Ik wilde van kleur veranderen en dat was snel opgepakt.

Professionele

Goed advies Veel wol keuze Gezellig en vakkundig personeel

Een feestje!

Geweldige service en grote keus! Fijnste wolwinkel in de omgeving.

Had verkeerde bollen besteld, kwam er optijd achter, gebeld, alles geannuleerd, volgende dag mijn geld alweer op de rekening terug ontvangen.

Topservice

Één telefoontje was genoeg om het pakket om te zetten van verzenden naar afhalen.

De strengen wol zagen er smoezelig uit.

Ik had 2 strengen Borgo de pazzi lace (die in promo stonden) besteld. Het pakje was mooi verzorgd en er zat een presentje bij. Helaas, de strengen zien eruit alsof ze al lang ergens hadden gelegen, een beetje smoezelig eigenlijk, sommige draden zijn zelfs een beetje in mekaar vervilt. Die zal ik uit elkaar moeten halen. Jammer!

Snel en netjes geleverd

Mooie patronen en garen!

Hele mooie patronen, mooi garen, snelle reactie op vragen en de verzending!

Perfect verpakt

Snelle levering met extra's. Bedankt

Toppie.

Een echt cadautje zoals ik het ontvangen heb! Een aardigheidje erbij. Ja Hartelijk dank. Groetjes Corry.

Word heel snel gereageerd, op een vraag. En de levering is ook netjes verzorgd.

Fijne winkel

Fijne winkel, snel verstuurd en goede communicatie.

Grote voorraad en snelle levering

Fijne ervaring alles ging uitstekend

Gewoon een superwinkel voor handwerkliefhebbers

Verkoopsters die hun vak verstaan en je met raad en daad bijstaan als je iets niet weet.

Ik had mijn bestelling binnen 24 uur in huis. Netjes verpakt en altijd een leuk extraatje. Het zijn toppers bij Creahuys!

Mooi pakket maar...

Mooi pakket gekocht; Love & Friendship Shawl. Bij het uitpakken en lezen van de instructie moest ik toch even slikken. Het is geen shawl maar meer een omslagdoek. Dat was mij niet echt duidelijk geworden op de website. Ik had gevraagd of het voor beginnende hakers te doen was en dat zou zo zijn maar het is voor deze beginnende haker een behoorlijke uitdaging!! Hopelijk gaat het lukken. Daarom mijn opmerking; als ik betere foto's had gezien ook bijv. van de achterkant, had ik deze niet gekozen maar wellicht een ander pakket. Dus informatie met betere foto's maar ook vermelden van niveau's kan helpen bij maken van een keuze. Pakket werd keurig verpakt aangeleverd.

Duidelijke website, goede communicatie en snelle levering. En... Een erg goede prijs! Kortom, erg tevreden met deze eerste ervaring met Creahuys.

Goed, snel en voordelig

Goed, snel en voordelig

Geen verandering, in een woord top.

Goede website, perfecte service

Meedenkende en vriendelijke medewerkers. Product was niet op voorraad, zodra dit wel zo was mail gekregen om te kunnen bestellen.

Snelle levering, mooi verpakt en een leuke verrassing. Zeer tevreden.

Snel en netjes geleverd

Mijn knitpro swivel kabels waren snel in huis zodat ik weer verder kan.

Behalve het late antwoord op een mail, snelle levering van een bestelling!

De ene dag besteld en de volgende dag mijn bestelling al in huis. Zorgvuldig verpakt en een leuk cadeautje er bij. Zeer attent!