Apparaat in 1x aangesloten en werkend.

Kei goed

Gewoon goede service , goeie uitleg , snelle levering en vriendelijke chauffeur

Klant is koning

Witgoed Service is goed bereikbaar geeft snel antwoord en lost kleine onvolkomenheden snel op. Een bedrijf wat zijn afspraken gewoon nakomt waar vind je dat nog tegenwoordig.

Goed, vriendelijk en ech snel service.

Ik heb een outlet-wasmachine besteld. Betaalbare prijs. Snelle levering en ik kon de oude wasmachine toch terugbrengen. Een bedrijf dat het aanbevelen waard is.

zeer goed

Het personeel is eerlijk en goed

Goede service snelle reactie erg behulpzaam en vriendelijk en kundig. Zal zeer zeker hier mijn volgende aanloop doen

een super ervaring

bestelling en informatie over het product prima in orde aflevering op gestelde tijd en werd door de chauffeur op de hoogte gehouden van de juiste aflevertijd echt een super ervaring met Witgoed Service C.C

Goede prijs/kwaliteit en communicatie

Gekozen achteraf toch af te halen. Kreeg snel de verzendkosten terug.

heel goed

Vriendelijk personeel, goede kwaliteit ,goed service, het product snel bezorgd.

Goede prijs kwaliteit

Artikel op voorraad wat overal uitverkocht is. Fijn. Levering mag sneller maar zijn ze wel duidelijk in.

Goede service, en meedenken met tijden van brengen en halen

Vriendelijke mensen, dachten mee met planning ophalen en brengen. Poducten naar wens. 1 klein verbeterpunt. Ik had bij bestelling bij de opmerking geschreven dat er vsn 2 deurtjes 1 gemaakt moest worden, dit later ook nog gemaild. Dit was niet gecommuniceerd met de monteur, waardoor hij 2 ijzeren plaatjes niet bij had, om de deuren aan elkaar te bevestigen. Gelukkig had ik dut matereriaal zelf nog liggen. Dus het is goed gekomen. Verder een aanrader.

Na de bestelling meteen duidelijkheid, omtrent de bezorgdatum. dmv email, op de hoogte gebracht, vooraf nog even gebeld door de bezorger. Goede service, en vriendelijke en behulpzame bezorger. Zeker een aanrader.

geleverd volgens afspraak en product voldoet aan eisen

Keurige inbouwkoelkast besteld. Schade aan verpakking waardoor prijs aantrekkelijk. Geen beschadigingen en voldoet aan de verwachtingen.

Super, goede service

Goed, snelle reactie en levering! Via de site een leuke Inbouw koelkast gekocht, goede informatie, gebeld en ze namen de tijd om me te informeren ook bij de levering ging het heel soepel en me oude Inbouw koelkast werd ook mee genomen en de inpakkarton werd ook meegenomen dat was super fijn. Mvg Abba

Snelle en nette service, en dat in deze drukke tijd waar iedereen online koopt.

Helemaal top

Hij doet het prima

Prima service, heel tevreden!

Wij hebben een nieuwe koelkast gekocht. Zijn blij met de gratis thuisbrengservice en duidelijke uitleg van de chauffeur.

Bellen en gelijk antwoord krijgen. Bestellen volgende dag in huis. Vragen en gelijk antwoord. Uitstekende bedrijf, daar doen we meer zalen mee. Vriendelijke Groet, Frank Meijer Lienden

Zeer goede service Komen afspraak na Snel geregeld

Zeer tevreden vanaf het besellen tot aan aflevering t

Jammer genoeg kon ik niet naar de winkel om te kiezen maar via wathsapp en het doorsturen van foto's heb ik toch een keuze kunnen maken en de volgende dag stond de nieuwe koelkast in de keuken en tot nu toe ben ik er zeer tevredenvover.

Geweldige service vriendelijk personeel

De vaatwasser werd prima op tijd afgeleverd en werd vriendelijk geholpen ze gaven zelfs uitleg en advies over de vaatwasser echt top en de prijs was ook redelijk en goed voor een top merk

goede service

het apparaat werd keurig op tijd geleverd. tegen een zeer scherpe prijs

Nette service, snelle levering

Via website een vriezer gekocht. Via de app snelle info over het product met foto's. Levering snel en op tijd. Ben erg tevreden.

Slechte communicatieben weinig klantvriendelijk

Wij hebben niet geleverd gekregen wat wij hebben besteld (nieuw product gekocht, gebruikt product geleverd) en het contact hierover verliep uitermate slecht. We werden zelfs beschuldigd van het zelf gebruiken van het apparaat om vervolgens een klacht bij hem in te kunnen dienen. Tevens heeft de eigenaar tijdens een telefoongesprek de hoorn op tafel neergelegd en is weggelopen (ik hoorde de deurscharnieren piepen) om vervolgens tegen mij te zeggen dat ik even wegviel op de lijn. Uitermate respectloos gedrag! Na veel gepraat en citeren van het consumentenrecht, is de machine uiteindelijk opgehaald. Eerst wilde ze hiervoor nog kosten in rekening brengen ook! Na veel moeite hebben we ons volledige aankoopbedrag incl verzendkosten terug ontvangen. Voor mij is de uitkomst uiteindelijk bevredigend, naar de manier waarop we hier hebben moeten komen is echt schandalig!

Koel en perfect gelopen.

Online bestellen ging vlot, bezorgen binnen enkele dagen, alles was goed gelezen ook mijn tip voor parkeren van auto