Helaas, Tencel dekbed is voor mij te warm.

Op levering niets aan te merken. Ik ben een nachtzweter, hoopte dat Tencel voor mij de oplossing kon zijn, gezien de beschrijving. De eerste nacht onder het voor/najaar dekbed geslapen: geen succes, veel te heet. De volgende drie nachten onder het zomer dekbed geslapen: beter, maar toch nog zweetpartijen. Conclusie: Helaas, VOOR MIJ geen geschikt dekbed.

Helemaal tevreden

Op zoek naar donskussens. 'Op papier' voldeed Timalux het beste aan mijn eisen, maar ja... het is wel een webwinkel. Na een uiterst vriendelijk telefoongesprek de '600' gram kussens besteld, met het vooruitzicht dat er altijd nog iets vanaf kan, of erbij... Helaas waren bij vullen van de winkelwagen de molton hoezen uitverkocht, en dat werd (tijdens een telefoontje) on-line voor mij opgelost. Bestelling precies zo verzonden en aangekomen als beloofd. Fijn, is dat! Dat is zowel begrip als service. Kortom van mij een 10.

Goede service.

Super snel ontvangen. Mooi dekbed. Goede service.

Snelle levering, mooie spullen

Via de chat de nodige informatie gekregen ivm dekbedden. Dan de bestelling geplaatst en binnen de 2 dagen alles geleverd. TOPKWALITEIT! Ook de dienst naverkoop op en top! Alles binnen de kortste keren geregeld. Ik beveel jullie zeker aan!!!

Goed adres met heldere website

Uitgebreid productenaanbod om tot goede aankoop te komen. Goede berichtgeving over voortgang van de verzending. Snelle levering. Attente contactering per telefoon omdat er abuisievelijk mail was verzonden op naam van een kunststoftechnisch bedrijf met wie Timalux onder één dak zit.

Perfecte internet zaak !

Zeer snelle services , zeer goed materiaal , perfect ingepakt , Hoogst aangeraden winkel We zullen er nog inkopen doen

overzichtelijk aanbod, snel besteld, snel geleverd. verzorgde levering

Zeer tevreden!

Ik had online een 4-seizoenen dekbed besteld als cadeau. Geweldig goed product en op tijd bezorgt.

De geleverde producten zijn voor ons prima van kwaliteit.

Goede kwaliteit

Goed product, dito levering.

Dekbed voldoet prima, is lekker warm en licht, en heeft een redelijke prijs-kwaliteit verhouding. Levering verliep vlot en zonder problemen.

Geweldig klantvriendelijk

Geen woorden voor. Heel erg klantvriendelijk.

Prijs kwaliteit toppie

doe bij hen maar jullie aankoop is perfect

zalig slapen

Zeer kwaliteitsvol dekbed, heerlijk luchtig

Goed product en snelle levering

Hartstikke blij met mijn nieuwe dekbed

Erg tevreden met mijn tencel dekbed, had ik jaren geleden al moeten kopen. Warm genoeg maar niet zweterig. Dekbed wordt geleverd met een stevige bewaartas, hartstikke handig. De prijs bij Timalux was lager dan bij bol, en ze leveren net zo snel. Wat mij betreft een goede reden om hier terug te komen de volgende keer dat ik beddengoed nodig heb.

Kan niet beter

Snel, goed en duidelijk

Snelle service, perfect advies

Via de chat functie heb ik een goed en duidelijk advies gekregen om mijn slaap probleem op te lossen. Het dekbed, kussen en dekbedovertrek hebben er voor gezorgd dat ik nu beter slaap.

Professionele uitleg

Prima en zeer vriendelijke uitleg.

misverstand

Er was een misverstand, Ma na een telefoongesprek opgelost. Brn hrrl tevreden met mijn bamboe dekbed en de mooie dekbedhoes. keurig verpakt en prompte levering.

Prima in orde

Hele mooi dekbed hoezen , heel zachte kwaliteit . Snelle bezorging, niks mis mee!

Prima product, snelle verzending. We zijn dik tevreden!

Prima product, snelle verzending. We zijn dik tevreden!

Goede voorlichting, producten, prijzen en verzending

Dankzij jullie producten slaap ik weer als een roos!

Maakt de beloftes waar,en fijne garantie!

Goede kwaliteit van zowel de kussens als de Dekbedden!