Uitstekende service !
Woensdagmiddag is mijn oude koelkast kapot gegaan. Gelijk gekeken op hun website waar echt gewoon nieuwe producten staan met een schade plekje of deukje ivm transportschade. Hierdoor zijn ze.goedkoper. Een hele mooie koelvriescombinatie van Liebherr gevonden, meteen besteld en daarbij ideaal dat je het in 3 termijnen kunt betalen !
Volgende dag gebeld door Annika, hele lieve behulpzame jongedame aan de tlf, omdat ze het op vrijdag helaas niet konden leveren, maar wel op zaterdagochtend, was helemaal prima voor mij.
Ook werd er nog echt meegekeken en gevraagd of de deur omgezet moest worden, waarbij ze letterlijk naar de koelkast ging en idd, voor mij was het nodig om om te zetten.
Zo gezegd, zo geregeld ! Het ging echt vlotjes en makkelijk, ook het overmaken van het geld. Vrijdag nog in de whatsapp het tijdstip gekregen hoe vroeg ze er zouden zijn. Vanmorgen, zaterdag dus, telefoontje gehad dat ze er al over vijf minuutjes konden zijn als het uitkwam. Nog voor het tijdstip wat ze aangaven !
En de koelkast (goed ingepakt, zelfs helemaal met folie bedekt) werd naar binnen gereden tot de keuken, ingesteld qua temperaturen en de oude koelkast werd meegenomen door hun, die een vriend van mij al buiten had gezet de avond ervoor.. (zeer recent operatie gehad, dus ik mag niks tillen, bukken, duwen, trekken etc).
Echt hele vriendelijke leuke mensen die je meehelpen en ook snel goede service verlenen.
De koelvriescombinatie uitgepakt en alleen linksonder in het hoekje zit een deukje, voor de rest hagelnieuw !
Ben hier zo blij mee, ook dat het snel opgelost is en ze me goed hielpen, zowel aan de telefoon als bij de levering.
Ga zeker nog meer kopen bij hun als het nodig is.
Ga zo door, jullie zijn geweldig !! :))