Perfect!

Donzen dekbed binnen een dag ontvangen en bevalt buitengewoon. Zal het zeker aan een ieder aanbevelen!

Het is een heerlijk warm dekbed en voldoet echt aan de verwachting.

Het dekbed is zeer warm.

Perfect!

3 dekbedden gekocht. Ontzettend goed advies en informatie gekregen van de dame aan de telefoon. Ze wist veel van de produkten af en kon me goed helpen een juiste keuze te maken. Ze nam alle tijd om mijn vragen te beantwoorden en me te helpen de juiste dekbedden te kiezen. Vriendelijk en behulpzaam geholpen.

Uitgerust wakker worden

Wij slapen weer warm

Mijn donsen dekbed is prima gelevert in tegen stelling van in plastic zak die moes ik zelf op halen vr.gr Hans Jutte

Geweldig dekbed

Het is een geweldig dekbed licht en lekker warm. Is makkelijk in de hoes te krijgen omdat het zulk fijn tijk is.

Top dekbed voor deze prijs en snel geleverd.

Lekker warm dekbed wat prima geschikt is voor een koude slaapkamer. Lekker dik en toch licht. De tas is handig voor het stofvrij opslaan van het dekbed od om deze makkelijk mee te nemen, blij mee!

Goed ingepakt en netjes ingepakt

?

Lekker warm donsdeken

Prima donsdeken

Lekker luchtig warme dons...zeer tevreden

Besteld en snel geleverd was perfect.

Goede levering, goed verpakt!

Heerlijk dekbed!

Goede levering, goed verpakt!

Heerlijk dekbed!

Geweldige dekbedden

Uitstekend geholpen, vriendelijk en behulpzaam. Mijn vijfde dekbed gold inmiddels. Deze laatste voor ons logeerbed !!!! 220 is een perfecte maat. Kun je je lekker omtollen bij de schouders. Geweldig in een woord

Goede service, snelle levering

Ze hebben ons via de chat goed geadviseerd en een snelle levering. Mooi dekbed voor een goede prijs.

duidelijke site, snelle levering, juiste kwaliteit.

heb ik net gegeven.

De volgende dag al geleverd.

Tijdig geleverd en prima product

De lampen hangen al en doen wat ze moeten doen. Goed functioneel product. Blij met aankoop.

Prachtig en heerlijk comfortabel dekbed.

Dekbed voldoet helemaan aan beloofd comfort. Heel goede service en snelle levering.

Heerlijk dekbed

Niet te warm en niet te koud had ik veel eerder moeten doen

Prima verzorgd

Prima verzorgd, op tijd. Houden zo. Verbetering: geen plastic verpakking, beter voor het milieu.

Service en advies: geweldig!

Voor ons hele gezin nieuwe dekbedden besteld. Fijn advies en super service!

Professionele hulp via chatfunctie was optimaal gezien ik enorm veeleisend was in de keuze van mijn nieuw dekbed, kwaliteit en prijs zijn in verhouding, ik ben echt heel blij met mijn aankoop, een aanrader!

Mooie topkwaliteit dekbedden.

Heerlijk slapen

We slapen sinds kort onder het Timalux 100% ganzendonzen dekbed. Ik dacht dat het wellicht te licht van gewicht zou zijn maar het voelt als een dikke, fluffige wolk. Het zomerdeel van het 4 seizoenendekbed is erg dun, zou het wel wat doen? Jazeker, het is ongelooflijk hoe lekker warm het onder het dekbed is! Dit dekbed valt bij ons zeker onder de dingen die het leven beter maken!

Over Timalux

Timalux is een webshop op internet met een kantoor en showroom in Beek Montferland. Wij zijn gespecialiseerd in het adviseren in dekbedden. In ons geselecteerde assortiment vindt u synthetische, Tencel®, kameelhaar en een grote selectie dons dekbedden. Timalux biedt service als het gaat om snelle verzending, garantie, maar staat vooral voor met zorg gemaakte dekbedden waar écht aandacht aan gespendeerd is.