snel en vakundig

Snel en vakkundig geholpen

Bedankt voor het mooie compliment, dat wordt zeer gewaardeerd! Groet, Mariam van Ligo

Goede, snelle & deskundige hulp bij vragen

Mijn holding opgericht via LIGO. Ideaal. Goed bereikbaar bij vragen en deskundige hulp. Zou het zeker anderen aanraden.

Wat fijn dat je de tijd hebt genomen om ons te voorzien van een review, veel dank hiervoor! We kunnen dit enorm waarderen, net zoals jij ons kon waarderen. Fijne dag nog gewenst! Groet, Mariam van Ligo

Duidelijke website en uitleg, makkelijk communiceren via de website messenger

Wij willen een stichting oprichten, maar hebben totaal geen ervaring. Duidelijke uitleg bij vragen op de website via het berichtenvenster. Vragen worden direct beantwoord.

Snel en goed geholpen

Snel en goed geholpen

Goedemiddag Jochem, Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een review voor ons achter te laten. Ik ben blij dat ik je heb kunnen helpen. Als we in de toekomst nog iets voor je kunnen betekenen, laat het ons gerust weten. Met vriendelijke groet, Emanuelle van Ligo

Snelle reactie, heldere uitleg!

Prima uitleg

Heldere communicatie

Beste Rob, Hartelijk dank voor je review. We zijn blij dat we een en ander duidelijk konden maken over onze diensten. Groeten, Lisa van Ligo

duidelijkheid is wat ik wou, en wat ik hier kreeg, Toppie

Blij met deze mede werker legt , gelijk goed uit waar je om vraagt , en geeft geen afwijkende antwoorden, hier kan een ondernemer wat mee, dit geeft vertrouwen in zoon bedrijf.

Beste George, Ik ben erg blij dat we je zo goed hebben kunnen helpen! Bedankt voor het vertrouwen in Ligo. Ik hoop dat we je in de toekomst bij meer mooie diensten kunnen helpen! Groet, Emanuelle van Ligo

Snelle en volledige reactie op mijn vraag!

Ligo heeft een chat functie via welke ik binnen enkele minuten verduidelijking kreeg op mijn vragen. Lisa heeft mij erg goed geholpen. Zij lijkt deskundig en is erg vriendelijk!

Beste Joey, Hartelijk bedankt voor de review. Ik zal Lisa doorgeven dat je goed geholpen bent. Mochten wij je nog ergens bij kunnen helpen, horen we het uiteraard graag. Groet, Anne van Ligo

Perfect service

Perfect service

Dear Ahmed, We are glad that you are so satisfied with Ligo. We are also happy with you as a customer! Kind regards, Anne from Ligo

Profesioneele communicatie

Goede snelle en duidelijke informatie

Goedemiddag Ben, Wat fijn dat je de tijd hebt genomen ons te voorzien van een review, veel dank hiervoor! We kunnen dit enorm waarderen, net zoals jij ons kon waarderen. Fijne dag nog gewenst! Groeten, Marloes van Ligo

Top service and friendly people

I worked in a logistics worldwide company and had the challenge few years ago to set up a new company in the Netherlands. After receiving suggestions and searching in internet, I came across with Ligo BV. They made the creation of the legal entity much easier as we saved time, bringing efficiency in the process and last and not least, with a excellent cost-benefit. Ligo has several teams that support the process; however, the one who contributed to the success of the project was Juan Matias Tesolin, who supported us with his expertise and his language knowledge (English, Spanish and Portuguese) that facilitates the communication. I recommend Ligo and would hire their services again if required.

Dear Juan, Thank you so much for the positive review. At Ligo, we value your time and we always strive to provide fast and efficient service. We are glad to hear that our service was to your liking. Kind regards, Julie from Ligo

Lisa geeft niet op en weet te toveren

Lisa geeft niet op en zoekt het probleem helemaal uit en zo waar kan ik weer verder! Top!

Beste Michael, Bedankt voor deze goede feedback. Wij zijn blij dat we je hebben kunnen helpen. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, dan helpen we je graag verder! Groeten, Lisa van Ligo

Eenvoudig in gebruik en goedkoop tov reguliere notaris

Eenvoudig in gebruik, gemakkelijk in te vullen zeker bij het oprichten van een eenvoudige BV.

Beste Guido, Wat leuk dat je voor Ligo hebt gekozen voor de oprichting van je BV. Goed om te horen dat je ons aanraadt. Wij wensen je heel veel succes met je nieuwe BV. Mocht je nog vragen hebben, laat het ons weten. We helpen je graag verder! Groeten, Emanuelle van Ligo

snel en accuraat geholpen

Direct een duidelijk antwoord.

