Jesse heeft mij in no time van antwoorden voorzien via de chatfunctie. Erg makkelijk!

Direct goed antwoord op mijn vraag, erg blij met de hulp van Emma.

Direct goed antwoord op mijn vraag, erg blij met de hulp van Emma.

Helder advies, zeer goed en snel geholpen.

Helder advies, zeer goed en snel geholpen.

Na het gesprek begrijp ik nu duidelijk het verschil tussen een stichting en een anbi stichting. Dit gaat mij goed verder helpen, nu weet ik dat we ook een anbi stichting kunnen oprichten. Goed geholpen dus!

BV opgericht in maar 5 dagen, super snel en makkelijk. Ik zou zo nog een keer naar Ligo gaan voor de oprichting van een bedrijf!

Sophie was erg vriendelijk en geduldig met mij aan de telefoon. Keep up the good work Sophie!

Vakkundig en professioneel geholpen!

Vakkundig en professioneel geholpen!

De contracten zijn makkelijk te maken.

De contracten zijn makkelijk te maken.

Tot nu toe fijne ervaring

Tot nu toe fijne ervaring

Julika dacht echt met mij mee en zo kwamen we samen tot een oplossing. Ik had het gevoel dat ze mij echt wilde helpen.

Goede service en correcte informatie.

Goede service en correcte informatie.

Na mijn gesprek kreeg ik direct alle informatie op de mail, dat was fijn en ik kon gelijk door. Super!

Very good support by the team. I got through the process step by step with help from this team.

Professioneel en goed

Professioneel en goed

Ik kon gratis een adviesgesprek inplannen. Tijdens dit gesprek heeft Huyghen mij alles heel duidelijk aangegeven.

Fijne informatie op de website met aanvullende service via de chat. Aanrader!

Fijne informatie op de website met aanvullende service via de chat. Aanrader!

Great help.

Great help.

Absoluut goed bedrijf. Snel en goed geholpen via de chat.

Absoluut goed bedrijf. Snel en goed geholpen via de chat.

Bij Ligo mijn bv structuur opgericht. In het begin duurde het even, maar toen ik met Emma had gesproken, ging het heel snel en pakte ze mijn dossier goed op. Uiteindelijk erg snel mijn bv en holding kunnen oprichten

Goede service en vriendelijke notaris.

Goede service en vriendelijke notaris.

Bv was snel opgericht.

Bv was snel opgericht.

Great service

Great service

Great service and help.

Great service and help.

Ik weet niets van contracten en bij Ligo maak ik makkelijk een contract die ik kan sturen voor handtekening. Super handig.

Vorig jaar mijn bedrijf bij Ligo opgericht, dat ging goed. Nu maak ik gebruik van de contracten en het online ondertekenen en dat werkt echt top. Ik kan mijn documenten nu makkelijk online ondertekenen.

Bedrijfsgegevens

Stadhouderskade 60

1072 AC Amsterdam

203031043

[email protected]

Over Ligo

Ligo is marktleider in Nederland als juridisch platform voor bedrijven. Al 100.000+ bedrijven hebben we geholpen met hun juridische zaken. Juridische zaken kunnen tijdrovend, complex en duur zijn. Dat hebben wij veranderd. Bij Ligo richt je 100% online een BV op in 3 eenvoudige stappen. We geloven dat iedereen recht heeft op eenvoudige en betaalbare toegang tot de goede juridische diensten. Om zichzelf en hun bedrijf te beschermen, en ondernemersdromen waar te maken.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.