Goed advies, goede service

Startgoed lijkt één van de weinige bedrijven te zijn die het vervangen van de videokaart in oude iMacs nog steeds aanbied. Toen ik tegen het bekende verticale strepen probleem aanliep, klopte ik dan ook bij hen aan. Gezien de leeftijd van mijn iMac en het feit dat enige ondersteuning van Apple dit jaar zou eindigen, adviseerden zij mij om toch naar een vervanging te gaan kijken. In overleg heb ik bij hen een refurbished iMac uitgekozen en deze wat uitgebreid zodat hij er weer enige tijd tegenaan kan. De gegevens van mijn oude iMac werden als service overgezet naar de nieuwe iMac, wat ik erg fijn vond. Bij thuiskomst bleek de nieuwe iMac langzamer te starten dan verwacht, en met enige regelmaat heel traag te worden. Met support op afstand werd geconstateerd dat het om een kapotte ventilator ging, waardoor een failsafe-proces alle CPU naar zich toe trok om oververhitting te voorkomen. Ik kon dezelfde dag nog langskomen en de ventilator werd meteen vervangen. Sindsdien werkt hij als een zonnetje. Dergelijke dingen kunnen altijd gebeuren, en ik kan de manier waarop Startgoed het probleem aanpakte en heeft opgelost bijzonder waarderen. Ik vind het belangrijker hoe een bedrijf reageert wanneer er iets mis gaat, dan dat er nooit iets mis gaat (wat je meer onder geluk kunt scharen). Zodra ik weer iets nodig heb op het gebied van iMac/Macbook, is Startgoed dan ook de eerste plek waar ik ga kijken.

Prima service!

Goed bereikbaar, pakken problemen slagvaardig op.

Dank je wel voor de review , top om te horen dat u tevreden bent met de service. mvg Startgoed Computers.

Snelle hulp bij problemen

Na aankomst meteen geholpen

Goed geholpen en vlotte zending !

Tot dusver erg tevreden, ga er van uit dat het zo blijft!

Goedemiddag Jaap, Dit blijft zeker zo en als we jou ooit ergens mee kunnen helpen horen we dit natuurlijk graag. Dank je wel voor de review.

Denken met je mee en geven Goed advies

Mijn Laptop is tijdens een update vast gelopen waardoor alles opnieuw geïnstalleerd moest worden Ze hebben diverse pogingen gedaan om het goed voor elkaar te krijgen zodat de kosten niet te groot werden

Correcte en snelle levering

Na een goed advies besteld. Volgende dag geleverd. Ben er heel blij mee. Dit bedrijf kan ik iedereen van harte aanraden. Verstand van zaken en eerlijk advies. Mooie producten en volop keuze.

Prima iMac, geweldige service

Een prima nieuwe imac met doosschade aangeschaft. De service is persoonlijk en flexibel. Gewoon goed!

Snel, effectief en begrijpelijk advies.

Vlot en duidelijk advies om een MacBook te laten aanpassen.

Het toetsenbord van de Apple laptop deed het niet meer goed. Er was ons geadviseerd het toetsenbord te laten maken en dat hebben we gedaan. Snelle vlotte service en de juiste keuze.

Deskundig advies, snelle reparatie tegen een vooraf bekende prijs.

As always, excellent, professional assistance

For purchase or service, for an Apple computer, this should be the first place you go.

Kwaliteit van het product is echt zoals aangegeven.

Prettig verast door de snelle levering, geheel volgens belofte.

Professionele reparatie.

Zeer professionele website. Je weet precies waar je aan toe bent. Snelle afhandeling voor een schappelijke prijs.

Service gericht en vakkundig

Ze weten superveel van Apple en zijn zeer hulpvaardig

goede, snelle service

Voorlichting ,hulp, bij keuze en verdere afhandeling

Bijna perfect!

Tevreden met mijn tweedehands wasmachine. Alles mooi geregeld, op tijd, goed op de hoogte gehouden van de bezorging en vriendelijke bezorger. Enige minpuntje: dat ik zelf moest helpen tillen...

Altijd met een glimlach.

Ze bieden reparatie die andere winkels niet kunnen bieden

Waterschade aan nieuwe macbook pro is door grote Apple winkels alleen voor veel geld te repareren. ook onnodig veel onderdelen vervangen. StartGoed Computers heeft wel een betaalbare, professionele mogelijkheid om je computer te maken. Reparatie €600 ipv €2400 bij Amac. En het doet het weer als een zonnetje met ook nog een jaar garantie.

Mooie Service & Eerlijk!

Zij hebben een mooi aanbod en goede service. Via mail verkeer waren ze zeer eerlijk daar ik eigenlijk een 2020 model wou. Maar zij zegde dat deze niet te upgraden waren en ik dus beter voor een 2019 model koos. Bij deze dus.... 1 minpuntje was wel ze op de website zeggen "Vandaag besteld, morgen in huis" Maar wanneer zij alle stukken niet binnen hebben is dat onmogelijk! Wel werd ik daar netjes voor opgebelt om mij dat te melden. Al bij al, top service...

Super professioneel en heel stipt !!

Super professioneel en heel stipt !!

No nonsense service!

Snelle service en alle gegevens netjes terug op mijn I-mac! 12:00 gebracht, 16:00 klaar.

goede, correcte en snelle levering

Enkele dagen geleden een refurbished MacBook Pro gekocht, mooie laptop.

Topbedrijf

Goede service en kennis van zaken. Een echte Mac specialist die er niet zoveel zijn.

Toegankelijk, behulpzaam en correct

Met absolute kennis van zaken. De perfecte combinatie tussen een slagvaardige online zaak en de menselijke face to face touch.

heel goed advies en een snelle levering

Over Startgoed Computers

Startgoed Computers, De Apple specialist met originele onderdelen. Reparaties binnen 24 uur, Eigen servicedesk , Beheer op afstand. Zowel Particulier als Zakelijk. Zakelijk hebben wij ook Windows ondersteuning en leveren wij High-End desktop systemen.