Goede service en supermooie kaarten

Wij zijn superblij met de originele trouwkaart van Aagje ontwerp! Hele mooie kwaliteit kaart. Vriendelijk personeel. Staat altijd voor je klaar en beantwoord te allen tijden je vragen. Zeker een aanrader!

Pluspunten

Snelle communicatie, vriendelijk, meedenkend, flexibel, snelle levering - wij zijn zeer tevreden en maken graag in de toekomst nog eens gebruik van Aagje Ontwerp

Eerder een overzicht geven van hoe het proces eruit ziet, hoe lang alles ongeveer duurt en wat de kosten en opties zijn

Pluspunten

Snelle service, redelijke prijzen, goed meedenken! En al met al een mooi eindproduct.

Pluspunten

Prachtig ontwerp, helemaal naar onze wensen. Snelle communicatie.

Pluspunten

Snelle reacties, goede service Prachtige producten Origineel

Pluspunten

Denkt goed mee met de klant. Zeer klant vriendelijk.

Pluspunten

goed contact met Krista, snel ontwerp aangeleverd en snelle reactie over wijzigingen e.d.

Pluspunten

Prima communicatie met elkaar, snelle manier van wetken, uiteindelijk top resultaat

Pluspunten

Klantvriendelijk, behulpzaam, denken mee, persoonlijke benadering, mooie kwaliteit producten, snelle afhandeling

Pluspunten

Top service, trouwkaarten werden op korte termijn snel gemaakt en geleverd.

Pluspunten

Snelle service.

Beter meedenken met de klant. Geen irritaties laten blijken.

Pluspunten

Alles was top. Mooi ontwerp, snelle antwoorden op de mail en perfecte levering en precies zoals we wilden. Volgende keer ga ik weer naar Aagje ontwerp...

Geen.

Pluspunten

Super snelle service, super communicatie en prachtige ontwerpen. Alleen maar lof!

Pluspunten

Super goede service, klantvriendelijk en een snelle levering. En een superleuk ontwerp van de kaart. Top!!!!!!!

Pluspunten

Perfecte vertaling wens Juiste combi zakelijk/persoonlijk

Niets ging niet zoals ik wenste- ben positief verrast

Pluspunten

Snel, accuraat, toegankelijk, inlevend

Pluspunten

Goede service, bij telefonisch en mailcontact snel en goed geholpen. Het kaartje is snel geleverd en zag er top uit!

Pluspunten

Super! we hebben nu voor de 2e keer ons geboortekaartje bij jullie besteld! De service is super snel met leveren! Ook als er vragen zijn word er gelijk gereageerd en zelfs ideeën gegeven. super tevreden!

Pluspunten

Mooie kaartjes met een origineel ontwerp

Pluspunten

Klantvriendelijk, meedenkend

Site lag er regelmatig uit

Pluspunten

Voor de 3e keer geboortekaartjes bij Krista besteld. De eerste keer was ruim 8 jaar geleden. Wederom zeer tevreden. Krista weet goed je wensen om te zetten in een ontwerp, het is heel fijn communiceren met haar en het resultaat is super mooi. Dank je wel weer! :-)

Pluspunten

- Snel - Goede communicatie: of dit nu via telefoon, mail of persoonlijk gaat - Luistert zeer goed naar wensen van klant - Creatief bij ontwerpen - Levert zeer verschillende ontwerpen en stijlen - Veel verschillende maten kaarten en enveloppen beschikbaar

- Geen, ga zo door!

Pluspunten

De service!

Keep up the GOOD WORK!!