Mooi verpakt en snel verstuurd.

Hele fijne winkel!

Ik kom altijd graag bij Creahuys. Een uitgebreid assortiment en leuke winkel om regelmatig in te neuzen!

Alles was tiptop in orde

Snelle levering en mooi verzorgde pakketten.

Goeie service en kwaliteit

Snelle levering en overal goeie site en service

Zeer ruime keus en goede adviezen

Inmiddels verschillende keren in de winkel geweest en steeds leuk geholpen. Er worden zeer bruikbare adviezen gegeven. De winkel ligt vol met mooie kwaliteit wil en katoen.

Fijne winkel

Fijne winkel met groot assortiment en vriendelijk personeel. Een aanrader.

Na mijn bestelling werd het pakketje, zoals vermeldt op de website, binnen enkele werkdagen verzonden. Pakketje was ingepakt met een klein presentje, het zag er verzorg uit.

Super goed geholpen

Prettig

Ik wilde direct betalen, maar kreeg het niet voor elkaar. Door prive omstandigheden vergat ik te bellen.

Pakket met aandacht verzorgd

Groot assortiment

Gezellige winkel, groot assortiment en fijne medewerkers

super snelle levering

Super snelle levering en er zat zelfs een klein cadeautje bij, ik ga zeker nog meer bestellen hier.

Prima verzorgd.

Nette en snelle levering.

Vriendelijk en snelle levering

Goede adviezen, snelle levering en een groot assortiment

Mooie producten en snelle levering

Overzichtelijke website met mooie producten.

Snelle levering en goed verpakt

Na wat verwarring, wisten ze met een telefoontje alls helder te krijgen én werd her verstuurd!

Na wat onduidelijkheid, kreeg ik een telefoontje en werd alles opgelost. Daarna kon het pakketje verstuurd worden

Super netjes afgehandeld dat een van de bestelde items er niet meer was.

Goeie keuze aan producten, super netjes afgehandeld dat een van de gestelde items er niet meer was. En lekker snel geleverd, zelfs in de drukke decembertijd.

Snel en efficiënt

Prima afhandeling, goed advies gekregen

Mijn bestelling ging ik afhalen in de winkel. Het stond klaar met een kerstkaart en gratis haakpatroon. Verder goed advies gekregen voor materiaal en afwerking van een volgend project.

Goede afhandeling van mijn bestelling

Ik had bij het bestellen gekozen voor afhalen. De bestelling stond klaar in de winkel, kerstkaart erbij en nog een gratis kerstpatroon. En het garen dat ik bestelde was ook flink afgeprijsd. Bij het afhalen kreeg ik ook goed advies over een ander product.

Was goed

Was goed