Nieuw product meteen kunnen weggooien!

Had via de website hardhouten vlonder planken gekocht. Eenmaal aangekomen bleek dat er houtworm in zat. En flink ook. De hele kavel moeten weggooien. Na 2 weken wachten op antwoord werd aangegeven dat ik maar op de open dag moest komen. Eigen schuld dus?! Wat een waardeloze service! Het ging om een nieuw product. Maar zelfs dan moet je goed kijken hoe het er uit ziet.

Waardeloos

Schoften! Grote Oplichters Let Op! Eigenlijk heb ik geen woorden voor deze Criminelen. Ik heb een bezichtiging gedaan op de kijkdagen van een Kavel. De fotos op de website kwamen overeen met wat ik heb gezien. Ik heb meegedaan met bieden bij onlineveilingmeesters.nl. Toen ik uiteraard had betaald kwam ik de spullen bij de eerste mogelijkheid ophalen. En wat schets mijn verbazing? Spullen zijn gewoon niet meer aanwezig, waaronder parfum, papier, etc, etc. Wat een schoften! Terwijl ze aangeven in de AV er iemand meegaat met jou naar het Kavel om te begeleiden. Echt een zooitje. Bij de klacht die ik heb neergelegd bij deze oplichters krijg ik een standard mailtje (het komt dus vaker voor!) … Het spijt ons … wat vervelend om te horen … u had naar de kijkdagen moeten komen….bla bla bla. Ik ben geweest en heb naar goedertrouw gehandeld. Deze oplichters niet! Ik zou 10 euro terug krijgen Hahahahha Grapjassen. Naast ik dat nog niet heb gekregen (nu 6 weken verder) is dat tientje natuurlijk een lachertje. De aankoop is niet terug te draaien, m.a.w. geen heroepingsrecht. Mijn advies is Geen zaken te doen met deze criminele organisatie met hun MALIFIEDE PRAKTIJKEN. Probeer zo veel als mogelijk weg te nemen op de kijkdagen. Althans dat is de trend bij deze jongens. Verschrikkelijk. Ik heb fotos en bewijs. Als iemand een collectieve claim wil starten tegen deze schoften, mag u mij benaderen. Ik ben woedend. Trouwens de telefonischte heeft wel een aardige stem maar is gevangen in dit criminele netwerk en kan alleen maar ja knikken. Met vriendelijke groeten, Matz 0570 641511

Het geleverde klopt niet met de foto's en de omschrijving

Het geleverde klopt niet met de foto's en de omschrijving van de goederen op de website. Het zou een gevarieerde hoeveelheid sieraden betreffen maar van 2 types worden 9 dozen vol van geleverd. Van 2 andere soorten op de foto's is slechts 1 exemplaar aanwezig. Omdat het dichte dozen betreft is dit vooraf niet te zien.

Prima, goed georganiseerde afhaalschemas

Vandaag kwam ik eigenlijk te laat om 1 kavel op te halen, maar alsnog prima geholpen door de enige nog aanwezige van Veilingmeester. Nogmaals bedankt, fijn weekend gewenst

Begrijp niet dat mensen niet blij zijn..

Met even bellen en het inplannen van een afspraak krijg je al veel voor elkaar. Ik kon gewoon langs voor een bezichtiging en het heeft mij geholpen bij het bieden. Uiterst fijne ervaring. Super snelle levering!

Hier doe ik nooit meer zaken mee

Alle spullen die ik op een online veiling heb gekocht waren beschadigd. Dit was echter nauwelijk op de fot te zien en ook niet in de omschrijving gemeld. Wat een ellendig stelletje oplichters zeg.

slechte communicatie!

zijn heel goed in het zich zelf indekken zijn er zeker niet voor hun klant.

Achtung!! Verkäufer betrügen den Käufer und OnlineAuktionsmaster unterstütz das.

