goede service

Een kleine onvolkomenheid werd onmiddellijk doeltreffend opgelost. Zeer tevreden over reactiesnelheid en aard van de oplossing

Vlot besteld en vlot geleverd

Zie boven ! Ik maak geen keuze een ieder heeft een ander belevings ervaring !!

Helaas

Kleur deken komt niet overeen met afbeelding op website. Antraciet bleek bij levering een zeer licht grijze cement achtige kleur te zijn. Reactie webshop was wel snel. Maar geen oplossing. Ik mag op eigen kosten retourneren. Jammer. Service kan beter.

Jammer dat deze cliënt zo reageert, de goederen mogen altijd geretourneerd worden en de verzendkosten worden bij een terechte klacht altijd vergoed. Helaas had deze klant nog voordat wij het deken konden beoordelen al deze reactie geplaatst. Ons is geen kans geboden. De klant had kunnen weten dat retourneren in eerste instantie voor eigen rekening is. Waarschijnlijk heeft de klant de algemene voorwaarden en retourneren niet goed gelezen. De kleur van het deken was en is antraciet, zoals de foto in de webshop. Ook staat vermeld dat kleuren iets kunnen afwijken vanwege instelling beeldscherm. Om verdere discussie te voorkomen hebben wij zonder het deken te zien een retoursticker gezonden.

Heerlijke deken

Wat fijn om een ademende en lekker warme deken te hebben. Niet meer zo klam liggen zweten onder een te warm dekbed. We hebben lang niet zo lekker geslapen. En 600 gr. Is warm genoeg in een goed geïsoleerd huis. Verder snelle en nette levering, dekenhoes doet wat het zegt.

Snelle levering en topproduct

Na enig zoekwerk de AaBe deken bij de dekenshop gevonden. Grote en volledige collocatie, goede prijs. Ik heb de warmste gekozen en heb daar geen spijt van

Uitstekende voorlichting en service!

De switch van dons naar wol was onbekend terrein. Dekenshop.nl gaf uitstekende voorlichting zodat wij de juiste beslissing konden maken. Kwalitatief prachtige producten en meer dan het geld waard. Eindelijk een goede nachtrust.

Topkwaliteit

Snelle persoonlijke service en een heerlijke dreamtime deken van topkwaliteit wil nooit iets anders meer‼️

Supersnel geleverde TOP waliteiteit AaBee deken

Gevalletje gisteren besteld en vandaag geleverd voor een goede prijs.

Heerlijke deken

Heerlijke deken van merino wol. Sinds ik de deken heb, weer heerlijk geslapen, veel fijner dan al die dekbedden.

prima webshop

correct en netjes de opdracht verwerkt. geen enkel aanmerking.

Super geregeld

UITSTEKEND!

Fantastische kwaliteit

Netjes op de hoogte gehouden qua bestellen en qua afleveren... helemaal top.. Wij zijn dus zeeeeer tevreden...

No Nonsense en goede producten

Snelle service en levering

Snelle levering goede klantenservice

Deken besteld die de volgende dag al werd bezorgd.

Goede kwaliteit dekens en een uitstekende service.

Goede kwaliteit, snelle service en een goede afhandeling!

Pluspunten

Snelle levering, geen verzendkosten, goede kwaliteit producten.

Het is lastig om via de website een gevoel te krijgen over dikte van de dekens vanuit het gewicht per m2.

Pluspunten

erg goede voorlichting aan de telefoon, prettig in omgang, snelle afwerking

liefst ging ik naar de winkel, maar ben erg blij dat de dekenshop er is. Gewoon uitstekend!

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Snelle levering, mooie kwaliteit product!

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Betrouwbare shop, snelle levering en uitstekend product!

Geen

goede service, goed behandeld

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Duidelijkheid, snelheid