij enorm! Hartelijke groet, Lisa van Ligo

Handig en snel en persoonlijke contracten

Snelle service, handig portaal en nette contracten.

Beste Job, Wij zijn blij dat je zo tevreden bent over Ligo. Wij zijn ook blij met jou als klant! Groet, Akshay van Ligo

Zeer attent en focus op oplossingen.

Ik heb een specifiek probleem that subtiel en met klasse opgelost is. Goede ervaring als eerste contact met jullie onderneming. een 10 zonder twijfel.

Beste Marcel, Wat leuk om te horen dat jij tevreden bent over onze service. Wij streven altijd naar tevreden klanten, dus wij hebben ons doel weer behaald. Wij wensen jou verder nog een tevreden dag toe! Groet, Akshay van Ligo

Langzaam

Wij hadden bij Ligo het "professioneel" pakket. Van professionaliteit was echter geen spraken. De B.V. zou na aanlevering van de documenten binnen 5 werkdagen opgericht worden. Na meerdere malen Ligo en de aangewezen notaris (Sterel Notarissen) te contacteren werd de B.V. uiteindelijk na ongeveer 6 weken opgericht. In de tussentijd was het vrijwel onmogelijk om zonder bijval van Ligo zelf een afspraak in te plannen met Sterel Notarissen. Na meermaals mijn klacht bij Ligo aangekaart te hebben werd ons een compensatie van € 90,00 aangeboden. Een minimale compensatie gezien de vertraging en tijd en moeite die wij onnodig in dit proces hebben moeten steken. Ook het refunden van de compensatie blijkt een lastig proces. Na ruim 4 weken hebben wij nog geen refund mogen ontvangen. Dit na 3 maal navraag te hebben gedaan. Enig lichtpuntje was dat na een gesprek met de Legal Consultant de B.V. dan uiteindelijk dezelfde dag nog was opgericht. Echter raad ik de diensten van dit bedrijf ten zeerste af gezien de lange oprichtingstijden (in ieder geval via Sterel Notarissen) en de slechte afhandeling van de refund.

Goedemiddag Menno, Ik vind het jammer te horen dat je ervaring met Ligo niet goed was. Toen we erachter kwamen dat jouw oprichting iets vertraging had opgelopen, hebben we inderdaad direct vaart achter de zaak gezet, waardoor de BV snel opgericht was. We hebben je BV opgericht en daarnaast ook een deel van je aankoopbedrag teruggestort. Ook hebben we nog contact met je opgenomen over andere vragen die je nog had. Je gaf in het gesprek toen aan dat je het fijn vond dat we je nog hebben gebeld. We vinden het uiteraard jammer om te lezen dat je dit als onvoldoende hebt ervaren. Hartelijke groet, Lisa van Ligo

Snel geregeld en goede service

Na aanmaken en betaling bleek aanpassen van de bedrijfsnaam toch nog mogelijk, dit is direct gedaan.

Beste M, Bedankt voor het vertrouwen in Ligo. Ik hoop dat we je in de toekomst bij meer mooie diensten kunnen helpen! Hartelijke Groet, Akshay van Ligo

Goed advies

Adequaat antwoord op mijn vragen.

Over Ligo

Ligo is marktleider in Nederland als juridisch platform voor bedrijven. Al 75.000+ bedrijven hebben we geholpen met hun juridische zaken. Juridische zaken kunnen tijdrovend, complex en duur zijn. Dat hebben wij veranderd. Bij Ligo richt je 100% online een BV op in 3 eenvoudige stappen. We geloven dat iedereen recht heeft op eenvoudige en betaalbare toegang tot de goede juridische diensten. Om zichzelf en hun bedrijf te beschermen, en ondernemersdromen waar te maken.