Mooie producten voor een goeie prijs, top!

Na jaren windows PC gebruikt te hebben een paar weken geleden overgestapt op Imac. Nieuw behoorlijk aan de prijs. Hier een open box model gekocht met flinke korting. Vooraf geïnformeerd. Snel en goed geholpen. Verzending liep ook vlekkeloos en het product was inderdaad gewoon nieuw. Na een paar weken werken op de mooie snelle Imac ben ik helemaal om. Wat een mooi product. Alles werkt naadloos samen en voelt snel allemaal vertrouwd. Had ik al veel eerder moeten doen. Twijfel je nog? Bestel hier gewoon je Apple product refurbished of open box en bespaar veel geld en geniet toch van goeie service en 2 jaar garantie. Nee, heb geen aandelen maar ben gewoon een kritische consument.

Mooi bedrijf

Vriendelijk personeel, goed advies goede service en kwaliteit.

OK

OK

deskundig en behulpzaam

Samen gekeken naar een Macbook dat voor mij geschikt zou zijn. Uiterst tevereden met de adviezen en de aankoop!

Prima service, scherpe prijsstelling en snelle levering

Ik was op zoek naar een nieuwe iMac 27 inch, via de website eerste contact, daarna gebeld, uitstekende informatie gekregen met goede tips. Besluit snel genomen en inmiddels uiterst tevreden met een perfect werkende New-furbished iMac met supersnelle schijf. Complimenten van een zeer tevreden klant, Ate Blaauw

wederom snelle en goede bediening en service

Professioneel advies. To the point en gemaakte afspraken worden correct en tijdig nagekomen.

refurbished iMac 2019 hier kopen

Goeie machine ; ziet er goed uit en draait als een speer in vergelijking met mijn iMac 2013

Zorgvuldig en professioneel

Mijn computer was een ware uitdaging maar ze hebben er alles aan gedaan om deze succesvol te repareren.

Prettig

Uiterst vriendelijk en informatief

Prima bedrijf, prima service

Nette prijzen voor de producten die ze bieden, veel kennis van zaken, geen gladde verkooppraatjes

Ik had een mooie Macbook Pro gezien op Startgoed. En met wat overleg met Wendy (topper) wat foto's gekregen en informatie. Daarna besloten om de Macbook Pro te kopen. Ik heb geen moment spijt gehad.

Gedegen kennis en professionele afhandeling

Ik heb recent (tegen m'n eigen originele wensen in) een refurbished iMac gekocht voor zakelijke doeleinden. Voor mij was het essentieel een machine te hebben die zware Adobe applicaties goed kon draaien, dus toen ik telefonisch informeerde naar een specifiek type kwam de verkoper met het huidige, aangeschafte model als beter alternatief. Inmiddels heb ik de iMac zo'n 4 a 5 weken intensief in gebruik en ik ben erg tevreden met de service en het product zelf. Desondanks m'n eigen reserveringen tegenover refurbished aanschaffen was dit een hele positieve en aangename ervaring! iMac is per post geleverd, goed ingepakt en van alles voorzien. Goede partij, mijn aanbeveling hebben ze!

Lof en goede service

Communicatie vanaf eerste dag goed, levering had vertraging door toedoen van anderen, maar werd ik. op de hoogte gehouden.

Goede service, ze zeggen wat ze doen en doen wat ze zeggen

Goed,

Professioneel en gepassioneerd

Ik heb de prijzen van verschillende websites vergeleken, deze is de meest kosteneffectieve, dus ik heb niet geaarzeld om hier een bestelling te plaatsen. Er was een leuke aflevering. Het toetsenbord dat ik ontving had een kapotte knop. Toen ik het aan de klantenservice meldde, reageerden ze heel snel en toen ik het oude toetsenbord niet terugstuurde, gaven ze het snel terug. Ik een nieuw toetsenbord opgestuurd. Ze geven veel om de klantervaring en zijn zeer efficiënt, waardoor mensen zich op hun gemak voelen. Als ik nog een computer nodig heb, kom ik terug.

Uitstekend geholpen

Goede service, klantvriendelijkheid top, deskundig en een open houding waardoor je nooit voor verrassingen komt te staan en goed geholpen wordt.

TOP, zoals altijd

Ze hebben verstand van zaken en zorgen razendsnel voor een oplossing!

Uitstekende en betrouwbare service.

Zeer servicegericht, en een fijne bereidwilligheid om je goed te helpen, uitstekende voorlichting en kennis. (Ik miste alleen helaas de originele doos bij de aanschaf van een iMac 27Inch).

super luke

super leuke uitstikend

Apple specialisten met goede service. Altijd goed en snel geholpen.

Vakkundige en snelle service, eerlijke prijzen

's morgens heb ik mijn imac gebracht om de fusion disk te vervangen door een ssd en tevens alle gegevens over te zetten. Om 16u was de machine klaar en kon ik hem ophalen, top!

Eerlijk advies en de juiste oplossing

iMac met oude fusion laten vervangen voor een snelle ssd. In mijn beleving was de dure 8tb de oplossing maar het advies met mijn werkzaamheden zou beter tot z’n recht komen met een snelle nvme. Volgende dag klaar en heel blij mee. Nu alles nog even zelf inrichten.

Snel en deskundig geholpen

Ik had cola over mijn laptop laten vallen .Niets werkte meer behalve de harde schijf die og gered kon worden . Ik heb meteen een andere laptop gekocht en alle dat waren bineen anderhalf uur overgedragen

Kundig en servicegericht

Al enkele jaren kom ik met mijn Macs voor eventuele reparaties of updates. Startgoed heeft kennis in huis, is oprecht en servicegericht. Ook voor aankoop van refurbished apparatuur heb ik goede ervaringen en deze wordt met garantie geleverd.

Goede en snelle service

Eerst via telefoon snel contact het goed verder geholpen.

Over Startgoed Computers

Startgoed Computers, De Apple specialist met originele onderdelen. Reparaties binnen 24 uur, Eigen servicedesk , Beheer op afstand. Zowel Particulier als Zakelijk. Zakelijk hebben wij ook Windows ondersteuning en leveren wij High-End desktop systemen.