heel goed

waren heel netjes kwam de afspraak na en goede aflevering aanrader

Ik ben goed en naar mijn mening door iemand geholpen die wist waarover ze praat

Dubbel gepakt

Vorige week een wasautomaat gekocht en moest € 35,- betalen voor transport. Paar dagen later koelvriescombinatie besteld. Bij bestelling twee producten is levering Franco. Omdat transport eerste product al betaald was, werd het op tweede bestelling in mindering gebracht. Op de gestuurde foto’s waren geen beschadigingen te zien. Degenen die de foto’s verstuurd heeft zei: u treft het want er zijn nergens beschadigingen te zien en bij aflevering mag je altijd de zending weigeren. Toen bestelling afgeleverd werd, bleken er flinke krassen in de deur van de koelvriescombinatie te zitten. Zending geweigerd en er werd € 50,- in mindering gebracht. Dat was niet vermeld. Wat nog erger is, dat de eerder verrekende transportkosten en het retour nemen beide in mindering zijn gebracht. Dus dubbel gepakt. Mij hebben ze een oor aan genaaid en u bent gewaarschuwd. Gr. Jan

Slecht

Bij mijn aankoop zeer vriendelijk en behulpzaam maar na aankoop en levering niet meer zo behulpzaam. Had mijn vaatwasser gekocht met lichte transportschade. Maar nadat ik hem binnen kreeg meer transportschade plus de nodige deukjes . Na contact wat zeer moeizaam ging kreeg ik te horen dat het dezelfde transportschade was als wat ik had gezien op zijn 2 foto's. (Ik zou dit apparaat met deze schade nooit hebben gekocht!). Er.werd geen tegemoetkoming gedaan niets. DUS MENSEN BIJ DEZE FIRMA NIETS KOPEN.!!!!

prima service en advies

Prima service en advies , ze denken met je mee.

Geweldige verkoopster....snelle levering...en ook de chauffeur was service gericht en zorgde dat het apparaat netjes op zijn plaats stond en nam de oude mee terug

Duidelijke communicatie en zeer goede service

Een wasmachine gekocht voor een gunstige prijs. De communicatie over de bestelling en levering waren duidelijk. Bezorging was precies volgens afspraak. Zeer vriendelijke bezorger die de wasmachine ook nog netjes heeft aangesloten. Uitstekende service.

Goede communicatie, snel antwoord op je vragen. Snelle bezorging door aardige chauffeur. Als enig minpunt wil ik zeggen dat de beschrijving van de machine op de website niet helemaal klopt. Dacht een vaatwasser te kopen met automatische opening en zo’n lampje op de grond, maar dat was niet terwijl dat wel in de beschrijving stond. Op zich niet een groot probleem. Volgende keer kan ik beter zelf onderzoek doen naar de eigenschappen van de machine.

Snelle bezorging, en goed product

super fijne winkel en vriendelijk personeel

Ik ben zeer tevreden over deze winkel netjes en overzichtelijk, aardig en vriendelijk personeel goed advies gekregen en was ook nog is gezellig!

Heel erg goed

Snelle levering, aardige man, uitgepakt, oude koelkast mee terug. Top apparaat erg tevreden

Tot nog toe geen klachten.

Tevreden met mijn AEG aankoop . Geen idee hoe het gaat als ik service nodig heb. Hoop dat niet nodig te hebben de eerste jaren.

klantgericht

Na correctie aflevering,op uur en tijd geleverd van mijn wasmachine, bleek er een defect. Na contact met klantenservice en afspraak met de leverancier is dit binnen redelijk korte termijn vakkundig verholpen. De fabrieksgarantie op mijn apparaat van 2 jaar! heeft het ongemak en de kosten ,(dus geen) volledig waargemaakt. Een tevreden kennismaking met uw: Witgoed Service C.C.

Goede service en product

Afwasmachine is netjes afgeleverd en het is een goed product!

Helemaal prima

Bezorging was top, zelfs met obstakels met de koelkast netjes op zijn plaats gezet

Prima bedrijf

Prima bedrijf

Prima en netjes geholpen snel bezorgd.

Goede ervaring werd gebeld om dat het uitgezonden product zodanig beschadigd was dat ze het niet durfden te verzenden.

Gewedig!

Wat een service! zowel de hulp aan de telefoon als door bezorger Sjoerd van der Wielen ! Bedankt! Familie Boshuis, Hoorn(NH)

Snelle levering en mooi wasmachine

Goedkope prijs en snelle levering

Snel en goed geholpen

Dit is de tweede keer dat wij hier witgoed kopen, de eerste keer was prima bevallen. Ook toen er iets mis was met ons apparaat, vlot en zonder gezeur verholpen, dus top service. Het zou alleen wel fijn zijn als de transporteur een dag van te voren contact zou opnemen i.v.m. plannen. Misschien handig om even door te spelen?

Goede service. Snelle levering. Zeker een aanrader

Top service vriendelijk en snel

Telefonisch geholpen door Karina. Ontving snel reactie met foto’s op Whatsapp en via telefoon zeer vriendelijk en duidelijke info gekregen van haar. Mijn volgende machine koop ik zeker weer bij hun!!!

Slechte voorlichting

Vraag wat voor schade het apparaat heeft , krijg je mist een letter ipv BEKO staat er EKO . Maar zaten deuken aan de zijkant , achter stelwielen kapot , deukje in de voorkant , boven op beugel in stukken . SNEL VOOR DE DEUR AFZETTEN EN WEGWEZEN !

Supergoed. Netjes afgeleverd conform afspraak.

Ondanks dat mijn bestelde machine manco was. Een duurder type ontvangen voor dezelfde prijs. Binnen 2 dagen geleverd door Hans, een super behulpzame en vriendelijke chauffeur. Top service!! Dennis uit Geldrop