Ich habe Elektromaterian in einem hohen fünfstelliger Wert gekauft. Die Dazugehörigen Kabel zum anschließen und im Wert von über 1000.00€ wurden mir vorenthalten. Schutzhüllen waren so start beschädigt, das Sie ausgetauscht werden müssen, weit über 1000.00€ Ein Gerät war kaputt, die Reparatur. Kosten entsprechen ungefähr dem Wert des Gerätes, und der Verkäufe hat mit gegenüber zugegeben, das er den Preis hoch getrieben hat und selber mit bietet. Und Onlineauktionsmaster macht nichts. Nicht gerade Kundenfreundlich. Also ich kann nur warnen und hofft nicht auf Hilfe, Ihr werdet allein gelassen.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

zeer slecht

Heb een nieuwe laptop , weet mijn wachtwoord niet meer , probeer nieuw wachtwoord aan te maken en lukt me niet staat steeds er is een fout in getreden met het instellen met het wachtwoord . kan nu totaal er niet meer op terwijl altijd netjes de facturen zijn betaald. Hoop dat onlineveilingmeester voor 1 maart reageert . ben al meer als 10 jaar klant , door fout heb ik ook al een keer opnieuw moeten inschrijven. Nu kan ik niets meer.

lucht verkocht geen inhoud zat niks in

Dat de verpakking open waren was duidelijk..maar de inhoud is leeg..de duurdere kaarten zijn eruit gehaald..waar het omgaat..Dit was zo bewust open geknipt..dat je niet kon zien dat er kaarten uit zijn verwijderd..Dit was op een kijkdag ook niet zien..dat de zakjes open geknipt zijn..Eis is het geld terug..want dit is bewust oplichten..

het is goed

oke

Vandaag was het niet best

Vandaag, in Hardenberg, 1,5 uur in de wacht gestaan…

zeer slecht ,eenrichtingsverkeer gunst van hun ,ho maar.

eenrichtingsverkeer ,onlineveilingsmeesters wil is wet en dcan acount blokkeren toppers

slecht

vaak worden er artikelen verkocht , waar veel mis mee is

altijd een correcte afhandeling

/De veilingsite is altijd overzichtelijk .

Prima veilinghuis een van de betere van Nederland absoluut

Ik ben geen makkelijk persoon, en ik weet wel wat er te koop is, en kan erg lastig zijn, zit al jaren in zaken doen, en koopt veel, ook bij andere veilingen, maar dit veilinghuis, het onlineveilingmeester.nl is een goed en betrouwbaar veilinghuis. Zeker met hun klanten service is het zeer goed geregeld, mijn dank hiervoor, dames. Met name, Sharon, Jenny, enz

alles is perfect verlopen! ik ben ook zeer tevreden met de aankoop!

Dit is mijn eerste aankoop via deze Online veiling en als het altijd zo perfect mag gaan zoals het gegaan is! dan graag tot de volgende keer!

Verkopen neoartikelen!

Verkopen nepartikelen; na een maand wachten nog steeds geen uitsluitsel.

Altijd goed geweest totdat je een gunst van hen nodig hebt, een retur of iets dan is men niet thuis

Onlangs op een veiling een horloge aangeschaft. Nu heb ik gisteravond het horloge ontvangen maar hij voldoet niet aan hetgeen ik ervan had verwacht, daarnaast loopt het horloge niet, iets wat niet op de veiling site bij de kavel is vermeld. Aangezien dit een online veiling is geweest waarvoor geen kijkdag was ga ik er dan gewoon vanuit dat deze valt onder de wet kopen op afstand en heb ik vanaf vandaag 14 dagen de tijd om het artikel te retourneren. Hiervan wordt nu aangegeven dat dit hier weer niet geld omdat je wel een afspraak had kunnen maken gezie het een sieraden veiling is. Wanneer je er een afspraak voor moet maken is het in mijn ogen niet openbaar. Uiteraad versvhillen onze mening hierover maar online veilingmeester is niet bereid hier iets aan te doen, heel erg jammer maar ik had niet andders verwacht

geen contact

ik kan niet meer inloggen en krijg geen contact met klantenservice want geen contactgegevens

