Snelle bezorging. Scherp geprijsd

Zijden zomerdekbed besteld. Snel geleverd in nette verpakking.

Super geholpen ben erg blij met dekbed

Snelle levering en we zijn zeer tevreden over het dekbed.

So far, so good

Sinds 1 week slapen wij onder ons nieuwe dekbed en het bevalt prima. Het warmteprobleem is nog niet helemaal weg maar het is stukken beter. Dus vooralsnog raad ik het dekbed zeker aan.

Slecht

Had dekbed besteld 200x240 kreeg het geleverd bij uitpakken en na meten was het 260x220 op de aan gekruiste grootte Stond 200x240 maar zat er dus niet in …hier over gebeld mocht het terug sturen op kosten van Hé ik gedaan en tot mijn grote verbazing kreeg ik een mail dat de maten wel kloppen en dat ik de kosten van retour moet terug betalen …met andere woorden ze maken mij uit voor leugenaar Vind dit schandalig…ik heb het samen met mijn man wel 3x opgemeten

Snel bezorgd, dun en licht dus de werkende tekst wordt waargemaakt

Zie hierboven

Prima kwaliteit, pasvorm perfect.

Snel in huis product is goed.

Goede en snelle levering, goed product

Goede en snelle levering, fijne zomerdekbedden.

Gewoon goed

Heel goed en mooi dekbed,

Ligt heerlijk

Een lekker dekbed, niet te warm

Heerlijk dekbed

Dekbed zonder dons (diervriendelijk) en zonder synthetische stoffen (geen aardolie, beter voor het milieu). Dus dat zijn sowieso al twee grote pluspunten. Het dekbed zelf is prima voor de zomer maar voor mensen die het snel warm hebben of een goed geïsoleerd huis hebben denk ik dat het ook voldoende is voor voorjaar en herfst en misschien wel voor het hele jaar door. Dekbed reguleert warmte goed waardoor teveel warmte wordt afgevoerd zonder dat je het koud krijgt. En voor de liefhebbers van IKEA: die hebben dit soort dekbedden vrij van dons en volledig vrij van synthetische stoffen dus niet. Beste is daarom om dit soort dekbedden gewoon hier te kopen.

Top kwaliteit dekbed

Super service Snelle levering en goede kwaliteit Top!

Lekker koel en licht

Ik heb opvliegers, maar met dit bamboo dekbed heb ik daar veel minder last van, echt heel blij met deze keuze, zou niet meer anders willen. Het is ook soepel en licht van gewicht. Echt een aanrader!

Duidelijk telefonisch advies, keurige levering sneller dan aangegeven.g sn

Duidelijk telefonisch advies gekregen! Het is een mooi dekbed en voldoet aan onze verwachtingen!

Mooi assortiment dekbedden en snelle levering.

Zijden zomerdekbed gekocht voor een redelijke prijs.

Prima, goede prijs/kwaliteit en snelle levering.

Fijn zomerdekbed.

fijne zomerdekbed

Kwaliteit

Vlotte levering, kwaliteits produkten

Fijn product dat aan de verwachtingen voldoet

Zie bovenstaande reactie.

Snel geleverd,goed verpakt.Heel blij mee.

Super fijn donskussen besteld, ligt heerlijk. De bestelling was snel in huis.

UITSTEKEND

Eerste kennismaking met dit bedrijf. Goede voorlichting over product dat ik zocht, prompte correcte leveing en alles ook na de levering goede communicatie. Als ik meer producten nodig heb, zal ik zeker van hun diensten gebruik maken. Elise Boerwinkel Amersfoort

Geweldig dekbed. Wat een kwaliteit.

De service bij de bestelling was geweldig. De volgende dag hadden wij het dekbed binnen Timalux Lotus - 100% Ganzendons - 4 seizoenen Dekbed Wij zijn er erg blij mee en laten dat ook weten aan onze kennissen. Wil je nog een betere reclame hebben. Hartelijke groet. Klaas Besseling.

degelijk product

eerst een probleempje bij onze bestelling. was eerst uit het oog verloren. Toch 10 tal dagen op de levering moeten wachten. voor de rest tevreden.

fijn donsbed

De beschrijving van het dekbed 90% ganzendons klopt helemaal. Niet te zwaar of te licht. Houdt de warmte goed vast. Kraakt inderdaad een beetje,maar is voor ons niet hinderlijk. Een zeer comfortabel dekbed. Klantenservice was goed bereikbaar en heeft nog wat aanvullende informatie over het bed verstrekt. Geen spijt van de aanschaf

Matjeskolk 23

7037DZ Beek (montferland)

Over Timalux

Timalux is een webshop op internet met een kantoor en showroom in Beek Montferland. Wij zijn gespecialiseerd in het adviseren in dekbedden. In ons geselecteerde assortiment vindt u synthetische, Tencel®, kameelhaar en een grote selectie dons dekbedden. Timalux biedt service als het gaat om snelle verzending, garantie, maar staat vooral voor met zorg gemaakte dekbedden waar écht aandacht aan gespendeerd is.