Beste Jim, Wat fijn dat je de tijd hebt genomen om ons te voorzien van een review, veel dank hiervoor! We zijn blij dat je voor Ligo hebt gekozen voor de oprichting van je BV. Goed om te horen dat je ons aanraadt. Wij wensen je heel veel succes met je nieuwe BV. Mocht je nog vragen hebben, laat het ons weten. We helpen je graag verder! Groeten, Emanuelle

Helder en snel

Duidelijke en snelle antwoorden op mijn vragen over aandelenoverdracht. Bedankt!

Beste P, Bedankt voor deze goede feedback. Wij zijn blij dat we je hebben kunnen helpen. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, dan helpen we je graag verder! Groeten, Lisa van Ligo

Correct, vriendelijk en snel geholpen

Ik kwam voor het eerst op de website van Ligo om een BV op te richten. Het uploaden van de documenten lukte me niet direct. Ik werd vervolgens goed geholpen via de chat door Lisa.

Beste Rob, Welkom bij Ligo! Super fijn om te horen dat ik je verder heb kunnen helpen. Mocht je verder nog vragen hebben, neem dan vooral contact met ons op. Wij helpen je graag. Groeten, Lisa van Ligo

Excellent service

Great service, would definitely recommend.

Dear Bas, Great to hear that you are satisfied with our service and that you recommend it. It makes us all very happy. Should you have any further questions, please do not hesitate to contact us. We are always happy to help! Kind regards, Lisa from Ligo

Inhoudelijk, gericht en snel geholpen

Had enkele op maat vragen waarop gericht en adequaat geantwoord is

Beste Coen, Bedankt voor deze goede review. Super fijn dat je specifieke vragen zijn beantwoord. Wij streven er naar om iedere vraag altijd zo goed mogelijk te beantwoorden. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, neem dan vooral contact met ons op. We helpen je graag verder! Groeten, Lisa van Ligo

Professional, fast and friendly support

Strong, friendly and fast service - very happy we decided to work with Ligo!

Dear Stefan, We are also happy that you decided to work with us! We always strive for satisfied customers. Please let us know if you have any further questions regarding our service. We are always happy to help. Kind regards, Lisa from Ligo

Snel en goede kwaliteit support

We gebruiken ze voor onze contracten en is extreem goede kwaliteit. De service is zeer sterk. Aanrader dit!

Beste Daan, Super fijn om horen dat de contracten goed zijn bevallen en dat je ons aanraadt. We zijn blij met deze feedback. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, neem gerust contact met ons op! Groeten, Lisa van Ligo

Really good experience!

Great service, they answered to all my questions. A+

Dear Carolina, Thank you for your positive review. Great to hear that our service answered all your questions and that you gave us an A+. Please let us know if you have any further questions. We are happy to help! Kind regards, Lisa from Ligo

Excellent

Very informative

Dear Sam, Thank you so much for your review and it is great to hear that you experience our services as very informative. We can learn a lot based on your review, to improve our service to you and others. Please feel free to contact us if you have any questions. Have a great day! Kind regards, Marloes from Ligo

Professioneel en snel geholpen!! Aanrader!

Heel kundig!

Beste Ria, Bedankt voor de positieve feedback, dit doet ons erg goed! Groeten, Lisa van Ligo

Vriendelijk advies met snelle opvolging

Julie gaf mij helder advies over kosten en pakketmogelijkheden en gaf duidelijk aan waarover zij mij wel en niet kon adviseren en gaf snelle opvolging aan doorverwijzing. Ik vond de service vriendelijk en prettig.

Beste Floor, Bedankt voor het plaatsen van je positieve review. Bij Ligo waarderen we je tijd en we streven er altijd naar om snelle en efficiënte service te bieden. We zijn blij om te horen dat onze service je goed bevallen is. We kijken ernaar uit je binnenkort weer te mogen verwelkomen! Groet, Julie van Ligo

Duidelijk proces

Mooi dat alles online kan en goede service vanuit support,

Beste Vincent, Wat fijn dat je de tijd hebt genomen om ons te voorzien van een review, veel dank hiervoor! We kunnen dit enorm waarderen, net zoals jij ons kon waarderen. Fijne dag nog gewenst! Groet, Julie van Ligo

Stadhouderskade 60 1072 AC Amsterdam

203031043

Over Ligo

Ligo is marktleider in Nederland als juridisch platform voor bedrijven. Al 75.000+ bedrijven hebben we geholpen met hun juridische zaken. Juridische zaken kunnen tijdrovend, complex en duur zijn. Dat hebben wij veranderd. Bij Ligo richt je 100% online een BV op in 3 eenvoudige stappen. We geloven dat iedereen recht heeft op eenvoudige en betaalbare toegang tot de goede juridische diensten. Om zichzelf en hun bedrijf te beschermen, en ondernemersdromen waar te maken.