Is correct en betrouwbaar!

Vlotte communicatie! Snelle levering en alles was in orde.

Te vrede klant

Prijs-kwaliteitverhouding goed en overzichtelijke web site en snel levering heel blij mee.

Niet de goedkoopste, maar wel goede voorraad en levering

Ik wilde een betaalbaar Tencel dekbed hebben, maar bij een online concurrent was deze goedkoper en tijdelijk niet op voorraad. Toen heb ik deze toch maar hier besteld, omdat deze op voorraad was. De levering was snel en netjes, prima verpakt en goed geinformeerd over de levering.

Had het heel veel eerder moeten kopen .

Mijn ervaring is , dat het dat doet wat het moet doen . Prima apparaat .

Sympathiek

Reageren goed en snel.

In orde !

degelijke kwaliteit en prijs

Goede service en de kwaliteit van de dekbedden zijn top.

Polydaun - Liv - Hoofdkussen Polydaun - Frisk 4 seizoenen dekbed … In het voorjaar een dekbed gekocht voor mij zelf...die beviel zo goed dat ik voor mijn man er ook een besteld heb.. Het dekbed is echt zalig. Licht van gewicht en houdt ons goed warm zonder te zweten. Ook gelijk maar een kussen besteld..ik ben een miep wat betreft kussens..maar deze bevalt prima..en heel fijn is dat je zelf wat vulling eruit kunt halen...want voor mij is het wat aan de dikke kant Snelle levering...

Snelle levering, top!

Dekbed Classic-Heavenly overtrefde ons van alle verwachtingen.

In Belg. Achel is een gezegde koop nooit een kat in een zak. Na het openen van de zak bij het zien en voelen, waren wij al overtuigd dat de Firma Timalux zijn afspraken met kwaliteit, prijs betaalbaar, snelle levering enz. hun producten voldoen en een aanrader is . Na een nacht heerlijk slapen waren alle verwachtingen overtroffen. Ga eerst naar Timalux voor een bestelling, dan maakt men snel een beslissing, en bespaart u een teleurstelling. Tony Pellens

Heel persoonlijk geholpen

Per mail een vraag gesteld. Werd snel Beantwoordt. Persoonlijk, adequaat en vriendelijk.

Goede service; goed product👍🏻

Fijne service door snelle online-hulp. Goede kwaliteit producten.

Alles verliep vlot

Goede kwaliteit voor een goede prijs.

Duidelijke en makkelijke website met wel kwalitatief goede producten voor een goede prijs.

Snelle levering, mooi in hoesje verpakt

Volumineus dekbed (meer dat ons vorige, iets duurder dekbed) maar is wel heerlijk en blijft het zitten. We zijn er blij mee!

Snelle levering, goede producten

Goede service en snelle verzending.

Topproduct

We zijn zeer tevreden over de aankoop van een vierseizoensdonsdeken. Kwaliteit is top, levering supersnel. Aanrader dus

Zeer goede ervaring gehad met Timalux. Wij zijn tevreden!

Geweldig slapen begint hier!

Koelte aan mijn hoofd, heerlijk slapen op deze manier. Ademt goed, superfijn.

Alles op tijd en tebreden mbt 4 seizoenen dekbed katoen

Goede koop prijs kwaliteit vehouding

Prima service!

Makkelijk en snel bestellen. Veel betaalmogelijkheden. Snelle verzending.

licht, cosy, en toch warm donsdeken. Wij zijn héél tevreden!

Heel comfortabel donsdeken! Het lichte donsdeken is prima voor de nazomer en het warmere (iets dikkere) is bij ons genoeg voor de winter. De donsdekens zijn super. ze voelen lichter aan dan onze vroegere donsdekens maar zijn wel warm en cosy. Wij zijn héél tevreden. Kathleen en Wim

Heerlijk slapen onder dekbed

Goed geholpen

Fijne site, mooi product, snel geleverd en contact erna prettig met goed advies.

Prettig bedrijf, goed dekbed

Snelle reactie op mijn vragen en een héérlijk dekbed. Ivm transpiratiezocht ik een dekbed dat beter warmte afvoert en wasbaar is. Kreeg vlot antwoord en advies. Helemaal fijn dat ik alsnog korting kreeg ondanks feit dat actie afgelopen was. Dekbed met Tencel bevalt goed.