Filters

8

Tevreden over het bestelproces en levering

Bestellen gaat eenvoudig. Op vragen krijg je snel antwoord. Levering volgens afspraak. Kortom. Een tevreden klant.

  • Aanbevelen? Ja
10

Doen wat ze beloven

Een koelkast besteld met beschadigingen. De beschadigingen zaten precies op de plek als op de foto. Keurig afgeleverd door hele aardige en behulpzame mannen. Prijs heel goed. Kortom het aanbevelen zeker waard.

  • Aanbevelen? Ja
9

Perfecte vaatwasser voor een aantrekkelijke prijs.

Alles was prima geregeld en Vaatwasser was precies zo als aangegeven. Gaan hier zeker vaker checken als we weer iets nodig hebben.

  • Aanbevelen? Ja
9

Goede service

Snelle en goede levering. Tevreden met de aankoop. We komen zeker weer een keer teug!

  • Aanbevelen? Ja
10

Super service en producten!

Ik heb via Witgoed Service C.C. een “tweedekans” koelvriescombinatie besteld. Er stonden verschillende opties op de website en ik heb geappt met de vraag wat het verschil was op de foto’s qua schade. Vrij snel daarna werd ik gebeld door een medewerker en adviseerde hij mij om optie 3 te kiezen omdat deze er het beste uitzag en mooier was dan de andere opties. Gisteren is de koelvriescombinatie geleverd en werkelijk waar is de schade bijna niet te zien, wat een top advies en een top prijs want het leven is al duur genoeg! Hartstikke bedankt voor jullie service en mocht je twijfelen, bestel hier vooral want ze adviseren je eerlijk en goed! Het kan ook snel geleverd worden!!

  • Aanbevelen? Ja
10

goed en snel

Een goed product Nette prijs snel geleverd Behulpzaam personeel

  • Aanbevelen? Ja
10

Super!!

Betrouwbare apparatuur, ondersteund door uitstekende service.

  • Aanbevelen? Ja
4

Veel te laat geleverd

Donderdag wasmachine besteld, telefonisch bevestigd dat deze vrijdag zou komen. Werd toch zaterdag… transport bedrijf SAHAR zou dit leveren. Zaterdag werd toch maandag, nee, toch dinsdag. Uiteindelijk dinsdag om 20u ‘s avonds de machine ontvangen. Resultaat een zolder vol was.. niet echt blij met de snelheid van leveren.. tip: geen zaken meer doen met SAHAR logostic. Geen echte goeie reclame voor jullie bedrijf. Te laat leveren en de mannen die kwamen spraken amper een woord Nederlands.

  • Aanbevelen? Nee
7

Zoals het hoort en het moet zijn TOP .

Meteen reactie , vriendelijk begeleiding , bezorger hulpvaardig en vriendelijk een al goede winkel zoals ze overal horen te zijn . Ben tevreden als klant .

  • Aanbevelen? Ja
10

Superb selection, great service

Purchased a Bosch Series 6 washing machine. Service : 5 stars. They are able to help you with all your questions in the shop. They will guide you based on your budget and help to find you the right product. They are reachable over phone also for any kind of questions. Product variety : 5 stars. They have stock on all brands at their shop for refrigerators and washing machines. Delivery : They will send you an sms a day before the delivery, much helpful. Old product takeaway: They will take away your old product without any hassle. Their online website is very good and they also have a refurbished shop and online store. Altogether, a good experience. Much recommended, if you don't want to save 30-40% on a new product with all the warranty included.

  • Aanbevelen? Ja
9

Goede service

We hebben voor onze verhuizing een koelkast besteld, deze werd op de aangegeven dag keurig geleverd door een keurige man die samen met mij de Amerikaanse koelkast heeft binnen gezet. Top dervice

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig bedrijf en bezorger

Ik woon verweg maar de verkoper deed gewoon met facetime en zo kon ik alles goed zien. En alle vragen werden netjes beantwoord. Een ander bedrijf beweerde met z'n 2e hands het goedkoopste bedrijf te zijn. Volgens hem dus nog goedkoper dan een nieuwe. Nou witgoedservice heb ik een prachtige nwe droger gekocht voor heel weinig omdat er een klein deukje en krasje op zat. Nou dat is amper te zien. In één woord geweldig bedrijf . En de bezorger....ook in 1 woord geweldig. Een mooi bescheiden bedrijf met prijzen voor ook de kleine portemonnee Dank jullie wel. Ik ben enorm blij

  • Aanbevelen? Ja
9

Snelle levering

Had de vaatwasser binnen 2 dagen in huis en iedereen weet dat je met een gezin dat ding wel nodig hebt! Dus dank!

  • Aanbevelen? Ja
10

Mooie wasmachine voor een mooi bedrag.

Een prima wasmachine voor een mooi bedrag. Netjes bezorgd en prima service.

  • Aanbevelen? Ja
10

Heel goed,snel en duidelijk antwoord op vraag

Nadat ik ren inbouwoven met kookplaat had besteld ( met krasjes ) wilde ik wel weten hoe dat krasje eruitzag. Per mail foto gevraagd en dezelfde dag foto ontvangen en de kras was minimaal. Morgen nog inbouwen en klaar

  • Aanbevelen? Ja
10

Super service

Snelle levering, netjes bezorgd en binnen gezet. Netjes gebeld door de bezorger dat ze binnen 20 minuten er zijn. Heel vriendelijk. Ik zou hier zeker weer iets bestellen!

