Kwam voor een toetsenbord vervanging en ging naar huis met een bijna nieuwe laptop! Super service en nemen goed de tijd! Waren terwijl ik aan het wachten was ook zeker klantvriendelijk! Kortom super personeel in een super bedrijf!

Kan beter

Kapotte IMac gekocht retour gestuurd. Gelukkig gerepareerd. Verder afspraken die telefonisch zijn gemaakt niet nagekomen waardoor je er weer achteraan moest bellen. Geen back up gemaakt van de oude ssd dus wat je geïnstalleerd had kon je weer opnieuw doen. Na klacht te hebben ingediend niks meer te hebben gehoord.

Allereerst hartelijk dank voor uw reactie. Deze was ook al bekend bij ons aangezien u uw ongenoegen ook al via de whatsapp, chatbox, email en telefonisch heeft laten blijken. Alleen jammer dat u niet het hele verhaal vermeld. U heeft een iMac online besteld bij Startgoed Computers. De iMac is netjes zoals besteld, afgeleverd door Fedex. Helaas bleek u problemen met de iMac te hebben. Deze functioneerde niet naar behoren, wat natuurlijk heel erg vervelend is en waarbij ik de frustratie prima begrijp. U bent toen alleen zelf gaan proberen de reparatie uit te voeren door de schijf te gaan wissen / verkeerd te formatteren / oude versie OS installeren, totdat u er echt niet uit kwam, en toen ons pas bent gaan bellen. Wij hebben de defecte iMac keurig weer ( gratis ) bij u op laten halen, en u heeft met een medewerker van ons gesproken. ( deze heeft nog geprobeerd om u van afstand te helpen maar had vrij snel door dat dit niet een software fout was maar een hardware fout). Na ontvangst van de ‘defecte’ iMac bleek dat er een geheugen reepje niet goed vast zat in het slot. Deze is weer goed geplaatst. Aangezien u er een brief bij had gedaan met de tekst of wij hem weer opnieuw wilde installeren is er ook ( gratis ) een compleet nieuwe installatie opgezet. Toen hebben we een foutje van wereldformaat gemaakt : De medewerker had u belooft om even met u te bellen om de iMac terug te sturen. Maar door de drukte en doordat hij zijn best heeft gedaan om de iMac zo snel mogelijk bij u terug te krijgen, is hij dit helemaal vergeten. Nou dit heeft hij geweten. Een dag na de reparatie belt u namelijk naar ons toe met de vraag of we al meer weten over de iMac. U krijgt te horen : deze is al gemaakt en naar u retour onderweg. U gaat helemaal door het lint en behandeld onze medewerkers op een dusdanige manier door de telefoon waarbij geen normaal gesprek mogelijk was en u de hoorn er op gooit. ( dit is niet de manier waarop wij communiceren, u niet en wij niet). Daarop begint u op de chat functie berichten te sturen over een belachelijke service. Dit doet u ook op de whatssapp . Hierop heb ik u terug gebeld en was u gelukkig al weer gekalmeerd en kon ik een goed gesprek met u voeren. U gaf aan dat u geschrokken was en bang was dat de iMac misschien kwijt was. Daarop zijn wij gaan bellen met Fedex, onze vervoerder, en de chauffeur gaf aan de iMac al bij u bezorgd te hebben. Dit was echter niet het geval, omdat er niemand thuis was. Hij had een verkeerd briefje gebruikt. Hij is later die dag bij u terug gekomen om de iMac af te leveren. Wat een belachelijke service is dit toch, zoals u aangeeft. Hierna geeft u aan dat wij geen backup van uw bestanden hebben gemaakt. We hebben dit nagekeken op uw briefje wat bij de iMac zat en dit stond er niet op vermeld. Tevens staat op onze site heel duidelijk vermeld dat u zelf verantwoordelijk bent voor uw data en of eventuele backup. Hierop geeft u aan dat u dit telefonisch zou hebben doorgegeven. Maar ook na het terug luisteren van het telefoon gesprek blijkt dit niet te zijn aangegeven en nogmaals is dit ook niet onze functie. Al met al is het probleem bij u dus : Imac besteld maar helaas defect. Na zelf proberen te repareren is het probleem erger geworden . Gratis iMac opgehaald. Netjes gerepareerd en uit service ook maar opnieuw geïnstalleerd. Toen de iMac weer gratis terug laten bezorgen met het nodige nabellen om de service zo goed mogelijk voor u te houden. Ondertussen u nog gesproken via telefoon, mail, chat en whatsapp. U heeft weer een werkende iMac zoals u mag verwachten. Helaas gaan wij deze belachelijke service van ons niet aanpassen naar aanleiding van uw review. Behalve dat wij de volgende keer niet vergeten, om even te bellen naar de klant, dat de iMac binnen 24 uur gerepareerd en geïnstalleerd weer terug komt.

