Super tevreden!

Afspraak gemaakt voor het upgraden van mijn imac late 2013 van te voren goed advies gehad met de opmerking je zult morgen wel denken had ik dat maar 3 jaar eerder gedaan. Niets is minder waar in 1 dag gefikst super blij mee. Dus hartstikke bedankt startgoed computers! Tot nu toe werkt hij super en snel dat de computer weer is! Succes verder met jullie mooie zaak!

Snelle goede service

Kon mijn refurbished Macbook Pro direct ophalen

Great products with an amazing costumer service

I had been searching for a long time to find a perfect refurbished MacBook Pro. Finally and luckily, I came across with Startgoed Computers. The Macbook Pro itself, it is almost like a new one, working like a charm. Amazing. Most probably, could not have found any other like this. But what I like to mention here is that, the costumer services. They are simply brilliant. I made a mistake by not checking the OS version before I bought the product, even though it is clearly specified in their website. From that realization moment, just because it was super important for my business and I was running with clock, I had been persistently contacted with them not only in working hours but also super late night, plus weekend time just for being able to fix my problem. And they, especially Mr. Rik (!), had been incredibly patient, prompt, helpful and considerate about my problem (even though it was clearly my mistake). Thanks to his help, it is all solved now and I am good to go. I would like to emphasize that how rare is to find this kind of good service nowadays and I salute Mr. Rik and rest of Startgoed Computers crew.

goede service

Heldere bestelwijze, vlotte afwerking. Beeldscherm was per abuis op factuuradres bezorgd. Dit is zo snel mogelijk geregeld en persoonlijk bezorgd op het juiste adres. Dank!

Zeer deskundige en snelle reparatie

Zie boven

Uitstekende ervaring

Vriendelijke behandeling zowel aan telefoon als op locatie. Duidelijke afspraken, ook na betalen, kregen we goede adviezen ,toen we hiernaar vroegen. Vakwerk afgeleverd.

Prima team

Kennis van zaken, snel geregeld en goede prijs / prestatie

Leuke mensen, goede service, top producten

Prettig

Goed geholpen en afspraken worden goed afgehandeld. 1 afspraak staat nog maar wordt op een later tijdstip

Super service en kwaliteit helemaal top

Zeer vriendelijke en snelle service. Hebben veel verstand van zaken en bieden op voorhand al oplossingen die voor in de toekomst misschien kunnen gaan spelen. Zo maakt het je makkelijk om de juiste keuzes te maken. Kwaliteit is top.

Snelle afhandeling, deskundig advies, zeer vriendelijk,...

Eerste klas tweedehands

De refurbished Mac die ik bij Startgoed kocht was prima in orde en niet van nieuw te onderscheiden. Maar wie graag de verpakking van Apple zelf erbij wil, is daarvoor gauw duizend euro meer kwijt. Het online chat contact was handig en soepel.

Snelle hulp en persoonlijke benadering

Startgoed helpt je op een persoonlijke manier en staan open voor alle soorten vragen. Dat geeft vertrouwen voor mij als leek. De snelle hulp is zeer welkom zodat je zo min mogelijk tijd verliest.

Klantvriendelijke Mac specialisten

Macbook gekocht en een Qnap server , die door Startgoed compleet is geïnstalleerd. Van onze 2 macbooks, 1 Imac en een Lenovo windows laptop worden nu permanent en automatisch een backup gemaakt. Zeer tevreden!

Je voelt je zo thuis bij dit bedrijf!

uitstekende service terwijl je wacht, een bedrijf met de voeten stevig op de grond geeft je vertrouwen. Vakkennis en vlotte communicatie doen de rest.

Geweldige service en snel.

Even chatten, bellen voor een afspraak (wat niet nodig was), en vervolgens wordt er gedaan wat er is afgesproken. Top

Prima service en kwaliteit

Prettige samenwerking. duidelijke communicatie en geen fratsen.

Fijn geholpen en vriendelijk

👍🏻

bij startgoed snappen ze dat klanten mensen zijn met een probleem waar ze vanaf willen

tot twee keer toe met een kapotte Imac aan de deur gestaan en zonder het probleem weer de deur uit. Bijzonder hulpvaardig, en vakkundig. men weet waar ze het over hebben en verkopen je geen nonsens.

prima !!

altijd goed, vriendelijk, vakkundig.

Héél goede ervaring

De harde schijf van mijn iMac is vervangen, tijdens de werkzaamheden ontstond een barstje in het scherm maar hiervoor is een nieuw scherm geplaatst.

Goede voorlichting en uitleg. Prima reparatie: waar voor je geld!

Goede voorlichting en uitleg. Prima reparatie: waar voor je geld!

Goede en vriendelijke service, hebben mij goed uit de brand geholpen.

Heel, heel vlot en netjes en vriendelijk met verstand van zaken.

Komt u van ver? Utrecht gaf ik als antwoord. Oh......als u 1,5 uur de tijd heeft kunt u er op wachten, koffie?. Wow zo'n service heb ik nog nooit ergens meegemaakt. Macbookpro 17" (late2011) weer nieuw leven in geblazen nadat ik in een winkel in Utrecht te horen kreeg dat ik hem weg kon gooien (te oud/ geen onderdelen enz.). Wat een prima team, met kennis van zaken, complimenten. Ik geef ze 6 van de 5 sterren. Deze beoordeling schrijf ik trouwens op mijn "dode" Mac.

Goeie service, mac werkt weer als een zonnetje!

Fijn contact gehad, aardige lui. Goeie info en uitleg over het probleem en oplossing. Enige kleine minpuntje waardoor 't geen 5 sterren maar 4,5 zijn, is omdat ze niet zelf belden na mijn vakantie, maar dat ik erachteraan moest bellen ;-) Jammer dat ik mn macbook nu niet meer aan een extern scherm kan hangen, maar fijn dat ie weer werkt :-)

Over Startgoed Computers

Startgoed Computers, De Apple specialist met originele onderdelen. Reparaties binnen 24 uur, Eigen servicedesk , Beheer op afstand. Zowel Particulier als Zakelijk. Zakelijk hebben wij ook Windows ondersteuning en leveren wij High-End desktop systemen.