Mooie koelvriescombinatie gekocht. Prima service l

Vriendelijk personeel

Bezorger is wel slordig

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Waar voor je geld, goede service en garantie

Vriendelijk personeel met duidelijke uitleg en eerlijke prijzen. Bezorger was vriendelijk en behulpzaam. Verpakkingsmateriaal netjes mee terug genomen Net als oude koelkast. Top.

vriendelijk personeel

Bezoek aan winkel en bestelling verliep vlot en duidelijk. Bezorging was precies zoals afgesproken. Er werd vooraf gebeld en de berzorger was vriendelijk en service gericht.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Vriendelijk geholpen, goed advies en perfecte service

Wij zijn komen kijken voor een wasautomaat. Ze hebben meer dan voldoende keus. We hebben een LG wasautomaat uitgezocht en deze werd diezelfde dag nog bezorgd. Oude wasautomaat werd afgevoerd en alles werd keurig aangesloten en uitgelegd.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

een zaak die je aanbeveeld bij veel andere mensen.

+Zeer klantvriendelijk en alle tijd voor de klant NA AANKOOP DE VOLGENDE DAG AL GELEVERD. DE DIEPVRIES GOED OP ZIJN PLAATS GEZET. HET WAS VOOR ONS DE EERSTE KEER, MAAR ZEKER NIET DE LAATSTE. VRIENDELIJKE GROET-UIT SCHIJNDEL.

Snelle levering duidelijke afspraken

Goede service korte levering , en op uur en tijd geleverd

Vaatwasser

Snel gebracht

• Zou u ons aanbevelen? Ja

De ervaring met de mensen was perfect alleen het product wat geleverd is werkt nog niet naar behoren wat de mensen wel goed oplossen en staan meteen voor je klaar

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Erg behulpzaam. Heb hier een tafelmodel koelkast gekocht.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede service, vakkundig advies.

Erg klantvriendelijk.

Prettige communicatie. Een bezorger die nog plezier beleefde aan zijn werk. Nu nog hopen dat de apparaten alle drie goed werken, duurt nog even voordat ze ingebouwd gaan worden.

Goed en snel geholpen

Netjes goed en duidelijk geholpen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

goede service tijdens telefoon gesprek

er was een klein foutje met bezorgen maar top opgelost

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Aardige mensen en een goede snelle service.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Na telefonisch contact i.v.m hoeveel schade ik kan verwachten bij een B keuze apparaat. Er is mij toen gezegd dat de schade minimaal zou zijn een krasje of een deukje. Dat bleek niet zo te zijn. in de koelkast zitten behoorlijke deuken, 2 grote en meerdere kleine. dat is jammer. omdat de koelkast in een kast staat is het voor ons niet zo erg. De koelkast werkt wel goed

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede service en goede kwaliteit

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Vriendelijk personeel en oprechte service

Er zijn uiteraard vele witgoedhandelaren die beschadigde apparaten voor een lagere prijs verkopen. Voor mij steekt Witgoed Service CC daar met kop en schouders bovenuit. Ze hebben een duidelijke website met actuele voorraad, een nette overzichtelijke showroom maar bovenal prettig personeel. Ik belde voor informatie. Ik werd geholpen door een mevrouw die aangaf me niet met zekerheid te kunnen zeggen of de vaatwasser bij mij zou passen, ze heeft alle maten voor me nagemeten en even later een collega terug laten bellen. Even later teruggebeld en de vaatwasser gaan bezichtigen. Ook in de winkel kreeg ik duidelijke en oprechte uitleg. Het bestekrekje van de vaatwasser bleek kapot en die werd direct vervangen. Ik heb nu dus een nieuwe vaatwasser (productiedatum staat op de vaatwasser) voor een tweedehandsprijs. Ik ben zeer tevreden en zal een volgende keer, hopelijk duurt het weer even, zeker weer naar Witgoed Service CC gaan.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Voor een nieuwe vaatwasser met kleine schade hier gewinkeld. Maar omdat ik twijfel hoe schade is om meer info en foto's gevraagd. Deze had ik de volgende morgen. Schade bleek erg mee te vallen, dus besteld. Binnen 3 werkdagen bezorgd. Vaatwasser staat nu fijn te snorren, en hoeven we niet meer met de hand af te wassen.

Super witgoedwinkel

Vriendelijk personeel, snelle levertijd, betrouwbaar en goede tijdsindicatie na bellen van de chff over aankomsttijd

Perfecte Service

Uitstekende service. Komen hun afspraken na. Altijd scherp geprijst

Ze zijn duidelijk naar de klant en hun proces is snel

Ze zijn duidelijk naar de klant en hun proces is snel

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snelle levering, goede service, vlotte installatie

Ik werd vrij snel gebeld om een afspraak te maken om de wasmachine te leveren en de wasmachine werd ook weer snel geleverd. Ik heb een wasmachine met wat transportschade gekocht en hij doet het prima. Enig nadeel is dat het niet duidelijk was dat alles (wasmachine, handleidingen) in het Duits zou zijn! Ik kan ermee uit de voeten maar misschien een beetje duidelijker op de site zodat het niet een verassing is.

Slecht

De wasmachine die ik kocht deugde niet. De verkoper nam geen verantwoordelijkheid waardoor ik van het kastje naar de muur gestuurd werd. Na drie maal een monteur vanuit de fabriek over de vloer te hebben gehad en twee maanden verder, kreeg ik eindelijk een nieuwe machine. Hiervan is het wasmiddelbakje niet in orde (klemt bij dichtdoen) maar ik laat het er nu maar bij zitten, ben moe van dit gedoe. Er zijn geen excuses geweest en ik had het gevoel dat ik niet serieus genomen werd. Heb verschillende kledingstukken weg kunnen gooien omdat deze niet meer te dragen waren na het wassen in de eerste wasmachine. Andere kledingstukken zien er versleten uit en de stof die erop zit door de eerste machine kan er zelfs na meerdere wasbeurten in de nieuwe machine niet uitgewassen geworden. Veel frustratie en energie heeft mij dit gekost afgelopen maanden. Ik sluit het nu af en zal dit bedrijf zeker niemand aanraden.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Geachte Ester, Vervelend dat het u zo heeft ervaren. De fabriek en wij hebben er alles aan gedaan om voor u een oplossing te vinden ze zijn zelfs tot 2 keer toe bij u geweest en de monteurs konden niks aan het apparaat zien. Daarna hebben we met inspraak van de fabriek het apparaat mogen omruilen. terwijl u het apparaat al 7 maanden gebruik had. Vind het erg vervelend en jammer dat u het zo ervaren heeft. Team Witgoed Service C.C

Bagger

Slecht zou 1 met een deukje krijgen En niet 1ntje die gebruikt is . Ja proefdraaien doen we altijd Maar ook met wasmiddel? Maar goed ik heb mijn lesje wel geleerd ......

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Over Witgoed Service C.C