Goed geholpen

Ligo denkt altijd mee, is goed te bereiken en helpt graag.

Super snell en envouding aantworden :)

Perfect service!

Zeer behulpzaam

Noah kon goed antwoord geven op mijn vragen. Hij was behulpzaam en heel snel. Verder dacht hij mee met je situatie

amzing support super bedrijf LIGO

Ligo Support : - snel - deskundig - vriendelijk ik adviseer graag LIGO aan iedereen.

Lucas is zeer bekwaam in zijn vak

We hebben een kwartier gesprek gepland waar het 3 kwartier is geworden. Heel behulpzaam met onze vragen, ook een eerlijke adviseur. Succes Lucas!

super goede uitleg gekregen dankjewel Huyghen!

super goede uitleg gekregen dankjewel Huyghen!

Ik krijg duidelijke en concrete antwoorden waar ik iets mee kan. Ik ben positief!

Had voor mijn omzetting ook een fiscalist nodig en die ook bij Ligo gekregen. Deze was ook erg snel en vriendelijk. Zo kon ik alles via Ligo doen en was mijn eenmanszaak snel omgezet naar een BV. Ik zou Ligo aanraden.

Jesse heeft mij in no time van antwoorden voorzien via de chatfunctie. Erg makkelijk!

Direct goed antwoord op mijn vraag, erg blij met de hulp van Emma.

Direct goed antwoord op mijn vraag, erg blij met de hulp van Emma.

Helder advies, zeer goed en snel geholpen.

Helder advies, zeer goed en snel geholpen.

Na het gesprek begrijp ik nu duidelijk het verschil tussen een stichting en een anbi stichting. Dit gaat mij goed verder helpen, nu weet ik dat we ook een anbi stichting kunnen oprichten. Goed geholpen dus!

BV opgericht in maar 5 dagen, super snel en makkelijk. Ik zou zo nog een keer naar Ligo gaan voor de oprichting van een bedrijf!

Sophie was erg vriendelijk en geduldig met mij aan de telefoon. Keep up the good work Sophie!

Vakkundig en professioneel geholpen!

Vakkundig en professioneel geholpen!

De contracten zijn makkelijk te maken.

De contracten zijn makkelijk te maken.

Tot nu toe fijne ervaring

Tot nu toe fijne ervaring

Julika dacht echt met mij mee en zo kwamen we samen tot een oplossing. Ik had het gevoel dat ze mij echt wilde helpen.

Goede service en correcte informatie.

Goede service en correcte informatie.

Na mijn gesprek kreeg ik direct alle informatie op de mail, dat was fijn en ik kon gelijk door. Super!

Very good support by the team. I got through the process step by step with help from this team.

Professioneel en goed

Professioneel en goed

Ik kon gratis een adviesgesprek inplannen. Tijdens dit gesprek heeft Huyghen mij alles heel duidelijk aangegeven.

Fijne informatie op de website met aanvullende service via de chat. Aanrader!

Fijne informatie op de website met aanvullende service via de chat. Aanrader!

Great help.

Great help.

Stadhouderskade 60

1072 AC Amsterdam

203031043

Over Ligo

Ligo is marktleider in Nederland als juridisch platform voor bedrijven. Al 100.000+ bedrijven hebben we geholpen met hun juridische zaken. Juridische zaken kunnen tijdrovend, complex en duur zijn. Dat hebben wij veranderd. Bij Ligo richt je 100% online een BV op in 3 eenvoudige stappen. We geloven dat iedereen recht heeft op eenvoudige en betaalbare toegang tot de goede juridische diensten. Om zichzelf en hun bedrijf te beschermen, en ondernemersdromen waar te maken.