Snel en correct geholpen

Top service en super snel nieuwe upgrade van mijn iMac. Perfecte contact en correct en vriendelijk geholpen, hier wordt je blij mee. Bedankt.

Alles perfect

Goede kwaliteit van artikelen, snelle reactie op vragen, zelfde dag geleverd na aankoop en prima after-sales.

Snelle service met goed resultaat

Ik dacht ik breng m'n vastgelopen iMac even langs voor reparatie. Tot m'n verbazing ging gelijk de stekker erin en werd er onderzocht wat het zou kunnen zijn. Zeer professioneel en na 1 dag telefoontje met uitleg en alles gemigreerd naar een nieuwe harde schijf.

Helder, duidelijke communicatie en afwikkeling.

Probleem is vakkundig opgelost. Dit terwijl de oorzaak in eerste instantie niet helder was. Eerste diagnose door Mchelp wees moederboard aan, diagnose wees uit dat het de harde schijf was. Scheelt nogal een paar € Communicatie met firma was perfect.

Vriendelijk en professioneel

Denken met je mee

Top bedrijf, zonder afspraak binnen lopen, en als het mogelijk direkt gerepareerd.

Mijn MacBookPro 17-inch, van late 2011 had een probleem met de videokaart, nieuwe videokaart geplaatst, en binnen de garantie van twee jaar nog een probleem gehad met de MacBook, en dat ook netjes gratis opgelost. Onlangs een iMac 27 inch gekocht, een geweldige machine, door mijn visuele beperking (dubbel focus) moest ik te dicht op het scherm kruipen, wegens nekkramp was dat niet te doen, contact hier over gehad en kon binnen de proeftijd van 14 dagen de Imac retour doen, zonder gezeur en binnen 14 dagen geld terug, top bedrijf. Mijn volgende Mac ga ik zeker kopen bij de jongens in Eindhoven.

Snel en heel goed

Zoals hiervoor vermeld. Slechts ben ik zelf iets te hard van stapel gelopen door aan te bieden zelf wel voor de migratie van de inhoud op mijn SSD schijf van 1 TB van mijn oude, niet meer functionerende iMac (die verplaatst werd naar een een andere iMac) naar de SSD schijf op mijn nieuwe refurbished iMac met slechts 500GB te zorgen. Ik realiseerde mij absoluut niet, dat dit zoveel werk is, juist nu de harde schijf van de nieuwe iMac de helft kleiner is en voor behoud/vernieuwing van de diverse licenties moest worden gezorgd!

Experts op het gebied van Apple Mac, iPad etc, zowel op het gebied vvan hardware en software.

Prima service, geen prullaria maar kwaliteitsproducten.

Gewoon goed

Niks op aan te merken goed geholpen en snel top bedrijf

Super service met resultaat!

Bracht mij iMac naar hun toe, omdat zoals bleek mijn moederbord kapot was gegaan. Ik had hem in eerste instantie gebracht naar Card services in Zwolle, maar die wilde direct het hele moederbord vervangen! Toen werd ik door een vriend gewezen op Startgoed Computers. Ik bracht mijn iMac hierheen (helemaal vanuit lelystad) en het was de moeite waard, want het Schilde me de helft van de kosten, omdat zij de huidige moederbord gewoon konden repareren.

Goede snelle service

iMac SSD/RAM-upgrade in 1 dag geholpen...werkt perfect...

Super tevreden!

Afspraak gemaakt voor het upgraden van mijn imac late 2013 van te voren goed advies gehad met de opmerking je zult morgen wel denken had ik dat maar 3 jaar eerder gedaan. Niets is minder waar in 1 dag gefikst super blij mee. Dus hartstikke bedankt startgoed computers! Tot nu toe werkt hij super en snel dat de computer weer is! Succes verder met jullie mooie zaak!

Snelle goede service

Kon mijn refurbished Macbook Pro direct ophalen

Great products with an amazing costumer service

I had been searching for a long time to find a perfect refurbished MacBook Pro. Finally and luckily, I came across with Startgoed Computers. The Macbook Pro itself, it is almost like a new one, working like a charm. Amazing. Most probably, could not have found any other like this. But what I like to mention here is that, the costumer services. They are simply brilliant. I made a mistake by not checking the OS version before I bought the product, even though it is clearly specified in their website. From that realization moment, just because it was super important for my business and I was running with clock, I had been persistently contacted with them not only in working hours but also super late night, plus weekend time just for being able to fix my problem. And they, especially Mr. Rik (!), had been incredibly patient, prompt, helpful and considerate about my problem (even though it was clearly my mistake). Thanks to his help, it is all solved now and I am good to go. I would like to emphasize that how rare is to find this kind of good service nowadays and I salute Mr. Rik and rest of Startgoed Computers crew.

goede service

Heldere bestelwijze, vlotte afwerking. Beeldscherm was per abuis op factuuradres bezorgd. Dit is zo snel mogelijk geregeld en persoonlijk bezorgd op het juiste adres. Dank!

Zeer deskundige en snelle reparatie

Zie boven

Uitstekende ervaring

Vriendelijke behandeling zowel aan telefoon als op locatie. Duidelijke afspraken, ook na betalen, kregen we goede adviezen ,toen we hiernaar vroegen. Vakwerk afgeleverd.

Prima team

Kennis van zaken, snel geregeld en goede prijs / prestatie

Leuke mensen, goede service, top producten

Prettig

Goed geholpen en afspraken worden goed afgehandeld. 1 afspraak staat nog maar wordt op een later tijdstip

Super service en kwaliteit helemaal top

Zeer vriendelijke en snelle service. Hebben veel verstand van zaken en bieden op voorhand al oplossingen die voor in de toekomst misschien kunnen gaan spelen. Zo maakt het je makkelijk om de juiste keuzes te maken. Kwaliteit is top.

Snelle afhandeling, deskundig advies, zeer vriendelijk,...

Eerste klas tweedehands

De refurbished Mac die ik bij Startgoed kocht was prima in orde en niet van nieuw te onderscheiden. Maar wie graag de verpakking van Apple zelf erbij wil, is daarvoor gauw duizend euro meer kwijt. Het online chat contact was handig en soepel.

Snelle hulp en persoonlijke benadering

Startgoed helpt je op een persoonlijke manier en staan open voor alle soorten vragen. Dat geeft vertrouwen voor mij als leek. De snelle hulp is zeer welkom zodat je zo min mogelijk tijd verliest.

Klantvriendelijke Mac specialisten

Macbook gekocht en een Qnap server , die door Startgoed compleet is geïnstalleerd. Van onze 2 macbooks, 1 Imac en een Lenovo windows laptop worden nu permanent en automatisch een backup gemaakt. Zeer tevreden!

Over Startgoed Computers

Startgoed Computers, De Apple specialist met originele onderdelen. Reparaties binnen 24 uur, Eigen servicedesk , Beheer op afstand. Zowel Particulier als Zakelijk. Zakelijk hebben wij ook Windows ondersteuning en leveren wij High-End desktop systemen.