Prima dekbed, wel (te) warm voor de zomer

Het is een fijn dekbed maar voor het lichtste zomerdekbed wel warm. De ervaring tot nu is dat het ook in de winter voldoende warm is en in de zomer waarschijnlijk te warm gaat worden.

Heerlijk warm en licht

Gekozen voor een dekbed met een hoger vulgewicht vanwege een koude slaapkamer. Het dekbed is heerlijk warm en valt toch licht om je heen. Alleen een beetje moeten wennen aan het krakende geluid, maar dat went. Geen probleem. Wij zijn meer dan tevreden.

Duurste dekbed kraakt en valt tegen.

Eenpersoons dekbed van 100% ganzendons besteld. De tijk blijkt erg te kraken (super irritant) en het dekbed valt niet soepel als een wolkje om je heen. Het lijkt alsof de stof van de tijk te dik en te zwaar is. We hadden er al één van een ander merk, waardoor we het verschil heel goed voelen en horen. (Omdat we ons tweepersoonsbed al hadden weggegeven had ik hem direct op het bed gelegd en kon ik hem niet retour sturen)

Fijn dekbedovertrek. Kleur blijft mooi na het wassen. Blij mee.

Een Timalux dekbed houdt je altijd warm (of koel)!

Bij ontvangst van het pakket met de enkelvoudige winterdekbed was ik een beetje verbaasd. Het pakket was licht en de winterdekbed was ook héél licht vergeleken met mijn vorige. Maar dan, na een nachtje heerlijk slapen en zonder te zweten onder deze winterdekbed, voelde ik me kiplekker. Goede keuze, winterdekbed hoeft niet vreselijk dik te zijn om je goed warm te houden.

Nvt

Goed.

In de webshop was niet duidelijk of de hoes flanel of een gewoon hoeslaken was. Het was flanel, wat ik eigenlijk niet wilde. Verder voelt het goed aan. Het schuift echter van de matras af als ik het bovenste deel van de lattenbodem naar boven verstel. Eigenlijk zoek ik een hoeslaken (kan als onderlaken en als laken gebruikt worden) dat kinderplasjes tegen houdt. Ik had er die in Spanje gemaakt werden. In vele kleuren. Ze zijn niet meer te vinden. MVG

Wat een heerlijk dekbed!

Alleen is dit 4-seizoenen dekbed van kameelhaar wel veel warmer dan ons oude dekbed. Het is nu winter, maar ik heb genoeg aan alleen het zomerdeel van dit dekbed.

Superblij met mijn nieuwe dekbed

Ik kocht onderstaand dekbed en merkte direkt dat het veel beter ademt. Ik transpireer veel minder, of in elk geval heb ik er veel minder l,ast van. Snelle levering en keurig verpakt. Heel tevreden Frankenstolz African Cotton - Tencel® - 4 seizoenen dekbed - 140 x 200

Snelle service en een goed product

Na een maand testen ben ik erg blij met mijn nieuwe Frankenstolz hoofdkussen. Prettig materiaal en het bevat meer dan voldoende vulling. Gescoord voor een mooie aanbiedingsprijs. De verzending was snel en goed verpakt.

Fijn dekbed, goede service

Bestellen en bezorgen ging allemaal netjes en op tijd. Het dekbed is heel fijn! Nu het herfst deel er als winterdekbed opliggen. Hij is dunner dan mijn vorige dekbed dus dacht dat misschien te koud zou zijn maar dit tot nu toe niet het geval en vannacht was het -7 hier buiten ;-)

Betrouwbaar bedrijf, met vlotte levering

Handige website. Een dag later de bestellingen huis. Geen verzendkosten Alles prima!

Prima ga zo door

Mooi op tijd geleverd en goed verpakt .

Fijne dekbedden en goede uitleg

Goede uitleg gekregen over de mogelijkheden van de verschillende vullingen van de dekbedden. Werd echt tijd voor genomen. Dekbed snel ontvangen en ben er tevreden over

Timalux gold prima

Ik kocht eind november het Timalux gold 100% ganzen donzen 4 seizoenen dekbed. Het is een heel fijn dekbed, lekker warm zonder te zweten, licht en luchtig. De tijk is zacht en vormt zich prettig om je lichaam. Heerlijk om onder te liggen. In de reviews las ik dat het dekbed zou ´kraken´, maar dit punt vind ik overdreven. Je hoort een heel zacht geluidje als je je omdraait, wat de moeite van het vermelden eigenlijk niet waard is. Voorlopig is alleen het wintergedeelte voldoende geweest.

Supergoed!

Snelle levering en superkwaliteit hoofdkussen! Absoluut aan te bevelen.

zeer goed

snelle en deskundige hulp

Heerlijk comfortabel

Onder deze dekbedden lig je heerlijk. Ze zijn comfortabel en niet te warm, maar ook zeker niet te koud. Ze vallen lekker om je lichaam. Wij zijn blij met deze aankoop.

Warme dons

Dochter slaapt nu al maand onder dons en is lekker warm. Geen geurtjes en bed gemakkelijk op te maken

Prima winkel

Niet naar de winkel in Beek geweest, maar onze aankoop (tensell dekbed 240 x 220, all season) gedaan op basis van de productomschrijvingen en recensies van eerdere klanten. Bedrijf levert een uitstekend afgewerkt product af in de beloofde levertijd, absoluut geen spijt van de aankoop bij dit bedrijf

Breed assortiment en veel kennis van zaken

We zijn bij Timalux goed geholpen om een dekbed te vinden dat past bij ons. Goede uitleg over de verschillen tussen de dekbedden, en we zijn langs geweest om de dekbedden ook even te voelen, de dekbedden waren allemaal beschikbaar daarvoor.

Mooi product, prima prijs

Tevreden met het vierseizoenen/winter dekbed. Snel geleverd, goede prijs, mooi product.

Snelle levering! Heerlijk dekbed!

Ik had nog niet eerder van Timalux gehoord. Toen ik online zocht naar een nieuw donzen 4-seizoenen dekbed stuitte ik op de goede website van Timalux. Je krijgt hier een heldere uitleg over de verschillende typen dekbedden en de prijzen zijn scherp. Zeker een aanrader!

Goed dekbed, slechte levering

Ik ben tevreden van het dekbed. Het is luchtig, maar toch warm. Ik wacht nog af of het warm genoeg is bij koudere nachten zoals beloofd werd. De levering was niet in orde. Het werd niet thuis geleverd maar in een afhaalpunt terwijl het een groot pakket was. De doos was plat gedrukt. De zak waarin het dekbed zat was vuil en het handvat uitgerafeld. Het dekbed had daardoor geen frisse indruk. Ook rook het niet fris.

Heerlijk dekbed

Geen warmte opvliegers meer in bed. Niet meer klam geweest. Fijn dekbed, voelt anders dan dons dat is even wennen. Snelle levering. Ik ben zeer tevreden.

Over Timalux

Timalux is een webshop op internet met een kantoor en showroom in Beek Montferland. Wij zijn gespecialiseerd in het adviseren in dekbedden. In ons geselecteerde assortiment vindt u synthetische, Tencel®, kameelhaar en een grote selectie dons dekbedden. Timalux biedt service als het gaat om snelle verzending, garantie, maar staat vooral voor met zorg gemaakte dekbedden waar écht aandacht aan gespendeerd is.