Snelle en goede service

Goede service en snelle levering.

Supersnel

Vandaag besteld, morgen in huis. Geweldig

Makkelijk shoppen en snel verzonden

Ik kon gemakkelijk alles vinden en het pakketje was snel verzonden. Bij aankomst zag ik een goed verzorgd pakketje duidelijk aandacht aan besteed

Mevrouw In ‘t Veen heeft echt haar uiterste best gedaan om aan mijn wens tegemoet te komen.

Het telefonisch gesprek dat ik met haar had naar aanleiding van mijn bestelling verliep goed. Ik had aanvankelijk wat problemen met het gebruik van de website, omdat ik een aantal knopen niet kon krijgen in de door mij gewenste kleur en formaat. Dat probleem is door haar vakkundig opgelost en ik heb alle door mij gewenste knopen inmiddels in goede orde ontvangen. Top!

Prima.

Ik had verwisselbare breinaalden besteld kralen met een gezichtje erop. Alleen de kralen zijn van boven niet doorboord. Ik weet niet of dat zo hoort. Dat boren moet ik laten doen. Dit was het enige minpuntje.

Bedankt voor je review, Geeske. Het hoort inderdaad zo dat deze kralen half geboord zijn. Dit was echter niet vermeld. Ik heb de tekst aangepast.

Boho dahlia tas

Snelle levering, patroon goed te lezen, super leuke tas om te maken!

Workshop

Afgelopen zaterdag een workshop gevolgd.

Fijn garen en goede service

Ik was opzoek naar een bepaald kleurbad en ze heeft me goed geholpen. Bestelling dag erop in huis!

Serieus en snel :)

Overzichtelijke webshop (jammer dat op het moment niet alle producten beschikbaar zijn, er zijn echte aanrader bij!), snelle levering en zelfs een kleine super leuke cadeau in het pakket! Als je over nadenkt wat een verschil maakt tussen de webshops, probeer wel eerst deze, dan ben je in goede handen!

Prima levering

Alles is gegaan zoals het hoort.

Heel goed , Super goed , en ook leuk om te horen dat de bezorger de zelfde achter naam heeft als ik.

Mooi wol, snelle levering

Vlotte verzending

Prima verpakt en snel verzonden!

Er wad wat mis gegaan met een bestelling en dit is keurig en zeer snel opgelost!

Fijne webshop

Snelle levering en leuk verpakt. Ben blij deze webshop te hebben gevonden. Veel keuze

Snel en met aandacht verzorgd

Het pakketje van garen en kralen dat ik bestelde voor een kerst-weefprojectje ontving ik zeer snel. Het was mooi ingepakt met gezellig kerst-cadeaupapier. Echt een cadeautje!

Je wordt netjes op de hoogte gehouden, leuk ingepakt en snel geleverd.

Super snel en netjes.

Ik had besteld voor de kerst-wal, kwam snel binnen. Ook nog eens mooi ingepakt als een kerstcadeau. Goede service ❤️

Goed geholpen door een vriendelijke mevrouw

Ik kwam er op de website niet uit De vriendelijke eigenaresse heeft me geholpen en mijn bestelling gecorrigeerd heel lief

Bestelling was mislukt. Opnieuw gefaan en de volgende dag al in huis. Mijn comimenten

In éen woord; geweldig!

Dankzij een duidelijke website met kleuren die werkelijk overeen komen met de realiteit èn dankzij geduldige en vriendelijke telefonische hulp kon ik prachtige wol bestellen. Zeer blij.

Alles naar wens ...dankjewel een tevreden klant....groetjes

alles geweldig en snel

Ik liet de wol binnen 3 dagen bezorgen in Duitsland.

goede producten, goede kwaliteit

Goede website, duidelijke omschrijving, goede kwaliteit en snel geleverd

Top service en goed assortiment

Erg mooie wol en accessoires. Elly neemt alle tijd om je te helpen! Heel fijne ervaring.