Nog nooit zo'n fijn dekbed gehad, top!

Ik heb lang nagedacht over de keuze voor een nieuw dekbed en heb gekozen voor een tencel dekbed en dit vanwege het natuurlijk materiaal. Heel aangenaam qua warmte en gewicht. Ik ben erg tevreden en wil nooit meer een ander dekbed.

Wat een heerlijk warm donzen dekbed!! Echt een aanrader!

Snelle levering, prima kwaliteit

Positieve ervaring

Mooie producten en snelle levering

Veel keus uit mooie producten en snelle levering

Heel goede service

Heerlijk dekbed

Zoon (15) slaapt sinds een week onder een Tencel dekbed en is er erg blij mee!

Goede en snelle levering

Duidelijke en accurate begeleiding van de aankoop

Super kussen

Ik ben blij verrast met mijn nieuwe super kussen. Heb eigenlijk spijt dat ik het kussen niet eerder heb gekocht. Het kussen is heel zacht maar geeft tevens heel veel steun.

Heerlijk tencel dekbed

Website geeft een duidelijke beschrijving van het product. Het klopt, lekker warm en vormt zich naar je lichaam. Tipje: even een kort mailtje naar de klant waarin aangegeven wordt wat ongeveer de levertijd zal zijn.

HeelGoed

Levering vlug en product als verwacht

Heel klantvriendelijk

Heel prettig en vriendelijk chat en telefonisch contact gehad. Ben goed geholpen voor het maken van de juiste keuze voor een dekbed. Eerlijk alle voor- en nadelen doorgenomen waardoor ik kon kiezen wat het beste bij mij past. Nog geen moment spijt gehad van mijn Frankenstolz - 4 seizoenen dekbed op basis van Lyocell. Ook mijn kussen ligt heerlijk.

Netjes en verzorgd.

Niet op aan te merken!

goede kwaliteit

Ik heb een dekbed en een zomer dekbed deken gekocht en hoes lakens. Allemaal prima kwaliteit, en slapen heerlijk. De levering was snel en de spullen waren goed verpakt en voldeden aan de verwachtingen die ik had gekregen van de webshop.

Zeer snelle levering, zelfs in sinterklaastijd.

goede klantenservice

Ik wilde graag een nieuw dekbed kopen van hetzelfde merk maar dan een groter formaat. Deze was helaas niet meer beschikbaar na contact te hebben gehad met de klantenservices kreeg ik een hele goede vergelijkbare optie toegestuurd. Ik heb hem besteld maar hij is nog niet in gebruik. Het dekbed voelt heel lekker aan en kijk er naar uit om er onder te kunnen slapen.

fantastisch Tencel hoofdkussen na advies Timalux per chat

Ik had een hoofdkussen gekocht van Cloudpillo, echter bleek dit een totale miskoop (veel te hard, ondanks aanpassingsmogelijkheid) te zijn en heb deze na een paar dagen weer retour gestuurd. Daarom opzoek gegaan naar een ander hoofdkussen en uitgekomen bij Timalux. Via de chat erg snel reactie met advies gekregen en daarom een Tencel hoofdkussen besteld en deze de volgende dag in huis . Slaapt fantastisch!

Correcte opvolging

Alles besteld en 3 dagen later alles thuis gekregen in een mooie doos.

Goede aankoop, snelle levering

Goede site, goede producten, snelle levering

Prettig en accuraat

Met zorg ingepakt en bij vragen krijg je snel antwoord

Een heel licht dekbed dat voldoende warmte vasthoudt om lekker te slapen.

Uitstekend.

Fijne dekbedden, snel geleverd. DHL had ze alleen gewoon voor op de stoep gezet, dat was minder slim

Goede prijs, correcte levering, prima product

Na veel vergelijken bij verschillende leveranciers gekozen voor Timalux vanwege de grote keuze en de uitgebreide begeleidende informatie op de site. Het bestelde Timalux Gold dekbed werd vlot en correct geleverd en voldoet helemaal aan de verwachtingen. uitstekende kwaliteit voor een redelijke prijs; een heerlijk luxe donzen dekbed, dat soepel, licht en toch behaaglijk warm is.

Binnen een paar dagen in huis.

Goed dekbed, licht en comfortabel. Het zat in een te grote slappe doos, die ingedeukt en aan 1 kant deels ingescheurd was tijdens het vervoer, maar de tas waar het dekbed in zat was schoon en onbeschadigd.

Mooi assortiment en prima service

Ruime keuze assortiment en goede omschrijving producten. Prima service, levering en de te volgen levering.

Top dekbed. Snelle levering

Heerlijk dekbed. En snelle levering