Goede persoonlijke service! Goede kwaliteit

Goed, terzake kundig advies

Super Klantgericht

Na wat problemen met de koelvriescombinatie, even wat telefonisch contact gehad om wat verder te testen. Uiteindelijk bleek er iets niet goed te zijn, apparaat gelijk omgewisseld zonder ook maar moeilijk te doen. Echt een super service, perfect gedaan. Edward

GOED EN NETJES GEHOLPEN, LEUKE PRIJZEN

Heb ondanks telefoontje nog geen factuur, zou per mail komen.

zeer vriendelijk en behulpzaam .

Prijs kwaliteit service TOP

vriendelijke medewerkers en telefoniste (Best) Wasmachine netjes boven gebracht en geïnstalleerd. Erg blij met deze Duitse LG was/droogmachine!

Goede, vertrauwbaar bedrijf.

Goede, vertrauwbaar bedrijf, met een mooie prijs.

geweldig

een mail sturen andere dag in huis perfect

Mooie combi van een vriezer en een magnetron gehaald. Snel geholpen in de showroom.

Uitstekend contact en goede levering

Wij hadden een koelkast besteld die een lange levering had. Wij zijn pro actief gebeld en zouden de bestelling annuleren. Ze kwamen toen met een meer dan passend alternatief met duidelijke beschrijving. Levering was tip top en dus een tevreden klant!

Snelle service !

We hebben een nieuwe vaatwasser gekocht met schade. Bestelling werd vlot opgepakt en ik werd al snel gebeld om de afleverdatum door te geven. Omdat ik die dag niet thuis was, werd een ander transportbedrijf ingezet om de vaatwasser z.s.m. te leveren, top geregeld! De oude vaatwasser werd netjes mee retour genomen, altijd fijn. De vaatwasser werkt prima. Al lijkt het er wel op dat deze eerder is ingebouwd en niet nieuw is (met schade..) zoals aangegeven op de website..

De staat van de machine was niet helder.

Ik was in de veronderstelling dat ik een nieuwe machine kocht met lichte schade (showroommodel). Dir werd bij navraag bevestigd. Het blijkt echter een gebruikte machine.

geen aanrader

Kort door de bocht: een outlet wasmachine online gekocht die onberispelijk/nieuw zou zijn (alleen geen originele verpakking en wat stickerresidu, dat men ook nog zou verwijderen). Geleverd werd echter helaas een exemplaar met veel schade aan alle zijdes en gebruikssporen op de aanvoerslangwartel. Dit bleek een foutje, maar de geboden alternatieve wasmachines voldeden niet aan onze eisen. En korting o.i.d. zat er niet in omdat wel "gewoon het correcte wasmachine model" was geleverd (ik geloofde m'n oren niet). Vervolgens wilde witgoedservicecc wel de wasmachine terugnemen, maar de kosten voor heen- en retourzending zouden voor ons zijn. Nu mag dat wettelijk helemaal niet, bij online verkoop is de heenzending altijd voor de verkoper en aangezien ze niet het beloofde leverden waren in onze situatie ook de retourkosten voor witgoedservicecc (het maakt niet uit dat zij wat anders in hun algemene voorwaarden hebben opgenomen). Men ging uiteindelijk echter pas overstag na inmenging van onze rechtshulpverzekering. Voor de rest niet echt onvriendelijk te woord gestaan dus dat was ok (ik heb wel alles via e-mail afgehandeld ivm bewijsvoering), al was het vaak wel summier. Was er niet een afwijkende wasmachine bij ons geleverd dan denk ik dat alles ok verlopen zou zijn geweest, maar als er een probleem is weet dan wel wat je rechten zijn! Ik zal er zelf in ieder geval niet meer iets aanschaffen.

Zie onder.

Wasmachine netjes en volgens de afgesproken tijd afgeleverd. Wel een aanrader is om de transportbeveiliging erbij te leveren.

Snel en vriendelijk

Snelle service, op woensdag wasmachine uitgezocht, op zaterdag al geleverd en oude meegenomen, vriendelijke mensen, ook bij aflevering uitstekende service. 1 jaar garantie op 2e hands wasmachine is keurig netjes.

Vriendelijk geholpen, andere opties laten zien bij twijfel.

Snelle en goede service!!

Snelle en goede service!!!

Snel en vakkundig geleverd

Helemaal goed, goede service

Uitstekend!

Helemaal top, uitstekende service.

Duidelijke communicatie op website en omtrent levering

Prima bedrijf, doen wat ze beloven, ook qua logistiek en de informatie over levertijdstip is OK

goed geholpen

dit is de eerste keer dat ik via jullie iets besteld heb maar zal ik zeker nog een keer doen als het nodig is dus gewoon goed

Duidelijke info en goede service. Komen hun afspraken netjes na. En een mooi prijsje!

Alles was prima vanaf het bestelling tot levering.

Slecht wasmachine was reeds gebruikt

Wasmachine was al duidelijk gebruikt. Ik heb outlet maar nieuw gevraagd. Zou dus niet gebruikt moeten zijn. Kan zeep resten in het bakje zien. Zou nooit gebruikt zijn alleen transportschade zijn. Ook de waterleiding zat water in en in de machine zelf ook! Borg om trommel vast te houden was ook al verwijderd. Maar wel als nieuw verkopen! Dat Klopt dus niet!! Wees dan zo eerlijk en zeg dat deze reeds gebruikt was. Is volgens mij een heel andere prijs. Ben alles behalve blij en zal jullie zeker niet aanbevelen.

Goede service, snel antwoord, goed meedenken.