Prima dekbed en prima levering

Prima dekbed en prima levering. Netjes verpakt.

Licht en luchtig dekbed

Dit is het dunste en lichtste dekbed voor de zomer wat ik heb kunnen vinden. Ik kan er goed onder slapen, zonder te transpireren.

Helemaal het juiste dekbed met persoonlijk advies

Het dekbed van kamelenhaar is heel prettig, licht en warmteregulerend.

Top dekbed Geen nachtelijk zweten meer Aanrader

Zeer verkoelend

Altijd warm in bed. Te warm. Met de eucalyptus dekbedden opgelost(eentje onder en eentje over me heen). Aan te raden voor mensen die overmatig zweten!

Snelle levering, retour drama

Snelle levering van de bestelling maar helaas moest deze terug omdat deze zwaarder was dan mijn huidige dekbed. Het retour is voor eigen rekening en de terugbetaling duurt veel te lang, echt niet goed

Goedemiddag Jan, Bedankt voor het nemen van de moeite voor het schrijven van en review. Zoals te lezen op onze retour pagina en de algemene voorwaarden betalen wij idd de verzendkosten naar de klant en zijn de retourkosten idd voor eigen rekening, tenzij een product fout. Retouren worden binnen 14 dagen afgehandeld, uw retour is minder dan 14 dagen geleden bij ons binnen gekomen dus dit komt wel op tijd in orde en volgens de regels, jammer dat u ook dit niet goed gelezen heeft. Met vriendelijke groet, Timalux

Licht en aangenaam dekbed

Het dekbed voelt aangenaam licht en geeft voldoende warmte.

Ondanks hoge zomer temperatuur blijft het aangenaam slapen. Wij zijn tevreden met de gemaakte keuze. Kwalitatief hoogstaand dekbed .

Prima dekbed waarbij jen niet baad in het zweet, valt ook lekker om je heen.

Na verschillende dekbedden die uiteindelijk niet bevielen gekocht te hebben zijn wij uitgekomen bij Timalux. We zijn daar deskundig geholpen (zonder opdringerigheid) we hebben goede uitleg gehad en met twee dekbedden naar huis gegaan, het was ontzettend warm die week dus we konden ze gelijk goed uitproberen. Maar het was helaas te warm om onder een dekbed te liggen. Maar nu na een aantal weken met redelijk warm weer hebben we er heerlijk onder geslapen en.... zonder zweten en toch gewoon lekker warm, geweldig deze dekbedden.

Prima webshop, goede levering

Fijn zomerdekbed gekocht naar volle tevredenheid. Website is overzichtelijk, scherpe prijzen en snelle levering

Geen klachten

Dekbed gekocht. Precies zoals in de omschrijving. Perfect

Nette levering juiste product omschrijving

Waar maken wat ze zeggen en laten zien op de site

Snelle en correcte levering

Voor aankoop nog advies gevraagd. Was zeer deskundig.

Snelle levering, prettige service

Ruim assortiment, uiteindelijk voor het dunne zomerdekbed gekozen. Slaapt lekker.

Snelle levering van goed product

De bestelling werd snel geleverd en voldoet volledig aan de verwachting

Snelle levering. Het bestelde zomerdekbed is inderdaad heerlijk licht en koel.

Snelle levering en de kwaliteit is prima voor de prijs.

Een eerste dekbed teruggestuurd aangezien de afmetingen niet klopten. Nieuw toegestuurde dekbed heeft de juiste maten en is top.

Alles verliep.uitstekend.

Heel klantvriendelijk!! Top dekbedden!!

Heel klantvriendelijk!! Top dekbedden!!

Heerlijk warm dekbed , zeer tevreden

Mooi product !

Heerlijk

Zeer luchtig en verwarmend dekbed. Blij met deze 100% Poolse ganzen dons dekbed.

Kwaliteit met veel warmte

4 seizoenen gold is een luchtig aanvoelend dekbed waar het zomerdeel al meer dan warm genoeg is in Maart met nachtvorst. 2 delen samen zal bij ons niet gebeuren, veel te warm. Hij kraakt wel wat maar dat hoort bij Dons, vind ik.

Alles Prima

Duidelijke website. Prijzen zijn concurrerend. Snelle levering. Heerlijk warm dekbed. Erg tevreden.

Over Timalux

Timalux is een webshop op internet met een kantoor en showroom in Beek Montferland. Wij zijn gespecialiseerd in het adviseren in dekbedden. In ons geselecteerde assortiment vindt u synthetische, Tencel®, kameelhaar en een grote selectie dons dekbedden. Timalux biedt service als het gaat om snelle verzending, garantie, maar staat vooral voor met zorg gemaakte dekbedden waar écht aandacht aan gespendeerd is.