Heerlijk dekbed

Goed contact, snelle levering, scherpe prijs en uitstekende kwaliteit.

wat ik gekocht heb is goed

De vertraging en het zoek raken is een probleem geweest maar is elke keer weer goed behandeld. Heb vandaag het restand van de zending gehad

Goede vertrouwde kwaliteit

In 2018 reeds een 1 pers. donzen dekbed bij u gekocht. Nu in 2019 weer eenzelfde dekbed bij u gekocht. Ik had goedkoper uit geweest bij Ikea, maar heb gekozen voor 90% dons. Ikea geeft op dons en veren, maar geen percentage. U zou in uw reclame meer de nadruk moeten leggen en op de kwaliteit en de verhouding dons/veren. U kunt rustig schrijven, dat goedkopere donzen dekbedden niet die kwaliteit hebben als u aanbied en als u aangeeft, dat er 90% dons in de dekbedden zit en ook 90% dons inzit. Geeft hier ook aan de levensduur en de wasbaarheid van de dekbedden.

Uitermate tevreden over zowel aangekocht product als hun dienstverlening

In mijn zoektocht naar twee apparte dekbedden kwam ik bij Timalux terecht Op hun uitgebreide site en met hulp van de verfijningen koos ik twee dekbedden die mij het beste leken te passen bij mij en mijn man Omdat ik toch twijfelde over mijn keuze via chat nog contact gehad met een van hun medewerksters welke mij met voldoende kennis en geduld geloodst heeft door de grote keuze Samen met mij heeft zij gekeken welk dekbed het meest geschikt wqs voor ons Uiteindelijk is de keuze dan toch gevallen op een compleet anders soort dekbed en bijhorende vulling dan degene die ik eerst dacht te nemen De reviews van de andere klanten hebben mij ook geholpen om mij te overtuigen van de kwaliteiten van Timalux als winkel en hier online een bestelling te plaatsen De voorgestelde dekbedden zijn inderdaad een zeer goede aanrader en keuze geweest voor zowel mijn man als mijzelf Wij zijn tot nu toe uiterst tevreden We hebven het aangenaam warm maar zweten niet meer zoals voorheen Het dekbed doet echt wat het beloofd en hoe het voorgesteld werd

ok

Zeer Goed

Goede kwaliteit!

Wij hebben een 4 seizoenen dekbed -ganzendons en wij zijn zeer tevreden. Nu gebruiken we het zomerdekbed en het voelt lekker luchtig aan. De afwerking is mooi, het dekbed is van goede kwaliteit. En ik denk dat ik van de winter ook tevreden ga zijn.

Prima dekbed en snelle levering

Dekbed is prima, wel iets warmer dan gedacht.

snelle service en zover ik nu beoordelen kan goede kwaliteit

Prima winkel

Goede service 10/10

Enerverend

De bestelling die ik ontving, wS niet wat ik bestelde. Na de correctie lig ik nu onder mijn warme wollen dekbed. Los van dat het fout ging, alles verder okay.

Fijne webwinkel, mooie spullen

Ik heb een heerlijk kussen gekocht

Snelle levering, prima produkten

Twee zomerdekbedden en twee hoofdkussens van prima kwaliteit en prijs.

Heel goede service

Groote keuze and prima producten for goede prijzen

Goed betrouwbaar

Snel geleverd goed verpakt

Levering iets later, maar geen probleem.

Prima coomunicatie, jammer van verzending via dhl

De door ons bestelde kussens waren niet op voorraad. Door goede communicatie werd dit 2 dagen later alsnog opgelost. De verzending gaat via dhl. Wij zijn hier zelf niet zo enthousiast over. Het is bij DHL lastig om je pakket te ontvangen op een ander tijdstip of locatie.

Bestelling vlug geleverd . Dekbed is zeer goede kwaliteit.

Snelle bezorging alles in goede orde ontvangen

Snelle bezorging alles in goede orde ontvangen

Mooi kwaliteit katoenen dekbed gekocht. Slaapt prettig bij warm weer. Snelle service.

Mooi kwaliteit katoenen dekbed gekocht. Slaapt prettig bij warm weer. Snelle service, volgende dag al in huis.

Prima levering

Uitstekend!

Fantastisch!

Zeer goede service, snel ontvangen in keurige verpakking met ook nog een lekker geurtje! Heel mooie kwaliteit !! Zeer tevreden.

Zeer goede klantbenadering met uitstekend product.

Nadat gebleken was dat de levering van mijn zomerdekbed van kamelen haar niet op tijd geleverd kon worden is dit na twee maal vertraging zeer goed afgewikkeld. Ik slaap nu onder een koel dekbed dat vlak voor de zomer alsnog is geleverd.

Goed dekbed, maar heb er lang moeten op wachten

Ik heb een week of 3 moeten wachten op de levering en wist al die tijd van niets, omdat de mails van Timalux blijkbaar in mijn map "Spam" terechtkomen. Uiteindelijk is alles goed gekomen. Men heeft mij ter compensatie wel 10% korting aangeboden.

Scherpe prijs, aardige chat-mevrouw, snelle levering, top.

Scherpe prijs, aardige chat-mevrouw, snelle levering, top.

Geweldig scheerwollen dekbed

Goed advies via chat. Zeer snelle levering