Was goed

Goede service en klantvriendelijk

Helemaal top!!

Goede service en klantvriendelijk

Prima service maar erg hoge portokosten

Omdat het bolletje sokkenwol dat ik nodig had bij veel webwinkels uitverkocht was, heb ik bij Creahuys besteld. Eigenlijk met tegenzin want € 5,95 portokosten voor 1 bol wol vind ik wel heel erg duur. Omdat ik mijn garen meestal in webwinkels bestel, let ik daarbij vooral op de portokosten. Gelukkig zijn er nog diverse webwinkels die een lager tarief hanteren. Als je de bol vacuüm zuigt past die makkelijk door de brievenbus en is daardoor de verzending goedkoper. Ik kon op internet niet vinden dat vacuüm zuigen niet goed is voor de wol. En het is maar voor even. Verder prima service en netjes verpakt met een klein cadeautje erbij. Vandaar toch een aanbeveling.

Prima service maar erg hoge portokosten

Niets op aan te merken , duidelijke e-mail,goede uitleg hoelang het mogelijk kon duren en wat dan te doen ,

Pakketje snel geleverd en mooi verpakt, met een leuk extraatje erbij. Helemaal blij mee.

Prima service, gezellig cadeautje zat erbij!

Vlotte verzending.

Snelle levering en producten zoals beschreven

De levering was snel. De producten waren onbeschadigd en er zat zelfs een gratis haakpatroon bij. Al met al heb ik niks aan te merken op de producten of service.

lekker snel

Ik kocht een tijdschrift. Wel wat hoge verzendkosten, maar ik wilde het graag hebben.

Teleurstellend

Bestelling niet ontvangen

Goede en snelle service. Super producten.

Bestelling was snel binnen. Website duidelijk en leuk producten. De ontvangen producten zien er goed uit. Leuk ook dat ik een klein cadeautje heb ontvangen en een leuke flyer. Kan niet wachten om aan de slag te gaan met de spullen. Ofwel helemaal geweldig.

Goede service kreeg er zelfs klein kanootje bij. Ga in de toekomst zeker meer bestellen

Erg langzaam verstuurd

Ik ben erg tevreden over mijn bestelling en de manier waarop ik deze ontvangen heb. Ik had het alleen veel sneller thuis verwacht. Het duurde nu wel erg lang voor het verstuurd en dus door mij ontvangen was. Maandag besteld en donderdag pas in huis.

Betrouwbaar en snel

Ik heb iets besteld en het kwam op tijd en goed aan. Fijne, gebruikersvriendelijke webshop.

fijne winkel

goede service

Top bedrijf!!!

Behulpzame en vriendelijke verkopers.

Eerste keer

Gezellige en persoonlijk contact in de winkel. En via de e-mail betreft de bestelling is ook helemaal goed verlopen. En de bestelling is in goede orde ontvangen. Goede service.

Snelle levering en leuk verpakt.

Snelle levering, mooi assortiment

Snelle levering en mooi assortiment

Telefonisch besteld en dag er na in huis.

Moest wol bij bestellen. Telefonisch contact gehad. Goed advies en had het de volgende dag in huis.

Leuke attentie bij bestelling

Leuke extraatjes bij bestelling. Vind de patronen moeilijk te lezen (te begrijpen ) voor een beginnende haakster, echt lastig

Willem Kloosstraat 2 2394 BB Hazerswoude rijndijk