Realistische adviezen en top service

Of een bedrijf écht goede service levert, weet je pas als er eens een probleem moet worden opgelost. Die test doorstaat Startgoed echt glansrijk. Had een gebruikte MacBook Pro gekocht die niet goed in slaap wilde vallen; helaas geen softwareprobleem maar waarschijnlijk een defecte sensor in de machine. Probleem uitgelegd, en ik kreeg direct en zonder aandringen een identieke computer mee nadat uiteraard mijn SSD netjes was overgezet. Kon ik snel weer verder!

Prima en snelle service!

Prima prijs/kwaliteit

Prima service.

IK ben prima geholpen. Ook mijn "meervraag" werd ik netjes geholpen.

Bekwame medewerkers, deskundige uitleg

Vriendelijke ontvangst met duidelijke uitleg betreffende mijn gestorven iMac. Gelukkig de belangrijkste gegevens weten te redden van de bijna gestorven harde schijf en overgezet op de vervangende iMac,

Reparatie is rap en goed gedaan

Gewoon zoals het hoort, toch?

Deskundige hulp en vakkundige reparatie

iMac met kapotte videokaart van nieuwe videokaart voorzien. Meteen maar een ssd erin laten zetten i.p.v. de oude hd. Werkt weer prima!

Super service...en snel!

Een upgrade uit laten voeren op mijn Imac. Die was niet meer vooruit te branden. Nu weer super snel werken na de upgrade van RAM en harde schijf. Niets teveel gezegd na de belofte dat ik mijn Imac niet meer terug zou kennen. Klein puntje van kritiek; na thuiskomst werkten mijn wifi en bluetooth niet meer. Moest dus terug naar Startgoed en daar bleek dat er een stekkertje los zat binnen in. Losgetrild tijdens transport of niet goed vastgemaakt? Geen idee, maar het werd in ieder geval met excuses weer snel opgelost. (moest er helaas wel een uur voor rijden en terug)

Snelle en prima service.

Twee dagen na telefonisch overleg is mijn iMac voorzien van een nieuwe harde schijf en is het RAM-geheugen verdubbeld. Het resultaat is verbluffend.

Kennis van zaken

Zeer kundig en klantfericht

Heb zeer prettige ervaring met Startgoed. Professioneel en klantgericht. Top

Hogere verwachting van de dienstverlening

Tot 3x terug moeten terugkomen (300 km). Uiteindelijk backlight verlichting van de toetsen niet 100%. Hebben aangegeven dat ze niet meer kunnen betekenen. Gezien de prijs van reparatie niet rechtvaardig.

Zelden zo'n enthousiast service gericht vakkundig team meegemaakt

Je bent hier welkom en een heel vakkundig team met een hele goede prijs kwaliteitsverhouding

Snel en vakkundig

Gebeld voor probleem met Imac-videochip-kon dezelfde ochtend terecht en de Imac was na 2,5 uur weer helemaal in orde. De kosten zijn in verhouding met wat men in de Randstad rekent bijzonder schappelijk, het omrijden waard!

Snelle en deskundige hulp

Goede kwaliteit, eerlijk advies en vriendelijke prijs

Een goede start als hybride ondernemer met StartGoed Computers

Top service!!

Mijn iMac was gecrasht tijdens een update. Dit is snel en prima opgelost.

Eerlijk en kundig advies, snelle service!

Eerlijk en kundig advies, snelle service!

Keigoed

Snelle correcte afhandeling.

Heel vriendelijk en snelle service

Probleem zeer snel opgelost. Puik gedaan.

Probleem zeer snel opgelost. Puik gedaan.

Uitstekende service, direct geholpen

iMac gebracht met kapot beeldscherm, ondanks dat een nieuw scherm niet op voorraad was, kon ik hem de volgende dag gerepareerd ophalen. Thank’s voor de service.

Eerlijk en supersnel

Mijn MCB pro uit 2011 herstarte niet meer, ik dacht in eerste instantie aan een probleem met de video kaart. Bleek uiteindelijk de harde schijf. Direct werd er even ruimte gemaakt, klaar terwijl u wacht (Twee kopjes koffie). Loopt als een dolle en ben echt super gelukkig.

Fijne kundige service

Omdat het meteen kompleet oplossen van het probleem veel tijd vergde en dus veel uren werd mij precies in stappen uitgelegd wat ik moest doen in welke volgorde zodat de factuur niet onnodig hoog zou worden. Als iets niet helemaal duidelijk was of om wat voor reden dan ook moest ik meteen bellen zodat ze konden helpen. Net zolang tot het helemaal goed was. Super. Bedankt Roos

Over Startgoed Computers

Startgoed Computers, De Apple specialist met originele onderdelen. Reparaties binnen 24 uur, Eigen servicedesk , Beheer op afstand. Zowel Particulier als Zakelijk. Zakelijk hebben wij ook Windows ondersteuning en leveren wij High-End desktop systemen.