Julika dacht echt met mij mee en zo kwamen we samen tot een oplossing. Ik had het gevoel dat ze mij echt wilde helpen.

Goede service en correcte informatie.

Goede service en correcte informatie.

Na mijn gesprek kreeg ik direct alle informatie op de mail, dat was fijn en ik kon gelijk door. Super!

Very good support by the team. I got through the process step by step with help from this team.

Professioneel en goed

Professioneel en goed

Ik kon gratis een adviesgesprek inplannen. Tijdens dit gesprek heeft Huyghen mij alles heel duidelijk aangegeven.

Fijne informatie op de website met aanvullende service via de chat. Aanrader!

Fijne informatie op de website met aanvullende service via de chat. Aanrader!

Great help.

Great help.

Absoluut goed bedrijf. Snel en goed geholpen via de chat.

Absoluut goed bedrijf. Snel en goed geholpen via de chat.

Bij Ligo mijn bv structuur opgericht. In het begin duurde het even, maar toen ik met Emma had gesproken, ging het heel snel en pakte ze mijn dossier goed op. Uiteindelijk erg snel mijn bv en holding kunnen oprichten

Goede service en vriendelijke notaris.

Goede service en vriendelijke notaris.

Bv was snel opgericht.

Bv was snel opgericht.

Great service

Great service

Great service and help.

Great service and help.

Ik weet niets van contracten en bij Ligo maak ik makkelijk een contract die ik kan sturen voor handtekening. Super handig.

Vorig jaar mijn bedrijf bij Ligo opgericht, dat ging goed. Nu maak ik gebruik van de contracten en het online ondertekenen en dat werkt echt top. Ik kan mijn documenten nu makkelijk online ondertekenen.

Via de chat veel vragen gesteld en goed geholpen.

Via de chat veel vragen gesteld en goed geholpen.

Duidelijke antwoorden, goede kennis van zaken

Ik wilde een intro over het omzetten van een eenmanszaak naar BV, en die heb ik gekregen.

Een grote teleurstelling en zeer frustrerend

We hebben niet gekregen waarvoor we betaald hebben. We zijn al 3 maanden bezig met het starten van een stichting wat nog steeds niet is gelukt. Beloftes worden niet nagekomen, verkeerde informatie mbt gevraagde documenten wordt verstrekt, gaat soms weken overheen voordat er een reactie komt op de geleverde stukken om daarna aan te geven dat er toch weer andere documenten nodig zijn (terwijl er in een eerder stadium bevestigd was dat die documenten niet nodig zijn), simpele vragen worden niet inhoudelijk beantwoord. Kortom, een grote teleurstelling. Hierdoor zijn wij niet al in 2022 begonnen waardoor wij potentiële donateurs zijn misgelopen die gebruik wilden maken van de giftenaftrek. Onze doelen voor 2023 kunnen ook al niet meer gerealiseerd worden. We kunnen geen stap verder zetten zolang de stichting niet is gerealiseerd. We hebben nu een klacht ingediend en wachten op de afhandeling.

Voordat ik Ligo belde, was ik niet op de hoogte van alle opties. Na mijn gesprek weet ik goed waar ik aantoe ben en kan ik een keuze maken wat ik wil met mijn bedrijf

Goedemiddag Roos, Bedankt voor je review. Fijn om te horen dat wij je goed hierin hebben kunnen begeleiden. We hopen je snel terug te zien. Hartelijke groet, Sophie van Ligo

Uitstekend geholpen door Jesse vandaag aan de telefoon.

Uitstekend geholpen door Jesse vandaag aan de telefoon.

Goedemiddag Hans, Bedankt voor je review! Altijd fijn om te horen dat we je goed hebben geholpen. Ik zal het doorgeven aan mijn collega Jesse. Hartelijke groet, Sophie van Ligo

Makkelijk en gebruiksvriendelijk

Makkelijk en gebruiksvriendelijk

Goedemiddag Karlijn, Heel erg bedankt voor je review! Je reactie wordt zeer gewaardeerd. Hartelijke groet, Sophie van Ligo

Aanrader!

Aanrader!

Het duurde wat langer, maar uiteindelijk wel door veel goede zorgen snel een bv opgericht.

Super goed geholpen, absoluut een aanrader!

Super goed geholpen, absoluut een aanrader!

Goedemiddag Meryem, Bedankt voor je review. Fijn om te horen dat je onze dienst als prettig hebt ervaren! Hartelijke groet, Sophie van Ligo

Over Ligo

Ligo is marktleider in Nederland als juridisch platform voor bedrijven. Al 75.000+ bedrijven hebben we geholpen met hun juridische zaken. Juridische zaken kunnen tijdrovend, complex en duur zijn. Dat hebben wij veranderd. Bij Ligo richt je 100% online een BV op in 3 eenvoudige stappen. We geloven dat iedereen recht heeft op eenvoudige en betaalbare toegang tot de goede juridische diensten. Om zichzelf en hun bedrijf te beschermen, en ondernemersdromen waar te maken.