Geweldig! Slaapt licht zonder transpireren!

Voor de zomer ideaal, ik wil toch altijd iets over mij heen hebben en dat kan dan toch bij hogere temperaturen.

Topkwaliteit en snel geleverd.

Nieuw kussen besteld (kameelhaar icm merinowol), perfecte kwaliteit. Goed verpakt en snel geleverd!

Goed bereikbaar en snel verzonden

Product was niet op voorraad. Via de chat reageerden ze prima en snel. Goed verpakt en fijn product. Dekbed had ik veel eerder moeten bestellen!

Verkeerde levering, prima opgelost

Levering was verkeerd. Is prima opgelost.

Mijn ervaring was zeer prettig in de service, levering en bovenal de kwaliteit van materialen.

Goed product, snelle levering

Erg mooie kwaliteit dekbed, prijs gunstig en snelle levering.

Heerlijk zomerdekbed

Ons zomerdekbed was voor warme dagen te zwaar en alleen een laken weer te koud. Met dit lichte dekbed kunnen we weer heerlijk slapen , ook als het warm is.

Goed, snel en correct

Produkt is echt van katoen , ook de vulling

Goeie kwaliteit en Top service

Ik heb een Frankenstolz 4- seizoensdekbed gekocht (Tencel). Deze werd heel snel en correct geleverd en de kwaliteit is goed.

uistekend

ik h per abuis mijn adres verkeerd in gevuld. pakket ging retour.Is later met het juiste adres gratis bij mij bezorgd, super

Top spullen

Snelle service, goede spullen, we slapen heerlijk onder en op onze nieuwe spullen

Topkwaliteit

Zoals aangegeven geen plakkerig gevoel meer terwijl je slaapt. Uitstekende investering!

topklasse

topklasse, van begin tot eind goede service en een heerlijk dekbed

Aan te bevelen....!

Eerst eens gaan oriënteren wat we precies wilden na een Texels wollen dekbed. Iets minder zwaar wilde we en een 220m lang dekbed. Hadden nu een 2 meter lengte dekbed. Net iets te kort waardoor je 's morgens met het voeteneind los lag en koude voeten had. Kwamen uit op het Elke dekbed van Polydaun. Super tevreden zijn we. Heerlijk warm tijdens de koude nachten met het raam open. Zelfs bij het in bed stappen direct warm aanvoelend. Dat kraakgeluidje is zo uitnodigend om nog meer onder het dekbed te kruipen. Hadden nog een vraagje na bezorging en werd uiterst vriendelijk telefonisch te woord gestaan. Echt een aanrader...!

Goede ervaring, dekbed was er snel, was netjes verpakt en werd goed op de hoogte gehouden.

Prima dekbed en lekker warm, en op de site wordt heel goed uitgelegd waar je op moet letten bij het kopen van een een dekbed. Prima uitleg op de website, ook wat betreft de vulkracht en over de tijk

Alles is klasse geregeld van bestellen tot afleveren

Gemakkelijke webshop en zeer toegankelijk . Goed alles en perfect ingedeeld. Juiste info en snelle levering.

Prijs / kwaliteit verhouding niet te verslaan

Zeker aan te raden!

Goede kwaliteit

Bestelling in twee fases binnengekomen.Verder alles naar behoren.

Helaas, Tencel dekbed is voor mij te warm.

Op levering niets aan te merken. Ik ben een nachtzweter, hoopte dat Tencel voor mij de oplossing kon zijn, gezien de beschrijving. De eerste nacht onder het voor/najaar dekbed geslapen: geen succes, veel te heet. De volgende drie nachten onder het zomer dekbed geslapen: beter, maar toch nog zweetpartijen. Conclusie: Helaas, VOOR MIJ geen geschikt dekbed.

Helemaal tevreden

Op zoek naar donskussens. 'Op papier' voldeed Timalux het beste aan mijn eisen, maar ja... het is wel een webwinkel. Na een uiterst vriendelijk telefoongesprek de '600' gram kussens besteld, met het vooruitzicht dat er altijd nog iets vanaf kan, of erbij... Helaas waren bij vullen van de winkelwagen de molton hoezen uitverkocht, en dat werd (tijdens een telefoontje) on-line voor mij opgelost. Bestelling precies zo verzonden en aangekomen als beloofd. Fijn, is dat! Dat is zowel begrip als service. Kortom van mij een 10.

Goede service.

Super snel ontvangen. Mooi dekbed. Goede service.

Snelle levering, mooie spullen

Via de chat de nodige informatie gekregen ivm dekbedden. Dan de bestelling geplaatst en binnen de 2 dagen alles geleverd. TOPKWALITEIT! Ook de dienst naverkoop op en top! Alles binnen de kortste keren geregeld. Ik beveel jullie zeker aan!!!