Mooie product. Snel geleverd.

Alles was zoals verwacht. Mooi product. Geleverd cf afspraak

Fijn dekbed

Fijn dekbed! Alhoewel ik het ‘s nachts nog steeds warm heb, transpireer ik wel minder onder dit dekbed. De kwaliteit van het dekbed is goed

Snelle verzending en goede prijs kwaliteit verhouding

Dekbedden 2 kussens gekocht, veerden snel en goed verpakt geleverd. En prachtige kwaliteit

Fijn dekbed en snel bezorgd

Snelle levering. Goed verpakt.Top dekbed!

Had er meer van verwacht

Het zomerdekbed en kussen had ik uitgezocht vanwege koelte - effect. Helaas is dat niet het geval.

Snelle bezorging. Scherp geprijsd

Zijden zomerdekbed besteld. Snel geleverd in nette verpakking.

Super geholpen ben erg blij met dekbed

Snelle levering en we zijn zeer tevreden over het dekbed.

So far, so good

Sinds 1 week slapen wij onder ons nieuwe dekbed en het bevalt prima. Het warmteprobleem is nog niet helemaal weg maar het is stukken beter. Dus vooralsnog raad ik het dekbed zeker aan.

Slecht

Had dekbed besteld 200x240 kreeg het geleverd bij uitpakken en na meten was het 260x220 op de aan gekruiste grootte Stond 200x240 maar zat er dus niet in …hier over gebeld mocht het terug sturen op kosten van Hé ik gedaan en tot mijn grote verbazing kreeg ik een mail dat de maten wel kloppen en dat ik de kosten van retour moet terug betalen …met andere woorden ze maken mij uit voor leugenaar Vind dit schandalig…ik heb het samen met mijn man wel 3x opgemeten

Snel bezorgd, dun en licht dus de werkende tekst wordt waargemaakt

Zie hierboven

Prima kwaliteit, pasvorm perfect.

Snel in huis product is goed.

Goede en snelle levering, goed product

Goede en snelle levering, fijne zomerdekbedden.

Gewoon goed

Heel goed en mooi dekbed,

Ligt heerlijk

Een lekker dekbed, niet te warm

Heerlijk dekbed

Dekbed zonder dons (diervriendelijk) en zonder synthetische stoffen (geen aardolie, beter voor het milieu). Dus dat zijn sowieso al twee grote pluspunten. Het dekbed zelf is prima voor de zomer maar voor mensen die het snel warm hebben of een goed geïsoleerd huis hebben denk ik dat het ook voldoende is voor voorjaar en herfst en misschien wel voor het hele jaar door. Dekbed reguleert warmte goed waardoor teveel warmte wordt afgevoerd zonder dat je het koud krijgt. En voor de liefhebbers van IKEA: die hebben dit soort dekbedden vrij van dons en volledig vrij van synthetische stoffen dus niet. Beste is daarom om dit soort dekbedden gewoon hier te kopen.

Top kwaliteit dekbed

Super service Snelle levering en goede kwaliteit Top!

Lekker koel en licht

Ik heb opvliegers, maar met dit bamboo dekbed heb ik daar veel minder last van, echt heel blij met deze keuze, zou niet meer anders willen. Het is ook soepel en licht van gewicht. Echt een aanrader!

Duidelijk telefonisch advies, keurige levering sneller dan aangegeven.g sn

Duidelijk telefonisch advies gekregen! Het is een mooi dekbed en voldoet aan onze verwachtingen!

Mooi assortiment dekbedden en snelle levering.

Zijden zomerdekbed gekocht voor een redelijke prijs.

Prima, goede prijs/kwaliteit en snelle levering.

Fijn zomerdekbed.

fijne zomerdekbed

Kwaliteit

Vlotte levering, kwaliteits produkten

Fijn product dat aan de verwachtingen voldoet

Zie bovenstaande reactie.

Over Timalux

Timalux is een webshop op internet met een kantoor en showroom in Beek Montferland. Wij zijn gespecialiseerd in het adviseren in dekbedden. In ons geselecteerde assortiment vindt u synthetische, Tencel®, kameelhaar en een grote selectie dons dekbedden. Timalux biedt service als het gaat om snelle verzending, garantie, maar staat vooral voor met zorg gemaakte dekbedden waar écht aandacht aan gespendeerd is.