Ontzettend servicegericht

Je komt het zelden nog tegen: snel meedenken en denken in oplossingen… Dat is wat Annika van Witgoed Service deed! Wat een kanjer.

Fijn geholpen!

De chauffeur was erg vriendelijk. Hij heeft de koelkast voorzichtig binnen gezet en het verpakkingsmateriaal eraf gehaald en meegenomen. Top!

Vreselijke service!

Ik heb op deze site een wasmachine besteld. De wasmachine was helemaal niet verpakt, zelfs niet in elementair plastic. Na levering kwam ik erachter dat de afmetingen van de diepte van de wasmachine afwijken van die vermeld op deze site. Het verschil is 6,5 cm meer. De afmetingen geven duidelijk 55 cm aan, maar in werkelijkheid is het 61,5 cm. Hierdoor moeten we de kast waar de wasmachine hoort te verbouwen en de leidingen opnieuw aanleggen. Hiervoor moeten we een loodgieter bellen en dit is extra tijd en extra kosten. Nadat ik contact had opgenomen met deze winkel, weigerden ze brutaal elke vergoeding en zeiden dat het mijn schuld was. Ik had moeten raden dat de wasmachinedeur, die aan de wasmachine is bevestigd, niet meetelt in de totale afmetingen. Dit is hetzelfde als ze me zouden vragen om te verduidelijken dat de witte wasmachine wit zal zijn en niet zwart, en wat als de kleur anders zal zijn! De deur van de wasmachine staat op de wasmachine! Je kunt het niet verwijderen, het maakt deel uit van het item! Dit is een beetje onzin! De volledige grootte moet altijd zichtbaar zijn! U toont de hoogtemeting niet zonder de poten of zonder de bovenklep als DEEL van het item! Van het beginpunt tot het allerlaatste punt wordt altijd rekening gehouden met de maat van elk product, niet alleen met de wasmachinehoes! De wasmachine vliegt niet in de lucht, hij staat op een bepaalde plek en wordt omringd door andere objecten. En de website vermeldt nooit dat de dieptemaat wordt gemeten zonder de deur! Dit is niet acceptabel! Vreselijke service! Het lijkt er echt op dat ze school hebben overgeslagen en niet weten wat basisgeometrie is! Ik zou niemand aanraden om iets bij hun te kopen! Het zijn oplichters en liegen schaamteloos tegen hun klanten!

Top product ontvangen tegen echt de laagste prijs. Opvolgende was zeker 10% duurder!!

Eergisteren nieuwe combi koel-vriezer besteld voor 'n geweldig goeie prijs. Bij de opvolgende leverancier was hij bijna €100 duurder en bij andere tot wel €400! Vandaag afgeleverd en zoals beloofd zonder schade. Keurig op de gevraagde plek gezet door chauffeur en de oude mee retour genomen. Goede uitleg en advies gekregen. 2 jaar garantie bovendien. Apparaat inmiddels in werking gezet en zat in no-time op ingestelde temperatuur. Bovendien hoor ik hem amper geluid maken wanneer hij koelt. Én allerlaagste energieverbruik: 0.295 kwh/dag, bij 'n inhoud van ruim 300 liter totaal. Kom daar maar eens om bij de Siemensen, Bosch etc. van deze wereld. Kortom zeeeer aanbevelenswaardig!

Mwah

Een app gestuurd om te vragen of een bepaalde wasmachine schade heeft. Ik kreeg het antwoord: “Nee” met foto’s als bewijs. Bij aflevering meerdere krassen op voorzijde en aan zijkant een flinke zwarte plek en schade. Jammer

Geweldige en snelle service

Fijne mensen, die je snel helpen en waar maken wat ze zeggen. Goed advies en leuk personeel Aanrader en leuke prijzen !!

Mijn ervaring: buitengewoon goed!

Na een advertentie gezien te hebben op fb, ben ik naar de showroom gegaan. Daar werd ik vriendelijk te woord te staan en was er duidelijke uitleg over de wasmachines. Ik heb direct een Grundig wasmachine gekocht. En de volgende dag werd hij al afgeleverd én geplaatst! Mijn complimenten!

nDiepvrieskast, koelkast en vaatwasser

Helaas in korte tijd allemaal aan vervanging toe. Bij Service C.C was keuze genoeg voor ons. En de prijzen goed. Dus bezocht, rondgeken, gekozen, afgerekend en meegenomen. Oude apparaten geretourneerd. Gewoon prima

Jullie waren netjes op tijd,chauffeur heeft nog geholpen om wasmachine binnen te zetten en oude mee terug genomen echt geweldig nog bedankt

Prijs/ kwaliteit verhouding is mooi

Oven besteld,2 dagen later al in huis. bleek er per ongeluk een plaat te missen. Gebeld en de volgende dag was de plaat al binnen,super service.

