Iets meer kennis van de producten zou goed zijn

Geen gebruiksaanwijzing gekregen hoewel ze opgestuurd zouden worden

Geachte Noud, er staat bij ons op de website vermeld dat er bij de producten niet altijd de handleidingen bij de producten zitten. Deze kunt u wel gewoon downloaden bij de fabrikant website.

Elke keer weer een super service en kwaliteit

Meerdere malen diverse witgoed besteld. Snelle service, goede kwaliteit. Fijn dat ze de oude witgoed ook nog meteen meenemen!

Goede en snelle service

Via internet, maar daarna ook via Whatsapp wat communicatie over een vaatwasser. Dit ging snel en soepel. Een dag later heb ik het apparaat opgehaald en een klantvriendelijke afwikkeling. ter plaatse ook nog een stofzuiger gekocht en alles werkt prima.

oven

Goed service ook info. Net als nieuwe top.

Zeek goed service en komen afspraken altijd na

Super geholpen

Goede uitleg over de apparaten maar ook de garanties

Prima service en levering

De winkel is gemakkelijk online te benaderen via de getoonde app, natuurlijk kan men ook gewoon bellen voor info of langsgaan in de winkel. Zeer tevreden met de wasmachine die keurig op tijd geleverd werd en aangesloten, tevens uitleg gekregen, de oude machine werd keurig meegenomen.

Ze doen wat ze zeggen

Droger gekocht en deze is keurig thuis geleverd op de afgesproken datum en tijdstip Inmiddels hebben we al meerdere dingen gekocht ook familieleden en we zijn echt allemaal keurig geholpen. Wanneer ik weer toe ben aan iets nieuws of vrienden/familie vraagt om een goed adres zal ik dit bedrijf zeker aanbevelen Gr Marcel

prijsbewuste leveringen

goede service en begeleiding

Een zeer goede ervaring

Een hele goede ervaring en ben zéér goed geholpen en goed geïnformeerd bij de aan koop van de koelkast en magnetron. Het thuisbezorgen beliep keurig volgens afspraak en optijd daarnaast de apparaten werken perfect naar wens ik kan iedereen jullie aanbevelen nogmaals bedankt

Gewoon goed en vriedelijk

Snel handelen en een nette prijs kunnen regelen

Erg prettig en fijn

Een fijn bedrijf en goede aflevering

Alles volgens afspraak

De vaatwasser is geleverd volgens afspraak, hij staat inmiddels en doet zijn werk goed. Ik heb niks aan te merken aan deze service van witgoed cc. Ze doen wat ze beloven. De beschadiging betrof een licht gekrast frontpaneel, de machine werkt prima! Ik ben blij dat ik niet meer hoef af te wassen.

Super goed en snelle levering

Zaterdag vaatwasser gekocht dinsdag bezorgt en aangesloten super service en ook nog is leuke prijzen geweldig

Toppers

Er werd zeer goed meegedacht bij de aankoop van een vaatwasmachine 45cm App contact verliep goed en lekker vlot

Mooie wasmachine, maar niet helemaal 100%

Prima wasmachine, snel geleverd en aardige mensen aan de telefoon. De blokeerstang van de wasmachine was alleen gebogen waardoor hij er niet uit wilde. Hier meerdere keren over gebeld maar daar konden ze niet echt mee helpen. Uiteindelijk wel gelukt en nu werkt hij helemaal top! Goede prijs en prima kwaliteit!

Voor herhaling vatbaar

Veel keuze, goede uitleg en bezorger belt vooraf en is super vriendelijk.

Goede service!!!!

Geweldig bedrijf een aanrader

Zowel met het uitzoeken van een vaatwasser. De administratieve uitvoeringen De bezorging. Heb er zowel een wasautomaat als een vaatwasser gekocht mijn volgende aankoop is zeker weer bij Witgoed Service C.C.

Goed geholpen ook met whatsapp en telf Ook is de bezorging heel netjes gedaan gr Cecilia

Goede communicatie, vriendelijk en behulpzaam.

Zie hierboven

Lekker snel uitstekend geleverd mooi op zijn plaats gezet enz enz

Snel en goed gedaan

Ik werd gebelt met de melding dat se chauffeir onderweg was. Apparaat was goed afgedekt tijdens vervoer. Op de juiste plek binnen gezet met uitleg over wanneer pas in stroom doen. En oude koelkast is netjes meegenomen. Heel aardige chauffeur.

Super geholpen in de winkel , goede service , goede uitleg , mooie prijs. Wasmachine werd thuis gebracht , netjes op tijd en dat door een vriendelijke jongen. Echt SUPER !!!!