Prettig

Uiterst vriendelijk en informatief

Prima bedrijf, prima service

Nette prijzen voor de producten die ze bieden, veel kennis van zaken, geen gladde verkooppraatjes

Ik had een mooie Macbook Pro gezien op Startgoed. En met wat overleg met Wendy (topper) wat foto's gekregen en informatie. Daarna besloten om de Macbook Pro te kopen. Ik heb geen moment spijt gehad.

Gedegen kennis en professionele afhandeling

Ik heb recent (tegen m'n eigen originele wensen in) een refurbished iMac gekocht voor zakelijke doeleinden. Voor mij was het essentieel een machine te hebben die zware Adobe applicaties goed kon draaien, dus toen ik telefonisch informeerde naar een specifiek type kwam de verkoper met het huidige, aangeschafte model als beter alternatief. Inmiddels heb ik de iMac zo'n 4 a 5 weken intensief in gebruik en ik ben erg tevreden met de service en het product zelf. Desondanks m'n eigen reserveringen tegenover refurbished aanschaffen was dit een hele positieve en aangename ervaring! iMac is per post geleverd, goed ingepakt en van alles voorzien. Goede partij, mijn aanbeveling hebben ze!

Lof en goede service

Communicatie vanaf eerste dag goed, levering had vertraging door toedoen van anderen, maar werd ik. op de hoogte gehouden.

Goede service, ze zeggen wat ze doen en doen wat ze zeggen

Goed,

Professioneel en gepassioneerd

Ik heb de prijzen van verschillende websites vergeleken, deze is de meest kosteneffectieve, dus ik heb niet geaarzeld om hier een bestelling te plaatsen. Er was een leuke aflevering. Het toetsenbord dat ik ontving had een kapotte knop. Toen ik het aan de klantenservice meldde, reageerden ze heel snel en toen ik het oude toetsenbord niet terugstuurde, gaven ze het snel terug. Ik een nieuw toetsenbord opgestuurd. Ze geven veel om de klantervaring en zijn zeer efficiënt, waardoor mensen zich op hun gemak voelen. Als ik nog een computer nodig heb, kom ik terug.

Uitstekend geholpen

Goede service, klantvriendelijkheid top, deskundig en een open houding waardoor je nooit voor verrassingen komt te staan en goed geholpen wordt.

TOP, zoals altijd

Ze hebben verstand van zaken en zorgen razendsnel voor een oplossing!

Uitstekende en betrouwbare service.

Zeer servicegericht, en een fijne bereidwilligheid om je goed te helpen, uitstekende voorlichting en kennis. (Ik miste alleen helaas de originele doos bij de aanschaf van een iMac 27Inch).

super luke

super leuke uitstikend

Apple specialisten met goede service. Altijd goed en snel geholpen.

Vakkundige en snelle service, eerlijke prijzen

's morgens heb ik mijn imac gebracht om de fusion disk te vervangen door een ssd en tevens alle gegevens over te zetten. Om 16u was de machine klaar en kon ik hem ophalen, top!

Eerlijk advies en de juiste oplossing

iMac met oude fusion laten vervangen voor een snelle ssd. In mijn beleving was de dure 8tb de oplossing maar het advies met mijn werkzaamheden zou beter tot z’n recht komen met een snelle nvme. Volgende dag klaar en heel blij mee. Nu alles nog even zelf inrichten.

Snel en deskundig geholpen

Ik had cola over mijn laptop laten vallen .Niets werkte meer behalve de harde schijf die og gered kon worden . Ik heb meteen een andere laptop gekocht en alle dat waren bineen anderhalf uur overgedragen

Kundig en servicegericht

Al enkele jaren kom ik met mijn Macs voor eventuele reparaties of updates. Startgoed heeft kennis in huis, is oprecht en servicegericht. Ook voor aankoop van refurbished apparatuur heb ik goede ervaringen en deze wordt met garantie geleverd.

Goede en snelle service

Eerst via telefoon snel contact het goed verder geholpen.

Prima, goed en snel

Imac 27" voldoet aan alle verwachtingen.

Vriendelijk en snel geholpen.

Prima hulp bij het kiezen en snel geregeld daarna.

SUPER!

Mijn MacBook werd geleverd zoals beloofd: snel en in nieuw staat. Toen ik belde voor een bijkomende vraag werd ik heel vriendelijk te woord gestaan. Ik kan tot op heden geen slecht woord bedenken over Startgoed Computers.

Topservice

Topservice. Vanaf het eerste moment goed contact en makkelijk in de communicatie. Mijn MacBook snel ontvangen na bestelling. Het product staat geregistreerd rol A-grade maar de laptop ziet er gewoons spik splinter nieuw uit. Geen krasje te zien. Als deze laptop als nieuw verkocht zou worden zou ik het nieteens merken. Ik raad iedereen aan om een gereviseerde MacBook te kopen via Startgoed Computers. Goedkoper dan een nieuwe laptop maar wel een laptop als nieuw ontvangen. Wat wil je nog meer?

Top bedrijf snelle service

Mijn MacBook Pro was goed verpakt en had geen krasje alleen de lader had wat krassen. Verder supper tevreden over de snelle levering en advies voordat ik bestelde

perfect

hele goede ervaring. Deskundig geholpen en snelle levering!

Super fijne service

Veel hulp gehad bij het traject van kopen en de bezorging!

Fijne mensen die weten waarmee ze bezig zijn en denken mee

Ik heb goede ervaring met deze zaak en zakelijke klanten krijgen ook 2 jaar garantie en vandaag besteld morgen in huis. Ze zetten alles gratis op van de oude op de nieuwe computer.

Over Startgoed Computers

Startgoed Computers, De Apple specialist met originele onderdelen. Reparaties binnen 24 uur, Eigen servicedesk , Beheer op afstand. Zowel Particulier als Zakelijk. Zakelijk hebben wij ook Windows ondersteuning en leveren wij High-End desktop systemen.