Top bedrijf!!!

Behulpzame en vriendelijke verkopers.

Eerste keer

Gezellige en persoonlijk contact in de winkel. En via de e-mail betreft de bestelling is ook helemaal goed verlopen. En de bestelling is in goede orde ontvangen. Goede service.

Snelle levering en leuk verpakt.

Snelle levering, mooi assortiment

Snelle levering en mooi assortiment

Telefonisch besteld en dag er na in huis.

Moest wol bij bestellen. Telefonisch contact gehad. Goed advies en had het de volgende dag in huis.

Leuke attentie bij bestelling

Leuke extraatjes bij bestelling. Vind de patronen moeilijk te lezen (te begrijpen ) voor een beginnende haakster, echt lastig

Erg tevreden,

Snelle levering ,keurig verpakt. Super erg tevreden. Gr Yolanda.

Heel goed geregeld bij creahuys

Zo leuk dat het in kadoverpakking zat, en een handwerkje erbij.

Snelle levering!

Veel keuze en snel thuis geleverd!

Giede, snelle service

Uitmuntend!

Snelle bezorging , leuke verrassing. Dank jullie wel team van Creahuys41!

Ik vind Creahuys super ze zijn snel in het versturen maar ook netjes en ordelijk. Prima voor mij

Snelle service, levering, verpakking, prijs!

Uitstekend!

Snel en netjes verstuurd; zelfs nog wat extra’s ontvangen. Nu snel aan de slag!

super snelle levering

Ondanks de vakantie, de winkel was gesloten, werd mijn pakketje snel bezorgd

Prima ervaring

Mijn ervaring met creahuys was goed alleen jammer dat postnl mijn pakket nog steeds niet geleverd heeft......

Snelle levering, goede prijs. Pakketje net zorg verpakt en dan ook nog een leuke verrassing bij de bestelling.

Top service…snel verzonden er erg leuke items extra erbij !

Super snel en netjes bezorgd

Ik was verrast door de snelle levering. En het was keurig verpakt.

Supergoed

Netjes en snel alles binnen Lamana is heerlijk garen! Ik bestel zeker nog een keer

Geen klachten, goede service

Geen klachten, goede en snelle levering

super!

ik kocht een kadootje en vermelde dit erbij, het pakketje kwam ingepakt en met een extraatje erin, moeders was er erg blij mee !

Leuke pakketten

Voor mijn vriendin ook het haakpakket Cahlista Ibiza tas besteld. Deze had ik voor mijzelf al in de winkel gekocht. Superleuk! Echter de 6 bolletjes katoen in het pakket, zijn zeer krap bemeten. ( te kort) En ik haak zelf vrij vast. Misschien een bolletje extra toevoegen aan het pakket? Heb ik nu in ieder geval bijgekocht. Wel hele leuke spullen en gezellige winkel. Een ‘ snoepwinkel ‘ voor creatieve mensen.