Service met een grote S

Mijn IMac laten uitbreiden met Samsung 970 NVME ssd. Na een update naar Monterey ging de opstart (boot-time) va 25 naar 54 seconden . Uiteindelijk toch maar contact gezocht met Startgoed Computers en deze hebben de Samsung SSD vervangen door een originele Apple SSD. Het probleem is opgelost. Pluimpje jongens (René) voor de geboden service.

uitstekend en snel geholpen door deskundige mensen.

oude computer begaf het na 17 (!) jaar, refurbished aangeschaft en adres gevonden op internet. Keurige afwerking en after sales support. Tevreden!

Duidelijke site, aantrekkelijk aanbid, vlotte afhandeling

Oké

Betrouwbare onderneming.

Goede uitleg. Afspraken nagekomen. Prima product.. Wat kan een mens nog meer verlangen als hij een computer koopt? :-)

Fijne ontvangst, heldere en duidelijke voorlichting.

Top en snel

Snel vriendelijk en goed geprijsd imac is weer top

iMac gekocht. Bij het installeren bleek de stekker niet goed; hij bleef niet in de achterkant zitten. Gebeld en die dag werd gelijk een nieuwe opgestuurd. Het was mijn eerste Mac, maar ik gebruik hem nu alweer een aantal weken naar volle tevredenheid. Ik wil nu al nooit meer iets anders!

Netjes op tijd en prima service

geweldige service

Geweldige service en denken met je mee voor wat voor jou de beste computer is.

Fijne services

Mijn Macbook pro werkt prima nog geen problemen mee gehad. Het is erg fijn dat Office 2019 erop staat. Verder was de levering snel, en het product zag veilig en goed ingepakt.

Zoals als beloofd

Prima snelle en goede levering. En het geleverde product was zoals verwacht.

Uitstekende service en denken graag mee.

Correcte en snelle levering van het bestelde product

Product overeenkomstig het geadverteerde en voldoet prima aan mijn wensen

Zeer goede en deskundige service

Alles in één dag geregeld Informatie oud MacBook binnen 4 uur overgezet op mijn nieuwe MacBook

Eerlijk advies en upgrade prima uitgevoerd.

Na een eerlijk advies mijn iMac voorzien van een snelle lsd-schijf. Snel en voor een redelijke prijs.

prima geregeld

In september 2019 een refurbished Imac 27 inch retina 5K gekocht. Prima apparaat. Ik begon later te merken dat het beeldscherm kuren vertoonde. Het leek op inbranden en dat was erg vervelend. In 2020 kwam corona, toen lag alles een beetje stil. In 2021 heb ik regelmatig contact per email gehad met Startgoed. Ik heb dit euvel toen gemeld. Zij zijn toen op zoek gegaan voor een nieuw scherm. Door wat communicatie stoornissen heeft dat zich wat langer voortgesleept. Helaas geen oplossing dus. In september 2021 was de garantie verlopen. In 2022 in maart is er weer contact geweest. Ondanks dat de garantie verlopen was heeft men mij toen geholpen en is er een nieuw scherm geplaatst. Prima service en vriendelijke medewerkers. Kortom een goed voorbeeld van zoal het hoort. Ik kom hier zeker terug.

Wat een waardeloze aftersale!

Niets kopen! Mijn nog geen 1 jaar oude Mac book pro loopt constant vast met een of twee programma’s open. Via terminal zie ik dat de Mac warmer dan 100 graden wordt. De batterijduur is niet langer dan 1 uur. Aangekomen bij startgoed computers na de vraag of dit normaal is krijg ik te horen dat ik een te lichte Mac heb gekocht om SketchUp en excel samen te gebruiken! De dame achter de toonbank heeft niet een keer naar de mogelijke oorzaak van mijn klacht gekeken en probeerde constant mijn klachten te wijten aan de te kleine rekenkracht van mijn MacBook 16” I9 met 16 gig geheugen. Nee, maar ik zie ook dat je dropbox en onedrive tegelijkertijd open hebt staan. Ja, het laden duurt zo lang omdat je het van de Cloud haalt. (Zonder WiFi!?!) ja, een uur draaien op je batterij is lang voor een I9 processor. Die verbruikt heel veel stroom. Tja, je SketchUp vraagt een enorme rekenkracht. Nee, dat laat ie niet zien in processorgebruik, want dit is je grafische kaart….en zo ging het maar door. Nooit, nee nooit koop ik hier meer iets! Niet eens een muismat.

Goede service, snelle levering

Bij vragen een snelle vriendelijke oplossing

Fijne hulp gehad bij keuze

Er wordt proactief meegedacht bij mijn keuze bepaling. Snelle levering (zelf opgehaald de dag na bestelling).

Heel professioneel, vriendelijk en alles volgens schema

Alles wat gezegd is was op tijd voldaan

Superservice

Alle data voor mij omgezet en goed advies mbt welke Mac het meest geschikt voor mij was. Aanrader!!

Prima uitgevoerd werk n.a.v. mijn vraag

Goede duidelijke voorlichting, vaste prijsafspraak en binnen 1 dag geholpen. Mijn iMac is nu voorzien van 'n nieuw SSD opslagmedium, en een aangevuld werkgeheugen. Geen tijdverlies meer met opstarten van de iMac, en internetpagina's.

behulpzaam en snel

De mails worden zelfs enkele minuten later beantwoord en er wordt effectief naar een oplossing gezocht. Ze komen hun beloften na:)

Brengen en halen op een dag, perfect.

Goede snelle service door vakkundig personeel

oude Apple na 12 jaar trouwe dienst de geest gegeven en niet meer te redden. Nieuwe refurbished machine aangeschaft bij Wendy. Kon direct weer aan de gang

Over Startgoed Computers

Startgoed Computers, De Apple specialist met originele onderdelen. Reparaties binnen 24 uur, Eigen servicedesk , Beheer op afstand. Zowel Particulier als Zakelijk. Zakelijk hebben wij ook Windows ondersteuning en leveren wij High-End desktop systemen.