behulpzaam en snel

De mails worden zelfs enkele minuten later beantwoord en er wordt effectief naar een oplossing gezocht. Ze komen hun beloften na:)

Brengen en halen op een dag, perfect.

Goede snelle service door vakkundig personeel

oude Apple na 12 jaar trouwe dienst de geest gegeven en niet meer te redden. Nieuwe refurbished machine aangeschaft bij Wendy. Kon direct weer aan de gang

Snel, praktisch en professioneel

Goed bereikbaar en professioneel in de afhandeling.

Goed.

Netjes verpakt. Alles werkt, zag er keurig uit.

Goed geholpen en zeer tevreden

Werden zeer goed geholpen, ondanks dat het wat drukker was, konden we de bestelde IMac’s uitproberen

Flexibel en denken met je mee

Goed advies en flexibele opstelling bij de levering. Daarna nog toetsenbord omgeruild tegen numeriek ook geen probleem. Zeker een aanrader.

Zeer goed tevreden

Vriendelijk, kundig en faire prijs.

Prima levering

Snelle levering, product zag er als nieuw uit met alle bijbehorende accessoires

Goede Apple MacBook Pro tegen zeer scherpe prijs

Snelle levering en prima prijs voor een 2020 MacBook Pro .. aanrader

uitstekend

goede ervaring ,snelle levering van de iMac en geen problemen met deze computer A grade refurb.

Erg prettig en goed geholpen

Duidelijke uitleg en inmiddels de trotse bezitter van een geweldige machine.

Vlotte vervanging van harddisk door SSD

Wel wat prijzig. Veel zaken in de Randstad leveren dezelfde dienst een stuk goedkoper, maar daar moet je dan wel eerst heen met je iMac...

Zeer tevredenheid naar het product

Doos/verpakking aan de buitenkant zien er niet mooi uit maar de inhoud is gloed nieuw. Prijsverschil is de moeite waard om bij Startgoed computers te kopen! Snelle service en UPS was vriendelijke.

De volgende dag de MacBook Pro geleverd zoals op de site beschreven.

Op de site van Startgoed Computers ben ik door een vriend geattendeerd. Wij zijn al ruim 30 jaar Mac gebruikers. Met hem samen heb ik een keuze gemaakt uit de verschillende configuraties. Ik ben zeer tevreden met mijn MacBook Pro.

Geweldig en een zeer snelle levering

De levering van de producten waren zeer snel. Betalingen gingen vlot. Goede service

Prima bedrijf, doet wat het belooft!

Bij schade aan het toetsenbord van m’n MacBook gratis gerepareerd, ook buiten de garantie termijn, klasse! Ook qua informatie en hulp bij vragen, altijd antwoord, prima service!

Mooie producten voor een goeie prijs, top!

Na jaren windows PC gebruikt te hebben een paar weken geleden overgestapt op Imac. Nieuw behoorlijk aan de prijs. Hier een open box model gekocht met flinke korting. Vooraf geïnformeerd. Snel en goed geholpen. Verzending liep ook vlekkeloos en het product was inderdaad gewoon nieuw. Na een paar weken werken op de mooie snelle Imac ben ik helemaal om. Wat een mooi product. Alles werkt naadloos samen en voelt snel allemaal vertrouwd. Had ik al veel eerder moeten doen. Twijfel je nog? Bestel hier gewoon je Apple product refurbished of open box en bespaar veel geld en geniet toch van goeie service en 2 jaar garantie. Nee, heb geen aandelen maar ben gewoon een kritische consument.

Mooi bedrijf

Vriendelijk personeel, goed advies goede service en kwaliteit.

OK

OK

deskundig en behulpzaam

Samen gekeken naar een Macbook dat voor mij geschikt zou zijn. Uiterst tevereden met de adviezen en de aankoop!

Prima service, scherpe prijsstelling en snelle levering

Ik was op zoek naar een nieuwe iMac 27 inch, via de website eerste contact, daarna gebeld, uitstekende informatie gekregen met goede tips. Besluit snel genomen en inmiddels uiterst tevreden met een perfect werkende New-furbished iMac met supersnelle schijf. Complimenten van een zeer tevreden klant, Ate Blaauw

wederom snelle en goede bediening en service

Professioneel advies. To the point en gemaakte afspraken worden correct en tijdig nagekomen.

refurbished iMac 2019 hier kopen

Goeie machine ; ziet er goed uit en draait als een speer in vergelijking met mijn iMac 2013

Zorgvuldig en professioneel

Mijn computer was een ware uitdaging maar ze hebben er alles aan gedaan om deze succesvol te repareren.

Over Startgoed Computers

Startgoed Computers, De Apple specialist met originele onderdelen. Reparaties binnen 24 uur, Eigen servicedesk , Beheer op afstand. Zowel Particulier als Zakelijk. Zakelijk hebben wij ook Windows ondersteuning en leveren wij High-End desktop systemen.