Na mijn bestelling werd het pakketje, zoals vermeldt op de website, binnen enkele werkdagen verzonden. Pakketje was ingepakt met een klein presentje, het zag er verzorg uit.

Super goed geholpen

Prettig

Ik wilde direct betalen, maar kreeg het niet voor elkaar. Door prive omstandigheden vergat ik te bellen.

Pakket met aandacht verzorgd

Groot assortiment

Gezellige winkel, groot assortiment en fijne medewerkers

super snelle levering

Super snelle levering en er zat zelfs een klein cadeautje bij, ik ga zeker nog meer bestellen hier.

Prima verzorgd.

Nette en snelle levering.

Vriendelijk en snelle levering

Goede adviezen, snelle levering en een groot assortiment

Mooie producten en snelle levering

Overzichtelijke website met mooie producten.

Snelle levering en goed verpakt

Na wat verwarring, wisten ze met een telefoontje alls helder te krijgen én werd her verstuurd!

Na wat onduidelijkheid, kreeg ik een telefoontje en werd alles opgelost. Daarna kon het pakketje verstuurd worden

Super netjes afgehandeld dat een van de bestelde items er niet meer was.

Goeie keuze aan producten, super netjes afgehandeld dat een van de gestelde items er niet meer was. En lekker snel geleverd, zelfs in de drukke decembertijd.

Snel en efficiënt

Prima afhandeling, goed advies gekregen

Mijn bestelling ging ik afhalen in de winkel. Het stond klaar met een kerstkaart en gratis haakpatroon. Verder goed advies gekregen voor materiaal en afwerking van een volgend project.

Niets op aan te merken , duidelijke e-mail,goede uitleg hoelang het mogelijk kon duren en wat dan te doen ,

Pakketje snel geleverd en mooi verpakt, met een leuk extraatje erbij. Helemaal blij mee.

Prima service, gezellig cadeautje zat erbij!

Vlotte verzending.

Snelle levering en producten zoals beschreven

De levering was snel. De producten waren onbeschadigd en er zat zelfs een gratis haakpatroon bij. Al met al heb ik niks aan te merken op de producten of service.

lekker snel

Ik kocht een tijdschrift. Wel wat hoge verzendkosten, maar ik wilde het graag hebben.

Teleurstellend

Bestelling niet ontvangen

Goede en snelle service. Super producten.

Bestelling was snel binnen. Website duidelijk en leuk producten. De ontvangen producten zien er goed uit. Leuk ook dat ik een klein cadeautje heb ontvangen en een leuke flyer. Kan niet wachten om aan de slag te gaan met de spullen. Ofwel helemaal geweldig.

Goede service kreeg er zelfs klein kanootje bij. Ga in de toekomst zeker meer bestellen

Erg langzaam verstuurd

Ik ben erg tevreden over mijn bestelling en de manier waarop ik deze ontvangen heb. Ik had het alleen veel sneller thuis verwacht. Het duurde nu wel erg lang voor het verstuurd en dus door mij ontvangen was. Maandag besteld en donderdag pas in huis.

Betrouwbaar en snel

Ik heb iets besteld en het kwam op tijd en goed aan. Fijne, gebruikersvriendelijke webshop.