Goede service veel keuze en uitstekende kwaliteit apparaten

Alles is gebeurd zoals afgesproken.ook vriendelijke mensen,kortom suuuper

Alles is gegaan zoals afgesproken,ook vriendelijke mensen.kortom suuuper

Snelle service vriendelijke monteur/bezorger

Hartstikke goed

Bezorging was heel slecht

De koop was oke, netjes geholpen. Bij de bezorging ging het mis. Chauffeur was veel te laat ivm drukte. Hij was gestressed en toen de (amerikaanse) koelkast niet zomaar door de hal heen kwam wilde hij er mee stoppen. Door het toch te proberen heeft de kast schade opgelopen. Uiteindelijk kwam ik op het idee om de deuren te demonteren, volgens de chauffeur ging dat gemakkelijk en vervolgens vertrok hij. Uiteindelijk is het ons gelukt om de deuren te demonteren en ging de kast gemakkelijk naar binnen. Waarom stelde de bezorger dat niet eerder voor? Dan was er geen schade ontstaan en was het zo klaar geweest. Dat de bezorger het te druk had kan ik begrijpen, maar dat als de afspraak is dat bezorgd wordt dan moet dat worden nagekomen. Nu hebben we een koelkast met schade op de deur die er bij de aankoop niet was. Dat vind ik niet aanvaardbaar en ik verwacht hierop een passende reactie

Juiste en goede levering zoals afgesproken

Top bedrijf

Netjes geholpen door het personeel en op afgesproken datum geleverd

Wasmaschine besteld

De twee sterren zijn voor de chauffeur en de telefoniste. Vriendelijke mensen die hun vak verstaan. Bij de afdeling verkoop kunnen ze nog iets leren van die mensen. De wasmachine werd geleverd in de trommel ipv dat de trommel ermee vast was gezet. Omdat ik dit niet vertrouwde en de machine bij de eerste proefdraai al behoorlijk wat lawaai maakte en schudde heb ik gelijk telefonisch contact opgenomen. Ik kreeg het verzoek om via mail een filmpje te sturen. Zo gezegd zo gedaan, en toen bleef het stil. En dat was niet de wasmachine. Heb er uiteindelijk zelf een monteur bij gehaald en die heeft het eea vervangen waardoor de machine nu loopt zoals die hoort te lopen. Qua kosten had ik dus beter een nieuwe kunnen halen. De service in "witgoed service" snap ik dan ook niet, weet alleen wel dat ik hier nooit meer iets bestel.

Een totaal defecte wasmachine afgeleverd

De levering van de wasmachine kwam al 5 dagen te laat. verder na het aansluiten en was draaien viel de machine in e35 storing (waterlekkage op de bodemplaat) Na contolle bleek de zeepbak een gat te hebben en de boddy van de machine was ontwricht (val schade)

Klantgericht en goede prijs kwaliteitverhouding

Klantgericht en goede prijs kwaliteitverhouding

Duidelijkheid en hulpzaamheid staan hoog in het vaandel

Vriendelijk en behulpzaam geholpen door een "schat" van een telefoniste.

Top geregeld ongelofelijk klant gericht

Online een koelvriescombinatie gevonden met transport schade Gebeld met het bedrijf voor wat extra informatie Zeer goede te woord gestaan met de mededeling als u vandaag voor 3 uur besteld dan word ie morgen geleverd En inderdaad de volgende dag geleverd en top mijn verbazing geen transport schade te ontdekken Wel was helaas de montage art niet mee geleverd Ook dat vlees geen probleem werd gelijk verzonden en ook de volgende dag in huis Kort om perfect

Efficiënte werkwijze

Snelle service en professionele vakman.

PRIMA SITE

DUIDELIJKE SITE EN SNEL BESTELD. ER ZOU CONTACT OPGENOMEN WORDEN WANNEER DE LEVERING PLAATS ZOU VINDEN, DAT IS ECHTER NIET GEBEURD. DIT PUNT VOOR VERBETERING VATBAAR VANDAAR DE 7