Super dons dekbed

Ik heb een zomer dons dekbed aangeschaft, wat heerlijk licht voelt en is heel zacht. Momenteel vind ik het iets te warm (het is een warm October), maar als het kouder wordt denk ik dat het precies goed zal zijn. Mooi dekbed, en heel licht.

prima dekbed

ik was bang dat het te synthetisch zou zijn maar daar merk ik niets van..lekker licht en ook warm!

heerlijk ligt en lekker warm.

Goede ervaring, snel en netjes geleverd.

Erg goede informatie, service en kwaliteit dekbed

Op mijn zoektocht naar een warm maar niet zo broeierig dekbed heb ik uitstekende informatie gekregen over voor- en nadelen van de diverse materialen (dons (eend of gans) en natuurvezels (tencel of bamboe)). Het resultaat is een verademing!

Uitstekende kwaliteit en service na verkoop

Twee dekbedden aangekocht (Rhodium en Platinum) en goed advies en service na verkoop ontvangen. Elk dekbed voldoen precies aan de bijhorende quote.

Een geweldig dekbed

Het slaapt fantastisch niet te koud of te warm heerlijk

Beetje tegengevallen

Had een dekbedovertrek besteld . Het overtrek is ook prima, maar 1 van de 2 slopen wijkt erg af van de andere sloop en is behoorlijk scheef genaaid. Had alles al uitgepakt en in de wasmachine gedaan, dus kon ik dat niet meer omruilen. Zag dit toen ik de slopen opvouwde . Denk dat het een fabrieksfout is, maar vind het wel jammer .

Tweede keer dit jaar dat ik bij Timalux een bestelling heb geplaatst.

Prima website en snelle levering. Goede en snelle response op vragen.

Heerlijk dun dekbed

Heb het gauw te warm onder een dekbed, dit dekbed is licht en luchtig . Ideaal voor in de zomer.

Goede service en snelle levering.

Mooie hoes lakens...fijn zacht.

Supertevreden!!!

Als vrouw in de overgang (zweet, warm, koud, ellendig, weer zweet enz) zocht ik een “zomerdekbed”! EINDELIJK dit dekbed gevonden, luchtig, maar toch warm en als het moet, zo af te gooien! Ik ben er superblij mee en slaap als een roos!

Snel

Duidelijke website. Bestelling was er snel. Netjes ingepakt, leuk kaartje erbij door wie dit gedaan is.

Fijn dekbed

Goede telefonische ondersteuning

Mooie kwaliteit voor een prima prijs

Erg blij met dit dekbed!

Heerlijk koel dekbed.

Dit dekbed is koeler als het zomerdeel van 4-seizoenendekbed.

Snelle levering en goed product

Dekbed was op tijd geleverd en voldoet aan de omschrijving. Top.

Prima bedrijf, goede producten!

Prima ervaring met dit bedrijf, alles naar wens verlopen

Snel geleverd en goede kwaliteit.

Kussens en dekbedden met een goede opberghoes. Daar heb je wat aan.

Fijn bedrijf

Snelle levering en fijn personeel als er vragen zijn

Mooie product. Snel geleverd.

Alles was zoals verwacht. Mooi product. Geleverd cf afspraak

Fijn dekbed

Fijn dekbed! Alhoewel ik het ‘s nachts nog steeds warm heb, transpireer ik wel minder onder dit dekbed. De kwaliteit van het dekbed is goed

Snelle verzending en goede prijs kwaliteit verhouding

Dekbedden 2 kussens gekocht, veerden snel en goed verpakt geleverd. En prachtige kwaliteit

Fijn dekbed en snel bezorgd

Snelle levering. Goed verpakt.Top dekbed!

Had er meer van verwacht

Het zomerdekbed en kussen had ik uitgezocht vanwege koelte - effect. Helaas is dat niet het geval.

Matjeskolk 23 7037DZ Beek (montferland)

Over Timalux

Timalux is een webshop op internet met een kantoor en showroom in Beek Montferland. Wij zijn gespecialiseerd in het adviseren in dekbedden. In ons geselecteerde assortiment vindt u synthetische, Tencel®, kameelhaar en een grote selectie dons dekbedden. Timalux biedt service als het gaat om snelle verzending, garantie, maar staat vooral voor met zorg gemaakte dekbedden waar écht aandacht aan gespendeerd is.