Waardeloze (klant)service

5x Elektrische step Quatttrocycle BV, step away, geel Kavel: 4043-10 N.a.v. een klacht over bovenstaande kavel, waar de beschrijving onvolledig en misleidend is, de staat van de kavel in de categorie 'loop of sloop' valt, vanwege dermate veel gebreken, waar ter plekke werd verteld dat ze ook zonder sleutels starten en mij werd aangeboden ze nogmaals aan te bieden, zodat de veroorzaker nog een keer extra geld kan ontvangen (opgeld) en een onjuist aangeboden kavel nogmaals aan iemand kan worden verkocht, was dit hun antwoord: Bij de kavelomschrijving is het volgende vermeld: Alle accus zijn leeg of defect. Steps dienen opgeknapt en nagekeken te worden. Een collega heeft aangeboden dat u de kavel mocht laten staan en dat wij de kavel opnieuw voor u zouden gaan veilen. Hier is niet meer op gereageerd. Wij kunnen in deze dan ook niets voor u betekenen, deze ticket zal dan ook gesloten worden. Ze gaan hier compleet voorbij aan hun eigen aandeel en rol, het gaat hier om een kavel die in dermate slechte staat verkeerd dat er geen enkele marge op zit. Het gaat om een kavel die eerder is aangeboden via een andere veiling en komt uit de verhuur. Om de kavel rij klaar te maken zitten er zoveel kosten aan verbonden, die niet vernoemd zijn, zoals dat er geen sleutels bij zitten en alle sloten vervangen moeten worden, alle achterwielen krom zijn of een slag in zitten, de bekabeling en remmen te wensen overlaat etc. Enige expliciete wat er werd vermeld dat de accu's leeg of defect zijn. Dat ik niet op het aanbod in ben gegaan om ze weer aan te bieden omdat ze mij verder niet tegemoet kwamen wat betreft de BTW en opgeld en ze uiteindelijk mee heb genomen omdat er werd gezegd dat ze ook zonder sleutels startte. Wat dus niet klopt!

Oplichters

Proberen 3000 euro in rekening te brengen nadat ik gebruik heb gemaakt van mijn 14 dagen bedenktijd. Dreigen met incassobureau. Hebben mij geblokkeerd op whatsapp. Ik zal aangifte doen.

Kavel niet apart gezet en daardoor niet geleverd

wijnaankoop gedaan maar kon deze helaas niet op genoemd tijdstip ophalen. Geprobeerd deze later bij het bedrijf op te halen en of te laten versturen maar nee geen medewerking en geld kwijt. Het ging slechts om 1 doosje wijn maar ook dat was teveel gevraagd. Na telefonisch contact was dit kavel ook nergens meer te vinden *Dit is echter al 2 jaar geleden gebeurt maar had nog geen aanbeveling achtergelaten, dus bij deze!

Onvolledige beschrijving, geen service!

5x Elektrische step Quatttrocycle BV, step away, geel Kavel: 4043-10 Vandaag de 5 swing trike opgehaald, waar ik meestal Onlineveiligmeester loof om hun volledige beschrijvingen, gaat het niet op bij deze kavel. Er staat dat ze opgeknapt en nagekeken moeten worden, echter als er geen sleutels bij zitten, zodat ik er feitelijk niet zo veel aan heb. Tevens ter plekke werd gezegd dat je geen sleutel nodig hebt om ze te gebruiken, wat niet klopt omdat geen van de accu's op contact stonden. Verder zijn er een stuk meer gebreken en jammer dat een aantal zaken niet zijn vermeld. Er wordt gezegd, dan moet je kijken, enkel als er duidelijk wordt beschreven wat er wordt aangeboden, dan had ik mezelf de moeite bespaard. Naast geen sleutels, zit een accu helemaal vast in een trike, zijn de meeste achterwielen krom of zit een slag in, meeste voorwielen moeten nagekeken of vervangen worden, verlichting ontbreekt, bekabeling, remmen, controller etc. Enige wat werd benadrukt bij de kavel dat de accu's nagekeken moeten worden, was goed en voorledig geweest dat er meer gebreken waren vermeld. Was zeker uitgegaan dat de accu's zouden moeten worden vervangen en enkele andere reparaties zou moeten worden gemaakt, echter in de slechte staat waar ze in geleverd zijn, zijn ze eerder rijp voor de sloop of gaat het zoveel kosten, dat het nauwelijks de moeite waard is.

Bad

Do not buy here - purchased a kitchen table lot and sent a transport company to pick it up, they gave the transporters the wrong (and cheaper) table with no lot number attached, so the transporters could not check if it's correct. It got transported over 1500 km to my home. When I received it and complained, they admitted that it's their mistake, but all they offer is that I should bring the wrong table back myself and change it to the correct one.

• Would you recommend us? No