  • Aanbevelen? Ja
4

Geen 2e keer meer

Snelle service van de bezorgers. Maar de service van Witgoed laat wensen te over. Een sticker op de voorkant die ik er niet af kreeg. Ook op de voorkant. Gebeld, foto's gestuurd dat het verwijderen niet lukte, gemaild. Reactie, om dit er goed af te krijgen moest ik maar een citroensaus bestellen. 28 euro. Veel al zelf geprobeerd, lukte niet. Weer gemaild. Reactie, dezelfde. Eigenlijk lag het denk ik aan mij, want dat moet lukken. We plakken altijd een sticker op die manier. Nu ben ik 52 en heb al een hoop stickers verwijderd in mijn leven, maar deze... en op die plek. Had al eerder dezelfde koelkast bij mijn moeder 2 jaar terug, van de bol.com. zonder sticker, NATUURLIJK! Want niemand verzint dit. Reactie, hetzelfde. Coulance? Niets, na de laatste mail, geen reactie. Want ik vond dat ze een andere moesten leveren, maar niks. Ik had al mensen geregeld om naar boven te tillen. Toch maar gedaan. Resultaat, koelkast met plek. Oplossing Witgoed? Geen. Heel dlecht dit, laatste keer geweest. Fouten gebeuren, het gaat om de oplossing. Helaas.

  • Aanbevelen? Nee
2

Slecht

Apparaat wordt zonder vooraankondiging aangeboden, niemand thuis uiteraard. Nieuwe afspraak mogelijkheid zou dezelfde dag per mail komen maar niet ontvangen, dut schept weinig vertrouwen in het bedrijf

  • Aanbevelen? Nee
8

snelle afhandeling goede communicatie

klopt wat op de beschrijving van het produkt staat dus communicaite klopt

  • Aanbevelen? Ja
10

Top!

Bedrijf doet wat het belooft. Bestellen ging snel. Werd daarna snel thuisbezorgd.

  • Aanbevelen? Ja
10

Top

Snelle levering, 20 min voordat hij arriveerde, belde de chauffeur even. Wasmachine werd op z’n plek (begane grond) gezet en de oude is meegenomen (stond klaar bij voordeur ) Helemaal top!

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede service

Bestelde koelkast zoals afgesproken geleverd en werkt perfect. Handleiding voor montage en gebruiksaanwijzing ontbrak maar was redelijk simpel op internet te vinden.

  • Aanbevelen? Ja
9

machine helaas niet op voorraad we snel geld terug!

klantgericht stapje meer willen doen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekende service !

Woensdagmiddag is mijn oude koelkast kapot gegaan. Gelijk gekeken op hun website waar echt gewoon nieuwe producten staan met een schade plekje of deukje ivm transportschade. Hierdoor zijn ze.goedkoper. Een hele mooie koelvriescombinatie van Liebherr gevonden, meteen besteld en daarbij ideaal dat je het in 3 termijnen kunt betalen ! Volgende dag gebeld door Annika, hele lieve behulpzame jongedame aan de tlf, omdat ze het op vrijdag helaas niet konden leveren, maar wel op zaterdagochtend, was helemaal prima voor mij. Ook werd er nog echt meegekeken en gevraagd of de deur omgezet moest worden, waarbij ze letterlijk naar de koelkast ging en idd, voor mij was het nodig om om te zetten. Zo gezegd, zo geregeld ! Het ging echt vlotjes en makkelijk, ook het overmaken van het geld. Vrijdag nog in de whatsapp het tijdstip gekregen hoe vroeg ze er zouden zijn. Vanmorgen, zaterdag dus, telefoontje gehad dat ze er al over vijf minuutjes konden zijn als het uitkwam. Nog voor het tijdstip wat ze aangaven ! En de koelkast (goed ingepakt, zelfs helemaal met folie bedekt) werd naar binnen gereden tot de keuken, ingesteld qua temperaturen en de oude koelkast werd meegenomen door hun, die een vriend van mij al buiten had gezet de avond ervoor.. (zeer recent operatie gehad, dus ik mag niks tillen, bukken, duwen, trekken etc). Echt hele vriendelijke leuke mensen die je meehelpen en ook snel goede service verlenen. De koelvriescombinatie uitgepakt en alleen linksonder in het hoekje zit een deukje, voor de rest hagelnieuw ! Ben hier zo blij mee, ook dat het snel opgelost is en ze me goed hielpen, zowel aan de telefoon als bij de levering. Ga zeker nog meer kopen bij hun als het nodig is. Ga zo door, jullie zijn geweldig !! :))

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede snelle service voor een uitstekende prijs

's Ochtends koelvriescombinatie gekocht in de winkel en 's avonds al thuis afgeleverd. De oude meteen meegenomen. Topservice voor een uitstekende prijs!

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

fabrieksweg 9

5683PN Best

649635806

[email protected]

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.