Prima service! Komen afspraak na

Super goede service

Ruime keus, super vriendelijke mensen, denken in oplossingen (de koelkast die wij hadden besteld bleek er niet meer te zijn, maar we kregen een soortgelijke voor hetzelfde bedrag). Levering was prima!

Heel tevreden

Kwamen de koelkast netjes brengen

Geweldig goed bedrijf

Fijn en professioneel personeel, goede behandeling een 10 met een griffel

Na ontdekking van een fout in nieuwe combimagnotron binnen 1 dag een nieuwe geleverd. Snel en goed.

Prima kwaliteit/prijs verhouding en snelle levering.

Uitstekende en vakkundige installatie van het nieuw geleverde apparaat. Een aanrader!

Snel. Goede prijs. Veel keuze

Binnen een dag geleverd tegen een zeer scherpe prijs!

In 1 woord SUPER

Snel antwoordt snelle levering leuke vrolijke chauffeur gewoon suoer aanrader

Duidelijke mails goede prijs

Supersnelle levering

Goede afspraken, snelle reactie en profijt zoals het hoort TOP

Goede sevice

Wasmachine gekocht die was vrij snel stuk contact opgenomen met ze de zelfde dag nog wasmachine omgeruild

Very effcient responses (email and phone) and very friendly customer service!

Really recommended!!

Vlotte afhandeling van de order, prettige bezorging en een uitstekend apparaat.

De keuze voor Witgoed Service C.C. was een zeer goede ervaring. Niet alleen was de afhandeling zeer goed, ook het geleverde apparaat voldeed volledig aan de verwachting. Daarbij was de aflevering zeer prettig, volledig binnen de gestelde tijdgrenzen en vakkundig afgehandeld.

Nadat ik mijn bestelling had geplaatst, werd er snel contact met mij opgenomen. Er was een schade op de product die ik besteld hadden, dis boden ze mij een andere (betere) aan, zonder dat ik hoefde bij te betalen. Foutjes kunnen gebeuren en ik vond dat ze het snel en goed deden verhelpen. Levering was snel en goed

goede afspraken en informatie

na bezoek goede informatie en advies betreffende aankoop . Snelle levering.

Vriendelijke mensen en een goede deal.

Prettig zaken gedaan met mensen die meedenken.

Nette service!!

Over hrt algemeen zijn wij super blij met onze inbouwvaatwasser die wij bij witgoed service cc hebben aangeschaft. Helaas kwamen wij erachter dat we een onderdeel misten voor het afstellen. Na een telefoontje werd dit super netjes opgelost!!!!!!!

Goed geholpen. gezellig en vriendelijk personeel

Gezellig sfeertje Alles goed afgeleverd

Perfecte service

Goede service. Klantvriendekijk Goede prijs/kwaliteit

snelle correcte afhandeling

dik in orde

Zeer goede en vriendelijke service

Zeer tevreden met de service en de vriendelijke medewerkers!

Superservice

Geen onzinpraat. De verkopers denken goed met je mee en proberen je niet ergens naartoe te praten.

Snelle levering van een b-keus wasmachine die er netjes uitzag.

Mail contact is minder, je stelt 4 vragen en vraagt om een foto. Je krijgt één antwoord en geen foto. Dus alsnog even bellen. En helaas geen gebruiksaanwijzing bijgeleverd, dus maar even naar internet.

Alles prima geleverd, bestelling goed. En zich prima gehouden aan levertijd en gemaakte afspraken

Zie boven