Goed geholpen

Product was volgens afspraak geleverd, vriendelijke klantenservice.

Valt geen afspraak mee te maken

Vanochtend 10 uur afspraak bij ze op de zaak. 40 minuten gereden en keurig 10 uur aanwezig. Wat bleek; er was niemand en de telefoon werd ook niet opgenomen. Later op de dag kreeg ik eindelijk bericht. De reactie die ik kreeg was “ je moet ook eerst even bellen voor je gaat vertrekken” Kan dus absoluut niet van ze op aan, afspraken komen ze niet na.

Gebruikt product als nieuw versturen

Het product wat we ontvangen hadden (besteld via bol); zag er gebruikt uit. De van oorsprong witte kabels waren vies. Na constateren contact gezocht met de helpdesk via het whatsapp nummer, maar geen gehoor. Uiteraard het product na constateren retour gestuurd. Skip de winkel is het advies.

Slechtste klantenservice ooit

Ik heb een waterdichte telefoonhouder voor op de fiets besteld voor 30 EUR bij 123Megastore via bol.com. Helaas kwam ik er bij de installatie achter dat de houder niet op de fiets kan worden gevestigd, omdat de bijgeleverde schroevendraaier niet past. Na veel e-mailverkeer en onbegrip, mag ik nu de houder op retour sturen. Helaas komen de retourkosten voor mijn eigen rekening. Ongelofelijk slechte klantenservice. Ik raad het iedereen af om hier iets te bestellen.

Ronduit teleurstellende service van 123megastore.

Ik review niet snel en ben constructief ingesteld. Maar hoe ik de laatste 2 mnd behandeld ben is ronduit schandalig. 10 mei bestelling gedaan en betaald. 12 mei bericht: 123 heeft mijn bestelling geannuleerd zonder mij te raadplegen. Prima, maar dan geld terug. Sterker nog: halverwege bericht dat bestelling geleverd was met track en trace... bleek ander persoon te zijn (privacy/AVG). Tot vandaag (7/7) niets terug. Verschillende berichtjes gestuurd, geprobeerd te bellen. Niets. Paar dagen terug laatste mail, laatste kans... geen reactie. Mijn conclusie: 123megastore zijn oplichters. Pas op.

Product los afgeleverd, slechte klantenservice.

Ik heb bij deze winkel bluetooth-oortjes gekocht. Deze zaten los in het doosje gegooid, en konden geen verbinding maken met mijn telefoon (Dit gedeelte ligt niet perse aan de oortjes). Dus toen maar terug gestuurd, krijg ik te horen dat ze dit niet accepteren omdat ze al gebruikt zijn, wat dus niet klopte. Dit is ondertussen al een week geleden, ik heb nog steeds geen verduidelijking gekregen of het product niet eens terug gekregen. Nu heb ik dus geen product en mijn geld niet terug.

Snel, en goede producten

Pluspunten

Alweer een snelle levering, en top producten!! Helemaal mooi

Ga zo door

Pluspunten

Vriendelijk personeel, snelle levering en een goede prijs/kwaliteit verhoudingen van assortiment

Pluspunten

Prima zaak, vlotte levering en het product prima verpakt.

Pluspunten

Top webshop, snelle levering en kwalitatief product!

Pluspunten

Top kwaliteit producten voor een scherpe prijs.

Pluspunten

Kwalitatieve producten met gunstige prijzen. Tevens werd mijn pakket zeer snel geleverd!

Pluspunten

Flawless als je het mij vraagt

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

2 maal de 3 poot selfie stick besteld, 2 maal zaten erbij binnenkomst krasjes op en ontbrak er een onderdeel. Een email naar de klantenservice verstuurd dat we het product terug willen sturen maar we krijgen geen reactie.

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Zeer snelle levering

Service achteraf. Hoes voor iPad besteld. Paste niet. Meerdere contactverzoeken geplaatst, geen reactie. Gebeld, kon hoes terugsturen. Geen instructies hoe dit te doen. Hoes toch maar teruggestuurd, maar tot op heden geen enkele reactie.

Pluspunten

Prima, goed product levering was ook in orde

Pluspunten

Alles in orde

Pluspunten

Hier ook na 3 dagen nog geen pakket ontvangen en er word ook niet gereageerd op mijn mail.

Pluspunten

Ik heb nog steeds geen pakket ontvangen en ook nog niet geantwoord op mijn mail hieromtrent!!!! Dus heel zeker NIET tevreden.

Pluspunten

Koptelefoon was zoek geraakt bij postnl, koopjesbird bood excuus aan en kwam met een alternatieve koptelefoon aan want diegene die ik had bestelt was niet in voorraad.

zo door gaan met de service.toppie

Pluspunten

Pluspunten

Leuke

Pluspunten

Vlotte afhandeling

geen