Pluspunten

Super mooi ontwerp!! Zij heeft mij een hoop drukte uit handen genomen. Zodat wij lekker van ons kind konden genieten. Snelle reactie, snelle service!! En betrokkenheid. Bedankt!!!! Mvg Susan

Pluspunten

Krista werkt snel en accuraat en luistert naar de wensen van de klant. Ik ben erg tevreden met de huisstijl die ze voor mijn bedrijf heeft ontwikkeld.

Pluspunten

Goede kwaliteit, snel, fijne afstemming over wensen en mooi eindresultaat

Pluspunten

Word goed geluisterd, veel dingen mogelijkheden, goed contact

Meer bekent making via internet over het bestaan van het bedrijf

Pluspunten

Perfect! Geweldige communicatie, meedenkend en als eindresultaat een kaart die heel veel complimenten heeft gekregen! Thanks!

Niets!

Pluspunten

Snelle reactie Kan wensen van de klant goed uitwerken Snelle levering Goede kwaliteit

Scherpere prijzen

Pluspunten

Amazing ability to understand what we needed when we were not even that clear ourselves. We received designs that were so on point and captured what we wanted to communicate it is a real talent.

None! I wish I had more work to give as I have been impressed with every project I have thrown to her.

Pluspunten

Zeer snelle service! Alles ging erg vlot - ik maakte mijn wensen over per mail en ontving snel een voorontwerp waar ik, op enkele kleine details na, al helemaal happy mee was én die ze de dag zelf nog perfectioneerde. Op een kleine werkweek heb ik mijn vraag gesteld, mijn wensen overgemaakt, een draft gekregen, de definitieve versie ontvangen én zijn de kaartjes via de post toegestuurd. SUPER!

Boekhouding :) Ik stuur nog wel zo meteen een apart mailtje dat je me nog moet factureren! (was het zelf ook vergeten)

Pluspunten

Snelle service en goed meedenken met de klant. Wensen werden allemaal uitgewerkt.