Super goed

Super blij met mijn duvet

Goede service via de chat, had mijn deken super snel en het is van top kwaliteit

Heel snelle verzending en goede kwaliteit

Ben erg tevreden, kan deze site aanbevelen

goede website en snelle levering

Ik kon gemakkelijk vinden en bestellen. En alles werd direct en volgens afspraak geleverd. Ik heb al vaker iets besteld en dat gaat iedere keer prima!

prima kwaliteit en service

De levering gebeurde op het voorzien tijdstip. De dekbedden zijn van prima kwaliteit en het is heerlijk slapen er onder. Na één week gebruik, veel minder last van huisstofmijtallergie

Goede service wanneer het fout gaat met de bestelling

Mijn bestelling bleef bij DHL in het proces vastzitten en na contact met Timalux is dit prima opgelost doordat zij nieuwe zending gestuurd hebben. Dekbed en hoezen zijn heerlijk!

tevreden.

prima donzen dekbed

Snel en correct

snel en correct

Netjes en snel!

Fijn dekbed, netjes verpakt en snel geleverd en dat voor een mooie prijs!

Goed advies en fijn dekbed

In mijn zeer warme nieuwbouwwoning bleek bijna ieder dekbed dat ik kocht te warm. Nu het hoogzomer 100% donzen dekbed van Timalux gekocht; een enorme verbetering. 100% dons ventileert toch beter dan het dekbed dat ik had (10% veren). Het is nog steeds wat warm, maar al een stuk beter te doen. Het dekbed zelf is licht en ziet er goed uit. Het tijk 'kraakt' een beetje maar dat stoort mij niet. Via de chat advies gekregen van Timalux, dat ging prettig en snel.

Fantastisch dekbed!

Een erg fijn ‘fluffy’ dekbed hebben we nu. We hadden het veel eerder moeten kopen!

Vriendelijke mensen, goede uitleg en snelle levering.

Geleverd volgens afspraak

Levering binnen afgesproken tijd. Product bevalt.

Snelle levering en prima kwaliteit

‘S middags net voor 16.00 uur besteld volgende dag ontvangen. Kwaliteit is zoals omschreven en prima prijs/kwaliteit verhouding.

Goede producten en snelle levering

Goede producten, de terugbetaling van de retourzending mag van mij wat sneller. Verbeterpunt is de communicatie met de klant voor de status van de retourverwerking. Verder is de levering op orde!

Correct verloop

Ik ben er blij mee! Correcte kwaliteit zoals beschreven. Correct verloop qua bestelling, betaling, levering. Daarenboven zorgvuldig en mooi afgewerkt.

Prima geregeld.

Timalux is voor 100 procent betrouwbaar, binnen drie dagen had ik mijn dekbed al in huis. ik beveel dit bedrijf zeker aan.

Fijn dekbed en keurig snelle levering

Goed.

Dekbed voelt fijn aan

Wel had ik verwacht dat het koeler zou zijn; de temperaturen zijn ‘s nachts nog niet zo hoog.

Geweldig artikel

Mooi product, europese kwaliteit en verantwoord gewonnen dons!

Mooi product, goede levering en goed advies.

Toppie

Uitstekend .

Geweldig! Slaapt licht zonder transpireren!

Voor de zomer ideaal, ik wil toch altijd iets over mij heen hebben en dat kan dan toch bij hogere temperaturen.

Topkwaliteit en snel geleverd.

Nieuw kussen besteld (kameelhaar icm merinowol), perfecte kwaliteit. Goed verpakt en snel geleverd!